Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ako 106 skripi otiden e zadniot trap popravka 300-500 evra. Onoa dizelot garant e utepan vo taksi. Ako mene me prasas gledaj si nekoja ubava korsicka,poarno nesto uvezeno ovie kaj nas se sve utepami.
 
ај еден совет и прашање... до сеа ми отидоа 2 коли пред нос што се вика - утре идам по трета и би сакал да ја земам...
се работи за ланчија ипсилон еве ти линк од колата
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=922635

колата е фул опрема со клима се е исправно на неа се си работи не е мавана не е удирана не е ни фарбана - има плин со атест со боца во резервно тркало човекот ја остава за 1350 евра.
човеков искрен беше (бар така делуваше) не правеше проблеми за ништо вика кај сакаш ке одиме на кој сакаш мајстор ке идеме на водно пробај ја на автопат СЕ што сакаш прави и колата е одлична... вика дека фабрички и се тие 130 000 / 140 000 што ги пишува.. .јас ја пробав ко количе е топ сочувана е малце возачкото седиште и е искинато ама ич не ми прави тоа проблем.... каросериски не видов никаде да е крпена или скапана или нешто слично моторот беше барут сув нит перен нит бутур....

инаку колава е 1200 кубика 44 киловати 8 вентила... со колата дава плус 4 зимски гуми со се бандаши комплет..

давајте коментари што се предности и слабости маани како се движат за делови како се движат за цени за делови... значи СЕ ми е добредојдено.
- мене ми ја фаќа око ама малце некако ко чудна и специфична ми е.... некој чуден дизајн има колава.

ВЕ МОЛАМ пишете нешто за колава - било каков совет ми е добродојден пошто со овие ланчии ама апсолутно никаква допирна точка не сум имал...
 
убаво мало количе ама носи ја на сервис да ја проверат
плин ќе си троши толку точно иако е мало моторчетп
фиат е машината имостало така да немаш мака за делови

не им верувај на продавачите многу зошто лажат и прикриваат работи
 
Мислење за бенџаминов ? секако со плин да се стави обавезно и освен тоа што е караван

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1495183-BMW-520-i--99-god-full-oprema-extra-cena--


ImageHandler.ashx
 
Мислење за бенџаминов ? секако со плин да се стави обавезно и освен тоа што е караван

http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1495183-BMW-520-i--99-god-full-oprema-extra-cena--

Убав е, само шо е ного повеќе извозен.
И дефинитивно нема фул опрема. И малку ќе му теже газо за тија 150 којна.
Ама се на се, ОК кола за Македонија.
Само би го закачил на компјутер, да му се провоере МАФ сензор, свекици, и други ситни нешта. :-)
 
Убав е, само шо е ного повеќе извозен.
И дефинитивно нема фул опрема. И малку ќе му теже газо за тија 150 којна.
Ама се на се, ОК кола за Македонија.
Само би го закачил на компјутер, да му се провоере МАФ сензор, свекици, и други ситни нешта. :)
Сите овие се извозени, дури и зачувано стои а сигурно има околу 250.000 ако не и повеќе, фул не е нема ни кожа ама мање битно
цената му е смешка ... проверка секако дека ќе мора

А мондеово мислам дека ти имаше вакво или може грешка сум
на другарче мое е ... има околу 220.000 реални може и повеќе, на плин и троши околу 9-10
а голема кола е .... какви се моторите и за одржување какви се ?

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=989691

c80020ebaf024ef6b16f14e3a5fd0d07.jpg
 
Сите овие се извозени, дури и зачувано стои а сигурно има околу 250.000 ако не и повеќе, фул не е нема ни кожа ама мање битно
цената му е смешка ... проверка секако дека ќе мора

А мондеово мислам дека ти имаше вакво или може грешка сум
на другарче мое е ... има околу 220.000 реални може и повеќе, на плин и троши околу 9-10
а голема кола е .... какви се моторите и за одржување какви се ?

http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=989691

c80020ebaf024ef6b16f14e3a5fd0d07.jpg

Јас имаах 320ка бензинец со двоен ванос. Купих го на 170 000, продадех го на 215 000. Никаков проблем со моторо. Никаков. Моторите са издржливи. Ногу издржливи. Малку е поскапо одржувајнето оти собират 7 литри ујле, 6 свекици, и сакат убаво ујленце, и 98ца бензин.
Ама филтерите са исто како и секоја друга кола. Подвозјето е ОК, иако му мених јас амортизери, јабучици, и некакви чаури тук там.

Да, имам и Мондео, само дизел. Подвозјето му е бетон цврсто после 50 000 километра по патиштата. 3 пати менено ујле 5-30 пуна синтетика, сите филтери под ред, термостат, и други ситни нешта. Гром е. Исто собира некаде околу 6-7 литра ујле и ако купуваш синтетика како шо купувам јас, доваѓа малку скапо. (Ама јас ного возам, и ми треба колата да е тип топ у секој момент).

На тај тип на бензинец мондео, најголем проблем е пластичните swirl flaps на усисната грана. Како профилактика, може да се отворат и да се заменат, или извадат целосно. Иначе како цврстина, исто ного добри мотори и добро се справуват и со гасификација.
И јас сам на акл да зимам нова кола, и реално оште се мислам дали да е Бмв или друго Мондео.

И од двете шо сам ги имал сам презадоволен, од Мондеото сам дури и поизненаден (не очекуваах да е толку добар квалитето споредено со постарите генерации на мондео...).

Реално, големи коли са и двете. Ама требе да си имаш пари настрана за да можеш да ги одржуваш како шо треба. За да ти служе. Плус, требе да знаеш за шо точно ќе ја користеш таа кола. Јас на пример тешко се нафаќам да зимам некоја на смешна цена, оти најчесто патувам на големи релации, и не ми се ризикува со изморени и извозени коли. :-)
 
Јас имаах 320ка бензинец со двоен ванос. Купих го на 170 000, продадех го на 215 000. Никаков проблем со моторо. Никаков. Моторите са издржливи. Ногу издржливи. Малку е поскапо одржувајнето оти собират 7 литри ујле, 6 свекици, и сакат убаво ујленце, и 98ца бензин.
Ама филтерите са исто како и секоја друга кола. Подвозјето е ОК, иако му мених јас амортизери, јабучици, и некакви чаури тук там.

Да, имам и Мондео, само дизел. Подвозјето му е бетон цврсто после 50 000 километра по патиштата. 3 пати менено ујле 5-30 пуна синтетика, сите филтери под ред, термостат, и други ситни нешта. Гром е. Исто собира некаде околу 6-7 литра ујле и ако купуваш синтетика како шо купувам јас, доваѓа малку скапо. (Ама јас ного возам, и ми треба колата да е тип топ у секој момент).

На тај тип на бензинец мондео, најголем проблем е пластичните swirl flaps на усисната грана. Како профилактика, може да се отворат и да се заменат, или извадат целосно. Иначе како цврстина, исто ного добри мотори и добро се справуват и со гасификација.
И јас сам на акл да зимам нова кола, и реално оште се мислам дали да е Бмв или друго Мондео.

И од двете шо сам ги имал сам презадоволен, од Мондеото сам дури и поизненаден (не очекуваах да е толку добар квалитето споредено со постарите генерации на мондео...).

Реално, големи коли са и двете. Ама требе да си имаш пари настрана за да можеш да ги одржуваш како шо треба. За да ти служе. Плус, требе да знаеш за шо точно ќе ја користеш таа кола. Јас на пример тешко се нафаќам да зимам некоја на смешна цена, оти најчесто патувам на големи релации, и не ми се ризикува со изморени и извозени коли. :)
Реално мене сега сеуште не ми е потребна голема кола ама имам црви што да правам
кога имаш мала кола сакаш голема, како женине ако имаат права сакаат виткана коса хахаха
немам фамилија и ретко патувам надвор од мк ~ 3 пати годишно, ама сакам комфор на големо ауто
од друга страна летно време колата ја возам еднаш неделно може и на две недели еднаш, тоа се околу 5 месеци со мотор да речеме, сега имам корса бензинец ми троши околу 6.5 - 7 бензин градска со околу 77.000 и нешто ситно ... и некако се плашам од огромни километражи
исто и другата корса има скоро 70.000 дизелаш .... таа па дими црно некогаш некогаш не неможат да откријат што е

Твој совет претпоставувам да не одам на поголема, бар не сеуште така ? :D

другаров е задоволен од колата иако ја купи доста ефтино мислам од т-хоме или така нешто ама преку врски бла бла
ај баш ќе зборам со другаров за мондеово, беше он на проверка чисто за него пред месец дена во аутомакедонија и му рекле само задните амортизери се истрошени при крај замени си ги
 

Ах, значи ти си у категоријата на мераклии. И јас сам таков. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Ќе ти ја кажам најголемата мудрост за тија работи. Ќеф цена нема. Ако имаш мерак на голема кола, еми земи си ја. Извози ја, иако ќе флезеш унатре со пари. Барем ќефо ќе си го напрааш.
Јас на пример не можам да се замислам у мала кола. Поснажен сам, и у мала кола се осеќам како у кутија. И коа се разминувам со шлепер се си мислам оти ветаро ќе ме подместе. Возил сам еден куп мали коли, купувал сам и корса за едни пријатели, ама не ми праат ќеф. Ама никаков ќеф.
За корсата дизелаш, извади ја на автопат и издувај ја. После провери дали ќе диме црно. Раздвижи тај вбризгувачки, издувувачки систем. Затнал си ја со саѓи ако нон стоп возеш градска. (Фрли 2-3 литра нафта, ама излези на обиколница, прва до прекинувач, втора до прекинувач, трета до прекинувач, четврта до прекинувач, и петта додека прима, или додека има пат... Ќе се изненадеш после таа операција).


Е сега, малку порационално. Да, ако не ти треба реално голема кола, не си купувај така. Регистрацијата е поскапа, гумите са поскапи, повеќе троше, повеќе за одржувајне ќе даваш. Ама па имаш голема кола, тргнеш на негде, како господин ќе си. Да речеме после 3 000 километра слевам од мондеото, ни грб ме боле, ни сам здрвен, ако е летно време климатроник на 24-5 степена, ни испотен, ни дотепан од жешкото. Ако е зима, грее ми бубрезите со греејне на седиштата. Убава акустика у натре, изолиран од шумове, од тресејне, само фучеш по пато и ги газеш километрите. Има си разлика, голема разлика, особено у самио филинг за возејне. Нешто шо мала кола никојпат нема да ти го овозможе.

Јас мојто нон стоп си го носам на проверки, ама сега за сега доста добро се држе. Единствено сега требе нов акумулатор да му земам, оти фабричкио почна да откажува. А зима иде.... :):)

И ќе ти кажам, мондеата са ного потценени коли. Неправедно потценени. ;)
 
Ах, значи ти си у категоријата на мераклии. И јас сам таков. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Ќе ти ја кажам најголемата мудрост за тија работи. Ќеф цена нема. Ако имаш мерак на голема кола, еми земи си ја. Извози ја, иако ќе флезеш унатре со пари. Барем ќефо ќе си го напрааш.
Јас на пример не можам да се замислам у мала кола. Поснажен сам, и у мала кола се осеќам како у кутија. И коа се разминувам со шлепер се си мислам оти ветаро ќе ме подместе. Возил сам еден куп мали коли, купувал сам и корса за едни пријатели, ама не ми праат ќеф. Ама никаков ќеф.
За корсата дизелаш, извади ја на автопат и издувај ја. После провери дали ќе диме црно. Раздвижи тај вбризгувачки, издувувачки систем. Затнал си ја со саѓи ако нон стоп возеш градска. (Фрли 2-3 литра нафта, ама излези на обиколница, прва до прекинувач, втора до прекинувач, трета до прекинувач, четврта до прекинувач, и петта додека прима, или додека има пат... Ќе се изненадеш после таа операција).


Е сега, малку порационално. Да, ако не ти треба реално голема кола, не си купувај така. Регистрацијата е поскапа, гумите са поскапи, повеќе троше, повеќе за одржувајне ќе даваш. Ама па имаш голема кола, тргнеш на негде, како господин ќе си. Да речеме после 3 000 километра слевам од мондеото, ни грб ме боле, ни сам здрвен, ако е летно време климатроник на 24-5 степена, ни испотен, ни дотепан од жешкото. Ако е зима, грее ми бубрезите со греејне на седиштата. Убава акустика у натре, изолиран од шумове, од тресејне, само фучеш по пато и ги газеш километрите. Има си разлика, голема разлика, особено у самио филинг за возејне. Нешто шо мала кола никојпат нема да ти го овозможе.

Јас мојто нон стоп си го носам на проверки, ама сега за сега доста добро се држе. Единствено сега требе нов акумулатор да му земам, оти фабричкио почна да откажува. А зима иде.... :):)

И ќе ти кажам, мондеата са ного потценени коли. Неправедно потценени. ;)
Ќе го распрашам другаров за мондеово убаво :)

А за дизелот ја издува на двапати брат ми, ставивме ликви моли и вурт после тоа адитиви за чистење бла бла
После егр вентил демек било ама пак дими
Мајсторов вика дизните да се отворат да се проверат ама дизни на 70.000 не верувам дека ќе настрадаат
Скоро месец се матка по мајстори безврска
Иначе се работи за корса 1.7 дизел обичен од 2000 год. Па помагајте
 
Ајде да се пофалам и јас... дочекав и јас да купам кола после 9/10 месеци

3da394fc047d409689b662be3e9fd0d5.jpg


ја купив ланчијата за која што пишав вчера - утре треба да ја преведам само. и нормално нели денеска следеше едно генерално чистење (немав време за од надвор да ја исперам пошто ми излегоа 10 други работи) колата е таа, сликата е симната од реклама5 - немав време ни да ја сликам за поубаво да се види здравје утре... се е океј само треба да ја однесам на плинар (мислам дека) - мембраните се заменување иако плинот е ставен пред 2 години. монтиран е кај нас во гасматик така да ке одам до кај нив најубаво си знаат за што се работи па ке ми кажат.

Ланчија Ипсилон 1200 кубика 8 вентила 44 килловати 60 коња
регистрирана до април
атест плин со боца во резервно тркало
клима централно со далинско аирбег електрика на ретровизори електрично подесување на фарови + издув (не бучи воопшто само реже :) )
4 зимски гуми со челични бандаши 14" и раткапни (солидни)
4 летни гуми со лиени бандаши 15" (солидни)

Цена - 1350 евра


мислам дека ми се исплати па... времето ке покаже...
 
Aj so sreka. Pogledni ja odozdole,lanciite do 2000g strasno skapuvaat na patos i pragovi. Interesno kolice,ama malce tersene ke ti bide za delovi i odrzuvanje.
здравје... моторот е фиат - 99% одговараат делови од пунто барем СИТЕ што имале ланчија ми го рекоа тоа а за скапано не најдовме никаде осим на едно место малце почнува да рѓа.. утре и на канал ке ја однесам па ке видам што е како е - од наше гледање не видовме никаква сериозна маана што би коштала многу пари
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom