Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Apsolutno u pravo e za ova
Samo mnogu e glupo sto menja tolku krupna rabota po godina ipol i po tooolku mnogu napraveni trosoci
Таман некои ке фатат приклучок и ке знаат што треба да прават со моторите за да биднат компетентни, ајде нова филозофија, нека се одлучи старецот веќе еднаш, ако не гитла од Ф1, нешто што требаше одамна да го стори
 
Nekade procitav deka 50% od proizvedenite Mercedes motori za patnicki vozila se V6 taka sto ja imaat tehnologijata u nal prst...kako ato Ferrari ima V8
 
Мислам дека Хонда се врати поради хибридните V6 мотори, бидејќи нели тоа е иднината. Исто и на Мерцедес им се допаѓа тоа. На Ферари не им треба воопшто бидејќи произведуваат исклучиво супер тркачки аута. Но ете гледаме полека се адаптираат и не се бунат. А околу Рено мислам дека и на нив повеќе им се исплати V6 технологија за тестирање. Од Рено мислам и дека изјавија дека би сакале да направат нивен тим, така да не се бунат ниту они.
А мислам дека помалите тимови патат бидејќи трошат многу пари за да ја адаптираат шасијата на моторот.
 
Мислам дека Хонда се врати поради хибридните V6 мотори, бидејќи нели тоа е иднината. Исто и на Мерцедес им се допаѓа тоа. На Ферари не им треба воопшто бидејќи произведуваат исклучиво супер тркачки аута. Но ете гледаме полека се адаптираат и не се бунат. А околу Рено мислам дека и на нив повеќе им се исплати V6 технологија за тестирање. Од Рено мислам и дека изјавија дека би сакале да направат нивен тим, така да не се бунат ниту они.
А мислам дека помалите тимови патат бидејќи трошат многу пари за да ја адаптираат шасијата на моторот.
Zatoa im trebaat trkite vo Evropa, publikata e tuka karti se plakjaat, e sega ako frlaat arapite pari taka na prazno iako nema publika a tie da kompenziraat za toa vo toj slucaj imame druga prikazna, no sepak domot na F1 e vo Evropa... Belki ke mu dojde pametot na starecov
 
:icon_mrgr: Торо Росо го пикираа
Но ако се вратат Рено како конструктор тогаш ќе се наруши драстично довербата помеѓу Ред Бул и Рено, бидејќи Рено би требало да им дава послаби мотори. Ќе биде слична ситуација како помеѓу Мекларен и Мерцедес, кога Мерцедес си направија нивен тим. Ред Бул ќе си бара нов ексклузивен доставувач или па ќе ја напуштат Ф1.
Ај можеби ќе ги наговорат BMW :D Aко не, подобро конструктор како Рено отколку произведувач на енергетски сокови.

Zatoa im trebaat trkite vo Evropa, publikata e tuka karti se plakjaat, e sega ako frlaat arapite pari taka na prazno iako nema publika a tie da kompenziraat za toa vo toj slucaj imame druga prikazna, no sepak domot na F1 e vo Evropa... Belki ke mu dojde pametot na starecov
Тоа е, арапите фрлаат огромни пари и не ги интересира профит само ја користат Ф1 за да си го подобрат имиџот на државите. На европјаните не им се трошат толку пари. Но кога на арапите ќе им скурчи од Ф1 послем Берни ќе им плаќа на европјаните за да организираат трка :D
 
Време е за почеток на Петочните тренинг сесии!!! Од минатата сезона овие тренинг сесии не се од многу голема важност за неделната трка, бидејќи времето на нивно одржување не се поклопува со стартот на трката, кога временските услови драстично се разликуваат!!!

Слободен тренинг 1 - 13:00-14:30 МК
Слободен тренинг 2 - 17:00-18:30МК

ВО ПРЕСРЕТ НА ГОЛЕМАТА НАГРАДА НА БАХРЕИН

F1BAH2015_JK1682534.jpg

Големата награда на Бахреин се одржува од 2004 година, а од минатата година кога ја прославија својата јубилејна 10 трка, организаторите се решија за старт во 18:00 часот по локално време, што значи дека стартот е на зајдисонце, за да се заврши во целосна темница, слично на Абу Даби ГП-то.

Шакир е модерна патека направена по највисоки стандарди, како и сите останати азиски патеки, кои се финансирани од моќните шеици. Асфалтната површина е составена од 60.000 тони увезен гранит од Англија, а најголем проблем е пустинската прашина која го намалува нивото на грип. Се карактеризира со четири долги правци, комбинирани со тесни и бавни свиоци. Амбиетална температура може да достигне до 45°C, што го прави ладењето на ПЕ како најголем приоритет. Миксот на бавни кривини на крајот од долгите правци значи дека тоа е една од најтешките патеки за сопирачките во целата сезона.

Следува уште една трка на многу топло време, а според искуството на инженерите од Рено Ф1 и неколку степени разлика помеѓу сесиите може да влијаат на балансот на новите погонските единици. Се разбира, фактот што оваа година имаме полу-ноќна трка, значи дека ќе имаме малку пониски температури, кои сепак се над 30°C во 19:00 часот т.е. кога ќе завршува трката. Шакир е патека која најмногу ги истакнува перформансите на погонската единица, како V6 моторот, така и хибридниот дел. Сепак, не треба да заборавиме дека брзина на правците директно зависи и од нивото на аеродинамична потисна сила. Значи од витална важност ќе биде да се погоди вистинското подесување на болидот, за да се извади неговиот максимум од силата на ПЕ и аеро придобивките.

Знаеме дека гумите имаат значително влијание на поредокот. Пирели исто како и минатата сезона ги донесе меките и медиум смешите. Ова е поради тоа што тие очекуваат амбиенталната, како и температурите на патеката значително да опаѓаат во текот на трката, со што суштински би се смениле перформансите и деградацијата на гумите. Бахреин ГП нема да биде лесна трка за Ф1 тимовите, но Мерцедес АМГ пристигнува полн со самодоверба и оптимизам за повторување на успехот од минатата трка. Мерцедес АМГ повторно изгледа конкуренет, а единствен кој можеби ќе ги помеша нивните пресметки е Ферари, кој сезоната ја започна со многу посилно тркачко темпо од минатата сезона.

Но, најновите шпекулации околу силината на Мерцедес ПЕ што се вградуваат во останатите Ф1 тимови сугерираат дека во првите две трки Вилијамс, Лотус и Форс Индија користеле застарени спецификации на истата, но од минатата трка Вилијамс добил еден чекор понапредна Мерцедес ПЕ, па затоа беше значително побрз на трката во Кина. Тоа е направено за Ферари да добие уште еден конкурент на кој би внимавал, а сребрените стрели би биле порелаксирани во однос на нивната закана.

Список на досега искористените делови на ПЕ од страна на секој од возачите.[DOUBLEPOST=1429266924][/DOUBLEPOST]
:icon_mrgr: Торо Росо го пикираа
Прашање е дали во Рено знаат што сакаат?!?
 
Сакаат реклама, ништо друго и не знаат што понатака ако не ја подобрат својата ПЕ... Со Ред Бул ништо не е комплицирано... Се е до парите...
 
Сакаат реклама, ништо друго и не знаат што понатака ако не ја подобрат својата ПЕ... Со Ред Бул ништо не е комплицирано... Се е до парите...
Многу јасно дека сакаат реклама, сите сакаат маркетинг. Но дали знаеш до кога имаат договор со Ред Бул како доставувач?
 
Ги боли тоа што многу слабо маркетиншки го искористија моментот кога освоија 8 титули и газеа по Формула 1. Велат дека многу посилни како бренд биле ког газеа со Алонсо како конструктори. Прост им е некој амбасадор и он главно го притиска ЦФО-то на Рено да се вратат со свој тим во Ф1.
 
Informacii za treninzive sto se sluci so bolidot na vettel, alonso dobar so postavenoto vreme, mercedes taktiziraat ?
 
Informacii za treninzive sto se sluci so bolidot na vettel, alonso dobar so postavenoto vreme, mercedes taktiziraat ?
Проблеми со моторот некаде на половина од тренинзите но го средиле за втората половина и Ферари 1-2.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom