Дали Исус убиваше или даде наредба да се убива?

  • Креатор на темата Креатор на темата spiros
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Што тропаш бе?
Кој денес збори дека Исус давал наредби да се убива или смета дека е крвник или убиец?

.
Има различни луѓе, групации и варијации на таквите лажни учења, верувања, убедувања, ...
Така на пример и мухамеданците, тие - неверувајќи и незнаејќи Го Евангелието - Го преставуваат Христа како крвав муслиман, кој (ќе) се бори на страна на мухамеданците.
Од друга страна има луѓе книжници, кои се (сметаат себеси за умни, а се) слепи за Евангелието на Љубовта БОЖЈА и шират лаги за Христа како зелотски вооружен востаник.
За жал, има дури и луѓе кои себеси се наречуваат “христијани“, а во Името Исусово одобрувале и одобруваат нешта кои Исус никогаш не ги ододприл или направил.

Разбираш сега?
.
 
Исус немал ништо против убивањето и се залагал тоа да се извршува, во Стариот завет во Излез 21:17 Се вели да децата кои ги навредиле своите родители треба да бидат убиени.
Исус се повикува на таа наредбо кога им префрла на фарисеите дека не го следат законот Божји,

1. Тогаш, пристапија кон Исуса ерусалимските книжници и фарисеи, велејќи:
2. Зошто учениците Твои не го запазуваат преданието на старите? Оти не си ги мијат рацете, кога јадат леб?
3. А Он им одговори и рече: Па зошто и вие ја престапувате Божјата заповед заради вашето предание?
4. Зашто Бог заповедал и рекол: “почитувај ги татка си и мајка си“ и, “кој го злослови таткото свој или мајка си, со смрт да се казни“.

5. А вие велите: ако некој му рече на татка си или на мајка си: она, со што би можел да се ползуваш од мене, дар е
6. значи, тој може да не го почитува својот татко или својата мајка. Така ја нарушивте заповедта Божја заради вашето предание.
Матеј 15

Јасно се гледа дека книжниците и фарисеите не сакале да убиваат и биле против убивањето а Исус тоа им го префрла и им вели дека со тоа гкршат законот Божји, према Исус таквите деца - треба да се казнат со смрт и убијат
 
.

Книжниците во времето на Исус - исто како денешните неверници и кривоверници - биле специјалисти за искривување на заповедите, но не како би ја исполниле нивната суштина, кој била Љубов кон Бога и ближните (посебно родителите), туку за да си ги исполнат сопствените џебови. Така книжниците петтата заповед (која покрај почитувањето, имплицира децата и финансиски да се грижат за нивните родители) ја извртиле за сопствена корист, дозволувајќи да не се почитуваат истите, иако непочитувањето на родителите било (потврдено како) смртен грев.
Таквите книжници тогаш - а нивните духовни чеда денес - неуморно се бореле и борат Исусовите ученици (исто како Исус) да ги престават како нечисти и грешни луѓе кои ги кршат преданијата, а себеси како исправни и чисти кои ги држат преданијата, иако за сопствена (егоистична) корист извртувале дури и заповеди од највисок декалошки приоритет: почитувањето и грижата (љубовта) кон родителите.



.
 
Книжниците и Фарисејите не ја спроведувале заповедта на Бог да се убијат деца кои ги навредиле родителите и исус тоа им го префрла, зато што не ја почитувале таа Божја заповед да се убијат таквите деца.
 
.

Книжниците во времето на Исус - исто како денешните неверници и кривоверници - биле специјалисти за искривување на заповедите, но не како би ја исполниле нивната суштина, кој била Љубов кон Бога и ближните (посебно родителите), туку за да си ги исполнат сопствените џебови. Така книжниците петтата заповед (која покрај почитувањето, имплицира децата и финансиски да се грижат за нивните родители) ја извртиле за сопствена корист, дозволувајќи да не се почитуваат истите, иако непочитувањето на родителите било (потврдено како) смртен грев.
Таквите книжници тогаш - а нивните духовни чеда денес - неуморно се бореле и борат Исусовите ученици (исто како Исус) да ги престават како нечисти и грешни луѓе кои ги кршат преданијата, а себеси како исправни и чисти кои ги држат преданијата, иако за сопствена (егоистична) корист извртувале дури и заповеди од највисок декалошки приоритет: почитувањето и грижата (љубовта) кон родителите.



.
 
Kнижниците и фарисеите не сакале да ги убиваат децата кои ги навредиле родителите
Исус сакал тие деца да бидат убивани и зато им се налутил на книжниците и фарисеите
 
.

Книжниците во времето на Исус - исто како денешните неверници и кривоверници - биле специјалисти за искривување на заповедите, но не како би ја исполниле нивната суштина, кој била Љубов кон Бога и ближните (посебно родителите), туку за да си ги исполнат сопствените џебови. Така книжниците петтата заповед (која покрај почитувањето, имплицира децата и финансиски да се грижат за нивните родители) ја извртиле за сопствена корист, дозволувајќи да не се почитуваат истите, иако непочитувањето на родителите било (потврдено како) смртен грев.
Таквите книжници тогаш - а нивните духовни чеда денес - неуморно се бореле и борат Исусовите ученици (исто како Исус) да ги престават како нечисти и грешни луѓе кои ги кршат преданијата, а себеси како исправни и чисти кои ги држат преданијата, иако за сопствена (егоистична) корист извртувале дури и заповеди од највисок декалошки приоритет: почитувањето и грижата (љубовта) кон родителите.



.
 
Бог нареди деца кои ги навредиле родителите да бидат ликвидирани, но книжниците таа наредба не ја исполнувале то јест не ги убивале аквите деца, и Исус тоа им го префрлаше оти не почитуваат божјите наредби и не ги убиуваат таквите деца.
 
Лет ќе се обидам да ја разглобам смислата на проблемот кој погоре го поставуваш.
Клучни се зборовите „зошто И вие“... заради вашето предание... Значи Господ не оспорува дека неговите ученици прекршуваат формален закон, но посочува дека формата е од понизок карактер и не може заради формализам да биде прекршувана суштината на исполнувањето на заповедите. Општо односот на Стариот и Новиот завет е однос на формални закони дадени од Бог според човечки терк за да не може ниеден човек да се правда дека се може сам совршено да исполни со ново суштинско исполнување на истите заповеди според новозаветната објава. Откако човештвото не можеше да ги исполни Божјите барања дадени во човечка форма, дојде времето за исполнување на истите по суштина или според она кое е Божји облик.
Па така „зошто и вие“ напаѓате за форма кога и самите не можете да ја испочитувате.
Со тоа на некој начин Господ се согласил дека совршените правила на форма за почит никој од вас не ги исполнува. Не дека тие правила не се добри, туку се превисоки за човекот иако на некој начин самиот човек си ги барал. Дури и напротив имате нови изменети преданија со кои на моменти може (затоа вели „може и да не“) да одите и суштински во спротивен правец од духот на заповедта. На некој начин им вели: зошто скокате со толку високи формални барања, кои уште кога ви ги давав знаев дека и не можете да ги исполните, но спремни сте на другите да им ги наметнувате.
Затоа со Новиот завет дојде време за исполнување „во дух и вистина“ и дека Господ не бара човекот да биде жртва туку милостност да покаже. Токму во тоа е гревот на фарисеите. Кога самите не се спремни на жртва им зема форма на почит, жртва од највисок но и најтежок ранг штом толку се строги кон другите за ситни форми.
Како што гледаш Христовата проповед е совршена, има нешто како „бравурози“ во начинот на говор затоа што ги избегнува сите замки. Самиот говор по својата природа има свои замки и ако не бидат избегнати човештвото ќе најде мани во објавата и причина за изговор.
 
Последно уредено:
Лет ќе се обидам да ја разглобам смислата на проблемот кој погоре го поставуваш.
Клучни се зборовите „зошто И вие“... заради вашето предание... Значи Господ не оспорува дека неговите ученици прекршуваат формален закон, но посочува дека формата е од понизок карактер и не може заради формализам да биде прекршувана суштината на исполнувањето на заповедите. Општо односот на Стариот и Новиот завет е однос на формални закони дадени од Бог според човечки терк за да не може ниеден човек да се правда дека се може сам совршено да исполни со ново суштинско исполнување на истите заповеди според новозаветната објава. Откако човештвото не можеше да ги исполни Божјите барања дадени во човечка форма, дојде времето за исполнување на истите по суштина или според она кое е Божји облик.
Па така „зошто и вие“ напаѓате за форма кога и самите не можете да ја испочитувате.
Со тоа на некој начин Господ се согласил дека совршените правила на форма за почит никој од вас не ги исполнува. Не дека тие правила не се добри, туку се превисоки за човекот иако на некој начин самиот човек си ги барал. Дури и напротив имате нови изменети преданија со кои на моменти може (затоа вели „може и да не“) да одите и суштински во спротивен правец од духот на заповедта. На некој начин им вели: зошто скокате со толку високи формални барања, кои уште кога ви ги давав знаев дека и не можете да ги исполните, но спремни сте на другите да им ги наметнувате.
Затоа со Новиот завет дојде време за исполнување „во дух и вистина“ и дека Господ не бара човекот да биде жртва туку милостност да покаже. Токму во тоа е гревот на фарисеите. Кога самите не се спремни на жртва им зема форма на почит, жртва од највисок но и најтежок ранг штом толку се строги кон другите за ситни форми.
Како што гледаш Христовата проповед е совршена, има нешто како „бравурози“ во начинот на говор затоа што ги избегнува сите замки. Самиот говор по својата природа има свои замки и ако не бидат избегнати човештвото ќе најде мани во објавата и причина за изговор.
За ист господ ми зборуваш, тој шо е во старио завет и во новиот?
пошто некако ко две различни личности се, или се има сменето во карактеро господ или друг место него седна на престолот.
 
.
Лет ќе се обидам ..

.

Обидот ти е благороден, но адресатот не тие адекватен, бидејќи тој обожава да Го обвинува Бога (и чедата Негови), да и’ робува на буквата и да се мајтапи со Духот, преку Кого единствено е можно спасението и разбирањето на Суштината на Вистината!

.
 
За ист господ ми зборуваш, тој шо е во старио завет и во новиот?
пошто некако ко две различни личности се, или се има сменето во карактеро господ или друг место него седна на престолот.
Господ не се има сменето, но луѓето не се господ, не се сезнајни, учат и со тоа се менуваат. Барем некои учат, оние кои сакаат да напредуваат во премудроста. Од таму и односот на Господ не е ист. Зарем ти имаш ист начин на однос кон дете и возрасен. Дали откако порасне и почнеш да се однесуваш како со возрасен ти си се сменил карактерно. Во Стариот и во Новиот Завет правилата се исти. Во Новиот завет се бара стремеж за суштинско верување и обожување. Ако на човештвото веднаш му биле зададени новозаветните патеки за спасение по благодат, вера и дела на верата, еден единствен човек да речел, јас можев и самиот без помош да ги исполнам сите скалила за искачување до спасението. Господ ќе излезел неправеден и ќе била прекршена слободната волја на избор.
Читајќи го Стариот Завет може да се видат низ старозаветни формализми дека низ нив провејува нешто повеќе од бараниот чин. И како поминувало времето тогашните свештеници тоа го осознавале пример затоа Ап. Павле им го споменува Мелхиседек. Исто така и апостол Павле кога зборува за одредено старозаветно правило за воловите и вели што толку му е на Господ важно за воловите или тоа правило покрај тоа што е за воловите, има и нешто повеќе суштина во тој закон. Ако ги разгледаш внимателно ќе видиш дека по одредена шема на толкување може новозаветно да се протолкуваат сите старозаветни закони.[DOUBLEPOST=1415321521][/DOUBLEPOST]
Обидот ти е благороден, но адресатот не тие адекватен, бидејќи тој обожава да Го обвинува Бога (и чедата Негови), да и’ робува на буквата и да се мајтапи со Духот, преку Кого единствено е можно спасението и разбирањето на Суштината на Вистината!
Наша должност е колку што се може и се знае да му одговориме. Може еден ден ќе му се смачи од мајтапот.
 
Последно уредено:
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom