Прашања до Атеистите II

Bog

Само Бог може да ме суди
Член од
3 мај 2014
Мислења
736
Поени од реакции
306
Гурџи зборовите како религија, секта, Бог, верба во Бог им бодат очи. Без добра и општоприфатена дефиниција за истите, џабе е муабетот.

Затоа има толку спротивставени работи.

Никој не ја сфаќа религијата како своевидно дејство кое означува спојување со божественото. Сите во главата имаат слика за Христијанските попови, глупите обреди за одредени празници, или пак оџи кои пеат и го реметат сите деноноќно повикувајќи на џихад.



Всушност и тоа е реалната денешна слика за поимот религија, загубена во просторот и времето, под бремето кое го наметнале самите луѓе.
.
Од кога јас се борам со ова...знаеш и самиот.
Децата гледаат само колите на поповите, на секташите ова им одговара и уште толку ги бацкаат за да соберат млади членови.

Затоа и останува да секој индивидуално се потруди исклучиво за себе и ги сподели насоките со блиските околу него.

Секој со својот памет и среќа, или на кој колку и што му е дадено.
И овде се слагам со тебе.
Наслагите на поимањето на суштината на религијата се толку големи, што требе доста интелигенција и труд за да ја откриеш суштината.
Индивидуалниот начин е единствен, али за тоа требе доста труд.
По мене, најголем дел од луѓето и не сакаат да се разбудат и да ги отфрлат своите фантазии,да се борат со Егото, да станат Едно, да си признаат дека се „машини“, дека не се свесни ни 10мин во денот.....затоа што таа состојба може да биде многу опасна.
Секој со неговото...(y)
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Убаво што ги размрда мозочните ганглии. Арно ама имам впечаток дека не си го разбрал постот.

Плус многу некако конфузно нафрлаш работи и скокаш од едно на друго, и делуваш неразбирливо.

Затоа ти реков оди пополека со точкит еод претходно, едно по едно објаснувај.



Ајде вака да поедноставам.

1. Прифаќаш дека етимолошкото значење на глаголот religare и неговото значење е основа на дискусијата. Потоа велиш дека духовноста и религијата не оделе заедно, повикувајќи се на дефиницијата дека религијата е обожување на супермоќен ентитет, најчесто антропоморфен. И згора на тоа велиш дека може да си ја развиваш духовноста, а да не си религиозен. Согласно моето објаснување за поимот религија не можеш.

Даваш пример кој нема врска со муабетов околу добротата на човекот и тоа да е верник, повторно потпирајќи се на тоа дека верници се оние што обожуваат ентитет Бог, најверојатно антропоморфен. Значи конфузно користиш спротивни дефиниции кога ти одговараат.



2. Во делот за вербата повторно нафрлаш мислење, а не го поткрепуваш. Што е верба за тебе? Ќе дефинираш ли и ти нешто, или се треба јас да дадам дефиниција? Си навел дека знаеш и техники на спознавање мантри, дишење и пози кои се запишани некаде? Ајде дај подобјасни каде се запишани, дали се тоа ритуали, си ги извел ти, си се споил со божественото итн.....

Јас ти напоменав дека вербата се базира на искуство и интуиција. Ред е да го потврдиш или демантираш, малку поконкретно. Тука се темелиш на тоа дека верба е догматско уверување во постоење на Бог (антропоморфен), и користење на однапред догматско дефинирани ритуали, иако убаво ти е напоменато дека за се што зборувам се однесува на секоја индивидуа посебно. Дека нивото е сведено на индивидуализам.



3. Прашуваш дали е до вербата или молитвите или пак до привлекување/одбивање на енергијата и потенцираш дека второто е чиста физика.Ч) Убаво е пишано дека надградба на твојата внатрешност, популарно наречена духовност, се темели на балансот на енергијата во клучните центри од телото. Тоа значи ако знаеш физика, ќе го постигнеш тоа, нели?



4. Се воздржувам од реплика за реинкарнацијата, оти многу време ќе ми одземе да ти кажам дека не е исто со воскреснување. Или ќе те прашам да дефинираш што претставува за тебе реинкарнација, а што воскреснување, па ќе видиме понатаму?

5. Јас не реков дека нема сличности. Напротив. Велиш си ги претумбал сите можни комбинации и со дошол до заклучок дека работата е едноставна – природноста, како што велиш.



Ајде дефинирај што подразбираш под природност? Сигурно се темели врз некои закони, нели? Кои се тие? И слично.







Мораш друже нешто и да дефинираш. Не може вака нафрлано се и сешто. Еве одбери едно нешто и почни. Почни отпозади.

Дефинирај или подобјасни што сметаш дека е за тебе природност, врз основа на кои дефиниции го темелиш тоа, врз основа на што ги исфрли сите останати можности за да дојдеш до тој заклучок.
прво и основно, не сум јас ѓурџи и да тврдам дека знам се', дека сум ги открил тајните и сл работи.
напротив, многу малку знам за да можам да тврдам нешто. но, затоа пак се трудам да дискутирам и видам дали некои мои размислувања се во вистинскиот правец или не. тоа дека некој знае, ... мало морген. затоа и го искористив зборот “дискутирам“.

природност? па се што е во склопот на природните закони и редови. редови се однесува на редот во природата. и ние сме дел од таа природа, а се однесуваме како да сме над неа. ова особено важи за монотеистичките религии, али и за многу други. чисто за илустрација на што мислам, ... животните немале душа и затоа на нев нема да им се суди пред страшниот суд. или во исламот дека не смее да се има слики од луѓе, ама од животни ДА, затоа што тие се под нас. истото важи и за растенијата. ете на каква природност мислам. да се однесуваме како дел од неа, а не над неа.

е сега да пробам со ред да идам. првиот болд, затоа и го кажав тоа дека јас не се сложувам со таа твоја дефиниција. едноставно во секоја религија си има некој кој е НАД се', некој кој е творец и контролор на сите иако во некои во помала мера, а во некои во поголема. така да тоа антропоморфен е сеприсутен. затоа и ти го дадов ко пример тоа со добротата, за да увидиш дека не може да важи тоа што ти го сакаш. не е до мене да одлучам, него не е применливо.

па самиот збор верба по себе значи да веруваш без да знаеш или бидеш сигурен во некој/нешто. можеби од некои други искуства можеш да очекуваш/предвидиш дека некој/нешто ќе стори, али тоа пак не значи дека од искуство знаеш дека е така. плус на сето тоа и догмата која забранува/дозволува некои дејанија. тоа што ти го кажуваш за секоја инивидуа посебно и не е религија. од причина што немаат ништо заедничко освен оставањето на секој со своите мисли и сикуства. ........хмммммм ме потсеќа на телемата ова. да не размислуваш натаму?;)

точката 3, ДА. мислам ДА. но не било која физика, него гранката која го опфаќа тој дел. исто ко со оптика да објаснуваш квантна механика, нели?

4. исто прокламираат, повторно раѓање. е сега, тоа што монотеистите го адапртирале за свои потреби, а потекнува од хиндуизмот, тоа е иста суштина, друго паковање. ај со друг пример, исламот и христијанството со жената и нејзината облека. и едните и другите велат да жената биде пристојно облечена. .......... но и сам ја знаеш таа “пристојност“ и кај едните и кај другите.

5. не сум претумбал, али се трудам да претумбувам што е можно повеќе информации и комбинации. и така едно 2-3 милијарди луѓе, во текот на неколку стотина години, па ваљда ќе испадне една вистинска мисла, нели?

не само што почвунам од позади, него и таму мислам дека треба и да се остане. дека е тоа најблику до природното, најмалку загадено од институциите.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
прво и основно, не сум јас ѓурџи и да тврдам дека знам се', дека сум ги открил тајните и сл работи.
напротив, многу малку знам за да можам да тврдам нешто. но, затоа пак се трудам да дискутирам и видам дали некои мои размислувања се во вистинскиот правец или не. тоа дека некој знае, ... мало морген. затоа и го искористив зборот “дискутирам“.

природност? па се што е во склопот на природните закони и редови. редови се однесува на редот во природата. и ние сме дел од таа природа, а се однесуваме како да сме над неа. ова особено важи за монотеистичките религии, али и за многу други. чисто за илустрација на што мислам, ... животните немале душа и затоа на нев нема да им се суди пред страшниот суд. или во исламот дека не смее да се има слики од луѓе, ама од животни ДА, затоа што тие се под нас. истото важи и за растенијата. ете на каква природност мислам. да се однесуваме како дел од неа, а не над неа.

е сега да пробам со ред да идам. првиот болд, затоа и го кажав тоа дека јас не се сложувам со таа твоја дефиниција. едноставно во секоја религија си има некој кој е НАД се', некој кој е творец и контролор на сите иако во некои во помала мера, а во некои во поголема. така да тоа антропоморфен е сеприсутен. затоа и ти го дадов ко пример тоа со добротата, за да увидиш дека не може да важи тоа што ти го сакаш. не е до мене да одлучам, него не е применливо.

па самиот збор верба по себе значи да веруваш без да знаеш или бидеш сигурен во некој/нешто. можеби од некои други искуства можеш да очекуваш/предвидиш дека некој/нешто ќе стори, али тоа пак не значи дека од искуство знаеш дека е така. плус на сето тоа и догмата која забранува/дозволува некои дејанија. тоа што ти го кажуваш за секоја инивидуа посебно и не е религија. од причина што немаат ништо заедничко освен оставањето на секој со своите мисли и сикуства. ........хмммммм ме потсеќа на телемата ова. да не размислуваш натаму?;)
Ок друже. Многу точки се. Ај по ред прво ова што сум цитирал. Потоа тоа што е од 3 до 5.

Ако природата е творецот преку процесот еволуција, тогаш можеме ли да кажеме дека природата е врвен креатор? Односно Бог = природа?

Дали може да кажеме дека знаење е сет информации кои се земаат за точни, и можат да се потврдат и повторат преку разни опити, од речиси секоја индивидуа?


Ќе те замолам да Ти дадеш дефиниција за верба, па ќе продолжиме понатаму.
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Ок друже. Многу точки се. Ај по ред прво ова што сум цитирал. Потоа тоа што е од 3 до 5.

Ако природата е творецот преку процесот еволуција, тогаш можеме ли да кажеме дека природата е врвен креатор? Односно Бог = природа?

Дали може да кажеме дека знаење е сет информации кои се земаат за точни, и можат да се потврдат и повторат преку разни опити, од речиси секоја индивидуа?


Ќе те замолам да Ти дадеш дефиниција за верба, па ќе продолжиме понатаму.
болд: тоа не е бог.

тука некаде си, .... заборави да кажеш независно од време, место и финансиски средства

јас нема што да давам дефиниција за верба, тоа треба да го кажат верниците. тие знаат најдобро што е верба. да ги почекаме или да идеме без нив и да зборуваме во нивно име?
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
болд: тоа не е бог.

тука некаде си, .... заборави да кажеш независно од време, место и финансиски средства

јас нема што да давам дефиниција за верба, тоа треба да го кажат верниците. тие знаат најдобро што е верба. да ги почекаме или да идеме без нив и да зборуваме во нивно име?
Ок. Не било Бог.
Дали природата е креатор?
Дали еволуцијата е мханизам на природата?


Значи знаење е сет информации кои се земаат за точни, и можат да се потврдат и повторат преку разни опити, од речиси секоја индивидуа, независно од време, место и финансиски средства?

Малку е нефер да чекаш дефиниција од верниците, а дискутираш со мене. Не сметаш дека треба ти да го сториш тоа?

Ај вака, повторно јас ќе ти дадам дефиниција а ти ќе ја надополниш, оти очигледно така е полесно.

Верба е склоп од искуства, кои врз база на интуиција ќе овозможат риск анализа, која пак ќе резултира со доволно добар резултат за секоја индивидуа посебно, за да априори прифати да продолжи понатаму во процесот или областа, на која се однесува вербата?
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Ок. Не било Бог.
Дали природата е креатор?
Дали еволуцијата е мханизам на природата?


Значи знаење е сет информации кои се земаат за точни, и можат да се потврдат и повторат преку разни опити, од речиси секоја индивидуа, независно од време, место и финансиски средства?

Малку е нефер да чекаш дефиниција од верниците, а дискутираш со мене. Не сметаш дека треба ти да го сториш тоа?

Ај вака, повторно јас ќе ти дадам дефиниција а ти ќе ја надополниш, оти очигледно така е полесно.

Верба е склоп од искуства, кои врз база на интуиција ќе овозможат риск анализа, која пак ќе резултира со доволно добар резултат за секоја индивидуа посебно, за да априори прифати да продолжи понатаму во процесот или областа, на која се однесува вербата?
првиот болд: појма немам. и не сакам да имам се додека не се докаже барем едно од тие нешта, дали е природата по пат на случајност, дали е некоја вонземна сила, дали е матрикс или некое четврто. се ова би имало различни дефиниции. ако се задржиме на природата само со својата случајност, тогаш ќе кажам НЕ, не е бог, затоа што никој со никого за ништо не управува или влијае свесно.

за црвеното, ОК, така е

вториот болд. уште во старт, во првите 5 збора не се согласувам. верба е нешто за кое немаме никакви искуства или докази. продолжетокот е веќе дел во кој може да има виситна, интуиција, риск анализа, прифати, сл.........
и дискусијата ја правиме јас и ти, но сепак и тие се опфатени со ова, а со тоа треба да биде испоштувана и нивната страна. вака ако јас и ти произволно си даваме дефиниции според наши видувања е ......... силување на работите. исто ко тогаш кога јас едно зборам, а ти ми наметнуваш друго.
ај, попладне е, време е за сиеста, па .... или покасно или утре ќе продолжиме.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
првиот болд: појма немам. и не сакам да имам се додека не се докаже барем едно од тие нешта, дали е природата по пат на случајност, дали е некоја вонземна сила, дали е матрикс или некое четврто. се ова би имало различни дефиниции. ако се задржиме на природата само со својата случајност, тогаш ќе кажам НЕ, не е бог, затоа што никој со никого за ништо не управува или влијае свесно.

за црвеното, ОК, така е

вториот болд. уште во старт, во првите 5 збора не се согласувам. верба е нешто за кое немаме никакви искуства или докази. продолжетокот е веќе дел во кој може да има виситна, интуиција, риск анализа, прифати, сл.........
и дискусијата ја правиме јас и ти, но сепак и тие се опфатени со ова, а со тоа треба да биде испоштувана и нивната страна. вака ако јас и ти произволно си даваме дефиниции според наши видувања е ......... силување на работите. исто ко тогаш кога јас едно зборам, а ти ми наметнуваш друго.
ај, попладне е, време е за сиеста, па .... или покасно или утре ќе продолжиме.
Ти си тој што рече дека се е во природноста, и дека откако ќе ги претумбаш сите работи останува едноставна работа, а тоа е дека се сведувало на природата.

Веќе кажа дека природата не е Бог, и јас ти реков дека е ок. По втор пат ми потенцираш дека не е Бог. По втор пат ти велам ОК.:)

И затоа те прашувам за дефинција на природата.

Што е природа?

Од една страна велиш дека работата е многу едноставна и се е во природата, а од друга страна велиш дека појма немаш околу тоа и чекаш да се докаже.

Дали може да кажеме дека природата е целокупната флора и фауна?

Ете за знаењето дојдовме до взаемно прифатлива дефиниција.

За вербата - искуствата секако дека не се однесуваат на процесто или обкаста, каде е насочена вербата. Тоа се било какви искуства, за кои индивидуата смета дека ќе и помогнат да ја направи риск анализата и ќе резултираат соодветно за понатаму.

Ако сметаш поинаку, слободно напиши ја дефиницијата како што сметаш ти.

Кој од верниците би сакал да ти даде дефиниции?
 

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.862
Поени од реакции
4.814
Реков дека религијата е Внатрешна Еволуција на човекот, надоградба,усовршување....
Со текот на времето таа Еволуција го проширила својот спектар и се најдени нови патишта до врвот, до спојувањето со Бог.
Dali 3te skoli veruvaat\spojuvaat vo ist bog ?
Ako religijata e vnatresna revolucija na covekot ....Kako togas Neandrtalcite evoluirale a nemalo religii?
 
Последно уредено:

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Токму затоа религија и духовност се тесно поврзани, а не различни како што вели нашиот драг пријател @Атеист .
Тука си грешка. Духовност и религија ама никаква поврзаност немаат. Духовноста припаѓа на единката, индивидуата. Дури ни боговите (нагласувам множина) немаат врска со религиите. Тоа што некој пробува во име на религиите да ги присвои е друг муабет.
Често го слушам тоа религаре од тебе, дај да видиме што значи, и дали тоа што ти го нарекуваш религија (согласно твоето разбирање на “религаре“), е навистина религија. Безмалку по тебе и фудбалот е религија, нели? :P

Нема да се со осврнувам дека сте офтопик тука. Отворете си тема за духовност, општо за религиите или како веќе сакате крстете ја. Овие ваши наклапања (го вбројувам тука и @kooperativa) воопшто немаат врска со атеизмот.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Тука си грешка. Духовност и религија ама никаква поврзаност немаат. Духовноста припаѓа на единката, индивидуата. Дури ни боговите (нагласувам множина) немаат врска со религиите. Тоа што некој пробува во име на религиите да ги присвои е друг муабет.
Често го слушам тоа религаре од тебе, дај да видиме што значи, и дали тоа што ти го нарекуваш религија (согласно твоето разбирање на “религаре“), е навистина религија. Безмалку по тебе и фудбалот е религија, нели? :P

Нема да се со осврнувам дека сте офтопик тука. Отворете си тема за духовност, општо за религиите или како веќе сакате крстете ја. Овие ваши наклапања (го вбројувам тука и @kooperativa) воопшто немаат врска со атеизмот.
Јас мислам дека кога нешто се негира, би требало да се образложи сето тоа. Мислам дека и ти го делиш ова мислење :)

Ако нешто е објаснето неколку пати, цртано, изџвакано, а истото повторно се прашува, тогаш тоа ми дава за право да помислам дека постои некој вид немоќ. Се слагаш нели?:)

Забележувам дека често користен аргумент на темава е дека некаква си дискусија немала врска со атеизмот.

За да нема никакви забуни во иднина би те замолил да ти сам си поставиш едно прашање, кое има врска со атеизмот, за да видиме каков тип на прашања се во корелација со атеизмот.

Вака испаѓа дека лутаме и со прашања и со дискусии:)

п.с. И понатамју сметам дека токму @kooperativa е единствениот кој сака да дискутира.
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.290
Поени од реакции
12.288
Што ли да се праша атеистот, а да има врска со подфорумот, а да не се зборува за богови бидјеќи за атеист не постојат богови и нема што да каже за нив (не знам дали постојат и за теисти кои веруваат дека има „нешто“)? :)
Да се праша атеистот за тоа што му смета кај религиите? Попови? Пари? Злато? Што го натерало да негира постоење реално на еден бог?

Тоа се следните философски прашање на кои треба да се тепа добри 3 недели и 20-30 страници... нели? :)
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Јас мислам дека кога нешто се негира, би требало да се образложи сето тоа. Мислам дека и ти го делиш ова мислење :)

Ако нешто е објаснето неколку пати, цртано, изџвакано, а истото повторно се прашува, тогаш тоа ми дава за право да помислам дека постои некој вид немоќ. Се слагаш нели?:)

Забележувам дека често користен аргумент на темава е дека некаква си дискусија немала врска со атеизмот.

За да нема никакви забуни во иднина би те замолил да ти сам си поставиш едно прашање, кое има врска со атеизмот, за да видиме каков тип на прашања се во корелација со атеизмот.

Вака испаѓа дека лутаме и со прашања и со дискусии:)

п.с. И понатамју сметам дека токму @kooperativa е единствениот кој сака да дискутира.
Батка јас немам што да негирам пошто ти не си изнесол став. Оној кој што без никакво образложение негира си ти. Овој мој став сум го изнесол на неколкупати а ти велиш, “не, не е така“ без никакво образложение.
Втора работа, дај веќе кажи што е тоа религија да видиме што се спаѓа таму што не. тоа твоето “религаре“ не ми значи ништо.
 
Последно уредено:

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Ти си тој што рече дека се е во природноста, и дека откако ќе ги претумбаш сите работи останува едноставна работа, а тоа е дека се сведувало на природата.

Веќе кажа дека природата не е Бог, и јас ти реков дека е ок. По втор пат ми потенцираш дека не е Бог. По втор пат ти велам ОК.:)

И затоа те прашувам за дефинција на природата.

Што е природа?

Од една страна велиш дека работата е многу едноставна и се е во природата, а од друга страна велиш дека појма немаш околу тоа и чекаш да се докаже.

Дали може да кажеме дека природата е целокупната флора и фауна?

Ете за знаењето дојдовме до взаемно прифатлива дефиниција.

За вербата - искуствата секако дека не се однесуваат на процесто или обкаста, каде е насочена вербата. Тоа се било какви искуства, за кои индивидуата смета дека ќе и помогнат да ја направи риск анализата и ќе резултираат соодветно за понатаму.

Ако сметаш поинаку, слободно напиши ја дефиницијата како што сметаш ти.

Кој од верниците би сакал да ти даде дефиниции?
ќе ти реплицирам од црвениот болд, затоа што првиот дел како така дојдовме до некакво взаемно усогласување и вероватно вистинити работи
малку си ми ги измешал работите околу тоа што сакав да кажам. тоа докажување се должи на тоа дека можеби и работите не се такви како што изгледаат. но ако ја земеме природата како нешто на кое НЕ дејствуаваат надворешни фактори, тогаш може и да биде многу полесно нејзиното дефинирање. и би се согласил со твојот болд, али би го надополнил и со“и нејзините природни закони“!!! и со тоа паѓаат во вода сите богови. нема место за нив.

хмммм, за вербата, веротано имам искривено мислење за разлика од тебе. верба (во теистички контекст) е да веруваш во нешто/некого кој е над сите/се' без да има докази за истото (природата е подредена на неговите желби). тоа е имагинација, која се преточува во реалност затоа што субјектот така избрал/сака.
ти сакаш да ја поврзеш молитвата и нејзиното исполнување со религија................ нешто што нема докази. ако тргнеме да бараме јас и ти накакви поврзаности околу исполнувањето на желбите, тогаш моето видување е поинакво од твоето. многу поблиску е до хиндуизмот него до било што друго. се работи за енергија која е правилно насочена од преголема желба. тоа канализирање е за мене многу поинтересно за истражување и многу пологично отколку да мислам дека некој дедо ми ја исполнил желбата. нешто слично на дедо мраз. енергијата постои и таа не се губи, него само ја менува својата состојба. а барм тој дел е веќе докажан.;)

П.С. гледам ми ја насочуваш темата на твоја воденица, што е и ок, курнаски го правиш тоа. го скокаш делот со кој почнавме.
1 секта
2 кога сектата преоѓа во религија?
3 дали е коректно да ги нарекуваме сите други освен хиндуистите секта, а притоа да нема омаловажувачки елементи во тој збор? пошто е вистина.

нејсе, гледам дека членовите се бунат, па останува уз пиво ова да го продискутираме. точно е дека нема врска со атеизмот, освен основниот дел каде расчистивме дека ние не веруваме во богови, иако мене не ми пречи да се дискутира и во овој правец. ;)
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
ќе ти реплицирам од црвениот болд, затоа што првиот дел како така дојдовме до некакво взаемно усогласување и вероватно вистинити работи
малку си ми ги измешал работите околу тоа што сакав да кажам. тоа докажување се должи на тоа дека можеби и работите не се такви како што изгледаат. но ако ја земеме природата како нешто на кое НЕ дејствуаваат надворешни фактори, тогаш може и да биде многу полесно нејзиното дефинирање. и би се согласил со твојот болд, али би го надополнил и со“и нејзините природни закони“!!! и со тоа паѓаат во вода сите богови. нема место за нив.

хмммм, за вербата, веротано имам искривено мислење за разлика од тебе. верба (во теистички контекст)
е да веруваш во нешто/некого кој е над сите/се' без да има докази за истото (природата е подредена на неговите желби). тоа е имагинација, која се преточува во реалност затоа што субјектот така избрал/сака.
ти сакаш да ја поврзеш молитвата и нејзиното исполнување со религија................ нешто што нема докази. ако тргнеме да бараме јас и ти накакви поврзаности околу исполнувањето на желбите, тогаш моето видување е поинакво од твоето. многу поблиску е до хиндуизмот него до било што друго. се работи за енергија која е правилно насочена од преголема желба. тоа канализирање е за мене многу поинтересно за истражување и многу пологично отколку да мислам дека некој дедо ми ја исполнил желбата. нешто слично на дедо мраз. енергијата постои и таа не се губи, него само ја менува својата состојба. а барм тој дел е веќе докажан.;)

П.С. гледам ми ја насочуваш темата на твоја воденица, што е и ок, курнаски го правиш тоа. го скокаш делот со кој почнавме.
1 секта
2 кога сектата преоѓа во религија?
3 дали е коректно да ги нарекуваме сите други освен хиндуистите секта, а притоа да нема омаловажувачки елементи во тој збор? пошто е вистина.

нејсе, гледам дека членовите се бунат, па останува уз пиво ова да го продискутираме. точно е дека нема врска со атеизмот, освен основниот дел каде расчистивме дека ние не веруваме во богови, иако мене не ми пречи да се дискутира и во овој правец. ;)
Друже јас ти дадов одговор – краток и јасен.

Сектата преоѓа во религија тогаш кога ќе има доволно критична маса за да бидат остварени одредени геополитички интереси, со наметнување на своето врз останатите токму заради имање критична маса.

Тоа повлекува дека и секта се станува од истите причини.

Секта е општо прифатен поим во негативн аконотација и тешко дека ќе биде прифатен поразлично од ова.



Дискусијата тргна во друг правец оти ти напомена дека сите се секти на хиндуизмот.



Согласно горното мое размислување, се што е познато како религија во 21 век е настаното за соодветни цели и потреби на одредени владеачки структури во тоа време, посебно христијнството и исламот.

Во ваквата поставеност на работите нема место да се говори за секта, како застранување од учењето на хундуизмот. Нон сенс е тоа.



А и онака секта кај монотеистичките религии е се она што отскокнува од нивното учење.



Бидејќи јас дискутирам од позиција дека денешниве религии се настанати како што сум напишал во болдот, само по себ се наметнува моментот дека всушност станува збор за институционализирани религии.

Институционалазирани се во смисол што ги имаат сите обележја на една институција, која е пак човечка творба. Има хиерархија, надредени, подредени, има ограничувања поставени од надредени, кои треба да се почитуваат за да бидеш член на таа институција, нема слобода во изразувањето на своите размисли, не па за нешто повеќе итн....



Затоа и напоменав уште на почетокот дека ова воопшто не се однесува на поимот религија, за кој објаснив што би требало да означува. Речиси се спротивно од ова претходното, а клучни моменти се желба, индивидуалност, слобода и верба, за која и ти посочив дефиниција која треба да ги задоволи критериумите на дискусијава, а не ова кое си ги навел
е да веруваш во нешто/некого кој е над сите/се' без да има докази за истото (природата е подредена на неговите желби). тоа е имагинација, која се преточува во реалност затоа што субјектот така избрал/сака.
.



@Атеист какво прашање би го задоволило твојот критериум? Дај еден пример:)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom