Vidi, ima eden hadis mislam vika, site koi izgovorile shehadet ke idat u Raj -Dzennet i ovie go prasale i tie sto pijat alkohol i sto pravat blud-zinaluk???? I ovoj rekol i tie. Pa si vikam ako e taka zosto togas se posti, zosto se klanja, zosto se toa, ako site koi verbalno ke izgovorat shehadet ke idat u Dzenet. valda se podrazbira deka toa verbalno izgovaranje treba da rezultira so prakticni posledici vo zivotot, zatoa ispadja kontradikcija deka i pijanicite i bludnicite ke idat u Dzennet, posto togas se postavuva prasanje koj e motivot kaj ovie koi toa ne go pravat a koj kaj ovie koi go pravat. Ako alkoholot e zabranet, a zabranet e, togas zosto se veli site koi izgovorile shehadet ke idat u Dzennet cak i ovie sto spored serijat treba da se kaznat, ama nema serijatska vlast i sto pravime sega? Moze i bez odgovor, jas ovde samo otkriv kontradikcija i mislam deka toj hadis e lazen.
Дали хадисот е лажен/слаб/измислен не зависи од моето и твоето мислење туку од хадиските стручњаци,а ти ќе го наведеш точно текстот на хадисот,кој го пренесува и кој го бележи.
Знам за хадис кој го бележи Хаким од Муаз,во кој Пратеникот а.с. рекол: На кого последните зборови ќе му бидат Ла иллахе илАллах, ќе влезе во џеннет.
А за тој хадис што ти го наведе ќе мора подетално да напишеш за да прашам луѓе кои се бават со хадиски науки.
Е сега,прво што мора да знаеш е тоа дека во џеннет се влегува само и исклучиво со Аллахова милост,значи на кого Аллах ќе му се смилува тој ќе биде од џенетлиите,а на кого Аллах ќе му се смилува,тоа го знае само Он субханеху ве теала.
Став на ехли суннет вел џеммат е дека сите кои го говореле и работеле по шехадетот,ќе влезат во џеннет,бидејќи Аллах во Куранот вели: Аллах нема да го прости ширкот, а се помало од тоа ќе прости кому Он сака.
Тоа не значи дека можеш да бидеш алкохоличар цел живот и само со едно ла иллахе иллАллах да влезеш во џеннет,бидејќи:
1. Не знаеш кога ќе умреш,па сходно тоа не можеш да си го испланираш денот/моментот кога ќе изговориш Ла иллахе илАллах, нели

2. Акида на ехли суннет вел џеммат е дека животот на еден верник е меѓу две работи: Надеж во Аллаховата милост и страв од Аллаховата казна.
И не се дозволени претерување во ниедна од овие две работи,забрането е човек да се ослони само на Аллаховата милост,да прави што сака и цело време да вика: Аллах е милостив,Аллах ќе прости.. но е исто така забрането да живее во страв од Аллаховата казна,бидејќи Аллах во Куранот вели: О робови мои кои према самите себеси згрешивте,не губете надеж во Аллаховата милост.
на друго место во Куранот вели: Само неверниците губат надеж во Аллаховата милост.
И на крај,ако за џеннетските врати ти треба клуч,а клучот на џеннетот е Ла иллахе илАллах,тој клуч има забци(услови),па ако еден од тие забци недостасува ќе можеш ли да ја одклучиш вратата?
Што вреди Ла иллахе илАллах ако се сведе само на празни зборови,а делата сосема спротивни од Ла иллахе илАллах?
Иманот кај ехли сунне се состои од потврда со срцето,потврда со зборови и со дела.
Што е иманот ако недостасува едно од овие?
Кога ќе се направи еден баланс и конекција помеѓу она што ти чувствува срцето а тоа истото излегува од твојата уста и делото ги потврдува претходните две,имаме потполн иман,и потполно сфаќање на Ла иллахе илАллах.
Затоа мушриците во Мекка не го прифатиле овој збор,затоа што знаеле што значи.
Кога им рекол Посланик а.с. кажете Ла иллахе илАллах, Ебу Џехл му рекол: Зарем нашите божества да ги оставиме и да обожаваме само Еден Бог??
Ебу Џехл сфатил што бара шехадетот од него,ама Ебу Џехловци денеска не го сфаќаат тоа а се декларираат како муслимани.