Како беше она?Уште едно објаснување до Холандија, овојпат за тестирањата во школите. Ама дрвата во парк повеќе ќе те разберат
Лук Сенгерс, универзитетски професор и новинар-истражувач
Деновиве во Македонија се актуелни протести на студентите против државниот испит или екстерно тестирање, има различни толкувања што ќе биде тоа. Како е тоа регулирано во Холандија, во Европа?
Сенгерс: Не постои државен испит, не на начин на кој што вие се обидувате да го внесете тука во училиштата. Кај нас постои еден вид саморегулација на училиштата, не само школите по новинарство туку сите универзитети се задолжени самите меѓу себе да си прават проценки. Едно училиште оценува друго. Владата стои во позадина. Таа не се меша и не спроведува испити затоа што им верува на училиштата кога се самооценуваат или кога вршат проценка на друго училиште. Постои едно тело кое оценува едно училиште, а тоа тело е составено од членови од сите други училишта, само не од она за кое што се врши проценката. Мислам дека во Холандија има осум универзитети по новинарство. Седум од нив ќе бидат во тоа тело кое ќе го оценува осмиот универзитет. Државата ги контролира училиштата на тој начин што на неколку години доаѓа во секое од нив и прави интервјуа со учениците, професорите, ги разгледува сите документи, наставните планови по кои се работи. После ова таа прави проценка дали училиштата ги исполнуваат стандардите или не.
Што? Да земат оружје?А Студентски Пленум мора да ја активират организацијата не само со протести туку со многу други активности.Да се активни 24/7 а не само со протести и со 2-3 клипчиња на ју туб не се води борба против Влада.
Какво црно оружје бе абдал.Значи активност значи прес конференции, организирање на солидарност со студентите у Гоце да им се помогне да се зема зима клип за мизерните услови , да се организира хуманитарни настани од студентите за студентие , да поднесат барање како студентите во Бугарија кои бараа од пратениците првата плата да ја дадат во хуманитарци цели и ред други работи што можат да ги прават за борба на студентите.Еве еден пример плус што веќе го направиле пишење на пароли низ цело Скопје.И не знам како лупна да земат оружје се гледа колку си ограничен со размислувањето како се води борба за студентите и тоа си е твој проблем.Што? Да земат оружје?
Премногу магловит и филозофски пристап без нималку прагматизам е целата анализа.Професорите Никос Чаусидис и Ристо Солунчев од Професорски пленум на Анализа.
зборат за недостатоците и аргументите така да ги сфати и мало дете. Проблем е дали некои имаат капацитет или сакаат да сфатат. Во еден случај е за**е**би право и закони, во друг е законот така вели. Иако на студентите овие суви податоци во однос на тие 2 чудесни екстерни испити ништо не им значат како и, согласно законите и функционирањето на сегашниот пазар на труд, овде може да се видат некои информации.Професорите Никос Чаусидис и Ристо Солунчев од Професорски пленум на Анализа.