Бубалици!

Па, темава е за бубалици.
И не се сметам за нај нај човек на планетата, туку не ги почитувам бубалиците и имам лошо искуство со нив.
Вистина, во последно време си го кревам носот, но ќе работам на тоа.


Не сакав на првиот пост да те цитирам, али сега сакам.

Ги понижуваш другите, зашто понижуваш одредена група на луѓе, т.е бубалиците.
Тоа не си ти душо, тоа се други луѓе. Али чекај, по твојов опис ти нив ги сметаш за црви, не за луѓе.

Мене знаеш што ме нервираше во основно/средно?
Незрели, размазени дечишта, кои својата хиперактивност и нагон за правење глупости не си ја чуваа за надвор од школо, туку моравме сите да го јадеме за нивните глупости. Во знак на единството во класот.
Многу ме нервираат дечишта што се ко глава на клас и они диригираат, а по ова што го читам и ти си една од нив. Имаш супер успех, веројатно петки и си паметна, али сакаш многу глупости да правиш. Сакаш и да закачаш од мирниве бубалици зошто ти сметаат. Ти сметаат што ваљда не ти ги поддржуваат идеите ко - ај да си киднеме сите денес од физика. Тоа ти е ваљда лошото искуство.
Еве, и јас ти удрив психоанализа, а не те ни знам, убаво ти е?

Мала, спушти се на земја.
Гледај си повеќе за тебе и за твоето учење, не многу прај анализи за нивното. Башка, такви тврдокорни бубалици ретко има, не ја претерувај, жити тебе.
Мене ако некој не ме закача, не ми смета. Пробај да не се закачаш и ти, и веројатно нема да ти сметаат ни они.
 
Коа бев средно , бев измеѓу бубалица и фраерче .. Не ми сметаше толку учењето, мразев да учам автоматски колку за да добијам петка, тоа не ми се допаѓаше од тој дел. А фраерче беше секој шо јадеше гомна за другите,шо имаше секогаш нешто „паметно“ да каже, да направи непромислена глупост итн. И тоа го правев,ама тоане ми идеше природно ,туку си го осеќав наметнато. Не мис е допаѓаше.
На факс слично само позрело.Земав диплома со учење,правев чат-пат по некоја глупост и слично.

Сега мислам дека е поарно да бидеш бубалица т.е. да сакаш да учиш ( не ектремно 24/7)туку да си го надградуваш знаењето и развиваш интелектот и да добиваш различен поглед на работите и светот. Најдобро е златна средина. Учи малце,забавувај се малце. Така добиваш од двете.

А да мразам некој оти учи, тоа не.
Повеќе ги мразев фраерчињата и сељаците.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: ~2A
Не сакав на првиот пост да те цитирам, али сега сакам.

Ги понижуваш другите, зашто понижуваш одредена група на луѓе, т.е бубалиците.
Тоа не си ти душо, тоа се други луѓе. Али чекај, по твојов опис ти нив ги сметаш за црви, не за луѓе.

Мене знаеш што ме нервираше во основно/средно?
Незрели, размазени дечишта, кои својата хиперактивност и нагон за правење глупости не си ја чуваа за надвор од школо, туку моравме сите да го јадеме за нивните глупости. Во знак на единството во класот.
Многу ме нервираат дечишта што се ко глава на клас и они диригираат, а по ова што го читам и ти си една од нив. Имаш супер успех, веројатно петки и си паметна, али сакаш многу глупости да правиш. Сакаш и да закачаш од мирниве бубалици зошто ти сметаат. Ти сметаат што ваљда не ти ги поддржуваат идеите ко - ај да си киднеме сите денес од физика. Тоа ти е ваљда лошото искуство.
Еве, и јас ти удрив психоанализа, а не те ни знам, убаво ти е?

Мала, спушти се на земја.
Гледај си повеќе за тебе и за твоето учење, не многу прај анализи за нивното. Башка, такви тврдокорни бубалици ретко има, не ја претерувај, жити тебе.
Мене ако некој не ме закача, не ми смета. Пробај да не се закачаш и ти, и веројатно нема да ти сметаат ни они.
Причината што толку ме нервираат бубалици е тоа што имав една закоравена бубалица од другарка. Се скаравме бидејќи почна да се прави „петел“, да се бори кој ќе има повеќе успех. Па, сега ми е одвратно се во врска со бубалиците.
И јас не бегам од часови. Јас само правам глупости на тие часови.
 
Фала богу после толку глупости што си напишала. Посебно последното болдираното.
Можеби има по некоја глупост, но последното, болдираното е најмалку глупост.
 
Мене ме нервирале уствари оние што се прават дека знаат а ништо не знаат и климаат со глава и и викаат на професорката, професорот да така е.....:facepalm:
 
Не знам дали темава е соодветна но може ли некој да ми даде совет како да бубам? Имам еден колоквиум кој нема шанси да се положи без бубање а јас не знам да го правам тоа и пробувам да учам со разбирање и онаму кај што два збора меѓусебе немаат поврзувачки точки.
 
Не знам дали темава е соодветна но може ли некој да ми даде совет како да бубам? Имам еден колоквиум кој нема шанси да се положи без бубање а јас не знам да го правам тоа и пробувам да учам со разбирање и онаму кај што два збора меѓусебе немаат поврзувачки точки.
Како се вика предметот?
Го читаш минимум 9 пати текстот и после то ја затвораш книгата и кажуваш шо си запамтил....После то ја отвараш книгата и бараш шо си забораил да кажиш...И така повторуваш дури не дојдиш до перфекција....
 
Е што ја бубалица сум ? Затоа што учам на памет ? Ај ај ... Учев саат време дневно за еден предмет па на крај затварам књига па се присетувам на делови кај што шљајфуам повторувам уште еднаш и на писмена или усмена шљајфуам пошо имав проблеми со тремата обично 2-3 имав инаку не се трудев во школските денови и да слаб ученик бев, среќа што времињата се променија во спротивно ќе се јадев цел живот за гсз :icon_mrgr:
 
Не знам дали темава е соодветна но може ли некој да ми даде совет како да бубам? Имам еден колоквиум кој нема шанси да се положи без бубање а јас не знам да го правам тоа и пробувам да учам со разбирање и онаму кај што два збора меѓусебе немаат поврзувачки точки.

Да не е Менаџмент од Шуклев? :icon_lol:

Секој може да учи напамет, иако повеќето се занесуваат дека они не можеле, се со разбирање учеле. Ахам, да. :D
Читаш реченицата, ја повторуваш 2-3-4 пати. Одиш на наредна. Пак истото. После 5 реченици сите ги повторуваш 2-3 пати.
Тоа ти е бубање.
Изморува и напорно е, али не е невозможно.
 
Да не е Менаџмент од Шуклев? :icon_lol:

Секој може да учи напамет, иако повеќето се занесуваат дека они не можеле, се со разбирање учеле. Ахам, да. :D
Читаш реченицата, ја повторуваш 2-3-4 пати. Одиш на наредна. Пак истото. После 5 реченици сите ги повторуваш 2-3 пати.
Тоа ти е бубање.
Изморува и напорно е, али не е невозможно.
Не е менаџмент али сум имал можност да ја разлистам таа прочуена книга на Шуклев и сум се чудел како не можат луѓево да учат, кај е све колоритно и со убави слики уште се бунат :) Мојов предмет (Климатологија) ти е црно-бело само текст и тоа не било каков текст туку онаков да се чудиш што сака да ти каже авторот - Мал пример: Законитостите на тој комплексен климатски систем може да се разберат само ако се разберат законитостите на кои се потчинуваат општите законитости :)
 
Има разлика меѓу бубалица и паметен човек.Бубалица ти е некој што појма нема што чита,го дига професорот да одговара,отвара уста,мислиш на касетофон го снимил учебникон,од збор до збор ко што е таму.Недај боже нешто да почне да го шета професорот низ материјалот често се дешава да се изгуби.И 2-3 дена откоа завршило тестот или испрашувањето појма си нема што учел.
 
Има разлика меѓу бубалица и паметен човек.Бубалица ти е некој што појма нема што чита,го дига професорот да одговара,отвара уста,мислиш на касетофон го снимил учебникон,од збор до збор ко што е таму.Недај боже нешто да почне да го шета професорот низ материјалот често се дешава да се изгуби.И 2-3 дена откоа завршило тестот или испрашувањето појма си нема што учел.
Ете тука се пронајдов (y) особено на крајот што го кажа :)
 
Не е менаџмент али сум имал можност да ја разлистам таа прочуена книга на Шуклев и сум се чудел како не можат луѓево да учат, кај е све колоритно и со убави слики уште се бунат :) Мојов предмет (Климатологија) ти е црно-бело само текст и тоа не било каков текст туку онаков да се чудиш што сака да ти каже авторот - Мал пример: Законитостите на тој комплексен климатски систем може да се разберат само ако се разберат законитостите на кои се потчинуваат општите законитости :)
Де бе мајку му стара, ти студираш или сликовници сакаш да глеаш ? :D
Пробај да се сконцентрираш до максимум, зошто некогаш тоа е огромен проблем.
 
Не е менаџмент али сум имал можност да ја разлистам таа прочуена книга на Шуклев и сум се чудел како не можат луѓево да учат, кај е све колоритно и со убави слики уште се бунат :) Мојов предмет (Климатологија) ти е црно-бело само текст и тоа не било каков текст туку онаков да се чудиш што сака да ти каже авторот - Мал пример: Законитостите на тој комплексен климатски систем може да се разберат само ако се разберат законитостите на кои се потчинуваат општите законитости :)
Ако е вака ко шо го опишуваш тогаш воопшто не треба да го бубаш на памет само ти требаат општи познавања....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom