Јас Французите не ги сакам, од икс причини.
Немам ниту било каков респект кон идиотите кои мислат дека е многу океј да се заебаваат со религиите (како тоа што го направија овие од весникон).
сепак, тука се работи за нешто друго.
Ете, на пример има членови кои велат - ако им е, коа веќе знаеле дека не смее да се заебаваат со ИСИС. Има членови кои велат дека тоа е навреда за Муслиманите и они знаеле што може да следи.
Прашањето е - што е навреда, а што не. Можеби за некого е навреда тоа што се пишува со големи букви на насловна (има секакви будали).
Затоа државата (која и да е) си има воспоставено закони и правила, за тоа што е навреда и како таа се санкционира. Муслиманите велат: - Нас не не интересираат тие световни закони, ние самите ќе одлучиме што е навреда и како таа се санкционира. Така и направија. Така и прават.
А ние имавме таков случај и кај нас.
Вевчанскиот карневал, се потсмеваше со сите религии, а многу повеќе одсекогаш имало маски и исмевање на попови и Христијанство, отколку на оџи и Ислам. Таму отсекогаш имало исмевање на сѐ и сешто. Државава, фала богу, воспоставила механизми за тоа што е навреда и како таа се санкционира.
Но, ете и нашите Муслимани решија да ја земат правдата во свои раце, па тогаш запалија две цркви и почнаа со насилни демонстрации. При тоа, во случајот на едната црква ја спречуваа противпожарната да пристигне на местото, а кога некако пристигна, дур овие гасеа, локалното население пееше Смрт за Каури. После некој ден и крстовите од локалните гробишта, ги искорнаа и ги фрлија во дворот на опожарената црква. тепаа деца, кај ќе стигнат али тоа и не се рачуна, пошто стално тоа го праат.
(ова сѐ можам и со линкови да го покажам)
Прашањето е - Зошто само Муслиманите да имаат право, вон воспоставените законски решенија на една територија, да одредуваат што е навреда и како таа се санкционира? Кој им го дал тоа право? Да не се добива со сунет тоа?
Зошто не може било кој да одлучи сам, надвор од законите, што него го навредува и како да го санкционира?
- пошто глеам, повеќето Муслимани рекоа дека тоа е навреда за Исламот и дека така им требало.
ОКеј, ќе си речеш, ги вреѓа тоа и батали, не се спрдај преку карикатури со нивната вера. Батали слобода на говор и право на експресија.
Прагматичен став, нема што. Сепак, дали тука ќе сопрат?
На пример, имаш кафич/кафана у Чаир. Нив ги вреѓа тоа што продаваш алкохол и ти забрануваат. Што ќе праиш? Ќе речеш штом ги вреѓа - не продавам и покрај тоа што ми носи пари, и покрај тоа што апсолутно е дозволено со закони?
Најверојатно тоа ќе си го речеш, пошто кафичите у Чаирчанка, веќе некое време не смеат да продаваат алкохол.
И така, додека еден ден не се разбудиш и глеаш дека кај тебе не се продава алкохол, не смее да се цртаат карикатури, не смеат жените да искачаат, да возат, да дојат на јавни места и сл. Следната фаза е фазата во која се најдоа Христијаните од Ирак и Сирија - истребени, мачени, продадени како робје. Односно избришани од мапата на Блискиот Исток. Но, да имаме разбирање кон Муслиманите, најверојатно ги вреѓало тоа што им го дишат воздухот овие кафири. Затоа ги истребиле. Јазидите и другите требаа да знаат дека не треба да ги вреѓаат Муслиманите.