DotA 2

  • Креатор на темата Креатор на темата HeRbEs
  • Време на започнување Време на започнување
Еј ја до ск игра, немаше никакф апдејт. Ја мислеше дека афтоматски само ке се апдејтира.Глеам ск на мејл ми стигнало нешто и тамо пишуе апдејт, да штракам тамо или? Хелп : D
 
Мислите дека послабо ќе се одбираат Огре и Џакиро со нерфовите?
Пак ќе се играат, само како што рече @Kocka, Chen и особено Rylai (а најверојатно и Lina) ќе бидат малце почесто бирани од порано. Не би требало целосно да ги снема од метата затоа што Огре и понатаму има 2 загарантирани insta-stuns плус Bloodlust, а Jakiro и понатаму ќе прави солиден демиџ на кулите.

Иначе, мислам дека новиот Баланар ќе биде "страв и трепет" :shook:
shitty puns inc.
 
Чен и Енч пак нема да бидат релевантни заради метата, скоро секоја партија трае по 60 минути, а Чен е тотално бескорисен во лејт гејм.
Паџ е сеуште срање, исто и Баланар, пачов нема да ја смени многу метава, освен што Терорблејд нема да биде зиман.
 
Чен и Енч пак нема да бидат релевантни заради метата, скоро секоја партија трае по 60 минути, а Чен е тотално бескорисен во лејт гејм.
Паџ е сеуште срање, исто и Баланар, пачов нема да ја смени многу метава, освен што Терорблејд нема да биде зиман.
Мислам дека ќе се најде тим што ќе му даде шанса на Chen на завршниот дел од XMG Captain's Draft 2.0. Досега е избран само 2 пати и има 2 победи, а мислам дека новите промени му се доволни за да добие малку внимание.

А за Баланар си голема грешка. Еве еден коментар од ЈуТуб на тип што направил пресметки:
The old one (according to the wiki) meant 57%/67%/83% of total game time were night (if you ulted whenever it was up, which most people did). Now it is (240s night + 100/100/150s)/(2*240s) = 71%/71%/81% night uptime (so better at level 1 especially, about equal on lvls 2 and 3) and the ulti-induced night has a bit higher uptime (so the enemy team has a lot less vision overall) on lvl 1, equal on lvl 2 and less with lvl 3 ult too now.
The 675 vision for wards is also HUGE because those normally have 1600 night vision (1200 with the old NS ult, so it is halved now!).
Plus, now you can use darkness at night when you want to fight, not just everytime it's off cooldown because you'd otherwise loose a lot of value from it.
Со новиот Баланар воопшто нема ни да треба smokes за генкови, затоа што smoke-от се трга на оддалеченост од 1025 единици, а спротивниот тим има 625 единици визија (R.I.P. Slark).
 
Мислам дека ќе се најде тим што ќе му даде шанса на Chen на завршниот дел од XMG Captain's Draft 2.0. Досега е избран само 2 пати и има 2 победи, а мислам дека новите промени му се доволни за да добие малку внимание.

А за Баланар си голема грешка. Еве еден коментар од ЈуТуб на тип што направил пресметки:

Со новиот Баланар воопшто нема ни да треба smokes за генкови, затоа што smoke-от се трга на оддалеченост од 1025 единици, а спротивниот тим има 625 единици визија (R.I.P. Slark).
Наместо да пикнеш Баланар кој е корисен само во првите 2/3 ноќи, зошто не пикнеш генкер што може цело време да генка? Херојот не може да фарма, не може да убива дење, во тимфајти не прави скоро ништо освен сингл таргет сајленс, лејт гејм е тотално срање, не е ни лејн доминатор.

А за Чен, колку ид а го сакам херојот, воопшто нема место во метава затоа што early game генкови и кули не значат веќе толку заради comeback механикиве.
 
Наместо да пикнеш Баланар кој е корисен само во првите 2/3 ноќи, зошто не пикнеш генкер што може цело време да генка? Херојот не може да фарма, не може да убива дење, во тимфајти не прави скоро ништо освен сингл таргет сајленс, лејт гејм е тотално срање, не е ни лејн доминатор.

А за Чен, колку ид а го сакам херојот, воопшто нема место во метава затоа што early game генкови и кули не значат веќе толку заради comeback механикиве.
Ти сеуште ја потценуваш промената во визија, така? Океј, ќе видиме кога ќе го пуштат пачов.
 
Ти сеуште ја потценуваш промената во визија, така? Океј, ќе видиме кога ќе го пуштат пачов.
Map awareness и 5 man ги прават промениве во визија тотално ирелевантни.
Дури и да имаат големо влијание врз early/mid game тимфајти, повторно кога евентуално ќе дојде лејт гејм ќе си имаш тотално бескорисен баланар и ќе си речеш зошто не пикнав херој што всушност може многу подобро и поефикасно да генка и плус да биде корисен во тимфајт како на пример клокверк.
 
nightstalker ne nudi niso,super e za pub gankovi,u pro....5man doto useless...porano funkcionirase poso razlicna bese metata early mid,i on imase so da jade,sea malo morgen
 
Se prasuvam zosto nikoj ne zema enigma? Enigma e cc heroj i protiv low health heroi e upickumaterin, narocito so ultyot i mangzata, a i korisen i vo timska tepacka so letacki i trista drugi zmugavi raboti ( shiva, orhidea)
 
Se prasuvam zosto nikoj ne zema enigma? Enigma e cc heroj i protiv low health heroi e upickumaterin, narocito so ultyot i mangzata, a i korisen i vo timska tepacka so letacki i trista drugi zmugavi raboti ( shiva, orhidea)

zatoa sto treba highskill....zasto treba farm,zasto ima ogromno cd na ulty,zaso e skvisher itn itn....na hartija tie aoe komboa se opasni,no vo praksa treba ogromna sinronizacija i oset i skill,poso eden fight utnat tolku paga sve u voda...
 
Se prasuvam zosto nikoj ne zema enigma? Enigma e cc heroj i protiv low health heroi e upickumaterin, narocito so ultyot i mangzata, a i korisen i vo timska tepacka so letacki i trista drugi zmugavi raboti ( shiva, orhidea)
Има ствари кои се многу ефективни против Енигма, ултито на Рубик и Венџе на пример и одозгора идат преку бкб.
Второ, ти треба координиран тим затоа што Енигма е 5 man херој, џабе блек хол кога керито афк фарма у џунгла.
И покрај сето тоа Енигма е одличен ако го играш за брз Рошан и брз пуш, а не да фармаш 20-25 минути.
 
Немав играно од септември.
Што и направиле на играва? Се осеќам ко никад во живот да не сум пипнал Дота.
И што кур е со Axe + Undying комбото?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom