Нови возови на македонските шини

Член од
29 септември 2013
Мислења
740
Поени од реакции
628
ПО 35 ГОДИНИ СЕ МОДЕРНИЗИРА ЖЕЛЕЗНИЦАТА

ОД ИДНОТО ЛЕТО ЌЕ СЕ ВОЗИМЕ СО НОВИ ВОЗОВИ



Договор за набавка на нови четири дизел моторни гарнитури и две електромоторни гарнитури за превоз на патници во железничкиот сообраќај потпишаа вчера македонската Влада и кинеската корпорација ЦСР, една од најголемите компании во светот за производство на вагони и локомотиви.

Првите гарнитури треба да стигнат идното лето. Нивниот капацитет е за околу 1.200 патници, целосно ќе бидат климатизирани, опремени со вакуум тоалети, енергетски ефикасни и ќе ги задоволуваат сите безбедносни стандарди и стандардите за превоз на лица со ограничена мобилност. Инвестицијата за овој проект е 25 милиони евра, пари од Европската банка за обнова и развој, а доаѓа по 35 години од набавката на последниот нов воз во Македонија.

Дополнително, со 15 милиони евра почна набавка и на товарни вагони, а со уште 10 милиони евра ќе се рехабилитираат гарнитури на постојни возови за и тие да се оспособат, така што вкупната инвестиција за обнова на целиот возен парк на „МЖ Транспорт“ е 50 милиони евра.

Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески по потпишување на договорот рече дека очекува тој да биде исполнет во рокот и во летото 2015 година по македонските пруги да сообраќаат нови, модерни и економични вагони и локомотиви. Посочи и дека оваа набавка на нови вагони е дел од голем инвестициски циклус во железницата, во кој се и почетокот на изградбата на пругата кон Бугарија и реконструкција на Железничката станица во Скопје.

- Инвестицискиот циклус во следните четири години ќе изнесува над 250 милиони евра. Со оваа голема инвестиција целосно ќе се трансформира и ќе се модернизира македонскиот железнички сообраќај. Железницата не само што е најекономичен начин на транспорт и превоз, туку и најпријатен, лично мене ми е најомилен начин на превоз. Но, факт е дека во Македонија таа не беше целосно искористена. Причините за тоа се недостатокот на инвестиции, и во инфраструктура и во вагони и локомотиви - рече Ставрески.

Договорот за набавка го поздравија министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и генералниот директор на „МЖ Транспорт“ Оливер Дерковски, нагласувајќи дека со него се врти нова страница во развојот на македонската железница.

- Почнуваме со креирање една нова, поинаква слика за железничкиот транспорт во нашата земја, посебно затоа што последниот воз е набавен пред 35 години. Продолжуваме со модернизација на состојбите во железничкиот сектор и негово максимално насочување кон потребите на граѓаните со квалитетен и ефикасен патнички превоз, со модерни возови какви што заслужуваат македонските граѓани - рече Јанакиески.

Заменик-претседателот на корпорација ЦСР, Шу Цонгшијанг, се заблагодари за довербата од Владата на РМ и рече дека ќе ја оправдаат со исполнување на договорот.

- Во Македонија потпишуваме прв договор и е многу важна иницијативата на македонската влада да го подобри јавниот транспорт. Ветувам целосно исполнување на договорот и јас лично постојано ќе внимавам на спроведувањето на овој проект, ветувам дека ќе ја оправдаме довербата и ќе понудуме супериорен квалитет и сервис - рече Цонгшијанг, кој на владините претставници им подари минијатури од моделот на возовите.
http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=31BDAD7DD622984099812CF408F5C693
 
Последно уредено:
Член од
29 септември 2013
Мислења
740
Поени од реакции
628
КОНЕСКИ ВОЗОВИ ОД ИДНОТО ЛЕТО НА МЕДООНСКИТЕ ПРУГИ
Возовите ќе бидат со капацитет за околу 1.200 патници, целосно ќе бидат климатизирани, опремени со тоалети, енергетски ефикасни и ќе ги задоволуваат сите безбедносни стандарди и стандардите за превоз на лица со ограничена мобилност






Кинезите ветија навремена испорака на возовите

ПО 35 ГОДИНИ СЕ ОБНОВУВА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ ВОЗЕН ПАРК

По 35 години од набавката на последниот нов воз во Македонија, Владата вчера потпиша договор за набавка на четири дизел моторни гарнитури и две електромоторни гарнитури за превоз на патници со кинеската корпорација ЦСР, една од најголемите компании во светот за производство на вагони и локомотиви. Првите гарнитури треба да стигнат идното лето. Возовите ќе бидат со капацитет за околу 1.200 патници, целосно ќе бидат климатизирани, опремени со тоалети, енергетски ефикасни и ќе ги задоволуваат сите безбедносни стандарди и стандардите за превоз на лица со ограничена мобилност.
Инвестицијата за набавка на вагоните ќе чини 25 милиони евра, а ќе биде финансирана со средства од Европската банка за обнова и развој. Со дополнителни 15 милиони евра почнува и набавката на товарни вагони, а со уште 10 милиони евра ќе се рехабилитираат гарнитурите на постојните возови. Вкупната инвестиција за обнова на целиот возен парк на „МЖ Транспорт“ изнесува 50 милиони евра.

Да се запази рокот


Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, по потпишување на договорот рече дека очекува рокот да биде запазен и во идното лето по македонските пруги да сообраќаат нови, модерни и економични вагони и локомотиви.
- Инвестицискиот циклус во следните четири години ќе изнесува над 250 милиони евра. Со оваа голема инвестиција целосно ќе се трансформира и ќе се модернизира македонскиот железнички сообраќај. Железницата не само што е најекономичен начин на транспорт и превоз, туку и најпријатен, лично мене ми е најомилен начин на превоз. Но факт е дека во Македонија таа не беше целосно искористена. Причината за тоа е недостигот на инвестиции, и во инфраструктура и во вагони и локомотиви - рече Ставрески.
Тој посочи дека оваа набавка на нови вагони е дел од голем инвестициски циклус во железницата, во кој се и почетокот на изградбата на пругата кон Бугарија и реконструкцијата на Железничката станица во Скопје.
Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и Оливер Дерковски, генерален директор на „МЖ Транспорт“ нагласија дека со оваа инвестиција се врти нова страница во развојот на македонската железница.
- Почнуваме со креирање една нова, поинаква слика за железничкиот транспорт во нашата земја, посебно затоа што последниот воз е набавен пред 35 години. Продолжуваме со модернизација на состојбите во железничкиот сектор и негово максимално насочување кон потребите на граѓаните со квалитетен и ефикасен патнички превоз, со модерни возови какви што заслужуваат македонските граѓани - рече Јанакиески.

ЦСР снабдува над 80 земји во светот

Шу Цонгшијанг, заменик-претседателот на корпорацијата ЦСР, рече дека ќе ја оправдаат довербата со исполнување на договорот. Нивната корпорација произведува и сервисира локомотиви и вагони за патници и за товар, мотори за возила и возила за градски превоз и соодветни компоненти, а ја има произведено и првата електрична локомотива во НР Кина.
- Во 2013 година компанијата постигна приход од 16 милијарди американски долари и потпиша странски договори во износ од 2,2 милијарди долари. Досега нашата компанија има снабдено производи и сервиси во над 80 земји во светот. Во Македонија потпишуваме прв договор и е многу важна иницијативата на македонската влада да го подобри јавниот транспорт. Ветувам целосно исполнување на договорот и јас лично постојано ќе внимавам на спроведувањето на овој проект, ветувам дека ќе ја оправдаме довербата и ќе понудиме супериорен квалитет и сервис - рече Цонгшијанг.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=625141145148&id=10&prilog=0&setIzdanie=23208
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Кога ќе слушнам ваква вест мене ми е жал
Македонија произведуваше шинобуси во Велес, а сега ги увезува
Македонија произведуваше автобуси а сега увезува
Македонија се сведе на производство на пиперки и патлиџани. А семето за нив е до увоз и инсектицидите со од увоз
Не знам дали се увезува вештачкото ѓубре? Дали работи, фабриката за вештачко ѓубре во Велес? А најлонот за пластеници ...?
 
Член од
21 октомври 2009
Мислења
1.534
Поени од реакции
2.418
џабе се новите возови кога шините не чинат.. џабе возот може да вози 200 кога шините дозволуваат максумум 80 км/ч.
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
И тоа, одбиле понуда од швајцарска фирма која дала понуда од пола милион евра повеќе отколку кинеската фирма. Нафрлаа пола милион евра за тужни врби, a одбиле понуда од поквалитетен производител(според мене, подобра опција). Друго, кој сеуште патува со воз? Можеби оние кои не им се брза, а картата е за 5 до 10 денари поевтина од автобуската. Пример, 2010-та кога патував (најчесто летниот период) со воз, картата беше 180 денари ПОВРАТНА, додека за автобус тогаш беше 300 денари повратна! Сега картата за воз е 380 (ако не ја качиле на 400), исто колку што е и за автобус (праам муабет за линијата Скопје-Штип). Ем тогаш одеше секој ден и се враќаше секој ден, сега ја има од Скопје до Кочани секој ден, а за назад само 2 дена во неделата (понеделник сабајле во 7 и уште еден ден не ми текнува сега точно). Прашањето е, кој им враг нови возови кога нема кој да се вози во нив? И што мислите, новите возои и ќе летаат со 250 на саат? Ќе возат исто како и овие, само што ќе биле поудобни за оние 10 20 души што ќе се возат во нив.
 
Последно уредено:

Mad_Coko

blow me!
Член од
21 август 2010
Мислења
7.384
Поени од реакции
12.813
А пругата што ни е стара 50 години шо праиме?

Кога ќе слушнам ваква вест мене ми е жал
Македонија произведуваше шинобуси во Велес, а сега ги увезува
Македонија произведуваше автобуси а сега увезува
Македонија се сведе на производство на пиперки и патлиџани. А семето за нив е до увоз и инсектицидите со од увоз
Не знам дали се увезува вештачкото ѓубре? Дали работи, фабриката за вештачко ѓубре во Велес? А најлонот за пластеници ...?
Дедо ми работеше во Колска, ми кажуваше дека ѓи поправале вагоните и возовоите од цела Југославија, имале кадар да направат авион без проблем.
 

STEALTH

God is a DJ
Член од
25 ноември 2011
Мислења
10.680
Поени од реакции
14.562
Дедо ми работеше во Колска, ми кажуваше дека ѓи поправале вагоните и возовоите од цела Југославија, имале кадар да направат авион без проблем.
Требало да ти каже дека се пишува со г...

@sankerce

Од каде ти е таа логика дека поскапа понуда на тендер е подобра?
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
Требало да ти каже дека се пишува со г...

@sankerce

Од каде ти е таа логика дека поскапа понуда на тендер е подобра?
Затоа што според мене кинески производ,каков и да е, не е квалитетен (во случајов возовите), а особено и што пругите ни се крш...тоа е сепак мое мислење, али ај ќе видиме.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.892
Поени од реакции
12.428
Ако излезе како со кинеските двоспратни, тогаш вреди и поскапа понуда. Или поквалитетна, сеедно. Едноставно кинеските автобуси не се погодија. Нема доволно место, не се погодени за наши стандарди, местото каде се влегува е многу нефункционално, а приметувам кога возат се нешто поднавалени или крцкаат.
Најниската понуда на тендер не значи којзнае што добро. На пример каде се параметрите сервис и резервни делови, реномето на производителот за долготрајност, самиот квалитет на производот. Зошто инаку човек попрво би се определил за бмв, тојота или мерцедес, наместо даеву, калос или чинквеченто.
 
Последно уредено:
F

FARANG

Гостин
Кога ќе слушнам ваква вест мене ми е жал
Македонија произведуваше шинобуси во Велес, а сега ги увезува
Македонија произведуваше автобуси а сега увезува
Македонија се сведе на производство на пиперки и патлиџани. А семето за нив е до увоз и инсектицидите со од увоз
Не знам дали се увезува вештачкото ѓубре? Дали работи, фабриката за вештачко ѓубре во Велес? А најлонот за пластеници ...?

Мислам дека работи фабриката во Велес ама за странски пазари. Вештачко ѓубре ништо чудно да увезуваме
 

Kajgana Shop

На врв Bottom