Веројатно не се работи за пеглање некои ситници. Според ОЕЦД нашиот е еден од најслабите образовни системи. Според членовите кои се противат на протести на младите против овој систем и т.н. "реформи" на министерството, посебно во темите за висината на платите, се тврди дека имаме слаб и нискоквалификуван кадар заради што и наводно мали биле платите. Сега треба да се одлучиме-немаме квалитетен кадар или имаме. Ако немаме како што во тие теми се тврди, кој е виновен? Наставниците (треба да) се примаат, тестираат и следат низ работата од голем број тела, комисии и сектори. За кариера требаше да имаат некој додаток, мислам и за награди. Дали постојат награди за наставникот? Дали и колку се организирани работилници и обуки на наставниот кадар? Друга работа се учебниците. Имаше недостаток од учебници и голем број грешки во самите учебници. Тие имаат само креда и сунѓер.Два пати беа примени, се испеглаа некои разлики а они дојдени на почеток на мај бараат темелни реформи во образованието .
Башка и која иднина ја имаат по завршување во ваква држава, па нека се и 5 математики ...
Претходната опозиција во собрание тропаше со тави. Опозицијата секогаш дава поддршка во вакви случаи. И таа пред неа,...и таа пред неа кога протестантите се изјаснија на тв дека активно членуваат...зошто сега би било поинаку?Опозицијата може да даде поддршка.
Последно уредено: