Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Help: Дали некој знае зашто свети сијаличката на регистрацијата позади и кога нема контакт??
Tnx
 
Jas ima problem koj go teram vise 10 godini. Ali periodov me fati inat i resiv da go resam problemot ali pak bezuspesno.
Problemot e vo toa sto vozam Astra f 1.6 i nikogas ne mi uspealo da mi bide temperaturata na motorot 92 stepeni t.e rabotnata tem. na motorot. Imam smeneto preko 6 termostata od naeftin do najskap , i site normalno otvaraat negde na 80 stepeni , a treba da otvorat na 92 . I otkako ke otvorat strelkata za tem[eratura nonstop e na 70 stepeni nikako nemoze da dojde na 92 osim koga sedam vo mesto vo leto na 30 stepeni nadvoresna tem. Deneska smeniv pak nov termostat marka Wahler germanski koj otvara na 92 stepeni. I pak problem otvara na 80 i poveke od 70 stepeni dur vozam nemozam da krenam temperatura. Imam probano i so uste eden termostat naporedno vo crevoto za voda i pak nisto. Koj ima vakov problem neka predlozi nesto za resavanje na problemov postp stvarno e cuden. A da laze strelkata na saltablata ne veruvam posto na 100 stepeni vo mesto koga ke ja zagream se pusta perkata...... pozdrav

Sakam temperaturata da mi bide konstantno okolu 90 stepeni kako sto i nalaga fabrika aaaaaaaaaaaa
 
Добро си е температурата ионака не тераш долги релации секој ден,инаку попушти воздухот.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Help: Дали некој знае зашто свети сијаличката на регистрацијата позади и кога нема контакт??
Tnx
Однеси го на електричар да провери мора да е нешто попуштено за заземјување .


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Добро си е температурата ионака не тераш долги релации секој ден,инаку попушти воздухот.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
NE e dobra taka temperaturata i poradi toa imam i pogolema potrosuvacka , normalna temperatura za opel ne e 70 tuku 92 stepeni...
A sto sakas da kazes so popusti vozduhot ne razbiram bas ?
 
NE e dobra taka temperaturata i poradi toa imam i pogolema potrosuvacka , normalna temperatura za opel ne e 70 tuku 92 stepeni...
A sto sakas da kazes so popusti vozduhot ne razbiram bas ?
Како да објаснам лаички кога ставаш антрифриз после ремонтот(читај на пример ) обично механичарот го дувал воздухот за да циркулира побрзо водата околу моторот така и ладењето, значи колку повеќе воздухот толку побрзо лади затоа треба помалку воздух и ќе биде нормнално ниво на температурата инаку за бензин е добро додека на плин не е добро затоа има поголема потрошувачка.
Патем нов термостат му треба време да слегне да има нормална температура .
 
Како да објаснам лаички кога ставаш антрифриз после ремонтот(читај на пример ) обично механичарот го дувал воздухот за да циркулира побрзо водата околу моторот така и ладењето, значи колку повеќе воздухот толку побрзо лади затоа треба помалку воздух и ќе биде нормнално ниво на температурата инаку за бензин е добро додека на плин не е добро затоа има поголема потрошувачка.
Патем нов термостат му треба време да слегне да има нормална температура .
Plin mi trosi 13 nekogas i poveke....
Koga sme kaj vozduhot kaj opel nema ispust za vozduh na niedno crevo kaok sto e s lucaj so renoto , i mislam deka samiot sistem samiot si go vadi vozduhot otkaok perkata 2 pati ke ukluci otkako ke se promeni antifriz kolku sto sum zapoznaen od serviserive moi i od moeto licno poznavanje kolku tolku od ovaa tematika povrzana so kolive...

p.s koga ke stavam karton za pola hladnjak temperaturata e ok posto nema prirodno ladenje dodeka vozam , ali toa ne e resenie. Zatoa postoi termostat koj treba da si ja vrsi taa rabota da otvara i zatvara.... sto kaj mene slucajot e ke otvori i ne zatvara skroz i normalno deka nemozam da postignam temperatura....
 
Plin mi trosi 13 nekogas i poveke....
Koga sme kaj vozduhot kaj opel nema ispust za vozduh na niedno crevo kaok sto e s lucaj so renoto , i mislam deka samiot sistem samiot si go vadi vozduhot otkaok perkata 2 pati ke ukluci otkako ke se promeni antifriz kolku sto sum zapoznaen od serviserive moi i od moeto licno poznavanje kolku tolku od ovaa tematika povrzana so kolive...

p.s koga ke stavam karton za pola hladnjak temperaturata e ok posto nema prirodno ladenje dodeka vozam , ali toa ne e resenie. Zatoa postoi termostat koj treba da si ja vrsi taa rabota da otvara i zatvara.... sto kaj mene slucajot e ke otvori i ne zatvara skroz i normalno deka nemozam da postignam temperatura....
Во тој случај мислам дека термостатот ви е нормално како што треба и мислам дека треба да се провери електричарот околу за електро-моторче за перката што автоматски треба да исклучи-вклучи зашто мислам дека многу е прерано се вклучил перката дури и најмала температура реагира да се вклучи, е тука треба да се провери и да се подесува како што треба,но не сум сигурен вака само нагаѓам треба да се види.
 
Во тој случај мислам дека термостатот ви е нормално како што треба и мислам дека треба да се провери електричарот околу за електро-моторче за перката што автоматски треба да исклучи-вклучи зашто мислам дека многу е прерано се вклучил перката дури и најмала температура реагира да се вклучи, е тука треба да се провери и да се подесува како што треба,но не сум сигурен вака само нагаѓам треба да се види.
Ne me razbra prethodno.... Mene perkata ustvari nikogas ne mi se pali posto temperatura do 95/100 kolava nikogas nemoze da krene... Temperaturata prirodno se simnuva so samoto vozenje i struenjeto na vozduhot niz hladnjakot . Da dodeka sum vo mesto i ja turiram ke se upali perkata , znaci i ova otpaga od igrava i stvarno neznam sto bi mozelo da e , dino uste edno nesto mi ostana da kupam od Automakedonija originalen termostat GM i taka da probam ali nekako ne mi se davaat 2000 den za termostat :)
 
Ne me razbra prethodno.... Mene perkata ustvari nikogas ne mi se pali posto temperatura do 95/100 kolava nikogas nemoze da krene... Temperaturata prirodno se simnuva so samoto vozenje i struenjeto na vozduhot niz hladnjakot . Da dodeka sum vo mesto i ja turiram ke se upali perkata , znaci i ova otpaga od igrava i stvarno neznam sto bi mozelo da e , dino uste edno nesto mi ostana da kupam od Automakedonija originalen termostat GM i taka da probam ali nekako ne mi se davaat 2000 den za termostat :)
Па ете како што рековте на стоечки и кога турираш се упали перката ама изгледа многу рано се упали,а термостатот кога се лади и се затвора и кога загрее се отвора значи на првото вклучување на перката предвреме се упали дури и на мала температура реагира се упали перката,а можно и покасно се упали.Инаку поарно да даваш 2000 ден. за термостатот одколку над 100 евра попрвака на главата и менување диктон на глава,но мислам дека не е до термостатот.
 
некој добар автолакер да препорачате?
и нормално да работи со културни цени :)
 
Plin mi trosi 13 nekogas i poveke....
Koga sme kaj vozduhot kaj opel nema ispust za vozduh na niedno crevo kaok sto e s lucaj so renoto , i mislam deka samiot sistem samiot si go vadi vozduhot otkaok perkata 2 pati ke ukluci otkako ke se promeni antifriz kolku sto sum zapoznaen od serviserive moi i od moeto licno poznavanje kolku tolku od ovaa tematika povrzana so kolive...

p.s koga ke stavam karton za pola hladnjak temperaturata e ok posto nema prirodno ladenje dodeka vozam , ali toa ne e resenie. Zatoa postoi termostat koj treba da si ja vrsi taa rabota da otvara i zatvara.... sto kaj mene slucajot e ke otvori i ne zatvara skroz i normalno deka nemozam da postignam temperatura....
Ne se glupiraj, od 50 stepeni nagore kolata e vekje vo raboten rezim. Megju zagrean motor na 100 stepeni i na 50 nema apsolutno nikakva razlika vo potrosuvacka,mozebi za malku podobri izduvni gasovi. Po moe iskustvo kola so probien ili izvaden termostat (ni na 30 stepena ne moze da se zagree motorot) trosi potpuno isto so onaa sto ima. Samo treba tolku da e zagrean motorot da se iskluci avtomatskiot sauk.
13 litra plin e normalna potrosuvacka za gradska voznja za takov tip na vozilo.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom