Увоз на половни возила

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.091
Поени од реакции
11.496
Образложението е жива утка.
Искрено, ме заболе за нивното образложение. Они сами на себе не веруваат, не пак јас да им верувам.
Прашањето ми беше дали некој извор близок до владата знае дали стварно еуро3 ќе трае до средина на идната година, имав план да ја заменам мојава за некоја година понова.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
Искрено, ме заболе за нивното образложение. Они сами на себе не веруваат, не пак јас да им верувам.
Прашањето ми беше дали некој извор близок до владата знае дали стварно еуро3 ќе трае до средина на идната година, имав план да ја заменам мојава за некоја година понова.
Најверојатно ќе биде тоа.
Некни зборував со еден цариник и ќе го спроведуваат доследно (иако тоа доследно е доста дискутабилно во македонски услови). Значи ако имаш план да увезуваш кола, направи го побрзо (јас би, до пред нова година). :)
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
290
Искрено, ме заболе за нивното образложение. Они сами на себе не веруваат, не пак јас да им верувам.
Прашањето ми беше дали некој извор близок до владата знае дали стварно еуро3 ќе трае до средина на идната година, имав план да ја заменам мојава за некоја година понова.
Се спрема забрана за возење возила со стандарди еуро 2
09/09/2014 18:14:00
Големина на текст:



Владата сериозно ја разгледува опцијата како да ја ограничи употребата на возилата кои имаат мотор од стандардот Еуро 2. Тоа се возила стари 20-тина години. Иако пред четири и пол години владината коалиција меѓу ВМРО – ДПМНЕ и ДУИ го дозволи увозот, по што во државава влегоа над 150 илјади вакви возила, сега се разгледува нивното ограничување.

„Во Владата се разгледуваат сите опции за рестрикција на старите возила со сите можни опции и откако ќе се анализираат сите околности ќе излеземе со конкретна информација за тоа кои ќе бидат насоките за ова прашање“, рече Нурхан Изеири, министер за животна средина и просторно планирање.

Меѓу опциите се задолжување на секој што има вакво возило да вгради нов катализатор. Тој би ја намалил емисијата на штетни гасови на ниво на стандардот Еуро 4. Друга опција е евентуално да се даде временски рок до кога ќе може да се регистрираат овие возила. По тој период, тие веќе не би можело легално да се возат бидејќи ќе нема да смее да се регистрираат. Тоа значи нов финансиски трошок за граѓаните. Што се однесува пак до загадувањето на воздухот во Скопје и во другите градови, според министерот сè уште не се знае кој е загадувачот.

„Ги очекуваме сите резултати од загадувачите и наскоро ќе излеземе со конкретни резултати. Покрај Макстил ги чекаме резултатите и од другите загадувачи како што се Југохром и другите...“, рече Изеири.

За да се подобрела состојбата, од наредната недела Владата и општините ќе излезат со заедничка кампања. Со неа ќе им се кажело на граѓаните дека не се само возилата и фабриките загадувачи, туку и домаќинствата со нивниот начин на греење.

Горан Теменугов
http://alsat.mk/index.php/ekonomija/10592-се-спрема-забрана-за-возење-возила-со-стандарди-еуро-2.html

Без коментар.....
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
A tek tie so euro 0.:pos:
Pogolema glupost ne sum procital dosega. I na zapad povekje od polovina koli se od minatiot vek. pazi samo koj ja lupnal izjavata.[DOUBLEPOST=1410330450][/DOUBLEPOST]
Ахаххахаха треба Еуро 4 одма
Treba da ja ukinat starosnata granica kako vo sekoja normalna drzava.[DOUBLEPOST=1410331287][/DOUBLEPOST]
Образложението е жива утка. Сите оние стари коли (Југо, 101,лада и сл) повторно се на улица, или тие што си ги возеле пак ги возат,или ако ги продале ги вози некој друг. Загадувањето од овие коли продолжува, плус добивме нови 150000 загадувачи со ЕУРО2 кои загадуваат малку помалку од ове постариве. Ако сакавме почиста средина, требаше да се воведе веднаш минимум ЕУРО 4, каде има драстично помало загадување од другите.
Единствено што се се согласувам е фактот дека се овозможи многу луѓе кои немале пари да купат нова кола (или не сакале да инвестираат во нова кола) добиле можност да возат кола од висока класа за малку пари.
Значи загадувањето нема врска во целата приказна, целта беше да се тркалаат што повеќе возила со над 2000 ццм и преку 100 КС, а тоа ќе се врати во буџет повеќекратно, прво преку задолжителна регистрација (ако досега можеше да се криеме со нерегистрирани возила, од 1 Јануари 2015 ќе се види од далеку кој е нерегистриран-налепници при регистрација во 2014)која за овие возила ќе биде солена заради основно осигурување и фонд за патишта-врзано за јачина на мотор, па преку поголема потрошувачка на гориво(поголема потрошувачка преку давачките од акцизи и ДДВ на литар гориво се благослов за буџетот) и.т.н.
А загадувањето ќе ни остане и после 1 Јули 2014, ништо нема да биде поарно.....
Ne bi se slozil,tie starite kanti od 90ta podole masovno se frlaat po otpadi,lani bese najgolemoto cistenje. Jugovcite uste gi trkalaat, ama samo tie sto se kolku tolku solidni.
Vozila potesko osteteni vo soobrakajki porano gi popravaa sega retko koe,odat direkno za razgradnja na delovi.
Inaku kako za tebe informacija megju euro2 i euro6 po specifikacija nema ni 10% razlika vo namaluvanje na izduvnite gasovi. Opticka varka,igra so brojki. Narodot si misli brej euro2 ova euro6 kojznae kava razlika ima,a ustvari nema. I euro2 imaat katalizator sto e vo osnova potpolno ist so euro3,4,5,6 itn.
Eve ti sporedba na specifikacii,
Polo so euro2,97-2000 CO2 137g/km:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/polo-iii-1994-2001/1.0-37-kw-50-ps/
Polo so euro 6,2009 nagore CO2 128g/km:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/polo-v-2009-heute/1.2-44-kw-60-ps/
Razlikata e smesna, ne vredi ni da se spomenuva. Ima nekoe poopazno podobruvanje kaj cestickite, ama toa samo kaj vozilata na dizel.
Ovaa sporedba moze da im ja pratat na toa duducite sto davaat onakvi glupavi izjavi kako ovaa gore.
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Opticka varka,igra so brojki. Narodot si misli brej euro2 ova euro6 kojznae kava razlika ima,a ustvari nema. I euro2 imaat katalizator sto e vo osnova potpolno ist so euro3,4,5,6 itn.
Eve ti sporedba na specifikacii,
Polo so euro2,97-2000 CO2 137g/km:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/polo-iii-1994-2001/1.0-37-kw-50-ps/
Polo so euro 6,2009 nagore CO2 128g/km:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/polo-v-2009-heute/1.2-44-kw-60-ps/
Razlikata e smesna, ne vredi ni da se spomenuva. Ima nekoe poopazno podobruvanje kaj cestickite, ama toa samo kaj vozilata na dizel.
Ovaa sporedba moze da im ja pratat na toa duducite sto davaat onakvi glupavi izjavi kako ovaa gore.
А дали си размислувам малце пошироко.
Во ред е тоа дека разлика од 9 грама ЦО2 на километар е мала вака ко ќе седни сам чоек да размисли, но еве еден град со 100.000 воозила, само на еден километар да извозат во просек дневно разликата ќе биде 900.000 грама, или 900 КИЛОГРАМИ ЦО2 помалце дневно или годишно 330 ТОНИ ЦО2 само на град со 100.000 возила. а замисли велегради со милиони жители?? или држави со 20 - 30 милиони возила кои секој ден прават километри..... тоа се ИЉАДНИЦИ ТОНИ помалце ЦО2.
Ај да си ти единствениот во Македонија со кола па и нема никој да ја примети разликата, но загадувањето е глобален проблем, и од него се погодени и оние кои одат пешки и возат точак и возат Еуро 6 или мерцедес дизел од 1972
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Problemot kaj nas ne se kolite nego starite kamioni,cisterni i kiperi so euro -10. Toa se glavnite zagaduvaci. Nekoj star kiper sto cel den vozi natamu navamu po gradilistava zagaduva kolku 1000 koli zaedno ako ne povekje.
A, sporedbata megju euro2 i euro4 e uste posmesna, kaj nekoi tipovi na vozila e 2-3g na 100km nema ni 2% namaluvanje.
Posle pominati 100.000km site od euro2-do euro6 ni euro1 vekje ne ispolnuvaat.
 
Последно уредено:
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
290
A tek tie so euro 0.:pos:
Pogolema glupost ne sum procital dosega. I na zapad povekje od polovina koli se od minatiot vek. pazi samo koj ja lupnal izjavata.[DOUBLEPOST=1410330450][/DOUBLEPOST]
Treba da ja ukinat starosnata granica kako vo sekoja normalna drzava.[DOUBLEPOST=1410331287][/DOUBLEPOST]
Ne bi se slozil,tie starite kanti od 90ta podole masovno se frlaat po otpadi,lani bese najgolemoto cistenje. Jugovcite uste gi trkalaat, ama samo tie sto se kolku tolku solidni.
Vozila potesko osteteni vo soobrakajki porano gi popravaa sega retko koe,odat direkno za razgradnja na delovi.
Inaku kako za tebe informacija megju euro2 i euro6 po specifikacija nema ni 10% razlika vo namaluvanje na izduvnite gasovi. Opticka varka,igra so brojki. Narodot si misli brej euro2 ova euro6 kojznae kava razlika ima,a ustvari nema. I euro2 imaat katalizator sto e vo osnova potpolno ist so euro3,4,5,6 itn.
Eve ti sporedba na specifikacii,
Polo so euro2,97-2000 CO2 137g/km:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/polo-iii-1994-2001/1.0-37-kw-50-ps/
Polo so euro 6,2009 nagore CO2 128g/km:
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/polo-v-2009-heute/1.2-44-kw-60-ps/
Razlikata e smesna, ne vredi ni da se spomenuva. Ima nekoe poopazno podobruvanje kaj cestickite, ama toa samo kaj vozilata na dizel.
Ovaa sporedba moze da im ja pratat na toa duducite sto davaat onakvi glupavi izjavi kako ovaa gore.
Можеби и не баш како што мислиш, има разлика во емисијата.Спореди емисија особено на СО, NOx и РМ:

http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
 
Член од
29 февруари 2012
Мислења
2
Поени од реакции
1
сакам да прашам, на пример имам доволно пари и сакам да увезам автомобил од 1985, може некако да се регистрира, или нема никаква можност?
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
сакам да прашам, на пример имам доволно пари и сакам да увезам автомобил од 1985, може некако да се регистрира, или нема никаква можност?
Ако си од МВР се е можно. Барај чоек од МВР пушти му една иљадарка во евра и готов си
 

Македонец

мразам патетика во натпис
Член од
12 февруари 2007
Мислења
3.928
Поени од реакции
3.814
Ај едно прашање да ми одговорите, дали може да се увезе кола од 1996та со еуро 1. И ако не може,дали постои некоја друга варијанта за да биде возена овде легално.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Ај едно прашање да ми одговорите, дали може да се увезе кола од 1996та со еуро 1. И ако не може,дали постои некоја друга варијанта за да биде возена овде легално.
НЕ
 

Kajgana Shop

На врв Bottom