Што претставува крстот и зашто Христијаните го обожаваат?

  • Креатор на темата Креатор на темата kralot
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
Не пиле споменување, не не, споменат е и Аријан во Црквата па не е Аријанска црква, значи УПОТРЕБАТА НА ПЛАТОН И АРИСТОТЕЛ ВО ЦРКВАТА или како што кажавте идеите и поимите на Аристотел (ете и Платон) во црковните учеења, симболи, богословии)
Немој да мислиш дека така ефтино ќе поминеш “Има еден поп спомнал во книга Аристотел“
Можи го опцу во книгата, дај да го видиме платонизмот вграден во црковните учења

...и спот од Цеца, нели...
 
...рече Алистер Кроули.
Ај сега нека ми одговори дали требе толкување во нивниот закон или не.
Само лицемер може да го толкува како сака.
Тие имаат право на толкување, а не можат да сфатат кога другите толкуваат,се буквално сфаќаат.
Не размисли малку да види во кој концепт е тоа кажано, „заврти го и другиот образ“, ќе го прашам дали ќе го врти кога е во прашање животот.
 
Ај сега нека ми одговори дали требе толкување во нивниот закон или не.
.

Хммм, сигурен сум дека (ќе) нема потреба од толкување, оти законот ем се подразбира самиот себе, ем секој поединец во телемата го подразбира законот на свој сопствен начин...непогрешливо!
 
Абе дечки, што се расправате за тролови на тема која е во овој случај оф топик?! Знам дека сакат тука да ги истакнат нивните "докажани квалитети" во тролање, од проста причина што никој не им вага по нивните па им е досадно. Треба, мислам, малку да ги разберете. Па не им е лесно...
 
И јас тогаш многу убаво ти кажав дека прашањето - "зошто ме удираш" не е спротивставување, ниту порака да се возврати на ударот!
Не е што не значи, туку до каков заклучок доаѓаш кога ќе ги споредиш стиховите.
Од една страна-
Матеј: 5:39 А Јас пак ви велам: не противете му се на злото; туку, ако некој те плесне по твојот десен образ, сврти му го и другиот.
Од друга страна-
Јован: 18:23 Исус му одговори: „Ако реков лошо, докажи дека е лошо; а ако реков добро, зошто Ме удираш?”
Каде лежи причината што во едниот стих вели ’’ако те удри заврти го другиот образ’’, а во другиот стих веќе удрен но не го врти образот а вели ’’докажи, зошто ме удираш’’. Зошто не го врти другиот образ???.
До одговорот мора да дојдеш сам. Се молат останатите да не подскажуваат.;)
 
А одговорот, дека е?...:unsure:
Одговорот е дека си трол кој мисли дека инаетот и кутриот обид за сарказам ќе ги покријат глупостите кој ги тресеш.
Болдот ти е веќе толкување. Ти не толкуваш? Контрадикторности моме...среди си го троа умот, повлечи една линија ко кроули, можеби светот ќе ти изгледа поинаков...
Што е тоа кое треба да се толкува овде? Што се правите со сила недоветни?!
Матеј 5:
38. ”Сте чуле дека било речено: ‘Око за око и заб за заб.’

39. А Јас пак ви велам: не противете му се на злото; туку, ако некој те плесне по твојот десен образ, сврти му го и другиот.

40. Ако некој сака да се суди со тебе и да ти ја земе кошулата, остави му ја и наметката.

P.S. Што се криеш како кукавица и подлец? Што не дојдеш на темата за кабала да видиме што и колку е таа кабала "опасна" и кои се нејзините "нагони" кои ти претат? :tapp:
[DOUBLEPOST=1400706082][/DOUBLEPOST]
Не е што не значи, туку до каков заклучок доаѓаш кога ќе ги споредиш стиховите.
Од една страна-
Матеј: 5:39 А Јас пак ви велам: не противете му се на злото; туку, ако некој те плесне по твојот десен образ, сврти му го и другиот.
Од друга страна-
Јован: 18:23 Исус му одговори: „Ако реков лошо, докажи дека е лошо; а ако реков добро, зошто Ме удираш?”
Каде лежи причината што во едниот стих вели ’’ако те удри заврти го другиот образ’’, а во другиот стих веќе удрен но не го врти образот а вели ’’докажи, зошто ме удираш’’. Зошто не го врти другиот образ???.
До одговорот мора да дојдеш сам. Се молат останатите да не подскажуваат.;)
По незнам кој пат те прашувам: "Од каде прашањето - зошто ме удираш" е противење? Дали Исус во било кој момент возвратил со сила? Дали не го свртел и другиот образ кога бил удиран? Дали со било што навестил дека треба да се возвраќа?[DOUBLEPOST=1400706661][/DOUBLEPOST]
Прави што ти е воља и тоа нека ти биде целиот закон.
Само леицемер може да тврди дека требе толкување овде и дека тоа всушност значи дека е сосема ок да се сексаш дека сакаш, да се дрогираш и да пиеш крв од мачки.
Како ќе се дефинира некој е негова работа - негова волја. Се додека својата волја не ја наметнува на останатите а својот живот го живее во согласност со својата волја, тогаш неговите акти нема да бидат во спротивност со телемата.

П.С. Подло човече беше, подло си останал.....и илјада јузери да смениш залудно ти е.
 
Последно уредено:
Одговорот е дека си трол кој мисли дека инаетот и кутриот обид за сарказам ќе ги покријат глупостите кој ги тресеш.

Во ред: горнава реченица ќе ја сметам за одговор.
 
По незнам кој пат те прашувам: "Од каде прашањето - зошто ме удираш" е противење? Дали Исус во било кој момент возвратил со сила? Дали не го свртел и другиот образ кога бил удиран? Дали со било што навестил дека треба да се возвраќа?
На прашањето си одговорил со 4 прашалници.
Во ред како што ти ветив- ќе ти помогнам да дојдеш до одговорот сам. ’’Зошто ме удираш’’не е противење, но ако беше одобрување ќе имаше веднаш вртење на другиот образ, а не барање за докажување на вината.
Така да не е и одобрување. Помисли и за главите каде се сместени соодветните стихови, односно за фонот на кој што ги кажува соодветните стихови.
 
На прашањето си одговорил со 4 прашалници.
Во ред како што ти ветив- ќе ти помогнам да дојдеш до одговорот сам. ’’Зошто ме удираш’’не е противење, но ако беше одобрување ќе имаше веднаш вртење на другиот образ, а не барање за докажување на вината.
Така да не е и одобрување. Помисли и за главите каде се сместени соодветните стихови, односно за фонот на кој што ги кажува соодветните стихови.
Ако не е одобрување, зошто е стихот од 5-то поглавје на Матеј? Што е нејасно во тој стих па што му треба толкување? Од јасно, појасно стои: Не возвраќај на зло со зло, ако некој те удри по десниот, сврти му го левиот образ, ако некој ти ја земе наметката, дај му ја и кошулата! Што има овде да се толкува? Како можеш да браниш лицемери кои сето ова го игнорираат и тврдат дека не е во спротивност со благословување на калашњикови?
 
Ако не е одобрување, зошто е стихот од 5-то поглавје на Матеј? Што е нејасно во тој стих па што му треба толкување? Од јасно, појасно стои: Не возвраќај на зло со зло, ако некој те удри по десниот, сврти му го левиот образ, ако некој ти ја земе наметката, дај му ја и кошулата! Што има овде да се толкува? Како можеш да браниш лицемери кои сето ова го игнорираат и тврдат дека не е во спротивност со благословување на калашњикови?
Така значи не е одобрување. Првиот чекор кон извлекувњето на поука е направен(y).
Сега вака,Стихот - Матеј: 5:39 учи на смиреност.
На што не учи другиот стих? Јован: 18:23
 
Така значи не е одобрување. Првиот чекор кон извлекувњето на поука е направен(y).
Сега вака,Стихот - Матеј: 5:39 учи на смиреност.
На што не учи другиот стих? Јован: 18:23
Единствената поука која постои во случајов е извлечена - лицемерот ќе те гледа во очи и ќе тврди дека конкретниот стих воопшто не е пречка некој да благословува калашњикови!
Ај сега оди со спирос да си разменуваш сликички и песнички.
 
, ако некој ти ја земе наметката, дај му ја и кошулата!

Мене на пример, ме занима: боја, текстура и од кој материјал треба да биде сошиена кошулата?...:unsure:
 
Последно уредено:
  • Ми се допаѓа
Reactions: Bog

И пак и пак немаш одговор, а ја‘ тачно Ти посочив која е потребата од толкување...
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom