Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Однеси го на електричар да провери мора да е нешто попуштено за заземјување .Help: Дали некој знае зашто свети сијаличката на регистрацијата позади и кога нема контакт??
Tnx
NE e dobra taka temperaturata i poradi toa imam i pogolema potrosuvacka , normalna temperatura za opel ne e 70 tuku 92 stepeni...Добро си е температурата ионака не тераш долги релации секој ден,инаку попушти воздухот.
Sent from my iPad 3 using Tapatalk
Како да објаснам лаички кога ставаш антрифриз после ремонтот(читај на пример ) обично механичарот го дувал воздухот за да циркулира побрзо водата околу моторот така и ладењето, значи колку повеќе воздухот толку побрзо лади затоа треба помалку воздух и ќе биде нормнално ниво на температурата инаку за бензин е добро додека на плин не е добро затоа има поголема потрошувачка.NE e dobra taka temperaturata i poradi toa imam i pogolema potrosuvacka , normalna temperatura za opel ne e 70 tuku 92 stepeni...
A sto sakas da kazes so popusti vozduhot ne razbiram bas ?
Plin mi trosi 13 nekogas i poveke....Како да објаснам лаички кога ставаш антрифриз после ремонтот(читај на пример ) обично механичарот го дувал воздухот за да циркулира побрзо водата околу моторот така и ладењето, значи колку повеќе воздухот толку побрзо лади затоа треба помалку воздух и ќе биде нормнално ниво на температурата инаку за бензин е добро додека на плин не е добро затоа има поголема потрошувачка.
Патем нов термостат му треба време да слегне да има нормална температура .
Во тој случај мислам дека термостатот ви е нормално како што треба и мислам дека треба да се провери електричарот околу за електро-моторче за перката што автоматски треба да исклучи-вклучи зашто мислам дека многу е прерано се вклучил перката дури и најмала температура реагира да се вклучи, е тука треба да се провери и да се подесува како што треба,но не сум сигурен вака само нагаѓам треба да се види.Plin mi trosi 13 nekogas i poveke....
Koga sme kaj vozduhot kaj opel nema ispust za vozduh na niedno crevo kaok sto e s lucaj so renoto , i mislam deka samiot sistem samiot si go vadi vozduhot otkaok perkata 2 pati ke ukluci otkako ke se promeni antifriz kolku sto sum zapoznaen od serviserive moi i od moeto licno poznavanje kolku tolku od ovaa tematika povrzana so kolive...
p.s koga ke stavam karton za pola hladnjak temperaturata e ok posto nema prirodno ladenje dodeka vozam , ali toa ne e resenie. Zatoa postoi termostat koj treba da si ja vrsi taa rabota da otvara i zatvara.... sto kaj mene slucajot e ke otvori i ne zatvara skroz i normalno deka nemozam da postignam temperatura....
Ne me razbra prethodno.... Mene perkata ustvari nikogas ne mi se pali posto temperatura do 95/100 kolava nikogas nemoze da krene... Temperaturata prirodno se simnuva so samoto vozenje i struenjeto na vozduhot niz hladnjakot . Da dodeka sum vo mesto i ja turiram ke se upali perkata , znaci i ova otpaga od igrava i stvarno neznam sto bi mozelo da e , dino uste edno nesto mi ostana da kupam od Automakedonija originalen termostat GM i taka da probam ali nekako ne mi se davaat 2000 den za termostatВо тој случај мислам дека термостатот ви е нормално како што треба и мислам дека треба да се провери електричарот околу за електро-моторче за перката што автоматски треба да исклучи-вклучи зашто мислам дека многу е прерано се вклучил перката дури и најмала температура реагира да се вклучи, е тука треба да се провери и да се подесува како што треба,но не сум сигурен вака само нагаѓам треба да се види.
Па ете како што рековте на стоечки и кога турираш се упали перката ама изгледа многу рано се упали,а термостатот кога се лади и се затвора и кога загрее се отвора значи на првото вклучување на перката предвреме се упали дури и на мала температура реагира се упали перката,а можно и покасно се упали.Инаку поарно да даваш 2000 ден. за термостатот одколку над 100 евра попрвака на главата и менување диктон на глава,но мислам дека не е до термостатот.Ne me razbra prethodno.... Mene perkata ustvari nikogas ne mi se pali posto temperatura do 95/100 kolava nikogas nemoze da krene... Temperaturata prirodno se simnuva so samoto vozenje i struenjeto na vozduhot niz hladnjakot . Da dodeka sum vo mesto i ja turiram ke se upali perkata , znaci i ova otpaga od igrava i stvarno neznam sto bi mozelo da e , dino uste edno nesto mi ostana da kupam od Automakedonija originalen termostat GM i taka da probam ali nekako ne mi se davaat 2000 den za termostat![]()
Ne se glupiraj, od 50 stepeni nagore kolata e vekje vo raboten rezim. Megju zagrean motor na 100 stepeni i na 50 nema apsolutno nikakva razlika vo potrosuvacka,mozebi za malku podobri izduvni gasovi. Po moe iskustvo kola so probien ili izvaden termostat (ni na 30 stepena ne moze da se zagree motorot) trosi potpuno isto so onaa sto ima. Samo treba tolku da e zagrean motorot da se iskluci avtomatskiot sauk.Plin mi trosi 13 nekogas i poveke....
Koga sme kaj vozduhot kaj opel nema ispust za vozduh na niedno crevo kaok sto e s lucaj so renoto , i mislam deka samiot sistem samiot si go vadi vozduhot otkaok perkata 2 pati ke ukluci otkako ke se promeni antifriz kolku sto sum zapoznaen od serviserive moi i od moeto licno poznavanje kolku tolku od ovaa tematika povrzana so kolive...
p.s koga ke stavam karton za pola hladnjak temperaturata e ok posto nema prirodno ladenje dodeka vozam , ali toa ne e resenie. Zatoa postoi termostat koj treba da si ja vrsi taa rabota da otvara i zatvara.... sto kaj mene slucajot e ke otvori i ne zatvara skroz i normalno deka nemozam da postignam temperatura....
Ako si se iznacital glupostii aj kazi ti nesto pametno i pomogni da se resi nekoj problem.............леле што се изначитав глупостииии... се сама експертиза...