Прво сефирот не се енергии божји,божјата енергија, или светлината на креаторот на се што постои,е една, непроменлива и вечна.Човекот е создаден од таа светлина и тој претставува суштество за кое е наменета светлината,односно светлината сака да го исполни суштеството.Суштеството е совршено само кога е исполнетно со светлина,во бесконечниот свет или како што би рекле кабалистите ЕИН СОФ,душите на човекот веке постојат во совршена сосотојба,односно желбата на креаторот да ги исполни создадените суштества(души=човекот) со светлина е реализирана во моментот кога се појавила.Во овој сетилно достапен свет суштествата се оделени целосно од светлината и имаат за цел повторно достигнување на совршената сосотојба преку,постепено искчување и достивнување на светлината,но бидејки светлината која зрачи од креаторот е со ист интензитет непроменлива и вечна за тоа постојат сефирот=различни состојби на чувствување на светлината, односно светлината останува иста но благодарение на сефирот суштеството ја чувствува на различен начин,со промена на желбите на суштеството од егоистични кон делумно алтруистични па се до целосно алтруистични суштеството се издигнува низ световите.Постојат 5 света кој во себе содржат 10 сефирот кетер хохма бина хесед гевура тифарет нетзах ход јесод малхут но всушност се 5 затоа што хесед гевура тифарет нетзах ход јесод ги вклучуваат својте својства во еден сефирот а тоа е тифарет ,секој свет или степен се дели на 5 сефирот а секој сефирот на подстепени Парцуфим и секој парцуфим се дели на уште 5 сефирот така 5x5x5=125 ,Одностно 125 различни сосотојби на перцепирање на светлината зависно од степенот на корекција на човекот.Главна алатка за достигнување на крајната корекција или двекут(соединување) со креаторот односно здобивање со истите особини на создателот љубов и целосен алтруизам е Тора која се состои од 5те книги на мојсеј, и без книгата зохар и талмудот може да се стигне до целосната корекција,книгата зохар и талмудот како и подоцнежните кабалистички текстови само го прават патот на корекцијата подостапен и поразбирлив,односно го објаснуваат значењето и алегориите на приказните во тората,бидејки само мал дел може да стигне до светлината која е во тората и се крие позади световните и навидум историски приказни.Затоа и кабалистите учеле од истата книга од која учат и христијаните само што хриситијаните ја свакаат буквално и следствено на тоа погрешно.Понатака Исус не е Месија,Месија претставува сила,внатре во човекот која овозможува душите кој се стремат кон осознавање на изворот на светлината, да се издигната од паднатата состојба во која се наогаат во сетилно достапниот свет,до совршената состојба во која се наогаат во светот на ЕИН СОФ а целта е таа состојба да се достигне во овој сетилно достапен свет,што е единствено можно во времето кога таа сила е активна,Во кабалата односно во правилното восприемање на светлината,сите ангели демони и светови се внатре во самиот човек ,така да тој нема потреба да верува во никакви вочовечени богови,или магови и вештери воопшто немора ни да чита книги, затоа што самиот животен процес преку страдањеата ке го наведе да ја увиди вечната вистина, со кабалистичкиот односно методот на аврам тој може да го забрза процесот.