Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Не. И Христијаните одат. Во минатото кај нас, тоа било по често.
Кој идел на аџилак во ерусалим, на христовиот гроб, ставал едно хаџи до презимето.
И денес има што одат.
Христианите одат на поклонување,не на аџилак. Заради влијанието на исламот(турците)грешно се именува поклоникот како аџија.
 
ај уште едно прашање околу ова, дали следува казна за верникот ако фрли око накај друга особа? не е важно за машко или женско. еве ти си фрлил око накај некоја, си помислил нешто во врска со сексот за со неа, но само на тоа останало.
Nekontroliraniot pogled ima za posledica toj sto gleda da mu e privlecno toa sto go gleda i ja vsaduva slikata od toa sto go gleda vo svoeto srce,koga srceto e vo svetlina , bezbrojni dobra mu doagaat od site strani , ako e vo temnina oblaci na zloto i nevolji mu stignuvaat od site strani , Slobodnoto talkanje na pogedot , nekontroliraniot pogled, go pravi srceto nemokno da ja raspoznae vistinata od lagata, togas naseto srce se polni so temnina , grev e da go nekontoliras pogledot no kazna ke imas dokolku go storis toa vo sto si naumil.
قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ۚ ذَٰلِكَ أَزْكَىٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ
nekontroliraniot pogled znaci neposlusnost kon Allah ; kazi ima na vernicite neka gi spustat pogledite svoi i neka gi cuvaat sramnite mesta svoi , toa ime najmoralno , zatoa sto Allah navistina go znae toa sto go pravat.''(en nur30). a Allah prostuva i milostiv e,(el bekara218)وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ
 
Последно уредено:
Nekontroliraniot pogled ima za posledica toj sto gleda da mu e privlecno toa sto go gleda i ja vsaduva slikata od toa sto go gleda vo svoeto srce,koga srceto e vo svetlina , bezbrojni dobra mu doagaat od site strani , ako e vo temnina oblaci na zloto i nevolji mu stignuvaat od site strani , Slobodnoto talkanje na pogedot , nekontroliraniot pogled, go pravi srceto nemokno da ja raspoznae vistinata od lagata, togas naseto srce se polni so temnina , grev e da go nekontoliras pogledot no kazna ke imas dokolku go storis toa vo sto si naumil.
قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ۚ ذَٰلِكَ أَزْكَىٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ
nekontroliraniot pogled znaci neposlusnost kon Allah ; kazi ima na vernicite neka gi spustat pogledite svoi i neka gi cuvaat sramnite mesta svoi , toa ime najmoralno , zatoa sto Allah navistina go znae toa sto go pravat.''(en nur30). a Allah prostuva i milostiv e,(el bekara218)وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ
фала за одговорот. можда не се сложувам, но и не е тоа битно.
ај ако може и она другото, неодговореното да ми го одговориш. дали, каде пишува дека секој муслиманин треба да иде на аџилак во мека?
 
каде пишува дека секој муслиманин треба да иде на аџилак во мека?

97. "....Аџилакот должен е да го изврши, поради Аллах, секој што е во можност да дојде до него. А тој што не верува – па, Аллах е навистина независен од световите."(сура Али-Имран)
 
97. "....Аџилакот должен е да го изврши, поради Аллах, секој што е во можност да дојде до него. А тој што не верува – па, Аллах е навистина независен од световите."(сура Али-Имран)
интересно, не кажува каде? кога? и кое е тоа “ДО НЕГО“?
 
интересно, не кажува каде? кога? и кое е тоа “ДО НЕГО“?
Таков ни е јазикот,со фонд од 200 зборчиња.
Има уште ајети,хадиси исто за прописите на аџилакот.
Се знае дека се иде во Мекка,секоја година за курбан бајрам.

А тоа со стигнувањето,значи кој е можност да иде во мекка, финансиски,здравствено итд.
 
Таков ни е јазикот,со фонд од 200 зборчиња.
Има уште ајети,хадиси исто за прописите на аџилакот.
Се знае дека се иде во Мекка,секоја година за курбан бајрам.

А тоа со стигнувањето,значи кој е можност да иде во мекка, финансиски,здравствено итд.
за тоа дека се иде за корбан во мека, ОК, го знаеме тоа.
болдот: како тоа сиромашен, кога еве мека е мека. или пишано е “него“, али по интерпретацијата е одлуено “него“ да биде мека?
и ова не е пишано во куранот? пошто спомна ајети и хадиси
 
за тоа дека се иде за корбан во мека, ОК, го знаеме тоа.
болдот: како тоа сиромашен, кога еве мека е мека. или пишано е “него“, али по интерпретацијата е одлуено “него“ да биде мека?
и ова не е пишано во куранот? пошто спомна ајети и хадиси
"Prvi hram podignut za ljude jeste onaj u Beki, blagoslovljen i putokaz svjetovima."
/96/ "U njemu su znamenja očevidna, mjesto na kojem je stajao Ibrahim! I onaj ko u nju udje,bit će siguran. Hodočastiti Hram, radi Allaha,
dužan je svako ko bude u mogućnosti do njega doći. A ko ne vjeruje - pa, Allah je,doista, neovisan o svjetovima!"/97/
(sura ali-imran)


Za Meku se,inače, spominje više naziva, kao što su: Meka, Beka, Drevni hram (El-bejtul-Atik), Sveti hram (El-bejtul-
Haram), Sigurni Grad (El-beledul-Emin), Majkagradova (Ummul-qura) i drugi.

Ете на босански е многу појасно, што се однесува до твоето прашање, а што се однесува до прописите на самиот обред има повеќе во други ајети и хадисите на Мухаммед с.а.в.с.
 
"Prvi hram podignut za ljude jeste onaj u Beki, blagoslovljen i putokaz svjetovima."
/96/ "U njemu su znamenja očevidna, mjesto na kojem je stajao Ibrahim! I onaj ko u nju udje,bit će siguran. Hodočastiti Hram, radi Allaha,
dužan je svako ko bude u mogućnosti do njega doći. A ko ne vjeruje - pa, Allah je,doista, neovisan o svjetovima!"/97/
(sura ali-imran)


Za Meku se,inače, spominje više naziva, kao što su: Meka, Beka, Drevni hram (El-bejtul-Atik), Sveti hram (El-bejtul-
Haram), Sigurni Grad (El-beledul-Emin), Majkagradova (Ummul-qura) i drugi.

Ете на босански е многу појасно, што се однесува до твоето прашање, а што се однесува до прописите на самиот обред има повеќе во други ајети и хадисите на Мухаммед с.а.в.с.
Да нема полемика (кај еден член од форумов). Прашање кое се одговара со да или со не!
Дали дервишите се и муслимани?
 
Да нема полемика (кај еден член од форумов). Прашање кое се одговара со да или со не!
Дали дервишите се и муслимани?
Дeрвиш на Персиски буквално значи "трагач по врати." Во областа на мистиката, дури и повеќе од "просјак" има стекнато значењето на оној кој бара патека, на прагот, на влезот што води од овој материјален свет на небесите на светот. Терминот генерално се однесува на аскетски просјак или аскетски темперамент на лицето кое е рамнодушен кон материјалните нешта.
Овој феномен е типичен за сите патишта на аскетски мистици, без разлика дали еврејски, христијански или будистички, или хиндуистички.
Во областа на исламот се некои од сиромаштијата, нивното облекување е сиромашно и физички и духовно, корисно е да се отстранат сите непотребни искушението , во лицето на Оној кој постои, Бог.
Еве што вели и исламот за нив:
„Osoba koja slijedi put sufizma naziva se sufija, derviš ili fakir. Riječ suf na arapskom jeziku ima više značenja, a neka od njih su ‘čistoća’ i ‘vuna’[4]. Riječ derviš jeste perzijska riječ koja je nastala od korijena „dar“ ili „vrata“. Ona se odnosi na osobu koja luta od vrata do vrata[5]. Isto tako, ova riječ može predstavljati osobu koja stoji na pragu između svjesnosti o ovome svijetu i svjesnosti svijeta Božanskog. Riječ fakir je arapska riječ za siromaha. U sufizmu se to ne odnosi na osobu koja je siromašna u svjetovnom bogatstvu nego na osobu koja je u stanju „duhovnog siromaštva“, tj. to su oni čija su srca prazna od svega, srca koja su svjesna da ništa ne mogu učiniti bez Allahove pomoći. Oni znaju da nema ničega drugog na šta se čovjek može osloniti u ovome svijetu, oni traže utočište samo kod Allaha.“
 
Дeрвиш на Персиски буквално значи "трагач по врати." Во областа на мистиката, дури и повеќе од "просјак" има стекнато значењето на оној кој бара патека, на прагот, на влезот што води од овој материјален свет на небесите на светот. Терминот генерално се однесува на аскетски просјак или аскетски темперамент на лицето кое е рамнодушен кон материјалните нешта.
Овој феномен е типичен за сите патишта на аскетски мистици, без разлика дали еврејски, христијански или будистички, или хиндуистички.
Во областа на исламот се некои од сиромаштијата, нивното облекување е сиромашно и физички и духовно, корисно е да се отстранат сите непотребни искушението , во лицето на Оној кој постои, Бог.
Еве што вели и исламот за нив:
„Osoba koja slijedi put sufizma naziva se sufija, derviš ili fakir. Riječ suf na arapskom jeziku ima više značenja, a neka od njih su ‘čistoća’ i ‘vuna’[4]. Riječ derviš jeste perzijska riječ koja je nastala od korijena „dar“ ili „vrata“. Ona se odnosi na osobu koja luta od vrata do vrata[5]. Isto tako, ova riječ može predstavljati osobu koja stoji na pragu između svjesnosti o ovome svijetu i svjesnosti svijeta Božanskog. Riječ fakir je arapska riječ za siromaha. U sufizmu se to ne odnosi na osobu koja je siromašna u svjetovnom bogatstvu nego na osobu koja je u stanju „duhovnog siromaštva“, tj. to su oni čija su srca prazna od svega, srca koja su svjesna da ništa ne mogu učiniti bez Allahove pomoći. Oni znaju da nema ničega drugog na šta se čovjek može osloniti u ovome svijetu, oni traže utočište samo kod Allaha.“
http://sr.wikipedia.org/wiki/Дервиш
Ич не сакам да ставам линкови, поготово од Википедија.
Дали мислиме на истиот дервиш?!
И дали суфизмот и тасавуфот се исти поими?
 
http://sr.wikipedia.org/wiki/Дервиш
Ич не сакам да ставам линкови, поготово од Википедија.
Дали мислиме на истиот дервиш?!
И дали суфизмот и тасавуфот се исти поими?
Не се секирај..знаеме дека на атеистите Света книга им е стринави вики.

Суфи значи дервиш
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom