Прашања за Исламот III

Член од
26 април 2013
Мислења
558
Поени од реакции
114
Або можно е, не е дека не. Од 10.000 луѓе што поминуваат по мост, статистички скроз е можно меѓу нив да има некоја будала која ќе посака да се фрли од мост, али тоа е еден или ни еден.
Pred se 4ovek treba da go najde mostot i da zaodi. . .[DOUBLEPOST=1398872917][/DOUBLEPOST]
Провиден ти е.
E fala. I sega pokraj toa sto znam deka mi e providen ke prodolzam. So koja cel?
 
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.997
i? sto so stosot?[DOUBLEPOST=1398839127][/DOUBLEPOST]
pa ako prifakam nesto znaci go prifakam kakvo sto e, a ne pola pola.
И би направил сунет сега!?
Не зезај....провиден е ко политичар на предизборна кампања. Штосов е демек јас сум христијанин, ама ете сватив колку е добар исламот. Аха, ај важи....
Мислиш дека лаже околу својата религиозна припадност?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
Не ја претворајте темава во чет муабети ќе почнам да пријавувам мислења.
Поздрав.
 
Член од
26 април 2013
Мислења
558
Поени од реакции
114
ne primetuvas deka si klovn?
не друже. тој што сака да да е интересен и да изгледа памено си ти.[DOUBLEPOST=1398891386][/DOUBLEPOST]
Да. Има некои ситници по кои го препознавам дека е муслиман и дека одсекогаш бил.
мило ми е ако тоа го гледаш во мене. фала на Бог[DOUBLEPOST=1398891557][/DOUBLEPOST]
За да најдеш некој доволно наивен што ќе ти поверува?
ако тој некој е цврст во својата вера и ако таа вера е доволно силна и правилна како може јас да го натерам во друго да верува?
и ај не тупете со глупости, не сте муслимани не ми пишувајте на прашања на оваа тема.
а ако има некој да ми одговори фала
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
ајде јас да го поставам прашањето, дали еве на пр јас кога би прешол во ислам, а не сум сунетисан, дали морам да се сунетисам?
и што ќе се случи ако треба, а јас не сакам?
во контекст на сунетот, дали и за девојките е дозволено/мора/препорачливо да се “сунетисуваат“?
 
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.997
Што е разликата ако еден муслиман отиде на џума, а друг на фаџр, иша, магриб, зухр или на некој намаз? Или пак овие сите молитви се составен дел од џумата?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
ајде јас да го поставам прашањето, дали еве на пр јас кога би прешол во ислам, а не сум сунетисан, дали морам да се сунетисам?
и што ќе се случи ако треба, а јас не сакам?
во контекст на сунетот, дали и за девојките е дозволено/мора/препорачливо да се “сунетисуваат“?
Има разединување во мислењата кај исламските учењаци околу обрежувањето, нормално и медицински ти е докажано дека е поздраво да се обрежеш.
Исламски,тоа е пракса на Ибрахим а.с. а таа пракса ја правеле сите Божји пратеници меѓу кои и Мухаммед а.с. и во веродостоен хадис се спомнува тоа, каде Мухаммед а.с. вели дека 5 работи се од природата на човекот, меѓу кои го спомнува и обрежувањето.
Ако треба а не сакаш ќе бидеш грешен.
Но мислам дека e обврска и треба да се направи.
тоа за девојките не ми е познато, и не знам на што конкретно мислиш.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Има разединување во мислењата кај исламските учењаци околу обрежувањето, нормално и медицински ти е докажано дека е поздраво да се обрежеш.
.
Нели рековме дека не постои термин исламски учењаци. Тоа е лудост да некој биде именуван како експерт во исламот:) Се слагаш нели?

Која црна медицина го докажала тоа:facepalm:

Па зошто бре Алах твој ти ја дал кожичката на тоа место? За да му ја вратиш ли?

Хатаб ти си барем интелектуалец мајку му.
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
Има разединување во мислењата кај исламските учењаци околу обрежувањето, нормално и медицински ти е докажано дека е поздраво да се обрежеш.
Исламски,тоа е пракса на Ибрахим а.с. а таа пракса ја правеле сите Божји пратеници меѓу кои и Мухаммед а.с. и во веродостоен хадис се спомнува тоа, каде Мухаммед а.с. вели дека 5 работи се од природата на човекот, меѓу кои го спомнува и обрежувањето.
Ако треба а не сакаш ќе бидеш грешен.
Но мислам дека e обврска и треба да се направи.
тоа за девојките не ми е познато, и не знам на што конкретно мислиш.
болд: интересно. зошто е тоа така? а за тоа дека е поздраво, ОК, тука нема дискусија. така е!!!
е сега околу вториот дел. велиш 5 работи се од природата на човекот. ............ обрежувањето е природна работа?
и последно, значи ако еден човек, кој иде на молитва 5 пати секој ден, ги тера адетите околу празниците, а НЕ е обрежан, тој не е муслиман?
и што ќе се случи со него ако не се обреже кога ќе умре? ќе иде во пеколот?
 
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
Што е разликата ако еден муслиман отиде на џума, а друг на фаџр, иша, магриб, зухр или на некој намаз? Или пак овие сите молитви се составен дел од џумата?
Џуму'a преведено од арапски значи Петок.
па кога ќе се спомне кај балканските муслимани Џума, се мисли на петочната молитва на пладне.
феџр - утринска молитва.
зухр - пладневна молитва
аср - послепладневна
магриб - акшам.
иша - вечерната,последна.
тоа се називите на арапски, ништо повеќе.

Не може еден да појде на џума друг на феџр истовремено :D
Овие 5 дневни молитви се обврска за секој муслиман, а во петок(џума) на пладне обврска е за секој полнолетен,разумен и способен муслиман да иде во џамија на заедничка молитва.[DOUBLEPOST=1399135027][/DOUBLEPOST]
болд: интересно. зошто е тоа така? а за тоа дека е поздраво, ОК, тука нема дискусија. така е!!!
е сега околу вториот дел. велиш 5 работи се од природата на човекот. ............ обрежувањето е природна работа?
и последно, значи ако еден човек, кој иде на молитва 5 пати секој ден, ги тера адетите околу празниците, а НЕ е обрежан, тој не е муслиман?
и што ќе се случи со него ако не се обреже кога ќе умре? ќе иде во пеколот?
Така е затоа што едни викаат дека е обврска да се обреже секој муслиман, други викаат дека е повеќе како доброволно, не е до степен на обврска,ако разбираш што сакам да ти кажам.
Поголем дел од учењаците велат дека е обврска и дека човек е грешен ако не се обреже.

за вториот дел, можеби пак не си ме разбрал убаво па ќе го цитирам цел хадис:
Вели пратеникот Мухаммед с.а.в.с.: Пет работи се сметаат за природни кај човекот:
1 обрежувањето
2 отстранување на влакната од интимните места
3 отстранување на влакната од пазувите
4 скратување на мустаќите
5 режење/сечење на нокти.
(хадисот го бележи Бухари и е веродостоен)

Сега сметам дека ме разбираш што е тоа природна работа, односно дека е нормално и природно за муслиман да ги прави тие работи.

Не реков јас дека не е муслиман тој човек туку дека е грешен, но тоа не значи дека не е муслиман.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom