Прашање за Христијанството III

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
- Ставот за улогата од Духот Свет во зачнувањето нов човек е стар колку што е стар родот човечки, а и Писмото и Црквата ни сведочат за тоа. Улогата од Духот Свет е точна и несомнена, а проблемот настанува ако, како реков, целата „ин витро„ процедура на „прочешламе„ од почеток до крај и увидиме колку гревови се чинат при примената од истата, а при тоа, не ги видиме и последиците од тие гревови, а го гледаме само зачнувањето и улогата од Духот во тој чин.

Сети се на приказната за добриот Робин Худ, кој крадеше (!) од богатите за да им раздели на сиромашните, што значи: типов прави грев со крадењето, а ѓоамити прави хуман гест, со раздавањето на украденото (!) по сиромашните.

- Восложнувањето го начнав во првата реченица.

- Да: за родителите последично, а за така зачнатиот човек непосредно.
- Не мислев на ставот за Светиот Дух, туку на ставот дека ин-витор е под црвената линија. Тоа е нова метода, за чии последици морало претпастувам да заседаваат високите претставници на Православната Црква и да донесат став. Секако дека е втемелен врз основа на Светото писмо, но колку што можеш да најдеш гревови во процедурата толку можеш да најдеш и добри дела нели?

Запазен е моментот на "размножувајте се" од Светото Писмо.

Голем дел од паровите најпрво се обраќаат кон Бога, а после извесно време се одлучуваат за ин-витро.

И после успешното ин-витро повторно му заблагодаруваат на бог што дозволил да добијат пород.

Не секое ин-витро е успешно.

- Процес на инсеменеција пластично би го објаснил вака - машката единка има проблем со квалитетот на спермата, која нема доволна концентрација на подобни сперматозоиди(оние кои имаат глава и тело за да оплодат), се зема примерок од неа, се "филтрира" за да останат само подобните, и се враќа во матката, исто како и при ејакулација. Со тоа се зголемуваат шансите да подобен сперматозоид ја погоди јајце клетката, отколку претходно, додека пливаат еден куп неподобни.

Што вели црквата за ова? Природно или неприродно? Прифатливо или не?

- Секој човек има право на покајание. Тоа важи и за родителите и за породот. Родителите може да се покајат. За каков грев би се покајал породот?
 
Член од
9 март 2013
Мислења
1.313
Поени од реакции
580
@MIKI1

- Вештачкото оплодување е спротивно на Божјата волја.

- Божјата волја е добивање потомство по природен пат.

- Добивање потомство по природен пат е кога после X сексуални односи (каде X>=1) меѓу машка и женска единка, се формира зигот, кој потоа станува плод.

Ако немаш ништо против, горниве мои заклучоци во однос на ова прашање и ставот на црквата тогаш прво би прашал -

Во кој момент Светиот Дух му ја доделува душата на потомокот? Кога е зигот? Кога е фетус? Кога ќе излезе од утробата?
Последниот став при разговор со еден свештеник во прашањето сега не ги знам процедурите околу ин витро па немој да ми замеруваш!
околу ин витро оплодување ништо нема огревовно додека одреден фетус,ембрион оплоден плод не се отфрли,доколку се оплоди три и два се отфрлат фактички и се убиваат и тука лежи негирањето и противењето на црквата како и абортусот.
Против вештачкото оплодување и медицинската наука црквата нема ништо против туку напротив ја подржува и благословува како од Бога дарена сепак Господ го има последниот момент и се секое медицинско достигнување не се постигнува без Божјо допуштање.

Мудр 38:2-8

Почитувај лекар со чест што ја
стекнал од неговата служба,
зашто Господ го создал.
Лекувањето од Севишниот доаѓа,

како дар што се добива од цар.
Знаењето лекарот го прославува; и
меѓу големци ќе биде на чест.
Господ од земјата создал лекарства;
човек разумен не ги отфрла.
Нели преку дрво стана водата слатка,
за да се види Неговата сила?
Затоа на луѓето им дал знаење, за да
Го прослават во Неговите чудесни дела;

со нив Тој човекот го лекува и болестите
негови ги отклонува;
оној што готви лекови, од нив прави
смеса; на делата негови нема крај, а
преку нив добро станува по лицето на
целата земја.
 
Член од
17 јануари 2012
Мислења
1.044
Поени од реакции
644
Се разликува во тоа што „ин витро„-то е непосредно врзано за создавањето нов човек. Значи, имаш непосредна интервенција од човекот (генетичарскиот техничар) кој има своја непосредна улога (и одлика!) во зачнувањето нов човек, а не во рутинско лечење настинка.
Мики1 ме интересира ставот на црквата за следново.
Имаме двајца сопружници кои од Х причини не можат да имаат дете. Единствен начин е преку инвитро, меѓутоа се верници и според ставот на црквата тоа е недозволиво.
Дали црквата би подржала:
1. Сопружниците да се разведат поради оваа причина
2. Да имаат деца со други партнери а они да се сеуште во брак, што технички би значело прељуба.
 

Aleksandar Nevski

Окултисти свих земаља ... чувајте се! Доваѓам!
Член од
9 октомври 2011
Мислења
1.074
Поени од реакции
350
Бог е тој што благословува и создава живот. Лично сметам дека преку ин витро
Методолошки се разликува, суштината е на сите една-помагање за стекнување на потомство.
Пишав јас, а и неофициалните ставови на црквата се точно против тоа, селективнот аборт е проблемот и злочинот.
Како...е тука е прашањето.
А уште покомплексно прашање може? Клонирење? :P[DOUBLEPOST=1400354591][/DOUBLEPOST](да довршам од преѓе, ми се избришало)Бог е тој што благословува и создава живот. Лично сметам дека преку ин витрото човекот пак се надева на Бога кој, како што реков, дава живот и секако тоа дете ќе биде создание по лик и подобије Божјо. Сосема спротивна работа е клонирањето, и тоа е голема тема за разговор...
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
леле, љуби те деда (што би рекол жика во жикина династија) колку те сакам заради болдираното. :love:
ептен сакам да си во право.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Bog

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики1 ме интересира ставот на црквата за следново.
Имаме двајца сопружници кои од Х причини не можат да имаат дете. Единствен начин е преку инвитро, меѓутоа се верници и според ставот на црквата тоа е недозволиво.
Дали црквата би подржала:
1. Сопружниците да се разведат поради оваа причина
2. Да имаат деца со други партнери а они да се сеуште во брак, што технички би значело прељуба.
1. Неплодните сопружници не треба да се обвинуваат еден со друг за неплодноста, а не е препорачливо да се разведуваат. Ако се разведат, тоа треба да е обостран и доброволен чин.
Неплодните родители можат се смират (пред Бога) со таа состојба и да не се разведат.

2. Имањето деца преку „сурогат„ родители не е прифатливо за Црквата ,оти на тој начин, мајката-сурогат е претворена во машина за размножување, а таткото пак нема боилошка блискост со така роденото дете.

Да, „технички„, би било чин на прељуба, ама „запакуван„ со добра намера...[DOUBLEPOST=1400357312][/DOUBLEPOST]
Последниот став при разговор со еден свештеник во прашањето сега не ги знам процедурите околу ин витро па немој да ми замеруваш!
околу ин витро оплодување ништо нема огревовно додека одреден фетус,ембрион оплоден плод не се отфрли,доколку се оплоди три и два се отфрлат фактички и се убиваат и тука лежи негирањето и противењето на црквата како и абортусот.
Против вештачкото оплодување и медицинската наука црквата нема ништо против туку напротив ја подржува и благословува како од Бога дарена сепак Господ го има последниот момент и се секое медицинско достигнување не се постигнува без Божјо допуштање.

Мудр 38:2-8

Почитувај лекар со чест што ја
стекнал од неговата служба,
зашто Господ го создал.
Лекувањето од Севишниот доаѓа,

како дар што се добива од цар.
Знаењето лекарот го прославува; и
меѓу големци ќе биде на чест.
Господ од земјата создал лекарства;
човек разумен не ги отфрла.
Нели преку дрво стана водата слатка,
за да се види Неговата сила?
Затоа на луѓето им дал знаење, за да
Го прослават во Неговите чудесни дела;

со нив Тој човекот го лекува и болестите
негови ги отклонува;
оној што готви лекови, од нив прави
смеса; на делата негови нема крај, а
преку нив добро станува по лицето на
целата земја.
mountain,

нека е и така како што велиш, нека Црквата го прифати и тој начин на размножување, но ако првоболтуваниот стих го растегнеме „до небо„ и така растегнат го толкуваме, тогаш Црквата ќе биде „принудена„ да прифати секаква медицинска новотарија, под „фирмата„ дека ете, сам Бог го благословил тој нов начин на зачнување луѓе.

Лично, не верувам дека тој стих го опфаќа и „ин-витро„-то, оти и не било познато во времето кога е запишана цитираната мудирст, но ова нека биде само мој став.[DOUBLEPOST=1400357799][/DOUBLEPOST]
- Не мислев на ставот за Светиот Дух, туку на ставот дека ин-витор е под црвената линија. Тоа е нова метода, за чии последици морало претпастувам да заседаваат високите претставници на Православната Црква и да донесат став. Секако дека е втемелен врз основа на Светото писмо, но колку што можеш да најдеш гревови во процедурата толку можеш да најдеш и добри дела нели?

Запазен е моментот на "размножувајте се" од Светото Писмо.

Голем дел од паровите најпрво се обраќаат кон Бога, а после извесно време се одлучуваат за ин-витро.

И после успешното ин-витро повторно му заблагодаруваат на бог што дозволил да добијат пород.

Не секое ин-витро е успешно.

- Процес на инсеменеција пластично би го објаснил вака - машката единка има проблем со квалитетот на спермата, која нема доволна концентрација на подобни сперматозоиди(оние кои имаат глава и тело за да оплодат), се зема примерок од неа, се "филтрира" за да останат само подобните, и се враќа во матката, исто како и при ејакулација. Со тоа се зголемуваат шансите да подобен сперматозоид ја погоди јајце клетката, отколку претходно, додека пливаат еден куп неподобни.

Што вели црквата за ова? Природно или неприродно? Прифатливо или не?

- Секој човек има право на покајание. Тоа важи и за родителите и за породот. Родителите може да се покајат. За каков грев би се покајал породот?
- Еден член од верните веќе наведе дека нема општо црковен став по тоа прашање, но затоа има ставови од членови од Црквата. За да може Црквата да донесе заеднички став, истата треба темелно да ја запознае предметнава метода и после тоа, да донесе соборен/заеднички став по тоа прашање. Но едно е несомено, небитно за кое време зборуваме и за која метода се работи: а тоа е дека улогата Божја во Светов не е променета.

Ако сметаш дека едно „добро„ може да се оправда после дузина сторени „зла„, тогаш тоа не е мој став...

- Не „копчам„ на кои парови мислиш: на сите, на неверните, на верните?....
- Полсе успешно „ин витро„ може да следи честење (за докторот) во кафана со блех оркестар, а не славење на Бога...:icon_lol:
- Така е: не е секое успешно, што значи дека „нешто„ (или „некој„) не допушта да биде успешно, а тоа не мора да биде „несовршената„ медицинска технологија, туку...
- Инсеменацијата не ми „звучи„ како природен процес, а повеќе ми наликува на еден вид „ин витро„.
 
Последно уредено:

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
- Еден член од верните веќе наведе дека нема општо црковен став по тоа прашање, но затоа има ставови од членови од Црквата. За да може Црквата да донесе заеднички став, истата треба темелно да ја запознае предметнава метода и после тоа, да донесе соборен/заеднички став по тоа прашање. Но едно е несомено, небитно за кое време зборуваме и за која метода се работи: а тоа е дека улогата Божја во Светов не е променета.

Ако сметаш дека едно „добро„ може да се оправда после дузина сторени „зла„, тогаш тоа не е мој став...

- Не „копчам„ на кои парови мислиш: на сите, на неверните, на верните?....
- Полсе успешно „ин витро„ може да следи честење (за докторот) во кафана со блех оркестар, а не славење на Бога...:icon_lol:
- Така е: не е секое успешно, што значи дека „нешто„ (или „некој„) не допушта да биде успешно, а тоа не мора да биде „несовршената„ медицинска технологија, туку...
- Инсеменацијата не ми „звучи„ како природен процес, а повеќе ми наликува на еден вид „ин витро„.
Па докторот со дозвола од Бога, успешно го извел ин-витрото.

Црвениот болд - па тоа и ти велам , ако не треба Бог да допушти пород, тогаш ин-витрото ќе биде неуспешно. И ова оди во прилог на тоа дека сепак ин-витрото не е од Бога забрането.

Бидејќи имам голема почит кон Православната Црква, како поим кој означува дека треба да шири Христовото учење, (не и начинот на кој функционира), ќе ги прифатам одговорите на Nevski, mountain и Изгрев, кои сепак имаат сознанија дека Црквата го одобрува ова, за веродостојни.[DOUBLEPOST=1400358678][/DOUBLEPOST]
леле, љуби те деда (што би рекол жика во жикина династија) колку те сакам заради болдираното. :love:
ептен сакам да си во право.

Аман бе, оти сакаш пепел да се сторам:cautious:[DOUBLEPOST=1400358802][/DOUBLEPOST]
Гурџи јас го знам твоето мислење.

Сепак останатите не го делат твоето мислење, и сакав да видам што мисли православната Црква по тоа прашање.

КАко што гледаш, малку различно од твоево е.

п.с. мое мислење е дека твојот став е поприфатлив.
 
Член од
9 март 2013
Мислења
1.313
Поени од реакции
580
mountain,
нека е и така како што велиш, нека Црквата го прифати и тој начин на размножување, но ако првоболтуваниот стих го растегнеме „до небо„ и така растегнат го толкуваме, тогаш Црквата ќе биде „принудена„ да прифати секаква медицинска новотарија, под „фирмата„ дека ете, сам Бог го благословил тој нов начин на зачнување луѓе.

Лично, не верувам дека тој стих го опфаќа и „ин-витро„-то, оти и не било познато во времето кога е запишана цитираната мудирст, но ова нека биде само мој став.
Нема потреба црквата да прифаќа се што ќе и биде наметнато на пр клонирањето кое е надвор од секакви природни и хумани норми,

Не би рекол дека посочениот стих е токму за ин витрото туку општо за целата медицинска наука во која е позитивна
Медицина која спасува животи и која има полезен ек за човекот вклучувајки го и вештачкото оплодување.

Додека лаборанот не исфрли оплодени јајцеклетки што при ин витрото многу ретко се случува,фактички не ги убие ин витрото останува противприродно оплодување и додека лаборантот не си поигрува со гените туку се остава на природата при развитокот не гледам дека би црквата би го осудила.

@Donald Sikert не трба да донесуваме заклучоци за ставот на црквата ако отфрла се сшто е против природно ако би имале официцијален став од црквата тогаш би бил дека за секој брачен пар по БОжја волја се безплодни па и види колку деца бездомници и сирачиња чекаат милост и посвојување!
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
@Donald Sikert не трба да донесуваме заклучоци за ставот на црквата ако отфрла се сшто е против природно ако би имале официцијален став од црквата тогаш би бил дека за секој брачен пар по БОжја волја се безплодни па и види колку деца бездомници и сирачиња чекаат милост и посвојување!
A?

Ај ако сакаш уште еднаш со точки и запирки напиши. Не сфатив што не треба, а што треба.
 
Член од
9 март 2013
Мислења
1.313
Поени од реакции
580
Бог е тој што благословува и создава живот. Лично сметам дека преку ин витро

А уште покомплексно прашање може? Клонирење? :P[DOUBLEPOST=1400354591][/DOUBLEPOST](да довршам од преѓе, ми се избришало)Бог е тој што благословува и создава живот. Лично сметам дека преку ин витрото човекот пак се надева на Бога кој, како што реков, дава живот и секако тоа дете ќе биде создание по лик и подобије Божјо. Сосема спротивна работа е клонирањето, и тоа е голема тема за разговор...

Некој велат дека генетичарите си играат Господ, но тоа не би можело да биде вистина зошто тие не создаваат нов живот тие манипулираат со човекот со изопачуваат најголемиот дар од Бога -животот.
Клонирањето не е создавање туку човечко насилие![DOUBLEPOST=1400360070][/DOUBLEPOST]
A?

Ај ако сакаш уште еднаш со точки и запирки напиши. Не сфатив што не треба, а што треба.
Немеам точки и запирки на тастатурава! :P

ш`о дќа правааа!
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Некој велат дека генетичарите си играат Господ, но тоа не би можело да биде вистина зошто тие не создаваат нов живот тие манипулираат со човекот со изопачуваат најголемиот дар од Бога -животот.
Клонирањето не е создавање туку човечко насилие!!
Ова е заебано тврдење:D

Кога се споменува клонирање, веднаш се помислува на цел човек, и затоа ваков став.

Клонирање на органи, кои се користат за замена на заболен орган и спас на човечки живот, дали црквата ќе го оправда?

п.с Што подразбираш ти под клонирање?
 
Член од
9 март 2013
Мислења
1.313
Поени од реакции
580
Ова е заебано тврдење:D
Кога се споменува клонирање, веднаш се помислува на цел човек, и затоа ваков став.
Клонирање на органи, кои се користат за замена на заболен орган и спас на човечки живот, дали црквата ќе го оправда?
п.с Што подразбираш ти под клонирање?
Трговија со витални органи, трансплантација на животински органи во човечко тело, , безброј неуспешни експерименти на клонирање дури и на човек!
Каква морална наказаност!

Ако таа клетка, врз која се врши насилие, не е жива, тогаш никој не би можел од неа да воскресне човек. Затоа клонирањето е, засега, човечко насилие па макар и орган!

ПС;Еве објасни како би клонирале орган навистина не знам?
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Трговија со витални органи, трансплантација на животински органи во човечко тело, , безброј неуспешни експерименти на клонирање дури и на човек!
Каква морална наказаност!

Ако таа клетка, врз која се врши насилие, не е жива, тогаш никој не би можел од неа да воскресне човек. Затоа клонирањето е, засега, човечко насилие па макар и орган!

ПС;Еве објасни како би клонирале орган навистина не знам?
Трговија со органи нема врска со овој муабет.

Неуспешни експерименти? Те поздрави овцата Доли:P

п.с. Потребно е да се најде клетка која го содржи геномот доволен да даде живот. На дел од човечките органи позната е "шемата":)
Во лабораториски услови создаваш средина која ќе одговара на соодветниот орган, додека не даде задоволителни резултати, то ест почне да врши функција како и вистинскиот орган. Тука немаш емоции, чувства, свест за да се грижиш дали "копијата" ќе биде иста со оригиналот. Потребно е само да ја извршува функционалноста нели:)

Ако мислеше на детална постпка да објаснам, тоа не го знам. Можам да ти посочам литература што ја поседувам по оваа област, и ми била пред 10 ина години потребна за одредени професионални активности, доколку те интересира како оди постапката. Доволно е да увидиш дека има голема веројатност и сосема е возможна;)

А последиците што ги носи во иднина се сосем друг муабет. Секое откритие до сега било со намера за доброто на човекот, но секојпат повеќе се користело токму против човекот.

Така да можеме само да нагаѓаме и со оваа гранка што може да се случи.

Од медицински аспект гледано, апсолутно тврдам дека може многу да му помогне на човечкиот род.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Па докторот со дозвола од Бога, успешно го извел ин-витрото.

Црвениот болд - па тоа и ти велам , ако не треба Бог да допушти пород, тогаш ин-витрото ќе биде неуспешно. И ова оди во прилог на тоа дека сепак ин-витрото не е од Бога забрането.

Бидејќи имам голема почит кон Православната Црква, како поим кој означува дека треба да шири Христовото учење, (не и начинот на кој функционира), ќе ги прифатам одговорите на Nevski, mountain и Изгрев, кои сепак имаат сознанија дека Црквата го одобрува ова, за веродостојни.
- Кој Бог му дозволил на (кој) доктор да се меша кај што (на докторот) не му е местото?
- Ако „ин-витро„-то не биде успешно, како тоа ќе им го објасниш на сопружниците, кои целата своја надеж на положиле во таа метода а не во/на Бога? Како?...
- Ма секако дека можеш да ги прифатиш нивните мислења, не е тоа проблем, особено ако тие мислења одат во Твој прилог и есап, но сметај дека тоа не е црковен конечен став, оти има и поинакви (ставови), кои повеќе „држат вода„ и се поблиску до учењето од Црквата, а подалеку од „духот од времето„.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
- Кој Бог му дозволил на (кој) доктор да се меша кај што (на докторот) не му е местото?
- Ако „ин-витро„-то не биде успешно, како тоа ќе им го објасниш на сопружниците, кои целата своја надеж на положиле во таа метода а не во/на Бога? Како?...
- Ма секако дека можеш да ги прифатиш нивните мислења, не е тоа проблем, особено ако тие мислења одат во Твој прилог и есап, но сметај дека тоа не е црковен конечен став, оти има и поинакви (ставови), кои повеќе „држат вода„ и се поблиску до учењето од Црквата, а подалеку од „духот од времето„.
- Еден е Бог

- Објаснето им е пред почетокот на процедурата кои се шансите во проценти, согласно проблемот кој го имаат. Надежта ја полагаат во Бога за да биде успешна методата.

- Па добро и тие се дел од православната Црква, така да и нивните мислења се релевантни, како и твоето. Со самото тоа што сеуште нема црковен конечен став, се покажува дека нема сплотеност по ова прашање.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom