операторот ВИП ми наплатил вртење кон инфо линијата на ЕВН по повисока тарифа, а на веб сајтот на ЕВН јасно пишува дека вртење на инфо линиите се тарифира по локална тарифа од сите мрежи. Поставив прашање на контакт формата на АЕК но никој не ми одговори ни по 10 дена. Се јавив на 190, но го најдов во небрано и пак немам одговор. Сега добив и печатена сметка, размислувам да пуштам писмен прифовор, ништо од контакт формите... а се јавив и во ВИП, мртви ладни, они си тарифирале по повисока тарифа. А има и друго, од септември завршува договорот и преминување кај друг опратор... барем за телефоните има некоја конкуренција..[DOUBLEPOST=1399833919][/DOUBLEPOST]
тебе 5 млека ти наплатиле