Дали Господ казнува?

  • Креатор на темата Креатор на темата Cool Hand Luke
  • Време на започнување Време на започнување
Што знам, зависи од тоа во што верувате. Еве, во Стариот Завет, Господ ептен сака да казнува, да гњави и да малтретира. Грешел-не грешел, Господ има да го казни. Јоб си го добил само за да се види дали има крај неговиот мазохизам, Саул, меѓу другото, бил казнет зашто не убил некои говеда и овци (иако, што се однесува до останатите инструкции од светиот пророк Самуил кој бил поучен од Господ, ги отепал сите мажи и жени и деца, припадници на едно племе), а добар дел од првородените деца на Египќаните во времето на Мозес/Моше/Мојсеј/Мојсо го окркале зошто биле Египќани и зошто биле првородени.
Ќерката на Ефтај, за разлика од синот на Аврам, немала многу среќа, па била жртвувана. Гревот бил што прва излегла да го пречека татка си.
Зафркато било и да заебавате ќелави пророци. Така светиот пророк Елисеј со моќта што му ја дал Господ на поголема група деца што го зезале им викнал некои мечки кои се погрижиле за нив.
Од друга страна, некои гадни преваранти многу добро поминале. Тука Јаков, братот на зафркнатиот Исав, особено се издвојува.
 
Што знам, зависи од тоа во што верувате. Еве, во Стариот Завет, Господ ептен сака да казнува, да гњави и да малтретира. Грешел-не грешел, Господ има да го казни. Јоб си го добил само за да се види дали има крај неговиот мазохизам, Саул, меѓу другото, бил казнет зашто не убил некои говеда и овци (иако, што се однесува до останатите инструкции од светиот пророк Самуил кој бил поучен од Господ, ги отепал сите мажи и жени и деца, припадници на едно племе), а добар дел од првородените деца на Египќаните во времето на Мозес/Моше/Мојсеј/Мојсо го окркале зошто биле Египќани и зошто биле првородени.
Ќерката на Ефтај, за разлика од синот на Аврам, немала многу среќа, па била жртвувана. Гревот бил што прва излегла да го пречека татка си.
Зафркато било и да заебавате ќелави пророци. Така светиот пророк Елисеј со моќта што му ја дал Господ на поголема група деца што го зезале им викнал некои мечки кои се погрижиле за нив.
Од друга страна, некои гадни преваранти многу добро поминале. Тука Јаков, братот на зафркнатиот Исав, особено се издвојува.

Сатанисти.
 
Мики, Изгрев и останатите верници направија обид да ја прикажат слободната волја како оправдување и одговор за апсурдот,
Апсурдот е кај твоето криво поимање на слободната волја.
но како што веќе образложив,
И се согласи со самиот себе.
особините на субјектот а не слободната волја ги диктираат постапките.
А особините на субјектот произлегуваат од слободната волја.
Слободната волја е само можност да се одбере од можностите кои стојат на располагање, која опција ќе ја одбереш, зависи од особините што ги имаш кои си ги стекнал како резултат на слободната волја
Поправено.
 
Последно уредено:
Апсурдот е кај твоето криво поимање на слободната волја.

И се согласи со самиот себе.

А особините на субјектот произлегуваат од слободната волја.

Поправено.
Не го барај апсурдот кај други, кај вас е. Ако особините произлегуваат од слободната волја, дали тоа значи дека педофилот има слободна волја а оние што не се немаат? Дали крадецот има слободна волја а другите немаат? Дали убиецот има слободна волја а другите немаат?
 
Ако човекот е креација, тогаш зошто е креиран со овие особини?

Кај напишав дека похотноста и страста се креирани?
Напишав дека склноста кон грев е последица од падот Адамов па затоа цел човечки род пати од некоја гревовна склоност, која се сведува на: славољубие, сластољубие и среброљубие.[DOUBLEPOST=1421530000][/DOUBLEPOST]
Значи создаден е со грешка.

Не: Адам беше создаден без грешка, по образот и подобието Божјо, со можност за бесконечно усовршување и Богоуподобување.[DOUBLEPOST=1421530130][/DOUBLEPOST]
И јас тоа викам. Ако некој создаде - креира нешто кое ќе го смета за грешно, и потоа вината за грешката ја префрла на креацијата, тогаш таквиот креатор бара оправдување за сопствената грешка и вината ја префрла на други.
.

То‘ се вика „логика„, односно „...телесно мудрување...„, во стилот „...јас се согласувам со своето мислење...„.[DOUBLEPOST=1421530258][/DOUBLEPOST]
Ако падот е план на Бог, тогаш како може човекот да има вина поради тоа?

Кому му е многу дадено, многу и ќе се бара од него.
На Адама му беше даден и образот и подобието, но и целата Вселена на царување па затоа Адам, а последично и целиот човеков род, имаат вина и последици од истата.

Тоа што Бог го предвидел Адамовиот пад, не значи дека Бог на Адама му дошепнал дека треба да падне.[DOUBLEPOST=1421530294][/DOUBLEPOST]
Затоа секогаш ќе има некој како мене, што нема да молчи пред лагите и постојано ќе ги потенцира.

Во ред де: ајде, наведи една вистина.
 
Последно уредено:
Кај напишав дека похотноста и страста се креирани?
Напишав дека склноста кон грев е последица од падот Адамов па затоа цел човечки род пати од некоја гревовна склоност, која се сведува на: славољубие, сластољубие и среброљубие.
Ако не се креирани, тогаш се допуштени, ако се допуштени а не требало да се случат, значи дека Бог не е сезнаен, или пак не е семоќен да го предвиди/спречи исходот што потоа го доживува како погрешен.
Не: Адам беше создаден без грешка, по образот и подобието Божјо, со можност за бесконечно усовршување и Богоуподобување.
Ако бил создаден без грешка, како можел да згреши? Ако можноста за бесконечно усовршување била единствено дупустлива а не се случила, значи дека не се случило како што планирал Бог, а тоа го прави несовршен, несемоќен.
То‘ се вика „логика„, односно „...телесно мудрување...„, во стилот „...јас се согласувам со своето мислење...„.
Не се согласувам само јас, секој што размислува непристрасно и што не му го испрале умот, ќе види дека аргументите се на место.
Кому му е многу дадено, многу и ќе се бара од него.
На Адама му беше даден и образот и подобието, но и целата Вселена на царување па затоа Адам, а последично и целиот човеков род, имаат вина и последици од истата.

Тоа што Бог го предвидел Адамовиот пад, не значи дека Бог на Адама му дошепнал дека треба да падне.
Ако Бог гледа на било што како на нешто погрешно, тогаш самиот себе си си пресудува, од проста причина што се потекнува од него, и тој однапред го знае секој исход. Креатор што за себе тврди дека е безгрешен, а бара вина за грешка од сопствената креација е апсурд. Таквиот Бог е човечка творба и измислица, бидејќи покажува човечки особини и човечки слабости.
Во ред де: ајде, наведи една вистина.
Судењето ги дели нештата на погрешни и исправни, ако се потекнува од Судијата, тогаш било што да биде предмет на негова осуда, таа осуда ќе биде подеднакво кон него.
 
Ако не се креирани, тогаш се допуштени, ако се допуштени а не требало да се случат, значи дека Бог не е сезнаен, или пак не е семоќен да го предвиди/спречи исходот што потоа го доживува како погрешен.

Ако бил создаден без грешка, како можел да згреши? Ако можноста за бесконечно усовршување била единствено дупустлива а не се случила, значи дека не се случило како што планирал Бог, а тоа го прави несовршен, несемоќен.

Repetitio est mater studiorum.

If God knew that Adam and Eve would sin, why did He create them?

God’s wrath and God’s mercy display the riches of His glory, but we cannot see either without the fall of mankind. We would never know grace if we had never needed grace. Therefore, all of God’s plan—including the fall, election, redemption, and atonement of mankind—serves the purpose of glorifying God.

http://www.gotquestions.org/if-God-knew-Adam-Eve-sin.html
 
Repetitio est mater studiorum.

If God knew that Adam and Eve would sin, why did He create them?

God’s wrath and God’s mercy display the riches of His glory, but we cannot see either without the fall of mankind. We would never know grace if we had never needed grace. Therefore, all of God’s plan—including the fall, election, redemption, and atonement of mankind—serves the purpose of glorifying God.

http://www.gotquestions.org/if-God-knew-Adam-Eve-sin.html
Падот на човекот, искупувањето, казнувањето....се било за величење на Бог.....
И ова за вас е аргумент што е во ваш прилог?!
Садизам и суета е одговорот?
 
Судењето ги дели нештата на погрешни и исправни, ако се потекнува од Судијата, тогаш било што да биде предмет на негова осуда, таа осуда ќе биде подеднакво кон него.

Судијата Е праведен: суди според верата и според делата од секого од нас, а не според „укусот„. Плус, Судијата не подлежи на нештата кои Он самиот ги створил. Судот Христос не е судење во овосветовна смилса, туку Судот Христов е едноставно одвојување на праведните, ко ќе бидат насочени кон Рајот и на неправедните, кои ќе бидат насоечни кон пеколот, секој според она кое самиот одбрал да го практикува во овосветовниот живот.[DOUBLEPOST=1421600900][/DOUBLEPOST]
Ако Бог гледа на било што како на нешто погрешно, тогаш самиот себе си си пресудува, од проста причина што се потекнува од него, и тој однапред го знае секој исход. Креатор што за себе тврди дека е безгрешен, а бара вина за грешка од сопствената креација е апсурд. Таквиот Бог е човечка творба и измислица, бидејќи покажува човечки особини и човечки слабости.

Не ги редуцирај нештата: намерно прескокнуваш дека на родот човечки уште во Рајот му беше понуден избор, така да Адам и Ева имаа што да одберат, а не да одберат било што и тоа случајно па ради таа случајност и да згрешат и да отпаднат од Бога.[DOUBLEPOST=1421601019][/DOUBLEPOST]
Ако бил создаден без грешка, како можел да згреши? Ако можноста за бесконечно усовршување била единствено дупустлива а не се случила, значи дека не се случило како што планирал Бог, а тоа го прави несовршен, несемоќен.
.

Адам згреши што згреши, но неговата поголема грешка не е во гревот, туку во немањето волја за признавање на грешката. Кога Адам би ја признал грешката/гревот, Бог би му ја простил, имајќи ја на ум Адамовата духовна недораснатост.[DOUBLEPOST=1421601178][/DOUBLEPOST]
Ако не се креирани, тогаш се допуштени, ако се допуштени а не требало да се случат, значи дека Бог не е сезнаен, или пак не е семоќен да го предвиди/спречи исходот што потоа го доживува како погрешен.

Бог се‘ однапред увидел, но не и предодредил: просто е, и едноставно. Ако Бог ја предодредил иднината, тогаш нашата волја би била или исклучена или непотребно дадена, оти во светот од простата механика, нештата се повторуваат на речиси идентичен начин, а кај живите битија, постојат можности, со кои и од кои може да зависи некој исход.
 
Последно уредено:
Судијата Е праведен: суди според верата и според делата од секого од нас, а не според „укусот„. Плус, Судијата не подлежи на нештата кои Он самиот ги створил. Судот Христос не е судење во овосветовна смилса, туку Судот Христов е едноставно одвојување на праведните, ко ќе бидат насочени кон Рајот и на неправедните, кои ќе бидат насоечни кон пеколот, секој според она кое самиот одбрал да го практикува во овосветовниот живот.
Самото тоа што за него постојат праведни и неправедни е апсурд. Ако се потекнува од Бог и се е дел од неговата промисла, тогаш посочувањето на било што како неправедно, погрешно, зло итн, значи дека Бог креирал или допуштил нешта за кој потоа констатира дека се непотребни, грешни, зли.
Не ги редуцирај нештата: намерно прескокнуваш дека на родот човечки уште во Рајот му беше понуден избор, така да Адам и Ева имаа што да одберат, а не да одберат било што и тоа случајно па ради таа случајност и да згрешат и да отпаднат од Бога.
Адам згреши што згреши, но неговата поголема грешка не е во гревот, туку во немањето волја за признавање на грешката. Кога Адам би ја признал грешката/гревот, Бог би му ја простил, имајќи ја на ум Адамовата духовна недораснатост.
Ако некого создадеш без сознание за добро и зло, лицемерно е и садистички да го обвинуваш за грешење, бидејќи за да знаеш дека си згрешил, потребно е да имаш сознание што е добро а што зло.
Бог се‘ однапред увидел, но не и предодредил: просто е, и едноставно. Ако Бог ја предодредил иднината, тогаш нашата волја би била или исклучена или непотребно дадена, оти во светот од простата механика, нештата се повторуваат на речиси идентичен начин, а кај живите битија, постојат можности, со кои и од кои може да зависи некој исход.
Ако Бог се однапред предвидел, тогаш апсурдно е да гледа на било што како неправедно, погрешно или зло! Ако се предвидел и се постои со причина, како може да биде неправедно? Погрешно? Зло?
Слободната волја не е аргумент, на предходните страни образложив зошто. Особините се тие што ги диктираат актите, слободната волја е само можност да одбереш од можностите што стојат на располагање.
 
Последно уредено:
Самото тоа што за него постојат праведни и неправедни е апсурд. Ако се потекнува од Бог и се е дел од неговата промисла, тогаш посочувањето на било што како неправедно, погрешно, зло итн, значи дека Бог креирал или допуштил нешта за кој потоа констатира дека се непотребни, грешни, зли.
.

Бог го промислува и благоволи доброто, а го допушта злото, како чинови на личен избор: затоа се‘ од Него зависи, дури и чинењето на злодела.

Бог не гои створи злото, тоа го напишав миљон пати; во Постанокот, никаде не запишано дека Он Е Творец на злото. Така, злото нема свое битисување и своја природа се‘ додека не биде ефектурирано во зол чин. Таму каде нема зли дела, нема ни зло.[DOUBLEPOST=1421670963][/DOUBLEPOST]
Ако некого создадеш без сознание за добро и зло, лицемерно е и садистички да го обвинуваш за грешење, бидејќи за да знаеш дека си згрешил, потребно е да имаш сознание што е добро а што зло.

Повеќе пати на форумов веќе е напишано што имал Адам, а што немал. Она кое веќе го имал, пред да згреши, му било појќе од доволно за да не згреши. Грешката сама по себе не била толкав проблем, колку немањето желба за нејзино признавање од страна на Адама, а последично, добивање прошка од Бога.[DOUBLEPOST=1421671051][/DOUBLEPOST]
Ако Бог се однапред предвидел, тогаш апсурдно е да гледа на било што како неправедно, погрешно или зло! Ако се предвидел и се постои со причина, како може да биде неправедно? Погрешно? Зло?

Ако „нештото„ е во волјата Божја, тогаш е „добро„, во спотивно, „нештото„ е „зло„ и е по меракот од лукавиот.
Просто и едноставно.[DOUBLEPOST=1421671121][/DOUBLEPOST]
Слободната волја не е аргумент, на предходните страни образложив зошто.

Слободната волја е вродена човекова особина, која не ја поседуваат растенијата и животните па затоа не можат да одрбират и одлучуваат, туку живеат во рамките на своите дадености.[DOUBLEPOST=1421671239][/DOUBLEPOST]
Особините се тие што ги диктираат актите, слободната волја е само можност да одбереш од можностите што стојат на располагање.

Особините се наследни, гревот е наследен, слободната овлја е родовски зададена и наследна особина човекова.
Особините се променливи, гревот е надминлив а слободната волја, како атрибут од човековиот дух, е неизбришлива.
 
Последно уредено:
Karma is a bitch when you are a bitch.
А Госпо гледа и сеир фаќа.
 
Бог го промислува и благоволи доброто, а го допушта злото, како чинови на личен избор: затоа се‘ од Него зависи, дури и чинењето на злодела.

Бог не гои створи злото, тоа го напишав миљон пати; во Постанокот, никаде не запишано дека Он Е Творец на злото. Така, злото нема свое битисување и своја природа се‘ додека не биде ефектурирано во зол чин. Таму каде нема зли дела, нема ни зло.
Не е точно дека никаде непишувало за злото дека е создадено од Бог, уште една лага од низата лаги со кои го спамираш форумов. Исаија 45:7 јасно вели - јас го создавам и доброто и злото.
Плус, веќе напоменав, дали директно ќе креира или ќе допушти, нема никаква разлика, и во едниот и во другиот случај се работи за посочување на нешто како грешка, а со оглед на тоа дека Бог има семоќни и сезнајни атрибути, значи дека се потекнува од него, ако посочи било што како непотребно, значи направил грешка, превид, дозволил да постои нешто кое е грешка.
Ако „нештото„ е во волјата Божја, тогаш е „добро„, во спотивно, „нештото„ е „зло„ и е по меракот од лукавиот.
Просто и едноставно.
Ако Бог е безгрешен и се е според негова промисла, тогаш би го предвидел постоењето на "лукавиот" и доколку неговото постоење не требало да се случи би го елиминирал. Префрлањето на вината од креаророт на креацијата е акт на кукавичлук и лицемерие.
Повеќе пати на форумов веќе е напишано што имал Адам, а што немал. Она кое веќе го имал, пред да згреши, му било појќе од доволно за да не згреши. Грешката сама по себе не била толкав проблем, колку немањето желба за нејзино признавање од страна на Адама, а последично, добивање прошка од Бога.
Адам може да имал се и сешто, но немал сознание што е добро а што зло. Да создадеш некого без сознание за добро и зло и потоа да го казниш е бесмислено.
 
Не е точно дека никаде непишувало за злото дека е создадено од Бог, уште една лага од низата лаги со кои го спамираш форумов. Исаија 45:7 јасно вели - јас го создавам и доброто и злото.
.

Тој стих е веќе објаснет и не се однесува на никакво створено зло.[DOUBLEPOST=1421679577][/DOUBLEPOST]
Плус, веќе напоменав, дали директно ќе креира или ќе допушти, нема никаква разлика,

Разликата е битна и е суштинска: доброто е сторено, злото е нестворено и е само потенцијална и допуштена можност.[DOUBLEPOST=1421679697][/DOUBLEPOST]
Ако Бог е безгрешен и се е според негова промисла, тогаш би го предвидел постоењето на "лукавиот" и доколку неговото постоење не требало да се случи би го елиминирал. Префрлањето на вината од креаророт на креацијата е акт на кукавичлук и лицемерие.

Бог навистина ги увидел и отпаѓањето од ангелот Деница, но не го елимирал, туку и после падот Адамот па дури и по доаѓањето Христово, Он продолжува да муабети со лукавиот, ограничувајќи му ја силата.[DOUBLEPOST=1421679731][/DOUBLEPOST]
Адам може да имал се и сешто, но немал сознание што е добро а што зло. Да создадеш некого без сознание за добро и зло и потоа да го казниш е бесмислено.

Ова е веќе одговорено.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom