Метастазе су све дубље освајале организам западног човечанства. Више није било речн ни о чулном задовољству, него о пукој борби за моћ. Сексуалност је моћ. Грејс Џонс каже: "Користећи своју сексуалност жене сада преузимају власт у свету". Лујза Чиконе, анти-мадона:"Прича се да се овако облачим и шминкам да задовољим мушкарце. Ја све то чиним само због саме себе". Све се завршава у самодовољности"
Такво стање духа потпомаже расгући број развода, разара породице и увећава број социјалних покрета заснованих на индивидуализму и самозадовољењу. Филозофија диско клуба не оставља места за љубав".
Рокенрол је, преко полности, био маљ којим су гњечена срца и мозгови младих поколења. У САД према подацима из 1982, 10 милиона девојака губило је чедност у предбрачним везама између 15 и 19 године. Кад се у брак уђе, породица је нестабилна, јер брачници, знајући једино за чула, не знају за љубав.
Поставши идеологија младих, рокенрол је од њих створио чулне машине; деградирао је љубав, полност, породицу; исмејао чедност, пропагирајући прељубу и перверзије; наругао се Христу и Светом Писму, нудећи паганизам, окултизам, сатанизам.
Др Џ. Д. Анвин тврди да "што је друштво сексуално пермисивније, мање креативне енергије показује и спорије се креће напред". Зашто? Зато што мрљави женскароши и нафракане луткице нису у стању да мисле, живе и стварају, јер су блудом утрошили енергију потребну за мишљење, живљење и стварање. Кингсбери Смит, издавач Херсгове новинске куће, пита се: "Шта родитељи могу да очекују у току овог десетлећа кад рокенрол заступа садизам, мазохизам, инцест, некрофилију, хомосексуализам, зверства, силовање и насиље уз свагда присутну побуну, дрогирање и промискуитет?"
Господ е љубов. Во брак дозволено е секс.