џимеј
џимилино
- Член од
- 4 март 2007
- Мислења
- 10.397
- Поени од реакции
- 25.221
Уф... како сум хајпнат за Birdman, ова ме изгоре.i origins > birdman
Уф... како сум хајпнат за Birdman, ова ме изгоре.i origins > birdman
Не ми е гледан другиот, али Birdman е во кремот од филмскава година, нема потреба од горењеУф... како сум хајпнат за Birdman, ова ме изгоре.
Не е филмов својствен на Инариту како шо пишат критичарите а верувам дека имаш од него изгледано доста, може само движењето на камерата шо е практика сегде моментално. Мислам дека у последните 3/4 години трендинг е да се промовира и групира у артхаус се шо е различно, несекојдневно и делумно експериментално, шо е случај со Birdman. Критичарите почнуваат да распознаваат арт елементи по секоја цена. Актерите колку и добро да глумат, ипак е недоволно да изградат филм =/.Уф... како сум хајпнат за Birdman, ова ме изгоре.
Убаво кажано. Но - не е само движењето на камерата елементот кој плени во кинематографијата на Birdman. Можеби изгледа како експеримент, но и монтажата во филмов е врв. Од технички аспект филмот ме воодушеви.Не е филмов својствен на Инариту како шо пишат критичарите а верувам дека имаш од него изгледано доста, може само движењето на камерата шо е практика сегде моментално. Мислам дека у последните 3/4 години трендинг е да се промовира и групира у артхаус се шо е различно, несекојдневно и делумно експериментално, шо е случај со Birdman. Критичарите почнуваат да распознаваат арт елементи по секоја цена. Актерите колку и добро да глумат, ипак е недоволно да изградат филм =/.
Се надевам дека ќе ти ги оправда очекувањата искрено, може јас го имам лошо проценето филмот, али не ми беше баш за таков висок рејтинг.
Пред некој ден го гледав I Origins и добар е филмот, ми се допадна мене го оценив со 7. Спрема него чекам Брдмен да е 9-10. Ради Инариту.Не ми е гледан другиот, али Birdman е во кремот од филмскава година, нема потреба од горење
Епа ради тој фраерот Инариту многу го почитувам, и го гледав трејлерот за филмот (не гледам трејлери скоро никогаш) и си викам ова сигурно не е класичен Инариту филм, ама чим е тој нема да има грешка.Не е филмов својствен на Инариту како шо пишат критичарите а верувам дека имаш од него изгледано доста, може само движењето на камерата шо е практика сегде моментално. Мислам дека у последните 3/4 години трендинг е да се промовира и групира у артхаус се шо е различно, несекојдневно и делумно експериментално, шо е случај со Birdman. Критичарите почнуваат да распознаваат арт елементи по секоја цена. Актерите колку и добро да глумат, ипак е недоволно да изградат филм =/.
Се надевам дека ќе ти ги оправда очекувањата искрено, може јас го имам лошо проценето филмот, али не ми беше баш за таков висок рејтинг.
Јас пак обратно: Birdman го оценив со 7.Епа ради тој фраерот Инариту многу го почитувам, и го гледав трејлерот за филмот (не гледам трејлери скоро никогаш) и си викам ова сигурно не е класичен Инариту филм, ама чим е тој нема да има грешка.
Ради тоа движење на камерата (прочитав мислам од @Zlatikevichius рецензија) сакам да видам што има поточно. Пол Томас Андерсон е кралот за тие работи моментално.
За музиката гледам сега фаворит е за номинација. Мене ми ги распара ушните тапанчиња!Birdman or (the Unexpected Virtue of Ignorance)
Ветив дека ќе пишам нешто повеќе за Birdman, а не успеав до сега.
Дефинитивно голем фаворит за Оскарот за најдобар филм, иако почнувам да се сомневам дека ќе го добие. Што е она што импресионира во филмот: освен глумата (особено Китон, но и Нортон) и режијата (Ињариту) за кои речиси и врапчињата веќе знаат дека се јаката страна на филмот, она што мене ми се допадна пред се е камерата. Филмот изгледа како да е снимен во една клапа, со една камера која постојано е во движење, но не од типот на понекогаш иритантните shaky cameras. Нема прекини, изгледа како да не ни била потребна монтажа и како директорот на фотографија и камерманот воопшто да не заспале во тек на неколку дена додека го снимале филмот. Затоа, на невидено уште од сега се обложувам дека на Birdman му се гарантирани Оскарите за монтажа и кинематографија. Слаба точка му е музиката - има еден тип на удиралки кој ми газеше на нерви од почеток до крај на филмот. Приказната и начинот на кој филмот оговара некои прашања и се справува со некои идеи на моменти е ОК, на моменти е многу повеќе од ОК, но ниту еднаш не потфрли. Приказната е доволно интересна да го задржи твоето внимание од почеток до крај на филмот, но истовремено не е нешто што ќе те остави без здив, зошто не се воздигнува премногу над обичноста. Но интересно е како и покрај толку ordinary приказна отвора прашања за дискусија:
-дали Холивуд, индустријата и парите создаваат митови за актерите кои потоа гледачите ги величаат како да се богови и којзнае колку добри актери, и покрај нивната подпросечност?
-дали можеби филмската критика е пристрасна? Што ако најдобрата актерска игра која некогаш била видена на филм или театар од највлијателниот критичар биде негативно оценета само затоа што истиот тој критичар нема симпатии кон актерот или ако имаат некакви приватни несогласувања? Дали целата таа машинерија на филмската критика ја кажува реалната слика и дали е објективна?
-дали некои актерски имиња како Илајџа Вуд или Даниел Ретклиф можат да покажат дека знаат да глумат по своите актерски дебија кои ги фрлиле во најжешкиот оган, или засекогаш ќе останат само Фродо и Хари Потер?
-и така натаму...
По проекцијата, уште додека не ми биле спласнати импресиите, на Letterboxd сум го оценил со 7/10 - сега не би сакал да ја менувам оценката. Нека остане 7/10.
За жал...За музиката гледам сега фаворит е за номинација. Мене ми ги распара ушните тапанчиња!
џез тапани беаЈас пак обратно: Birdman го оценив со 7.
Еве што сум напишал тогаш, btw:
За музиката гледам сега фаворит е за номинација. Мене ми ги распара ушните тапанчиња!
За жал...За музиката гледам сега фаворит е за номинација. Мене ми ги распара ушните тапанчиња!
Море за среќа!
Режисерот на Whiplash не добил идеја за филмот од ништо (можеби само од некои лични искуства за кои признава дека го инспирирале), но кога сакал да ја реализира идејата не можел да најде средства. Затоа снимил само краток филм, насловен Whiplash кој го пријавил на Санденс 2013. По успехот на филмот, лесно дошол до пари за да сними долгометражна верзија, па затоа за многу кратко време го завршил (снимањето траело само 19 дена), за да успее да го пријави за Санденс 2014. Што значи: сценариото на долгометражниот Whiplash е адаптирано од краткиот Whiplash.Ма да и така не треба да се гледаат Оскариве како нешто to end it all, кога станува збор за квалитет на филмови кога имале многу номинации згрешен во историјата..и не не зборам за филмот Х требаше да добие номинација туку еве како сега "Whiplash" добива номинација за адаптирано сценарио поради тоа што малце бил инспириран режисерот од нешто, а цел филм нема врска со некое дело..
Лего е добро филмче али не до толку за гарантирани номинации. Иконава ќе требаше ако Принцезата Кагуја не беше номиниран .Него....LEGO MOVIE нема номинација за најдобар анимиран...
"Whiplash" добива номинација за адаптирано сценарио поради тоа што малце бил инспириран режисерот од нешто, а цел филм нема врска со некое дело..