Што претставува крстот и зашто Христијаните го обожаваат?

Статус
Затворена за нови мислења.

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
И пак и пак немаш одговор, а ја‘ тачно Ти посочив која е потребата од толкување...
Да, посочи текстура за кошулата која требало да се даде, нејзина боја и материјал. Поточно, тролање и патетичен обид за сарказам е се што ти посочи досега.
Тоа нема да го сокрие фактот дека си лицемер.
 

Bog

Само Бог може да ме суди
Член од
3 мај 2014
Мислења
736
Поени од реакции
306
Мене на пример, ме занима: боја, текстура и од кој материјал треба да биде сошиена кошулата?...:unsure:
Za mene ako ima broj XXL, boja crna ako moze, cista runska volna.:pos:

Mesto Ceca ako moze Belo Dugme...Topom cu te gadjat mala moja...

I na kraj, dve toljumbi so ekljer....
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
  • Ми се допаѓа
Reactions: Bog
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Единствената поука која постои во случајов е извлечена - лицемерот ќе те гледа во очи и ќе тврди дека конкретниот стих воопшто не е пречка некој да благословува калашњикови!
Ај сега оди со спирос да си разменуваш сликички и песнички.
Не е единствена, а воопшто не е таа со која се обидуваш да ја пренасочиш дискусијата. Дискусијата не е за оправдување или критизирање на било што,а каква поука може да се извлече од стиховите.
Ајде пак Матеј: 5:39 учи на смиреност нели,
На што не учи другиот стих? Јован: 18:23
’’Оди разменувај сликички и песнички’’:facepalm: ако немаш и незнаеш што да кажеш подобро замолчи.
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не е единствена, а воопшто не е таа со која се обидуваш да ја пренасочиш дискусијата. Дискусијата не е за оправдување или критизирање на било што,а каква поука може да се извлече од стиховите.
Ајде пак Матеј: 5:39 учи на смиреност нели,
На што не учи другиот стих? Јован: 18:23
’’Оди разменувај сликички и песнички’’:facepalm: ако немаш и незнаеш што да кажеш подобро замолчи.
Па не сум јас тој што нема што да каже. Незнам колку пати кажав, дека прашањето: "зошто ме удираш" е токму тоа - прашање! Не е ниту противење, ниту возвраќање, ниту во било кој случај аргумент на кој може да се повика некој и да ја заобиколи пораката од Матеј 5:39.
Можете вие до утре да верглате и да правите ментални гимнастики, нема да го смените фактот дека само лицемер може да благословува калашњикови и да тврди дека едно прашање од Исус - "зошто ме удираш" е оправдување и дозвола да се игнорира пораката за пасивност и невозвраќање која е очигледна во Матеј 5:39-41.
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Па не сум јас тој што нема што да каже. Незнам колку пати кажав, дека прашањето: "зошто ме удираш" е токму тоа - прашање! Не е ниту противење, ниту возвраќање, ниту во било кој случај аргумент на кој може да се повика некој и да ја заобиколи пораката од Матеј 5:39.
Можете вие до утре да верглате и да правите ментални гимнастики, нема да го смените фактот дека само лицемер може да благословува калашњикови и да тврди дека едно прашање од Исус - "зошто ме удираш" е оправдување и дозвола да се игнорира пораката за пасивност и невозвраќање која е очигледна во Матеј 5:39-41.
Точно прашање е, исто така не е ниту возвраќање, но во никој случај НЕ Е ОДОБРУВАЊЕ.
Сега во каква ситуција го поставува?
Пак грешно си ме разбрал ниту се обидувам ниту сакам да ја заобиколам пораката од Матеј: 5:39 (смиреност како што утврдивме), а прво да ја видиш пораката од Јован: 18:23, и потоа поуката кога ќе се направи паралела од двата стиха.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Точно прашање е, исто така не е ниту возвраќање, но во никој случај НЕ Е ОДОБРУВАЊЕ.
Сега во каква ситуција го поставува?
Пак грешно си ме разбрал ниту се обидувам ниту сакам да ја заобиколам пораката од Матеј: 5:39 (смиреност како што утврдивме), а прво да ја видиш пораката од Јован: 18:23, и потоа поуката кога ќе се направи паралела од двата стиха.
И поуката од таа паралела е дека Матеј 5:39 не е во спротивност со благословување калашњикови?
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
И поуката од таа паралела е дека Матеј 5:39 не е во спротивност со благословување калашњикови?
Не е таа.
До поуката ќе стигнеш откако ќе ја разбереш пораката од Јован: 18:23, и кога ќе направиш паралела со пораката од Матеј 5:39 (за која веќе стигнавме до согласност-смиреност).
Ајде пак, која е пораката од Јован: 18:23.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не е таа.
До поуката ќе стигнеш откако ќе ја разбереш пораката од Јован: 18:23, и кога ќе направиш паралела со пораката од Матеј 5:39 (за која веќе стигнавме до согласност-смиреност).
Ајде пак, која е пораката од Јован: 18:23.
Не ме интересираат во случајов други пораки, муабетот е за конкретна порака - на зло не возвраќај со зло, ако некој те удри по едниот, сврти го и другиот образ! Никаде нема во пораката услов од типот - стори го тоа само ако го одобруваш, ако не немораш! Одобрувал, не одобрувал, пораката е да не возвраќаш! Е сега, тој стих - Јован 18:23, во никој случај не ја менува пораката од Матеј 5:39! Бидејќи како што реков, никаде не нагласува дека треба да одобруваш или неодобруваш за да не возвраќаш! Од друга страна имаме луѓе, што упорно го прават спротивното занемарувајќи го овој принцип, порака, заповед! Тоа не е ништо друго освен лицемерие, а оној што брани лицемери и самиот е лицемер!
 

Bog

Само Бог може да ме суди
Член од
3 мај 2014
Мислења
736
Поени од реакции
306
Не ме интересираат во случајов други пораки, муабетот е за конкретна порака - на зло не возвраќај со зло, ако некој те удри по едниот, сврти го и другиот образ! Никаде нема во пораката услов од типот - стори го тоа само ако го одобруваш, ако не немораш! Одобрувал, не одобрувал, пораката е да не возвраќаш! Е сега, тој стих - Јован 18:23, во никој случај не ја менува пораката од Матеј 5:39! Бидејќи како што реков, никаде не нагласува дека треба да одобруваш или неодобруваш за да не возвраќаш! Од друга страна имаме луѓе, што упорно го прават спротивното занемарувајќи го овој принцип, порака, заповед! Тоа не е ништо друго освен лицемерие, а оној што брани лицемери и самиот е лицемер!
Прави што ти е воља
Не биди лицемер...остави и другите да прават што им е воља
како тоа само вие можете да правите што ви е воља...ваљда и другите можат тоа да го прват
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Не ме интересираат во случајов други пораки, муабетот е за конкретна порака - на зло не возвраќај со зло, ако некој те удри по едниот, сврти го и другиот образ! Никаде нема во пораката услов од типот - стори го тоа само ако го одобруваш, ако не немораш! Одобрувал, не одобрувал, пораката е да не возвраќаш! Е сега, тој стих - Јован 18:23, во никој случај не ја менува пораката од Матеј 5:39! Бидејќи како што реков, никаде не нагласува дека треба да одобруваш или неодобруваш за да не возвраќаш! Од друга страна имаме луѓе, што упорно го прават спротивното занемарувајќи го овој принцип, порака, заповед! Тоа не е ништо друго освен лицемерие, а оној што брани лицемери и самиот е лицемер!
Конкретната порака-Матеј се согласивме - учи на смиреност.
Јован 18:23 не целта да ја смени пораката на Матеј таа останува во секој случај-смиреност.Таму имаме ’’зошто ме удираш’’, ’’докажи’’тоа се клучните зборови, кои ти потскажуваат за пораката.
Сега остави на страна за кратко Матеј и обиди се пак, да размислиш која е пораката од Јован: 18:23.Потоа ќе ги синтезираме двете пораки и ќе ја видиме поуката,од двете.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Прави што ти е воља
Не биди лицемер...остави и другите да прават што им е воља
како тоа само вие можете да правите што ви е воља...ваљда и другите можат тоа да го прват
Ако некому не му е волја да дискутира, зошто се зачленил на форумов воопшто?[DOUBLEPOST=1400962741][/DOUBLEPOST]
Конкретната порака-Матеј се согласивме - учи на смиреност.
Јован 18:23 не целта да ја смени пораката на Матеј таа останува во секој случај-смиреност.Таму имаме ’’зошто ме удираш’’, ’’докажи’’тоа се клучните зборови, кои ти потскажуваат за пораката.
Сега остави на страна за кратко Матеј и обиди се пак, да размислиш која е пораката од Јован: 18:23.Потоа ќе ги синтезираме двете пораки и ќе ја видиме поуката,од двете.
Каква врска има воопшто поракава која ја форсираш со конкретнава дискусија? Ако таа на никој начин не ја менува пораката од Матеј 5:39, тогаш што е твојата намера? Да се дефокусира вниманието на нешто друго?
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Ако некому не му е волја да дискутира, зошто се зачленил на форумов воопшто?[DOUBLEPOST=1400962741][/DOUBLEPOST]
Каква врска има воопшто поракава која ја форсираш со конкретнава дискусија? Ако таа на никој начин не ја менува пораката од Матеј 5:39, тогаш што е твојата намера? Да се дефокусира вниманието на нешто друго?
Како што реков не ја менува(пораката смиреност останува), ја надополнува.
Намерата ми е да се извлече поука од двата стиха.
П.С поуките кои ќе ги извлечеме се две. Ти треба само уште да одговориш која е пораката од Јован: 18:23 потоа ги синтезираме пораките и добиваме две поуки.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Како што реков не ја менува(пораката смиреност останува), ја надополнува.
Намерата ми е да се извлече поука од двата стиха.
П.С поуките кои ќе ги извлечеме се две. Ти треба само уште да одговориш која е пораката од Јован: 18:23 потоа ги синтезираме пораките и добиваме две поуки.
На кој начин менуваат било што тие твои поуки во овој случај:
Сите тие го гледаат Она кое другите не го гледаат. Ама само вие можете од нешто просто и едноставно како: "Ако некој те удри по едниот образ, сврти му го и другиот" да видите ваква порака:
 

spiros

Шалом Алеихем!
Член од
7 септември 2008
Мислења
3.225
Поени од реакции
986
.

Словото за Крстот Христов е безумство за оние, што пропаѓаат,
а за нас, кои се спасуваме, сила Божја!


(1 Коринт. 1:18)
.
 
Последно уредено:
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom