Бугарско воено воздухопловство 2

  • Креатор на темата Du
  • Време на започнување

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Фемче нека ви е со среќа, фрлајте пари за НАТО половни канти, него ајде кажи ни ти што ќе правите со 14-те по број Aero L-39 Albatros ZA. Се работи за варијанта на Албатрос со подобрени перфоманси за обука и напад на кои лесно и проверено може да биде надградена авионика од за нас веќе познатиот израелски Elbit.
Може да ни кажеш по регистерски број која година се произведени и колку часови на летање имаат направено? Ако си во можност, те молам кажи ни.
Наприрем авионот со борден номер 202 и 205,кои гледаш на сликава са доставени 1990 година.
Во 2013 година беха наполно реновирани от чешкиот заводи - Aero Vodochody
Овде нема ништо НАТО,а има интерес да се обучават пилотите не само на PC-9,коj е витлов.
 
H

Hombre

Гостин
Наприрем авионот со борден номер 202 и 205,кои гледаш на сликава са доставени 1990 година.
Во 2013 година беха наполно реновирани от чешкиот заводи - Aero Vodochody
Овде нема ништо НАТО,а има интерес да се обучават пилотите не само на PC-9,коj е витлов.
Не мислев на чешките Албатроси кога го споменав НАТО туку за намерата на Бугарија да купи скапа а веќе истрошена НАТО воена опрема.

Еве сега специјално линкче за тебе Фемче: За најновата состојба во бугарското воено воздухопловство може да прочиташ тука(Pan.bg) , интересен наслов
Б'ЛГАРИја ЛИКВИДИРА 400 БОјНИ САМОЛЕТА И ЗАКРИ 9 АВИОБАЗИ
а има машала и доста интересни коментари,

Tуку друга ми беше целта на прашањето.

Некаде стои дека Бугариjа има 14 Л-39 некаде 10 а најверојатно бројката е некаде на средина значи 12. Бугарија има намера да модернизира шест Л-39ки. Е сега што ќе биде со останатите и во каква состојба се?

Сакам да те потсетам дека кај нас Македонците има едно старо правило ако имаш за продавање добро магаре, добар коњ или вол прво му го нудиш на соседот.:)

Мислам дека веќе ја разбра поентата на прашањето.
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
37.653
Поени од реакции
31.536
Не мислев на чешките Албатроси кога го споменав НАТО туку за намерата на Бугарија да купи скапа а веќе истрошена НАТО воена опрема.

Еве сега специјално линкче за тебе Фемче: За најновата состојба во бугарското воено воздухопловство може да прочиташ тука(Pan.bg) , интересен наслов
Б'ЛГАРИја ЛИКВИДИРА 400 БОјНИ САМОЛЕТА И ЗАКРИ 9 АВИОБАЗИ
а има машала и доста интересни коментари,

Tуку друга ми беше целта на прашањето.

Некаде стои дека Бугариjа има 14 Л-39 некаде 10 а најверојатно бројката е некаде на средина значи 12. Бугарија има намера да модернизира шест Л-39ки. Е сега што ќе биде со останатите и во каква состојба се?

Сакам да те потсетам дека кај нас Македонците има едно старо правило ако имаш за продавање добро магаре, добар коњ или вол прво му го нудиш на соседот.:)

Мислам дека веќе ја разбра поентата на прашањето.
,,,e tuka e zaebancijata ,,,na bugarite najdobri sosedi im se grcite i srbite,,;)
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Не мислев на чешките Албатроси кога го споменав НАТО туку за намерата на Бугарија да купи скапа а веќе истрошена НАТО воена опрема.

Еве сега специјално линкче за тебе Фемче: За најновата состојба во бугарското воено воздухопловство може да прочиташ тука(Pan.bg) , интересен наслов
Б'ЛГАРИја ЛИКВИДИРА 400 БОјНИ САМОЛЕТА И ЗАКРИ 9 АВИОБАЗИ
а има машала и доста интересни коментари,

Tуку друга ми беше целта на прашањето.

Некаде стои дека Бугариjа има 14 Л-39 некаде 10 а најверојатно бројката е некаде на средина значи 12. Бугарија има намера да модернизира шест Л-39ки. Е сега што ќе биде со останатите и во каква состојба се?

Сакам да те потсетам дека кај нас Македонците има едно старо правило ако имаш за продавање добро магаре, добар коњ или вол прво му го нудиш на соседот.:)

Мислам дека веќе ја разбра поентата на прашањето.
Се уште не се знае каков ке биде изборот за нов многоцелеви борбен авион. Затоа е премногу рано да се каже за веке истрошена НАТО техника. Во игра е напално нов Gripen JAS 39, во игра е се иште и от Италиja евробоецот,како втора рака. За ни една от овие машини не може да се каже дека е изтрошена.
Ако се стаса до изборот на F-16 има неколко варианти,кои са различни. Едната е подарок,както новата влада инсистира и смета дека може да получи во преговори или купуване.

Ке ме извиниш,но www.pan.bg не може да ми биде мерило порати фактот,дека знаеме какви луге са тамо и за какви лоби групации станува прашане. Ако слушаме PAN, се уште мораше да сме со тенковете T55 и со 150 000 армиja. Ама нормално, за нив това били нивните младини, тоа видели ,за нив тоа е врв.

Да, Бугариja ликвидира голем дел от авиациjaта си поради скапата подржка и остарелите машини. Тоа направиха и другите източни држави от бившиот Варшавски договор.
Останатите L39 или ке чекат да бидат отново пуштени,а е можно и да бидат продадени. За тоа нема решение.[DOUBLEPOST=1416526489][/DOUBLEPOST]
,,,e tuka e zaebancijata ,,,na bugarite najdobri sosedi im se grcite i srbite,,;)
Во случаjот ако се стаса до продажба подобар сосед ке е некоja афричка држава,както станува со тенковете например или транспортери . :)[DOUBLEPOST=1416526612][/DOUBLEPOST]
За другите незнам ама Фемче е наш човек.
Гарантирам со глава.:icon_mrgr:
Вас не ви требат :) Некоja НАТО држава ке ви покрие воздушниот простор един ден ако влезете во НАТО,както тоа се дешава со балтичките држави или Албаниja.
 
Последно уредено:
H

Hombre

Гостин
ФЕМЧЕ, ФЕМЧЕ другарче мое најдобро на свет! :icon_mrgr:

Сакам нешто да те прашам... Кога постираш мислења на Кајгана форумот, особено на оваа тема
дали се тоа твои лични ставови или Ни продаваш ефтин великобугарски утопизам?


Се уште не се знае каков ке биде изборот за нов многоцелеви борбен авион. Затоа е премногу рано да се каже за веке истрошена НАТО техника. Во игра е напално нов Gripen JAS 39, во игра е се иште и от Италиja евробоецот,како втора рака. За ни една от овие машини не може да се каже дека е изтрошена.
Ако се стаса до изборот на F-16 има неколко варианти,кои са различни. Едната е подарок,както новата влада инсистира и смета дека може да получи во преговори или купуване.

Ке ме извиниш,но www.pan.bg не може да ми биде мерило порати фактот,дека знаеме какви луге са тамо и за какви лоби групации станува прашане. Ако слушаме PAN, се уште мораше да сме со тенковете T55 и со 150 000 армиja. Ама нормално, за нив това били нивните младини, тоа видели ,за нив тоа е врв.

Да, Бугариja ликвидира голем дел от авиациjaта си поради скапата подржка и остарелите машини. Тоа направиха и другите източни држави от бившиот Варшавски договор.
Останатите L39 или ке чекат да бидат отново пуштени,а е можно и да бидат продадени. За тоа нема решение.[DOUBLEPOST=1416526489][/DOUBLEPOST]
Во случаjот ако се стаса до продажба подобар сосед ке е некоja афричка држава,както станува со тенковете например или транспортери . :)[DOUBLEPOST=1416526612][/DOUBLEPOST]
Вас не ви требат :) Некоja НАТО држава ке ви покрие воздушниот простор един ден ако влезете во НАТО,както тоа се дешава со балтичките држави или Албаниja.
Говориш дека Бугарија се уште не знае или демек не може да се одлучи да избере кој модел на повеќе наменски борбен авион од генерација 4++ во блиска иднина ќе го брани небото на Бугарија, а истата нема желба а можеби нема ниту можност да одржи во оперативна кондиција петнаесет воени авиони од сите категории (кои се оперативни од класа пропелери до два три суперсонични борци со праисториска авионика).

Нас не лажеш или себе си се лажеш кога велиш дека Бугарија има намера да купи JAS 39 Грипени. Една Чешка која е европска потетенцијална воздухопловно воена супер сила е во можност да поседува 12-ет изнајмени JAS 39 Грипени а бугарите сичко ке платат во кеш, да се чуди човек.

Ги спомна италијанските половни Еурофаитери, точно Италија треба се ослободи од нив бидејќи е во финални преговори за купување на 40-етина на број Ф-35ки ама за користените Еурофајтери има потенцијални купувачи кои се подготвени да платат во кеш, а вие?

А за чешките Л-39, тое е исто интересна приказна за половина од нив јавноста во бугарија не знае каде се наоѓаат кој ги продал на црно и кому.

А за судбината на бугарските Ми-17 хелихоптери или како ги нарекувате таму вертолети теба да пишувам цела вечер. А богами може да се отвори и посебна тема.

А момците од www.pan.bg гласно говорат за проблемите во бугарското воено воздухопловство и многу ги боли бидејќи се свесни дека под закрилја на НАТО за десетина години Турција ќе обезбедува небото над Бугарија.

Тоа е тоа ФЕМЧЕ, другарче мое најдобро на свет.:)
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
ФЕМЧЕ, ФЕМЧЕ другарче мое најдобро на свет! :icon_mrgr:

Сакам нешто да те прашам... Кога постираш мислења на Кајгана форумот, особено на оваа тема
дали се тоа твои лични ставови или Ни продаваш ефтин великобугарски утопизам?
Никога не сум изразал никакви други ставиво,освен мои лични. Не знам што те натера да мислиш нешто различно?!

Говориш дека Бугарија се уште не знае или демек не може да се одлучи да избере кој модел на повеќе наменски борбен авион од генерација 4++ во блиска иднина ќе го брани небото на Бугарија, а истата нема желба а можеби нема ниту можност да одржи во оперативна кондиција петнаесет воени авиони од сите категории (кои се оперативни од класа пропелери до два три суперсонични борци со праисториска авионика).

Нас не лажеш или себе си се лажеш кога велиш дека Бугарија има намера да купи JAS 39 Грипени.
Да стане jaсно, Бугариja не е во состоjба да удржи во оперативна кондициja авони поради нивната спесифика и поради системното забавуване на делови от Русиja,кое не е случаjно. Бугариja се уште има премного бормени авиони,кои не са j потребни за целите,които си поставува армиjaта.
Само за пример за 350 часа на работа на двигател на МиГ29 и веке е за нов. Тоа покачува цената и честите ремонти,кои мора да се прават на ваквиот изтребител. Само за сравнение со западните модели, тамо станува збор приближно за 1500-2000 часови. Да не зборуваме за ефикасноста на двигателот и какви икономии може да има от керосин.
Jaс не си измислувам за ни един от споменатите можни авиони,а тоа са авиони,кои се проучуват от министерството за одбрана и тоа може да се види. Какво ке биде решението, тоа е друга тема.
Во игра са F-16MLU, Gripen JAS 39 и Eurofighter. Еве ти едно интерву, малце постаро со сегашниот командвашт на ВВС
http://argumenti-bg.com/22261/brigaden-general-rumen-radev-nyama-da-dopusnem-nashite-lettsi-da-letyat-na-letyashta-skrap/

Еве ти и за сека посета во Италиja, Португалиja и Шведска за да се преговара и да се видат машините реално,а и да се тестират
http://aeropress-bg.com/categoryblog/1412-triabva-da-napravim-nai-dobria-izbor.html
Една Чешка која е европска потетенцијална воздухопловно воена супер сила е во можност да поседува 12-ет изнајмени JAS 39 Грипени а бугарите сичко ке платат во кеш, да се чуди човек.
Чак да зборуваме Чешка за воена супер сила...си промашил.
Само да припамтам,дека спроед командваштиот ВВС - Румен Радев, потребната броjка за Бугариja на модерни многоцелеви изтребители е поне 16. Тоа е планот до 2030 година.
Ги спомна италијанските половни Еурофаитери, точно Италија треба се ослободи од нив бидејќи е во финални преговори за купување на 40-етина на број Ф-35ки ама за користените Еурофајтери има потенцијални купувачи кои се подготвени да платат во кеш, а вие?
Во самиот договор,коj наjвероватно ке биде мегу влади на две држави,ке има jaсни условиja за лизинг,дали директно от државата коja продава или от банка, тоа не е jaсно се уште.

А за чешките Л-39, тое е исто интересна приказна за половина од нив јавноста во бугарија не знае каде се наоѓаат кој ги продал на црно и кому.
Даже не сакам да зборувам за градски легенди,кои немат никаков официалне характер. Предпоставувам и гледам дека ти може би имаш повеке информации,па можеш да ни споделиш.
А за судбината на бугарските Ми-17 хелихоптери или како ги нарекувате таму вертолети теба да пишувам цела вечер. А богами може да се отвори и посебна тема.
Даа,баш како ги нарекуваме. :D

А момците од www.pan.bg гласно говорат за проблемите во бугарското воено воздухопловство и многу ги боли бидејќи се свесни дека под закрилја на НАТО за десетина години Турција ќе обезбедува небото над Бугарија.
Момците (дедовците) от pan, кои са старите советски кримки,кои са дел от силното проруско лоби во армиjaта вчера,днес и утре само можат да лаат. За воздухоплавство да ми зборуваш и да ти верувам- не си попаднал на точното место. 15 години сум се будел и легал со взукот на борбените авиони на главата ми,а бога ми и двама бивши военни от воздухоплавството на Бугариja са ми дома,единиот со 20 години, другиот со 50 години во ВВС. Тежко,ама многу тежко ке ми продаваш баjки. Аjде да се кладиме,дека Турциja нема да обезбедува небото на Бугариja. Сакаш?
Тоа са само заигравки от некои кругови,кои сакат да печелат поени. :)
Тоа е тоа ФЕМЧЕ, другарче мое најдобро на свет.:)
Во право си, тоа е тоа :)
 
Последно уредено:

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
ВВС почнува нова програма за обука на пилоти.
Увеличават се часовите за вежбане от 200 на 300-350,преди да минат на изтебители.
Како задачи се предвидуват полети во секакви метеорологижки услови, денем и ноштем, морска подготовка, стрелба по земни цели, водач на група, кацане на грагански аjродроми, тактически прихвати,маневрен боj.
Обуката ке се извршува на машините Л-39 и PC-9M
http://www.otbrana.com/новини_6458
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
In the Black Sea -- Bulgarian Air Force fighter jets (SU-25) fly over Ticonderoga-class guided-missile cruiser USS Vella Gulf

 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Бугариja во дипломатска офанзива за канадски CF-18 Hornet (F/A-18A/B). Целта е да бидат подарени или да бидат на политичка цена.
Прашането е било поставено пред надворешните министри на Велика Британиja и САД при посетата им во Софиja при изминатата недела.
Министара за одбрана на Бугариja ке посети САД во наредните месеци,кога се очекува развитие по прашането со новиот изтребител.

http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2015/01/17/2455112_nenchev_v_gnezdoto_na_sturshelite/
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Роднино , колку е час налет со Ф-18 .
СО Ф-16 е 6000 долари саат х 200 саати налет годишно х број на пилоти !
Па толку е буџетот на армијата кај е ков кај е Воена моранрица.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Роднино , колку е час налет со Ф-18 .
СО Ф-16 е 6000 долари саат х 200 саати налет годишно х број на пилоти !
Па толку е буџетот на армијата кај е ков кај е Воена моранрица.
Во моментот на МиГ 29, един саат кошта приближно 25 000 евро или около 32 000 $.
Да не зборуваме за краткиот живот на двигателите на МиГ29.
200 саати на година не се прават и како цело се лета доста помалце, около 70-100 часа. Норматив е 180 часа според бугарските стандарти.
 
Последно уредено:

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Во моментот на МиГ 29, един саат кошта приближно 25 000 евро или около 32 000 $.
Да не зборуваме за краткиот живот на двигателите на МиГ29.
200 саати на година не се прават и како цело се лета доста помалце, около 70-100 часа. Норматив е 180 часа според бугарските стандарти.
Ме буниш РД-33 има 1000 саати мегуремонтен циклус.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Ме буниш РД-33 има 1000 саати мегуремонтен циклус.
На секи 350 саати работа, двигателот се демонтира и пракja на капитален ремонт во РСК МиГ,а на секи 1200 саати се фрла наполно и се става наполно нов двигател.Тоа е тоа.
Бугариja на секи 350 саати мора да свали двигателите, да ги прати во Русиja,таа не почитува договорките и ги забавува,а повекето самолети са близо до 1000 саат на двигателите. Тоест треба наполно нови двигатели во скоро време.
Да не зборуваме за големиот броj други агрегати,кои исто се подменат периодично.
 
Последно уредено:

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
На секи 350 саати работа, двигателот се демонтира и пракja на капитален ремонт во РСК МиГ,а на секи 1200 саати се фрла наполно и се става наполно нов двигател.Тоа е тоа.
Бугариja на секи 350 саати мора да свали двигателите, да ги прати во Русиja,таа не почитува договорките и ги забавува,а повекето самолети са близо до 1000 саат на двигателите. Тоест треба наполно нови двигатели во скоро време.
Да не зборуваме за големиот броj други агрегати,кои исто се подменат периодично.
Naj novata verzija na RD-33M meguremotniot cilklus i e 4500 saati.
Izvor
KNAPPO.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom