- Член од
- 4 март 2007
- Мислења
- 698
- Поени од реакции
- 137
Не ви се мешам во дискусијата само да ви кажам неколку факти за моите искуства со нашево образование.....
а) Првпат пробав да се запишам на филолошки еднаш, имаше два приемни, со првиот и успехот од средно бев 35-ти на листа од 45 без патиципација=2000дм. Со вториот, за кој бев сигурен дека бев подобар од првиот паднав на 47-мо место. Што ли се случи?
Вторпат, ај на правни, дабетер. Ај морон сум или кретен, две книги од по сто страни неможам да научам. (ги пеев само, општествено уредување и општообразовен)
б) И пилињата знаат дека, на пример, на економски се плаќа рушвет (200-600е). Посредник ти е братот служител или хаусмајстор, што го знам....
в) Нема македонски факултет кое е меѓу првите 500 во светот. 500 еееејјјј. Има само 190 држави, од кои некои не се ни ораганизирани општества.
г) Познавам бар 2-ца кои ги учеа истите факултети уште еднаш во Германија.....жално....ем партиципација... ем трошкови.... ем демек „дупли„ нервози пред испити.....
д) Македонските влади(сите) до сега свесно ги избегуваа меѓународните евалуации на образованието, бидејќи знаеја дека ќе завршиме на дното....... Факт е дека на пример бугарите се подобри математичари а со тоа и инжинери од нас.....
Резултат, ние ќе заштрафуваме шрафчиња за 300е а тие ќе развиаат софтвери за 1000е.
е) Дополнителен-екстерен испит е лов на мечки со ќор фишеци. (читај: борба против образовната мафија и подигање на квалитетот на образованието)
На македонското образование му е потребна радикална реформа, а не дополнителни испити. (причина е малиот ефект и дополнителното оптоварување на (не)оптоварените студенти)
Еве конкретен предлог: (Бокс реформа
)
1. Учители,наставници и професори да бидат комплетно ослободени од обврската за евалуација на знаењето на учениците. Народски кажано да бидат на нивото на тренерите на боксери, евалуација на ринг, тренерот вон рингот. (НУЛА КОРУПЦИЈА)
2. Да се формира независно надворешно тело, кое ќе ги оценува, евалуира и тестира учениците. (експертско, централно и интегрирано) Плус групни натпревари со финци, кореанци, јапонци итд.
3. Ревизија на наставната програма. („Иден боксер да не тренира и карате„)
Предмети кои не за секоја индивидуа имаат исклучително значење да бидат изборни и незадолжителни.
Имам уште, ама ми се смачи....
п.с. Се отажувам од авторки права на текстот.
а) Првпат пробав да се запишам на филолошки еднаш, имаше два приемни, со првиот и успехот од средно бев 35-ти на листа од 45 без патиципација=2000дм. Со вториот, за кој бев сигурен дека бев подобар од првиот паднав на 47-мо место. Што ли се случи?
Вторпат, ај на правни, дабетер. Ај морон сум или кретен, две книги од по сто страни неможам да научам. (ги пеев само, општествено уредување и општообразовен)
б) И пилињата знаат дека, на пример, на економски се плаќа рушвет (200-600е). Посредник ти е братот служител или хаусмајстор, што го знам....
в) Нема македонски факултет кое е меѓу првите 500 во светот. 500 еееејјјј. Има само 190 држави, од кои некои не се ни ораганизирани општества.
г) Познавам бар 2-ца кои ги учеа истите факултети уште еднаш во Германија.....жално....ем партиципација... ем трошкови.... ем демек „дупли„ нервози пред испити.....
д) Македонските влади(сите) до сега свесно ги избегуваа меѓународните евалуации на образованието, бидејќи знаеја дека ќе завршиме на дното....... Факт е дека на пример бугарите се подобри математичари а со тоа и инжинери од нас.....
Резултат, ние ќе заштрафуваме шрафчиња за 300е а тие ќе развиаат софтвери за 1000е.
е) Дополнителен-екстерен испит е лов на мечки со ќор фишеци. (читај: борба против образовната мафија и подигање на квалитетот на образованието)
На македонското образование му е потребна радикална реформа, а не дополнителни испити. (причина е малиот ефект и дополнителното оптоварување на (не)оптоварените студенти)
Еве конкретен предлог: (Бокс реформа
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
1. Учители,наставници и професори да бидат комплетно ослободени од обврската за евалуација на знаењето на учениците. Народски кажано да бидат на нивото на тренерите на боксери, евалуација на ринг, тренерот вон рингот. (НУЛА КОРУПЦИЈА)
2. Да се формира независно надворешно тело, кое ќе ги оценува, евалуира и тестира учениците. (експертско, централно и интегрирано) Плус групни натпревари со финци, кореанци, јапонци итд.
3. Ревизија на наставната програма. („Иден боксер да не тренира и карате„)
Предмети кои не за секоја индивидуа имаат исклучително значење да бидат изборни и незадолжителни.
Имам уште, ама ми се смачи....
п.с. Се отажувам од авторки права на текстот.