Правата на потрошувачите во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
операторот ВИП ми наплатил вртење кон инфо линијата на ЕВН по повисока тарифа, а на веб сајтот на ЕВН јасно пишува дека вртење на инфо линиите се тарифира по локална тарифа од сите мрежи. Поставив прашање на контакт формата на АЕК но никој не ми одговори ни по 10 дена. Се јавив на 190, но го најдов во небрано и пак немам одговор. Сега добив и печатена сметка, размислувам да пуштам писмен прифовор, ништо од контакт формите... а се јавив и во ВИП, мртви ладни, они си тарифирале по повисока тарифа. А има и друго, од септември завршува договорот и преминување кај друг опратор... барем за телефоните има некоја конкуренција..[DOUBLEPOST=1399833919][/DOUBLEPOST]
Заштеда? Ама за кој? Зошто пишува попуст од 47 денари а на сметката пишува друго, срамота


тебе 5 млека ти наплатиле
 
операторот ВИП ми наплатил вртење кон инфо линијата на ЕВН по повисока тарифа, а на веб сајтот на ЕВН јасно пишува дека вртење на инфо линиите се тарифира по локална тарифа од сите мрежи. Поставив прашање на контакт формата на АЕК но никој не ми одговори ни по 10 дена. Се јавив на 190, но го најдов во небрано и пак немам одговор. Сега добив и печатена сметка, размислувам да пуштам писмен прифовор, ништо од контакт формите... а се јавив и во ВИП, мртви ладни, они си тарифирале по повисока тарифа. А има и друго, од септември завршува договорот и преминување кај друг опратор... барем за телефоните има некоја конкуренција..[DOUBLEPOST=1399833919][/DOUBLEPOST]
тебе 5 млека ти наплатиле
Mожеш да поднесеш жалба до АЕК, па ако ти ја одбијат да ги тужиш АЕК пред Управен суд. А таму ќе се изначекаш
Но не верувам дека ќе успееш. Основен проблем е што кај нас ништо не фукционира. Властодржците се на власт за да се обогаат и нив ич не им е гајле што се случува со народот.
Најдобро е воопшто да не користиш телефон, струја, парно и слично. Се се тоа криминалец до криминалец. Начекале село без кучиња и сега дерат
 
Здраво дечки
Пред 6 месеци купив нов TV Samsung 32 F5400, за ова време телевизорот два пати ми се расипува (му откажува позадинското осветлување на екранот) и вториов пат сеуште се наоѓа на сервис веке 31 ден.
Доколку некој имал вакво или слично искуство нека сподели што ми е потребно за да побарам повраток на пари или нов TV.
 
Здраво дечки
Пред 6 месеци купив нов TV Samsung 32 F5400, за ова време телевизорот два пати ми се расипува (му откажува позадинското осветлување на екранот) и вториов пат сеуште се наоѓа на сервис веке 31 ден.
Доколку некој имал вакво или слично искуство нека сподели што ми е потребно за да побарам повраток на пари или нов TV.
ужас.....31 ден оставен на сервис:eek:
ова се должи токму на тоа што Acid пишал во насловот на темата
народот не си ги знае своите права .
 
Здраво дечки
Пред 6 месеци купив нов TV Samsung 32 F5400, за ова време телевизорот два пати ми се расипува (му откажува позадинското осветлување на екранот) и вториов пат сеуште се наоѓа на сервис веке 31 ден.
Доколку некој имал вакво или слично искуство нека сподели што ми е потребно за да побарам повраток на пари или нов TV.
Дирек под Хитно, уште сеа право у Државен пазарен инспекторат.
Ама не работен ден е денеска. Знаќи у понеделник. А до тогај ти препорачувам да отидеш у продавница од кај шо си го земал и да покажеш само-почит и малку нервоза, закани се најдирекно дека ке им викнеш инспекција. 31 ден на сервис?:eek: На тебе треба да ти врнат барем 120 % од цената.
 
Da kaze nekoj ako znae.plakjame za smet cela zgrada 41 stana.vcera donesoa kontejneri.denes gi mrdnale Na 500 metri podaleku. Sabajle dosol inspector od opstinata I I'm rekol Na komunalec da gi mrdnat demek nekoj od stanatirte se pobunil deka kje my mirisalo I deka grdo izgledalo.IMA sljcaij tuka za OPM?
Plakjame skoro 9000 denari cela zgrada za smet a treba da ideme da frlame gjubre skoro 800m od zgradata.I sve Toa samo radi Edna poplaka koja Sto mene mi zvuci kako losa lazga.nekjat da kazat koj e stanarot Sto se pozalil.
Blagodaram.
 
А баш би сакала да знам како трговецот да се заштити од "неразбраните" купувачи .. еве јас на пример имам Пет Шоп и пред неколку дена дојде дете со куче за да купи поводник и секако си одбра поводник за кој јас многу добро му објаснив дека можи да се оштети и дека е за помали кучиња затоа што случајно имаме исто куче (хаска) и веќе имам пробано таков поводник и секако му понудив поцврст поводник кој ќе го служи со години ... Денес се врати мајката на детето со оштетен поводник и дрско однесување и бараше да и се вратат парите .. значи во случајот јас сум оштетена и сега каде јас да се пожалам ?
 
А баш би сакала да знам како трговецот да се заштити од "неразбраните" купувачи .. еве јас на пример имам Пет Шоп и пред неколку дена дојде дете со куче за да купи поводник и секако си одбра поводник за кој јас многу добро му објаснив дека можи да се оштети и дека е за помали кучиња затоа што случајно имаме исто куче (хаска) и веќе имам пробано таков поводник и секако му понудив поцврст поводник кој ќе го служи со години ... Денес се врати мајката на детето со оштетен поводник и дрско однесување и бараше да и се вратат парите .. значи во случајот јас сум оштетена и сега каде јас да се пожалам ?
Нема каде да се пожалиш. Можат да се жалат само потрошувачите/купувачите, а не и трговците! Инаку, не требало да и' ги враќаш парите на госпоѓата или пак ако не и' си ги вратила, па повторно ти дојде да се расправа, нема да и' ги вратиш парите и готово, па она нека се расправа колку сака!
 
Во врска со сервисирање на ТВ под гаранција, дали ако ТВ-то е однесен првпат во сервис и е констатирано дека неможе да се прави, туку дека следува нов ТВ (ист или сличен), дали за тој новиот-заменски ТВ следува нова гаранција или преостанува да важи периодот од старата за стариот ТВ?

Во законот не го разбрав баш најдобро тој дел:

Во случај на отстранување на недостатоци со замена на производот кој
се склопува или е составен дел на производот за кој се утврдени
гарантни рокови, гарантниот рок за новиот производ почнува да тече од
денот кога на потрошувачот му е испорачан производот чиј недостаток
се отстранува.

Се работи за телевизор на кој почна да му откажува позадинското LED осветлување и ми јавија од сервис дека било поврзано со самиот панел - екран но не се исплатело да се прави. Па ќе ми дале нов телевизор, сега незнам дали останува да важи старата гаранција или да барам нова ама не верувам?
Пошто гаранцијата истекува за 1 месец :)
 
Последно уредено:
Еве уште една позитивна новост
Нема веќе исклучување за само две сметки!

ЕВН, Водовод, Телеком… повеќе нема да можат толку лесно да ги исклучуваат граѓаните само за две неплатени сметки. Со новиот закон за општа управна постапка што се подготвува, првин ќе мора против неплаќачите да поведат постапка пред Управен суд, а од друга страна, пак, и граѓаните ќе имаат право на приговор.

-Ако не сте платиле, тие ќе мора да ве викнат, да поразговараат со вас, а и вие ќе имате право на приговор, ако не сте задоволни од нивните услуги, вели деканот на Правен факултет, Борче Давитковски.
Граѓаните ќе можат да се жалат пред регулаторните тела и доколку не се задоволни од услугите на овие организации, како и на кабелските оператори. Ова според Давитковски, е радикална новина, што во прв план го става примателот на услугите, односно потрошувачот. Со законот треба да се надмине и друг проблем на кој граѓаните постојано се жалат, а тоа е губењето на нивните документи од страна на институциите.

-Имаме многу поплаки од луѓе дека им се губат документите, овој закон тоа повеќе нема да го дозволува, сега точно ќе се знае кој, дали и каде ги испратил документите, вели министерот за информатичко општество, Иво Ивановски.

Сите документи кои комисиите си ги препраќаат едни на други, ќе мора да бидат снимени во дигитален формат, а комуникацијата меѓу институциите ќе се спроведува по електронски пат. Според министерот, ќе се скратат и роковите за жалби, кои ќе се поднесуваат директно во второстепената комисија. Единствено казните остануваат исти.

Законот се подготвува заедно со експерти од Правниот факултет и Европската унија.

http://kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=48423

 
Еве уште една позитивна новост
Нема веќе исклучување за само две сметки!

ЕВН, Водовод, Телеком… повеќе нема да можат толку лесно да ги исклучуваат граѓаните само за две неплатени сметки. Со новиот закон за општа управна постапка што се подготвува, првин ќе мора против неплаќачите да поведат постапка пред Управен суд, а од друга страна, пак, и граѓаните ќе имаат право на приговор.
Ова не ми се допаѓа
Оваа ќе им овозможи на претпријатијата да пресметуваат камати. А тие само тоа го чекаат . Ако некој не платил сметка треба веднаш да го исклучаат.
А вака нема да те исклучлат ама ќе ти пресметуваат камати
Ние немаме било каква заштита од лихварски камати
Значи ваква одредба ја оценувам крајно негативно.
И кој зне кој далаверџија стои зад ваква анти-народна одредба
 
Ова не ми се допаѓа
Оваа ќе им овозможи на претпријатијата да пресметуваат камати. А тие само тоа го чекаат . Ако некој не платил сметка треба веднаш да го исклучаат.
А вака нема да те исклучлат ама ќе ти пресметуваат камати
Ние немаме било каква заштита од лихварски камати
Значи ваква одредба ја оценувам крајно негативно.
И кој зне кој далаверџија стои зад ваква анти-народна одредба
Во сметката за струја мислам дека пресметуваат камата а ако те исклучат за повторно приклучување наплаќаат 1500 денари.
Мобилниот ако те исклучат за повторно вклучување ти наплаќаат 199 ден Оне,299 Вип,Т-мобиле и останати не знам не сум имал такво искуство.

Со надополнување на законот за општа управна постапка најверојатно каматите ќе бидат регулирани и нема да бидат високи како цените за повторно вклучување
 
Сакав да прашам. Пред скоро 2 месеца купив машина од Нептун, LG од околу 18,000. Пошто не можев да ја пробам одма и ми стоеше во соба, сега при првото пуштање открив дека бубањот во машината е скршен. Бев во Нептун и ме испратија кај нивниот сервис, кога се јавив кај нив дојде човек ја сликаше и ми рекоа дека неможе да ја заменат со нова туку може само да ја поправат односно да го сменат бубањот. Сега сакав да прашам дали некој знае или има слично искуство, дали да идам до пазарна и да се жалам бидејќи сум платил за нова и очекувам нова машина а сум добил скршена.
 
Сакав да прашам. Пред скоро 2 месеца купив машина од Нептун, LG од околу 18,000. Пошто не можев да ја пробам одма и ми стоеше во соба, сега при првото пуштање открив дека бубањот во машината е скршен. Бев во Нептун и ме испратија кај нивниот сервис, кога се јавив кај нив дојде човек ја сликаше и ми рекоа дека неможе да ја заменат со нова туку може само да ја поправат односно да го сменат бубањот. Сега сакав да прашам дали некој знае или има слично искуство, дали да идам до пазарна и да се жалам бидејќи сум платил за нова и очекувам нова машина а сум добил скршена.

Обавезно до Пазарна инспекција, јас имав проблем со испорака на непочитување на рок од 45 дена. Ги пријавив и си го добив производот со извинување, а нив ги зачија со казна. Само така се опаметуваат ја мислам, пошто за мој пари ја купувам, а не они поголеми газди да бидат а живеат од моите пари. Никогаш не ги оставајте на раат.
 
Сакав да прашам. Пред скоро 2 месеца купив машина од Нептун, LG од околу 18,000..
треба да видиш што стои во договорот (гаранцијата), во случај да може да се замени само дел. И за колку време треба да се замени (во спротивно треба да добиеш нов уред), треба пишува таму.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom