Boomerang
Немој CTRL+W.
- Член од
- 18 јуни 2006
- Мислења
- 3.709
- Поени од реакции
- 809
Е вака сега, прилоуд се користи за да се приспособи амортизерот (со федер) на тежината на возачот. Поголема телесна тежина - се мести на (+) потврдо, помала на (-) помеко. Инаку за на асфалт и угорница се користи локаут за да не губиш на сила. Значи две сосема различни работи.
Ако го ставиш прилоудот на најтврдо, пак губиш сила на вртење на педалите т.е. амортизерот пумпа.![]()
Дали знаеш колку цели завртувања (360 степени) има од крајно + до -? За да го наместам некаде на пола, пошто прилично заморно е да го вртам тоа рачно, немам соодветен алат (прочитав некаде дека има алат за вртење на тоа "вртилото"
