- Член од
- 31 јули 2008
- Мислења
- 2.802
- Поени од реакции
- 1.522
Не сум компјутерски неук, работам на интернет и се поврзано со компјутер години наназад, од неодамна почнав да купувам од e-bay.
И што се случи?
Одпрвин - супер. Купив десетина ситнурии од по 1-10 долари, си стигнаа фино лепо, си велам ова е фина работа.
И потоа: Порачав ланче од 50 долари, ми стигна бижутерија невидена што ни оддалеку не беше тоа што беше на сликите, и тоа што беше ветено во описот. Морав да го вратам на МОЈ ТРОШОК (7 долари) пошто многу ретко кој продавач на e-bay нуди повратен шипинг, и као демек пошто пакетот е со тракинг број (за следење) кога ке му стигне на продавачот, автоматски ке ми ги врателе парите.
И ОК, јас фино лепо го испратив и си го следев пакетот до каде е, пред месец време стигна кај продавачот, а моите пари..... си ебаа мајката, нити ми ги вратија ни ништо.
Пробав да им се јавам, имаат демек корисничка поддршка по телефон (значи звониш во САД): "Сите оператори ни се зафатени, ве молиме почекајте. Проценето време на чекање - 30 минути " А и како што читам низ форумите од други корисници, и доколку сум добиел на линија, веројатно пак ништо немало да направам.
И тоа е тоа, не постои НИКАКОВ ДРУГ НАЧИН да ги контактирате e-Bay (email, или слично). НЕПОСТОЕЧКА е нивната корисничка поддршка. Заебаниот останува заебан. Слободно побарајте на Google: How to contact e-bay.
Така да, јас останав без 57 долари а темава ја отварам да не се заебе некој друг. Во меѓувремено почнав да купувам од Али Експрес. Deal Extreme се со неквалитетни продукти и високи цени, али бар имаат добра корисничка поддршка... Епа e-bay имаат НЕПОСТОЕЧКА.
Поздрав.
И што се случи?
Одпрвин - супер. Купив десетина ситнурии од по 1-10 долари, си стигнаа фино лепо, си велам ова е фина работа.
И потоа: Порачав ланче од 50 долари, ми стигна бижутерија невидена што ни оддалеку не беше тоа што беше на сликите, и тоа што беше ветено во описот. Морав да го вратам на МОЈ ТРОШОК (7 долари) пошто многу ретко кој продавач на e-bay нуди повратен шипинг, и као демек пошто пакетот е со тракинг број (за следење) кога ке му стигне на продавачот, автоматски ке ми ги врателе парите.
И ОК, јас фино лепо го испратив и си го следев пакетот до каде е, пред месец време стигна кај продавачот, а моите пари..... си ебаа мајката, нити ми ги вратија ни ништо.
Пробав да им се јавам, имаат демек корисничка поддршка по телефон (значи звониш во САД): "Сите оператори ни се зафатени, ве молиме почекајте. Проценето време на чекање - 30 минути " А и како што читам низ форумите од други корисници, и доколку сум добиел на линија, веројатно пак ништо немало да направам.
И тоа е тоа, не постои НИКАКОВ ДРУГ НАЧИН да ги контактирате e-Bay (email, или слично). НЕПОСТОЕЧКА е нивната корисничка поддршка. Заебаниот останува заебан. Слободно побарајте на Google: How to contact e-bay.
Така да, јас останав без 57 долари а темава ја отварам да не се заебе некој друг. Во меѓувремено почнав да купувам од Али Експрес. Deal Extreme се со неквалитетни продукти и високи цени, али бар имаат добра корисничка поддршка... Епа e-bay имаат НЕПОСТОЕЧКА.
Поздрав.