Let 3
The Nipple Erector
- Член од
- 13 јули 2008
- Мислења
- 30.896
- Поени од реакции
- 31.280
MПЦ не е призната од ни една православна црква ниту од вселенскиот патријарх.Вселенската Црква.
„Само„...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
MПЦ не е призната од ни една православна црква ниту од вселенскиот патријарх.Вселенската Црква.
„Само„...
Исус Христос не е Бог..
MПЦ не е призната од ни една православна црква ниту од вселенскиот патријарх.
.
Слободно направи анкета и прашај ги христијаните дали сметаат дека Бог суди, дали ги дели нештата на погрешни и исправни..
аман бе го направи православието дива лига, ни е битно кој шо вели ни кој шо правиВселенскиот патријах, за среќа, не е исто што и Папата во Рим, така де е ни битно што вели
аман бе го направи православието дива лига, ни е битно кој шо вели ни кој шо прави
Инаку кој е најглавен Петар, Стефан, Никидон?
Црква, Мики се луѓе и објекти, попови, владици протојереји, архимадрити, нивните зборови и писанија, а према нив МПЦ - не е цркваВо православниот Свет, не постои поединец кој е непогрешлив: во православнот Свет, реферетна е Црквата а не нејзинот патријарх, особено не овој тековниов.[DOUBLEPOST=1418929460][/DOUBLEPOST]
Главен Е главата на Црквата.
Црква, Мики се луѓе и објекти, попови, владици протојереји, архимадрити, нивните зборови и писанија, а према нив МПЦ - не е црква
но ниту една помесна не ја ни признава МПЦНе „набадај„: појќе е од очигледно кој ја попречува МПЦ-ОА: српската и грчката, здружно, од јасни причини и побуди. Ниту една друга помесна Црква не и‘става „сопки„ на МПЦ.
но ниту една помесна не ја ни признава МПЦ
а оти МПЦ не ја признае делот на помесни цркви кои повеќе ја сакаат верата од колку политиката?Постои и „политички„ проблем, оти дел од помесните Цркви појќе сакаат политика отколку вера и црковно право.
Мислиш ли дека она што е вдахновено од Бога ќе биде оставено во мрак?
Барај што ти треба, но ако ја бараш вистината таа е објавена, преку нашиот Бог Иисус Христос, и предадена преку светата апостолска црква.
Ако за Бог постои нешто кое е проклето, непотребно, а воедно истиот тој Бог е прапричина за се, ако тој го знае секој можен исход и ако има моќ да смени било што, тогаш со актот на осуда, ја признава сопствената несовршеност, признава дека допуштил нешто кое сега го посочува како проклето, нешто кое не треба да постои! Признава дека направил превид, дека не е Господ.Ајмо рисјани:
- дали Бог (ќе) не‘ суди?
- дали самите на себе си досудуваме, согласно личниот избор и последиците од истиот?
Еден телемит е во дилема па да му момогнеме...
Сам Бог пак, вели:
„...дојдеде, благословени од Мојот Отец...„ и „..бегајте од Мене, проклети....„.
а оти МПЦ не ја признае делот на помесни цркви кои повеќе ја сакаат верата од колку политиката?
Ако за Бог постои нешто кое е проклето, непотребно, а воедно истиот тој Бог е прапричина за се, ако тој го знае секој можен исход и ако има моќ да смени било што, тогаш со актот на осуда, ја признава сопствената несовршеност, признава дека допуштил нешто кое сега го посочува како проклето, нешто кое не треба да постои! Признава дека направил превид, дека не е Господ.
Па нормално дека се враќаш одпочеток, затоа што го игнорираш парадоксот дека ако се потекнува од Бог а тој воедно е семоќен и сезнаен, неговата осуда на било што или кон било што ќе биде доказ дека не е совршен, дека постојат нешта кои тој ги смета за погрешни, проклети...итн! Со актот на осуда, самиот си пресудува дека не е Господ.Посочи, која е Божјата кривица за постоењето на злото, односно, каде е забележано дека Бог Е Творецот на злото, оти Постоанокот, после секој ден од творењето, јасно вели дека Бог видел оти свореното е добро. Ако створеното е добро, кај било злото во деновите од творењето?
Плус, Бог им го всади на луѓето свето „подобие„, односно склоноста кон чинење добри дела, така да првите луѓе чинеа добро, не и зло.
То ми е и поентата една е црквата а МПЦ не е таму.Плус, би било „нелогично„ ако некоја од помесните Цркви не‘ признае, е некоја не, небаре се работи за признавање „на парче„. Црквата мора да ја запази својата полнота/целовитост, оти Христос Е еден, една е и Црквата.
.
То ми е и поентата една е црквата а МПЦ не е таму.
Па нормално дека се враќаш одпочеток, Со актот на осуда, самиот си пресудува дека не е Господ.