Кошмарно искуство од купување од e-Bay

Член од
31 јули 2008
Мислења
2.802
Поени од реакции
1.522
Не сум компјутерски неук, работам на интернет и се поврзано со компјутер години наназад, од неодамна почнав да купувам од e-bay.

И што се случи?

Одпрвин - супер. Купив десетина ситнурии од по 1-10 долари, си стигнаа фино лепо, си велам ова е фина работа.

И потоа: Порачав ланче од 50 долари, ми стигна бижутерија невидена што ни оддалеку не беше тоа што беше на сликите, и тоа што беше ветено во описот. Морав да го вратам на МОЈ ТРОШОК (7 долари) пошто многу ретко кој продавач на e-bay нуди повратен шипинг, и као демек пошто пакетот е со тракинг број (за следење) кога ке му стигне на продавачот, автоматски ке ми ги врателе парите.

И ОК, јас фино лепо го испратив и си го следев пакетот до каде е, пред месец време стигна кај продавачот, а моите пари..... си ебаа мајката, нити ми ги вратија ни ништо.

Пробав да им се јавам, имаат демек корисничка поддршка по телефон (значи звониш во САД): "Сите оператори ни се зафатени, ве молиме почекајте. Проценето време на чекање - 30 минути :facepalm: " А и како што читам низ форумите од други корисници, и доколку сум добиел на линија, веројатно пак ништо немало да направам.

И тоа е тоа, не постои НИКАКОВ ДРУГ НАЧИН да ги контактирате e-Bay (email, или слично). НЕПОСТОЕЧКА е нивната корисничка поддршка. Заебаниот останува заебан. Слободно побарајте на Google: How to contact e-bay.

Така да, јас останав без 57 долари а темава ја отварам да не се заебе некој друг. Во меѓувремено почнав да купувам од Али Експрес. Deal Extreme се со неквалитетни продукти и високи цени, али бар имаат добра корисничка поддршка... Епа e-bay имаат НЕПОСТОЕЧКА.

Поздрав.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.090
Поени од реакции
34.537
Kaков рејтинг имаше продавачот?
Дали му напиша екстремно негативна рецензија?

Обично најсигурно е да купуваш само од продавачи кои имаат многу рецензии и над 97-99% позитивни оценки. Таквите нема да те остават да бидеш незадоволен пошто бизнисот им зависи токму од добрите оценки кои ги имаат.
 

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
Kaков рејтинг имаше продавачот?
Дали му напиша екстремно негативна рецензија?

Обично најсигурно е да купуваш само од продавачи кои имаат многу рецензии и над 97-99% позитивни оценки. Таквите нема да те остават да бидеш незадоволен пошто бизнисот им зависи токму од добрите оценки кои ги имаат.
Ги заборави оние што имаат 100% :p[DOUBLEPOST=1397170666][/DOUBLEPOST]
Не сум компјутерски неук, работам на интернет и се поврзано со компјутер години наназад, од неодамна почнав да купувам од e-bay.

И што се случи?

Одпрвин - супер. Купив десетина ситнурии од по 1-10 долари, си стигнаа фино лепо, си велам ова е фина работа.

И потоа: Порачав ланче од 50 долари, ми стигна бижутерија невидена што ни оддалеку не беше тоа што беше на сликите, и тоа што беше ветено во описот. Морав да го вратам на МОЈ ТРОШОК (7 долари) пошто многу ретко кој продавач на e-bay нуди повратен шипинг, и као демек пошто пакетот е со тракинг број (за следење) кога ке му стигне на продавачот, автоматски ке ми ги врателе парите.

И ОК, јас фино лепо го испратив и си го следев пакетот до каде е, пред месец време стигна кај продавачот, а моите пари..... си ебаа мајката, нити ми ги вратија ни ништо.

Пробав да им се јавам, имаат демек корисничка поддршка по телефон (значи звониш во САД): "Сите оператори ни се зафатени, ве молиме почекајте. Проценето време на чекање - 30 минути :facepalm: " А и како што читам низ форумите од други корисници, и доколку сум добиел на линија, веројатно пак ништо немало да направам.

И тоа е тоа, не постои НИКАКОВ ДРУГ НАЧИН да ги контактирате e-Bay (email, или слично). НЕПОСТОЕЧКА е нивната корисничка поддршка. Заебаниот останува заебан. Слободно побарајте на Google: How to contact e-bay.

Така да, јас останав без 57 долари а темава ја отварам да не се заебе некој друг. Во меѓувремено почнав да купувам од Али Експрес. Deal Extreme се со неквалитетни продукти и високи цени, али бар имаат добра корисничка поддршка... Епа e-bay имаат НЕПОСТОЕЧКА.

Поздрав.
Јас знам дека амазон се најсигурни и со најдобра услуга до купувачите...А и да те прашам како да си отворам сметка за да нарачувам од амазон зошто таму е дефинитивно поефтино и многу подобро од ибеј.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Туку ај кажи дали ти воопшто пријави на ибеј(имаш опција open case) за ова или само го контактира продавачот и му врати продукт ?
 

GreenRoot

^Зелен^
Член од
20 јули 2011
Мислења
2.611
Поени од реакции
2.234
Добро бе чоек шо не отвори кејс? Во 99% се суди во корист на купувачот без разлика дали е во право или не.
 
Член од
5 февруари 2011
Мислења
246
Поени од реакции
155
Добро бе чоек шо не отвори кејс? Во 99% се суди во корист на купувачот без разлика дали е во право или не.
Да во право е :) парите ке си ги земиш назад не одма ама порано или подоцна ке ги земиш, ти отвори case na paypal немаш работа со ebay, и друг пат пази од кој купфаш , ако продавачот има негативен фидбек гледај зошто му е даден :) и треба малце да се мисли ти шо очекуваше да ти дај за 50 долари злато? :D
 
Последно уредено:
G

garthok

Гостин
Каков Амазон само ибеј само дечково избрзал со враќање на пратката, се знае го контактираш и си ги бараш парите назад во случај да те игнорира го пријавуваш преку пејпал ќе видиш после како одма ќе ти ги врати (како што кажа еден член погоре 99% од случаите ги добива купувачот).
 

Klinton

wanna BOMB?
Член од
11 април 2010
Мислења
2.873
Поени од реакции
4.577
јас имав искуство кај шо продавачот се правеше на тошо, отворив кејс пак се прави на тошо, си има опција таму „ескалејт кејс“ си кликнав, во рок од саат време парите дојдоа назад, негативен фид бек фино лепо и чао приетно
 
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.802
Поени од реакции
1.522
Туку ај кажи дали ти воопшто пријави на ибеј(имаш опција open case) за ова или само го контактира продавачот и му врати продукт ?
Ма не, отворив case, ескалирав на e-Bay, добив e-mail (no-reply email) дека ке ми ги вратат парите штом пратката стигне кај купувачот. Месец време помина одкога му е стигнат пакетот - ништо.

Kaков рејтинг имаше продавачот?
Дали му напиша екстремно негативна рецензија?

Обично најсигурно е да купуваш само од продавачи кои имаат многу рецензии и над 97-99% позитивни оценки. Таквите нема да те остават да бидеш незадоволен пошто бизнисот им зависи токму од добрите оценки кои ги имаат.
БЕШЕ Top Rated Seller, 99% рејтинг. Одкога му залепив најлош можен feedback што го имате видено веќе не е.
Ги заборави оние што имаат 100% :p[DOUBLEPOST=1397170666][/DOUBLEPOST]

Јас знам дека амазон се најсигурни и со најдобра услуга до купувачите...А и да те прашам како да си отворам сметка за да нарачувам од амазон зошто таму е дефинитивно поефтино и многу подобро од ибеј.
На Амазон сеуште немам разгледано и отворено, ама од e-Bay може да е само подобро.

Добро бе чоек шо не отвори кејс? Во 99% се суди во корист на купувачот без разлика дали е во право или не.
Отвотив :) Џабе.

Да во право е :) парите ке си ги земиш назад не одма ама порано или подоцна ке ги земиш, ти отвори case na paypal немаш работа со ebay, и друг пат пази од кој купфаш , ако продавачот има негативен фидбек гледај зошто му е даден :) и треба малце да се мисли ти шо очекуваше да ти дај за 50 долари злато? :D
Не злато, ама требаше да е 18K Gold Filled со жиг. Ниту жиг имаше ниту ништо. Автоматски тоа ти е кинеска бижутерија од $5.
Кога пробав да отворам на Paypal case фино лепо ми стигна автоматска порака дека веќе имам отворено на e-Bay и као демек таму ке се решело се. Тикви.

Каков Амазон само ибеј само дечково избрзал со враќање на пратката, се знае го контактираш и си ги бараш парите назад во случај да те игнорира го пријавуваш преку пејпал ќе видиш после како одма ќе ти ги врати (како што кажа еден член погоре 99% од случаите ги добива купувачот).
Епа еве ескалирав до e-Bay, и добив порака дека ке ги вратат парите. Јок.
Можеби дирекно требаше да се жалам на Paypal, a не да отварам case на e-Bay?
 
Член од
21 септември 2010
Мислења
349
Поени од реакции
181
Ма не, отворив case, ескалирав на e-Bay, добив e-mail (no-reply email) дека ке ми ги вратат парите штом пратката стигне кај купувачот. Месец време помина одкога му е стигнат пакетот - ништо.



БЕШЕ Top Rated Seller, 99% рејтинг. Одкога му залепив најлош можен feedback што го имате видено веќе не е.


На Амазон сеуште немам разгледано и отворено, ама од e-Bay може да е само подобро.


Отвотив :) Џабе.



Не злато, ама требаше да е 18K Gold Filled со жиг. Ниту жиг имаше ниту ништо. Автоматски тоа ти е кинеска бижутерија од $5.
Кога пробав да отворам на Paypal case фино лепо ми стигна автоматска порака дека веќе имам отворено на e-Bay и као демек таму ке се решело се. Тикви.



Епа еве ескалирав до e-Bay, и добив порака дека ке ги вратат парите. Јок.
Можеби дирекно требаше да се жалам на Paypal, a не да отварам case на e-Bay?
Posle eskalacija na slucajot obavezno ke reagira e-bay vo tvoja korist 100% sigurno, samo strpi se, neznam kolku vreme pominalo otkako si go eskaliral slucajot? Za krajno resenie (obicno vo tvoja korist) na e-bay ponekogas se potrebni 3-5 rabotni dena, zavisi do prodavacot, zasto moraat da go kontaktiraat, tvojot slucaj e malku pokompliciran zasto si ja prakal nazad pratkata i najverojatno ke im treba mozebi poveke, moe mislenje, pozzz
 
Член од
13 декември 2011
Мислења
218
Поени од реакции
43
Слично ми се случи на Алиекспрес ,значи бев скептик дека телефонов ќе го добијам за 40 долари (околу 1700 денари) ама ај викам ке пробам многу го купуваат ќе ги вратат парите, еве поминаа неколку дена откако зашри периодот од 10 дена во кој требаше да ми го испратат. значи додатно поминаа откогаш 3-4 дена и не ми ги вратиле парите. Купував со Маестро кард да не е проблем тоа ? и дали ќе ми ги врат, сепак не се работи за 100-200 денари + под него гледате уште една нарачка од истиот човек продавница 32 долари тоа накнадно ке чекам ама и тоа ке има проблем отиј а избришал продавницата и сите продукти а сакам 0 рејтинг дам у стаам ѓубре едно. Што мислисте , ќе ми ги вратат ли :(
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Ма не, отворив case, ескалирав на e-Bay, добив e-mail (no-reply email) дека ке ми ги вратат парите штом пратката стигне кај купувачот. Месец време помина одкога му е стигнат пакетот - ништо.
Ај пробај да го контактираш англискиот ибеј и прашај колку и дали може да помогнат,кажи им го целиот проблем детално(читнав на форуми на некои им помогнале). еве ти линк,десно имаш опција live chat(би требало да работи 24 саати,бар така пише).само пази да не ти ојде пејпал у неповрат(да го напраат Limited) доколку ти е со мк адреса.

http://ocsnext.ebay.co.uk/ocs/cusr?query=1473&ref=1
 

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
Каков Амазон само ибеј само дечково избрзал со враќање на пратката, се знае го контактираш и си ги бараш парите назад во случај да те игнорира го пријавуваш преку пејпал ќе видиш после како одма ќе ти ги врати (како што кажа еден член погоре 99% од случаите ги добива купувачот).
Незнам за тебе, ама милион пати имам споредувано за цена...Амазон е подобар по мое мислење.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom