Нови возови на македонските шини

  • Креатор на темата Креатор на темата Profesor Baltazar
  • Време на започнување Време на започнување
Кога ќе слушнам ваква вест мене ми е жал
Македонија произведуваше шинобуси во Велес, а сега ги увезува
Македонија произведуваше автобуси а сега увезува
Македонија се сведе на производство на пиперки и патлиџани. А семето за нив е до увоз и инсектицидите со од увоз
Не знам дали се увезува вештачкото ѓубре? Дали работи, фабриката за вештачко ѓубре во Велес? А најлонот за пластеници ...?
Не работи ни колектив ни па хив велес.
Затоа Македонија слободно може да се преименува во
Одам како зомби
 
Затоа што според мене кинески производ,каков и да е, не е квалитетен (во случајов возовите), а особено и што пругите ни се крш...тоа е сепак мое мислење, али ај ќе видиме.
Не мора да значи дека ако се од Кина што доаѓа,да се удри стереотип дека НЕМАЛО КВАЛИТЕТ , па упм, скоро пола од фабриките од целиот свет се сместени само во Кина , се од телефони,автомобили,апарати,ма што и да ти е , ти доаѓа или поминало од Кина,така што не се согласувам со тебе .... Кина е број 1 економија во светот денес,ја надмина САД неодамна , имам зборувано со шофери од ЈСП ,кинескиве испаднаа далеку подобри и поиздржливи од украинските кои одма се распаѓаат , чист доказ дека значи има квалитет ,а претходно нека ти текне што зборувавме со плашење кога ги набавуваа од Кина автобусите , неквалитет,непозната марка,непроверени,според нивни стандарди итн ...
 
Кога ќе слушнам ваква вест мене ми е жал
Македонија произведуваше шинобуси во Велес, а сега ги увезува
Македонија произведуваше автобуси а сега увезува
Македонија се сведе на производство на пиперки и патлиџани. А семето за нив е до увоз и инсектицидите со од увоз
Не знам дали се увезува вештачкото ѓубре? Дали работи, фабриката за вештачко ѓубре во Велес? А најлонот за пластеници ...?

...рака на срце Македонија никогаш не произведувала шинобуси. ;)
По источно-германска лиценца ги произведуваше ГОША од Смедеревска Паланка..( ако ти е за утеха ..ни ГОША веќе не постои)...:)
Колска од Велес беше респектабилна севисна работилница со скоро вековна историја и опремена за најголеми ремонти на вагони,...беше...сега живурка од простата причина што во Македонија никогаш немало инжињери со јасна концепција што сакаат и претприемачи со муда тоа да го реализираат......врти сучи се е само македончиња....
А покажеш некои други амбиции освен да бидеш тоа самите тие те утепуат док трепнеш.
Фабриката за вештачко ѓубре не работи и тоа е добро, лошо е што не го следеа времето и не се развиваа...
Овде сите само копираат и тоа лошо...и плачат над својата судбина...објаснувајќи дека никој овде не ги ебе, па мораат да бегаат некаде да бидат батлери, курви или во најдобар случај потценети арбајтери;)
Најлон за пластеници....има..!!!
 
Последно уредено:
Кога ќе слушнам ваква вест мене ми е жал
Македонија произведуваше шинобуси во Велес, а сега ги увезува
Македонија произведуваше автобуси а сега увезува
Македонија се сведе на производство на пиперки и патлиџани. А семето за нив е до увоз и инсектицидите со од увоз
Не знам дали се увезува вештачкото ѓубре? Дали работи, фабриката за вештачко ѓубре во Велес? А најлонот за пластеници ...?
Nie pat nemame vozovi sme kupile ete toa e toa.
Toa ti e isto kako da odis da si kupis kaciga za motor a motorot ke go cekas da prisoberes nekoja para pa da si go zemes
 
Nie pat nemame vozovi sme kupile ete toa e toa.
Toa ti e isto kako da odis da si kupis kaciga za motor a motorot ke go cekas da prisoberes nekoja para pa da si go zemes
Aбе тоа ти е иронијата на реалноста ,пред 20 години беше друго,далеку поразвиено,сега ПОДОЦНА 20 години, се распадна Југославија,се распаднаа старите пазари, тотално нови пазари излегоа од Арапските до Источна Азија, БРИКС кажано,направивме промена на опшество од комунизам во капитализам,а тоа си има свој данок од јавно во приватно да се претвори и тука ,баш во овој елемент се направи големата грешка,од која се си се распадна, стечај,распад на фабрики од не нормално управување,работници и големина на невработеност од над 30 проценти .... така што сега сме гола вода кажано , од почеток се да се изгради , од организации,пазари итн ..... се во свое време ... :D
 
Aбе тоа ти е иронијата на реалноста ,пред 20 години беше друго,далеку поразвиено,сега ПОДОЦНА 20 години, се распадна Југославија,се распаднаа старите пазари, тотално нови пазари излегоа од Арапските до Источна Азија, БРИКС кажано,направивме промена на опшество од комунизам во капитализам,а тоа си има свој данок од јавно во приватно да се претвори и тука ,баш во овој елемент се направи големата грешка,од која се си се распадна, стечај,распад на фабрики од не нормално управување,работници и големина на невработеност од над 30 проценти .... така што сега сме гола вода кажано , од почеток се да се изгради , од организации,пазари итн ..... се во свое време ... :D
Moze se da se sredi ama treba vreme......Se imame ama vremeto kaj nas e zapreno i tuka pa tuka.
 
џабе се новите возови кога шините не чинат.. џабе возот може да вози 200 кога шините дозволуваат максумум 80 км/ч.

Ова и јас го зборам. Нашиве шини не се за нови возови и не нудат соодветни услови за нив. Мора прво да се сменат тие, па после возови да се купуваат.[DOUBLEPOST=1403728500][/DOUBLEPOST]
Се реновираат пругите

Треба нови, не да се реновираат. Не може тоа да се реновира кога се е уништено. Или битно е да се нашминка нешто, како што прават со автопатите, па нека гинат луѓе после. На крај ќе бидат виновни возачите или некоја трета страна, само немаат одговорност оние кои би требало во прв ред да ја имаат. Овие возови секоја недела излетуваат од шините, не пак некои други.
 
Последно уредено:
Како ќе не зачука Европа не сте свесни.
 
Ги заменуваат праговите со беотнски кои се многу поиздржливи и полесни за одржување
 
Ги заменуваат во метри. Инаку, ако ги заменуваат секаде треба возовите за 2035 да ги порачаат. Веќе 3-4 изборни кампањи поминаа со ветување за изградба на пруга кон Бугарија, па ништо од тоа. Еден човек да ја градеше до сега ќе беше завршена.
 
Затоа што според мене кинески производ,каков и да е, не е квалитетен (во случајов возовите), а особено и што пругите ни се крш...тоа е сепак мое мислење, али ај ќе видиме.
Зависи за кој пазар е тој производ. Иако не е темата за тоа, во фабрика за компјутерски хардвер имаш 1 производ за 3 пазари. Првиот е 100е, вториот 50е, третиот 25е (не се фаќајте одма за цифрите). Колку пари имаш, тоа ќе купиш. Проблемот е што нашиве ќе го земат последниот, а ќе го фалат како да е подобар и од првиот.
 
Ако излезе како со кинеските двоспратни, тогаш вреди и поскапа понуда. Или поквалитетна, сеедно. Едноставно кинеските автобуси не се погодија. Нема доволно место, не се погодени за наши стандарди, местото каде се влегува е многу нефункционално, а приметувам кога возат се нешто поднавалени или крцкаат.
Најниската понуда на тендер не значи којзнае што добро. На пример каде се параметрите сервис и резервни делови, реномето на производителот за долготрајност, самиот квалитет на производот. Зошто инаку човек попрво би се определил за бмв, тојота или мерцедес, наместо даеву, калос или чинквеченто.
Во тендери најчесто цената учествува со највеќе поени, после идат другите спецификации. Најчесто.

Се ќе биде кинеско на државните тендери во блиска иднина. Кинезиве можат да понудат ниски цени бидеќи скоро во секој сектор можат да остварат економии од обем со нивното масивно производство и присутност на секој пазар во светот. Кога ќе го искомбинираш тоа со ефтина работна рака и изобилие од суровини и јасно ти е дека ќе станат се поприсутни во иднина.

А и најмалку битно е ако склучиме договор со некоја европска компанија кога производот ќе биде "Designed in Germany. Manufactured in China". :) Многу побитно е за каков производ станува збор, од реномето на компанијата а не каде е произведено. Ова особено важи во оваа доба на глобализација. Јас не се разбирам од возови, така да појма немам дали сме направиле добра или лоша зделка.

Само не знам дали ова што погоре го пишав и автобусите предходно, е причината за одлуката или пак е некоја клаузула дека мора да се набавуваат кинески превозни средства како услов за добивање на тој кинескиот кредит (или помош беше не се сеќавам) за изградба на автопатишта.

Во секој случај инвестирање во железницата е за поздрав а трошење на споменици, врби и стиропор барок е за осуда.
 
Зависи за кој пазар е тој производ. Иако не е темата за тоа, во фабрика за компјутерски хардвер имаш 1 производ за 3 пазари. Првиот е 100е, вториот 50е, третиот 25е (не се фаќајте одма за цифрите). Колку пари имаш, тоа ќе купиш. Проблемот е што нашиве ќе го земат последниот, а ќе го фалат како да е подобар и од првиот.
...згрешка си.., што би рекол Тома:)...има производител, кинески кооперант на брендот,..па прв, втор и евентуално трет фалсификатор..исто кинески..., а ти немој да купуваш од нашиве, туку директно на Алиекспресс и ококори четири при тоа..;)[DOUBLEPOST=1403765627][/DOUBLEPOST]
Во тендери најчесто цената учествува со највеќе поени, после идат другите спецификации. Најчесто.

Се ќе биде кинеско на државните тендери во блиска иднина. Кинезиве можат да понудат ниски цени бидеќи скоро во секој сектор можат да остварат економии од обем со нивното масивно производство и присутност на секој пазар во светот. Кога ќе го искомбинираш тоа со ефтина работна рака и изобилие од суровини и јасно ти е дека ќе станат се поприсутни во иднина.

А и најмалку битно е ако склучиме договор со некоја европска компанија кога производот ќе биде "Designed in Germany. Manufactured in China". :) Многу побитно е за каков производ станува збор, од реномето на компанијата а не каде е произведено. Ова особено важи во оваа доба на глобализација. Јас не се разбирам од возови, така да појма немам дали сме направиле добра или лоша зделка.

Само не знам дали ова што погоре го пишав и автобусите предходно, е причината за одлуката или пак е некоја клаузула дека мора да се набавуваат кинески превозни средства како услов за добивање на тој кинескиот кредит (или помош беше не се сеќавам) за изградба на автопатишта.

Во секој случај инвестирање во железницата е за поздрав а трошење на споменици, врби и стиропор барок е за осуда.
Кина буквално станува работилница на светот.., вештината која треба да се изучува и применува кај нас е локално дизајнирање и интегрирање на иновативни производи, а со елементи набавени од таму, наменети за домашниот, околните и евентуално белосветските пазари. Што е веќе во сферата на трговската вештина.
Автобус на пример.. Зар требаше некој Ванхолл да дојде и нас на познатите европски автобусчии да ни продава памет:):):) и прави автобус во кој сите компоненти, освен челичните решетки и работната рака се "Designed in Germany. Manufactured in China".А при тоа влада да му плаќа давачки за работниците и да му иззгради велелепна фабрика на џабе локација????
Значи застарениот софтвер во нашите глави е проблемот..., ништо друго. И џабе се фалиме со нашите софтверџии, изгледа дека сепак не ги бидуе...;)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom