Само што ова не е Македонија него Австралија и тука се работи 8 саати а не 4 па ладење јајца. Овде се знае точно колку треба да се сработи за еден ден, 5 дена држат 5 различни релации и тоа така си иде. Јас точно знам кој ден и кога ми го собираат ѓубрето од пред куќа, и си функционира ко швајцарски саат.Ne gi mesaj rabotite.
Ovde prajme muabet za sofer so C kategorija voznja na kamionce za lokalna relacija, gjubragija obicno kaj nas pocnue u 6 zavrsue u 10,preostanatite 4 saata rakija kafe i rekla kazala.
Drugo e sofer na sleper so E kaj nas takozvan megunaroden transport tamu transkontinentalen koga skapues od vozenje i te nema doma po 15 dena. Realno ova treba da e najmalku 5x poplatena rabota nego gjubragiskata. Vo realnost ili platata e ista ili za mnogu malku pogolema sto e smesno i apsolutno sramotno. I vo Avstralija e kako so gledam ista situacija. Ako sofer na gjubragisko kamionce zema 5000 aud onoj so vozi sleper treba da zarabotue najmalku 15000 a gledas i samiot kakvi se ponudite.
Za lokalna voznja so C kategorija vo privatniot sektor sigurno platata e upola poniska nego onaa drzavnata gjubragiskata, so toa so ke skapues sekoj den po 10 saata i plus vo sabota i nedela, koga gjubragiite si gi ladat jajcata.
Znaci i tamu drzavno si e drzavno.
Не мешам работи, има цел куп огласи за разнесување продукти низ град кој се подобро платени него тоа ти што го збориш за долги релации. Кога веќе саатите се исти секој сака да заработи повеќе. Незнам зошто ти е смешно или срамота, таа струка толку е платена, пак е поплатена него во европа така? Врз база на што треба да е 3 пати поплатена? Иначе има и тоа што викаш, толку рмбање за толку пари само ќе бараш шофер у рудник. 3 недели работа, една недела слободно со авионска карта платена до било каде во АУС + платен смештај, храна и пиење дур си горе...