Wizz Air летови од/до Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Apple
  • Време на започнување Време на започнување
.......ебаааму мајката...... додека се натегав кога да стаам пари на сметка...... сега +1300ден промена во цена. Претпоставувам викенд шема па да се грабне нешто плус. Од Понеделник ваљда ќе бидат старите цени од пред некој ден не?
И на кој сајт да купам карта за со воз од Базел до Фрајбург? http://www.thetrainline-europe.com/ или сеедно ми е. Исти се цените
 
Јас пред 2 месеца дури четири пати одев до банка да додавам пари поради вакви банални промени во цените на картите. Стварно е глупава оваа постапка на виз ер и треба да се промени.
 
Moмци, не знам како до сега не уепеавте да разберете како функционираат нискобуџетните авиокомпании. Земете следете ги малку цените на РајанЕр, ИзиЏет, итн, итн... ќе видите дека кај сите нив цените повеќе флуктуираат отколку кај „високобуџетните„ компании.
Нискобуџетните компании за да бидат профитабилни мора да продадат што повеќе од местата во авионот. Високобуџетните компании можат да бидат профитабилни и со полупразен авион.
Затоа „тактиката„ на нискобуџетните компании е отприлика ваква: Првите ХХ билети идат по попуст, тие кога ќе се купат следните билети поскапуваат, последните УУ билети во последните пар недели се најскапи и се приближуваат на цените на „високобуџетните„ компании, освен ако во авионот не останале подоста непродадени билети и тогаш цените знаат да паднат и на поевтино од почетните. Ова е само грубо кажано, си имаат тие економски планери и цените постојано можат да идат горе-долу.
Сериозно, пишувано е повеќе пати како функционираат нискобуџетните компании и како да се извлече подобар дил. Прочитајте наназад.

На крају краева, идете летајте бе во со Аустриан, Адриа, Свис...Таму не флуктуираат толку цените. Ама да не се буните кога ќе видите дека цените таму се неколку пати поголеми. :)


Ако за нешто човек може да се лути на нискобуџетните компании, тоа е фактот дека не ги спроведуваат правилата на ICAO за димензии на кабинскиот (бесплатен багаж). Практично немаат сите компании исти димензии за таквиот багаж и се соочувате со проблем во кој багажот кој е совршено „легален„ во Wizz не проаѓа по РајанЕр стандардите, и вајс верса.
Но ова е повеќе пропуст ICAO отколку на нискобуџетните компании. По мое мислење ICAO регулациии треба да бидат законска обврска за сите авиокомпании, наместо обична „сугестија„ како што сега стојат работите.
 
Moмци, не знам како не разбравте до сега како функционираат нискобуџетните авиокомпании. ...

Но ова е повеќе пропуст ICAO отколку на нискобуџетните компании. По мое мислење ICAO регулациии треба да бидат законска обврска за сите авиокомпании, наместо обична „сугестија„ како што сега стојат работите.

Да си ми жив. Комплетен пост на место. :pivo2:

Поздрав од, меѓу останатото, „економскиот планер„.
 
На времето многу бргу по полнолетство се вработив и успеав да ја фатам последната шанса да ги искусам услугите на големите авиокомпании (како тогашната Swiss Air), пред кризата во која пропаднаа многу компании.

Денес и со „високобуџетните„ компании работите не се ни одблиску какви што некогаш беа. Разлика во квалитетот на услугите меѓу тогаш и сега, е небо и земја (зборуваме за пијалоци, комфор, храна, хигиена, итн). Изборот на пијалоци е паднат, квалитетот на храната е влошен:
http://www.dailymail.co.uk/news/art...tive-lounge-food-safety-gets-poor-rating.html
„Two flies, to serve: How the food from British Airways First Class Executive lounge is no better than your average burger van
Baxter-Storey-logo.png
Дури ни во местата од прва класа работите не се според некогаш високо поставените стандарди, и тоа се гледа по реакциите на патниците:
article-2432111-184236CA00000578-43_306x423.jpg

article-2432111-184236C400000578-233_306x423.jpg



http://www.telegraph.co.uk/travel/t...onditions-in-British-Airways-first-class.html
http://www.dailymail.co.uk/travel/t...rd-class-British-Airways-flight-St-Lucia.html

ver again.'
24D8944800000578-2917124-Owen_Thomas_posted_the_footage_on_YouTube_showing_how_the_area_a-m-42_1421692319560.jpg

+7
24D8945A00000578-0-image-m-25_1421691740737.jpg

+7
Owen Thomas posted the footage on YouTube showing how the area around the seat appeared not to have been cleaned

24D8949B00000578-0-image-m-32_1421691844441.jpg

+7
24D8948F00000578-0-image-a-33_1421691851108.jpg
 
Ајде ќе Ве молам за мала помош.Прв пат ќе летам со Визер на 21.03.2015 за Тревизо.Ќе бидеме сместени во Местре.На 24.03 се враќаме назад за Скопје.Може ли некои подетални информации за автобуски превоз Тревизо-Местре,цени,сместување и слично.Благодарам.

Јас бев од 23 до 27.12.2014 во Местре. Повратна карта до Местре си купуваш на самиот аердром (од кога ќе излезеш од царинска и пасошка од десна страна имаш два шалтери за автобусите (ти даваат и возен ред за да знаеш кога и од каде имаш автобус)) . Во еден правец е 10 еур, Повратна ти е 18 еур по човек. За околу 35-40 мин со автобус си во Местре, те остава на железничката станица во Местре. Од таму зависи кај си сместен можеш и пешки можеш и со градски превоз. Јас бев сместен во хотел Делфино едно 6-7 мин. пешки од железничката ( убаво среден , модерен хотел со 4*) . Тогаш јас платив за тие 5 дена 4 ноќи околу 152 еур за двајца со вклучен доручек преку Booking ). Пред самиот хотел има автобуска станица на која можеш да фатиш автобус за Венеција (мсилам беше број 6Б).Карта за автобус ти е 1.30еур ако ја купиш во хотелот на рецепција, а во самиот автобус мислам дека беше 2.00. Во близина на овој хотел има голем супер маркет на Спаар со нормални европски цени, не е нешто претерано скапо.Во самиот маркет имаш Мек Доналдс.До центарот на Местре можеш и пешки некои си 10-15 мин, или со бус две - станици. Ти препорачувам да си одвоиш еден ден да ја посетиш Верона ( на железничката си купуваш повратна карта околу 16 еура е со нормален воз 2ра класа, за саат и 5-10 мин ти е патувањето а вреди да се посети. На кратко одприлика толку од моето искустов.Поздрав и убав помин
 
OK чкрапнав резервација до Базел и назад.
Добив "Your itinerary XXXXXX" на mail и "Резервација на трансфер од/до аеродромот"
Toa бројот што го имам во резервацијата ми е само за да го чекирам багажот пред поаѓање и ќе добијам додатен меил кој треба да го печатам за да го покажам на терминал или со ова сега што го имам се покажуе како билет?
За автобусот до аеродром веќе е објаснето: Вашата трансфер карта (електронска карта) ќе Ви ја испратиме во емејл намјалку 3 работни дена пред Вашето патување
Прв пат летам па да потпрашам....Фала :)
 
OK чкрапнав резервација до Базел и назад.
Добив "Your itinerary XXXXXX" на mail и "Резервација на трансфер од/до аеродромот"
Toa бројот што го имам во резервацијата ми е само за да го чекирам багажот пред поаѓање и ќе добијам додатен меил кој треба да го печатам за да го покажам на терминал или со ова сега што го имам се покажуе како билет?
За автобусот до аеродром веќе е објаснето: Вашата трансфер карта (електронска карта) ќе Ви ја испратиме во емејл намјалку 3 работни дена пред Вашето патување
Прв пат летам па да потпрашам....Фала :)

Јас колку што знам , од кога ќе го добиеш бројот, си ја наоѓаш резервацијата на My wizz или во делот најди резервација и од кога ќе ја отвориш имаш дел (сектор) за веб чек ин, таму си внесуваш податоци од пасош , торби - куфери, што ќе носиш и тоа за секој патник посебно однапред да си знаеш кој што ќе носи, од кога ќе го завршиш тоа имаш испечати билет(резервација) , горе лево ти е означено дека си чекиран преку веб и тоа е тоа. Ако грешам или сум испуштил нешто слободно нека ме поправи некој.Е сега имаше и некој рок (не знам точно) колку денови пред патувањето однапред можеш да се чекираш преку веб.Еве ти пример од мојата карта од прилика како треба да ти изгледа веќе резервиран и чекиран билет.
8a37c47de37604f4faa8e92232e9e4a34f52f0db11e6fa39701823ebdb921aae.jpg
 
Да прашам затоа што не знам?? Што значи ова што пишува на сликава, дека може да се земе една голема или мала торба кабински багаж и до 6 парчиња чекиран багаж што не надминуваат 32 кг поединечно. Што значи дека може на пример еден кабински и 2 чекиран така секоја до 32кг?
 

Attachments

  • wizz.PNG
    wizz.PNG
    12,8 KB · Прегледи: 25
Да прашам затоа што не знам?? Што значи ова што пишува на сликава, дека може да се земе една голема или мала торба кабински багаж и до 6 парчиња чекиран багаж што не надминуваат 32 кг поединечно. Што значи дека може на пример еден кабински и 2 чекиран така секоја до 32кг?

Не туку сите други чекирани торби да не се повеќе од 32кг заедно ти пишува
 
Благодарам,навистина корисни информации,а за Верона вреди да се размисли,најверојатно ќе тркнеме и таму на 1 ден.
И само уште 1 прашање.Дали за враќање од Тревизо-Скопје морам повторно да чекирам карта за назад или нема потреба.
Голем поздрав!
 
Благодарам,навистина корисни информации,а за Верона вреди да се размисли,најверојатно ќе тркнеме и таму на 1 ден.
И само уште 1 прашање.Дали за враќање од Тревизо-Скопје морам повторно да чекирам карта за назад или нема потреба.
Голем поздрав!
Секако дека мора.
 
Планирам да се летам за Дортмунг на 13 Јуни, моментална цена на картите на интернет е 4300, а преку андроид 3600. Некој поискусен да каже дали да купувам или да чекам случајно дане се спушти?
 
Планирам да се летам за Дортмунг на 13 Јуни, моментална цена на картите на интернет е 4300, а преку андроид 3600. Некој поискусен да каже дали да купувам или да чекам случајно дане се спушти?

Не се зезај земи ги смешна цена е после да не биде дупла цена :)
 
Ајде едно прашање до поискусните.
Дали мислите дека е доволно време од еден час и пет минути помеѓу летовите? Јас сум летала со високобуџетна компанија и со размак од 45 мин, но тука се работи за рајан и визз. Рајан е секогаш пренатрупан и мислам дека каснат летовите (не многу но каснат), а пак визз се секогаш на време (ова од мое искуство).
Рајан ми слетува во 20:40 а визз полетува во 21:45.
Следна опција ми е да преспијам некој ден во Барса што не ми се допаѓа баш зошто и на одење имам ноќевање таму.
Совет? Да букирам или да барам друга алтернатива?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom