Возачите што помалце да ги користат колите,а не до нужник да одат со нив.Ја би вовел зелени зони,каде што само јавниот транспорт би сообраќал.Башка цел центар би го претворил во пешачка зона.Треба да се мисли за намалување на сообраќајот и загадувањето.Ако ги забранат за возила треба возачите да летаат. И така кога сите улици функционираат е редовно гужва, на една улица да протестираат тешко се минува, ако заврне е ужас да се стигне до дома, а сега и со пешачки зони. Нема да функционира градот каков што е скроен. А не знам и зошто се потребни тие пешачки зони.
А со што би оделе луѓето на работа?''Oфицерски дом'' моментална состојба, армирање.
build.mk[DOUBLEPOST=1396615791][/DOUBLEPOST]
Возачите што помалце да ги користат колите,а не до нужник да одат со нив.Ја би вовел зелени зони,каде што само јавниот транспорт би сообраќал.Башка цел центар би го претворил во пешачка зона.Треба да се мисли за намалување на сообраќајот и загадувањето.
Пример автобус,ако се 2-3 ца такси,пешки ако е поблиску...евентуално ова https://www.youtube.com/watch?v=q8h_DalTjV0 што викаш далеку сме ние од ова?А со што би оделе луѓето на работа?
Такси ме чини 180 денари во просек што не е воопшто ефтино. Автобусите треба да се доволен број во кратко време за да не соберат сите патници (а не го прават тоа) и како што пишевме на темата за автобуси, нови се ама не собираат доволно. Многу се лошо правени внатре. Посебно проблем направија и со пензионерите па ако порано вртеле на 10 минути по 1 автобус со поголеми димензии и без бесплатни денови, сега требаше да има 2-3 пати повеќе.Пример автобус,ако се 2-3 ца такси,пешки ако е поблиску...евентуално ова https://www.youtube.com/watch?v=q8h_DalTjV0 што викаш далеку сме ние од ова?
Абе јасно ми е се,нема начин ни шанса 100% да се среди сообраќајот,тоа не успеале многу поголеми метрополи не па Скопје.Муабетот ми е кола да се користи само од нужност еве пример како за до работа,а не за секоја пригода,башка што и банзинот не е ефтин а колите пак масовно се користат.Има Скопје и други населби прилично средени,предничат Аеродром,Карпош..но Ѓорче,Радишани,Припор Лисиче не се лоши.Чаир,Шутка се за нигде.Такси ме чини 180 денари во просек што не е воопшто ефтино. Автобусите треба да се доволен број во кратко време за да не соберат сите патници (а не го прават тоа) и како што пишевме на темата за автобуси, нови се ама не собираат доволно. Многу се лошо правени внатре. Посебно проблем направија и со пензионерите па ако порано вртеле на 10 минути по 1 автобус со поголеми димензии и без бесплатни денови, сега требаше да има 2-3 пати повеќе.
Пешки добар дел од улиците или немаат тротоар или имаат паркирано коли, далечината е негде 7 км така да не го ни разгледувам тој начин на движење низ Скопје.
Не знам дали можете да сфатите дека Скопје освен неколку населби каде се случува некоја градежна експанзија (Аеродром, Карпош-ите и дел од центар), другите делови кои ги споменувам главно се во хаос, прљавштина и неуреденост.
Дневна километража ми е исклучиво до работа и назад. Викенди скоро не ја ни возам колата, главно сум пешки. И мене не ми се јасни до кладилница, до СП, до пазарче да палат кола. Како им се исплати и колку е здраво тоа...било како, ако барем половина ги остават возилата, најголем % од нив би оделе со автобуси со што ЈСП ќе има уште поголеми гужви и пак проблемот ќе постои.Абе јасно ми е се,нема начин ни шанса 100% да се среди сообраќајот,тоа не успеале многу поголеми метрополи не па Скопје.Муабетот ми е кола да се користи само од нужност еве пример како за до работа,а не за секоја пригода,.
Не знам за кои проекти збориш.Цитро, ме интересира нешто. Како е можно да сите проекти да вредат 5 милијарди, а нашиот буџет е 2 милијарди! Од каде тие 3 милијарди што недостигаат?
Зборувам за предизборните ветувања на оние кои го создадоа проектот Скопје 2014!?Не знам за кои проекти збориш.
Дозволи ми Јас вака лаички да ти објаснам . Буџетот за 2014 година не е 2 милијарди туку скоро околу 3 милијарди , така да :Цитро, ме интересира нешто. Како е можно да сите проекти да вредат 5 милијарди, а нашиот буџет е 2 милијарди! Од каде тие 3 милијарди што недостигаат?
Незнам другар,политика не ме интересира.Зборувам за предизборните ветувања на оние кои го создадоа проектот Скопје 2014!?
Нели, сеуште не е довршен проектот? Ќе биде ли приоритет проектов или исплаќање на субвенциите на земјоделците?