Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Е вака сега, прилоуд се користи за да се приспособи амортизерот (со федер) на тежината на возачот. Поголема телесна тежина - се мести на (+) потврдо, помала на (-) помеко. Инаку за на асфалт и угорница се користи локаут за да не губиш на сила. Значи две сосема различни работи. :)
Ако го ставиш прилоудот на најтврдо, пак губиш сила на вртење на педалите т.е. амортизерот пумпа. :)

Дали знаеш колку цели завртувања (360 степени) има од крајно + до -? За да го наместам некаде на пола, пошто прилично заморно е да го вртам тоа рачно, немам соодветен алат (прочитав некаде дека има алат за вртење на тоа "вртилото" :D)
 
Дали знаеш колку цели завртувања (360 степени) има од крајно + до -? За да го наместам некаде на пола, пошто прилично заморно е да го вртам тоа рачно, немам соодветен алат (прочитав некаде дека има алат за вртење на тоа "вртилото" :D)

Ха, ха, тоа не може никој да знае, различно е кај сите. Земи наштелувај еднаш па вози, ако не ти се допаѓа пробај пак и се така додека не осетиш како највеќе то одговара. Кога ќе дојдеш до крајот (+/-) со вртење само застанува т.е. има граничник. Не знам што ќе ти е алат. Си има мала рачка за вртење, освен ако имаш некој дефект, нешто да не е во ред со амортизерот. :)
 
Момци да ве известам дека си земав Specialized Hard Rock Sport, за 13к. Под тоа несакаше да го даде дечкото, али нема везе.. океј цена е :) Го однесов во Велоспринт за да го ѕирнат, и ми кажаа дека е топ точакот, само што ланецот сум требало да го сменам, бидејќи 90% бил изеден. А и приметувам дека, кога вртам наназад со педалите не оди мазно туку што знам крцка нешто апаратчето како да сака да смени, што значи дека треба и да се штелува апаратчето. како што знам дечкото па и не го носел точакот на сервис, и треба да го однесам на комплетен сервис. па незнам дали да го направам тоа сам, гледајќи на јутјуб видеа, или подобро е да го однесам во велоспринт кој за комплетен сервис без вилушка е 600 денари, а за вилушка комплетен е плус 600, или основен плус 300. Исто и за ланец, навистина би ми ги оштетил запчаниците ако го возам вака, и не го сменам ? И дајте некој корисен совет за почетник велосипедист :)
Фала ви на досегашните совети btw :)
 
Момци да ве известам дека си земав Specialized Hard Rock Sport, за 13к. Под тоа несакаше да го даде дечкото, али нема везе.. океј цена е :) Го однесов во Велоспринт за да го ѕирнат, и ми кажаа дека е топ точакот, само што ланецот сум требало да го сменам, бидејќи 90% бил изеден. А и приметувам дека, кога вртам наназад со педалите не оди мазно туку што знам крцка нешто апаратчето како да сака да смени, што значи дека треба и да се штелува апаратчето. како што знам дечкото па и не го носел точакот на сервис, и треба да го однесам на комплетен сервис. па незнам дали да го направам тоа сам, гледајќи на јутјуб видеа, или подобро е да го однесам во велоспринт кој за комплетен сервис без вилушка е 600 денари, а за вилушка комплетен е плус 600, или основен плус 300. Исто и за ланец, навистина би ми ги оштетил запчаниците ако го возам вака, и не го сменам ? И дајте некој корисен совет за почетник велосипедист :)
Фала ви на досегашните совети btw :)
Честита нека ти е, со здравје да си го возиш.Мислам дека го видов велосипедот на оглас пред некоја ден (бела боја) и топ беше.

Ако ти е ланецот за менување тогаш однеси го да ти го сменат или ако си доволно уверен во своите механичарски способности сам смени си го.Би те советувал да си купиш поквалитетен ланец за повеќе пари бидејќи со сигурност многу повеќе ќе те служи.
Препорачливо ти е да си ги наштелуваш менувачите и кочниците што е многу лесно и едноставно и за тоа според мене не ти треба сервис.Не ги чепкај осовините доколку не осетиш луфта во вртењето на педалите.
 
Момци да ве известам дека си земав Specialized Hard Rock Sport, за 13к. Под тоа несакаше да го даде дечкото, али нема везе.. океј цена е :) Го однесов во Велоспринт за да го ѕирнат, и ми кажаа дека е топ точакот, само што ланецот сум требало да го сменам, бидејќи 90% бил изеден. А и приметувам дека, кога вртам наназад со педалите не оди мазно туку што знам крцка нешто апаратчето како да сака да смени, што значи дека треба и да се штелува апаратчето. како што знам дечкото па и не го носел точакот на сервис, и треба да го однесам на комплетен сервис. па незнам дали да го направам тоа сам, гледајќи на јутјуб видеа, или подобро е да го однесам во велоспринт кој за комплетен сервис без вилушка е 600 денари, а за вилушка комплетен е плус 600, или основен плус 300. Исто и за ланец, навистина би ми ги оштетил запчаниците ако го возам вака, и не го сменам ? И дајте некој корисен совет за почетник велосипедист :)
Фала ви на досегашните совети btw :)

Честито нов точак, убаво да те вози. Нов ланец обавезно и што побрзо, вака само ги "јаде" касетата и преносот, па после да не треба и нив да ги менуваш и да те боли глава. Ако до сега не си чепкал по велосипед т.е. немаш искуство најдобро да го однесеш кај некој што знае т.е. на сервис. Батали јутјуб видеата, не е се така лесно како што изгледа, да не зезнеш нешто. Исто така ти треба и квалитетен алат. Најдобро однеси го на сервис, добро да го исчистат, подмачкаат и наштелуваат. :)
--- надополнето: 17 септември 2013 во 22:01 ---
Би те советувал да си купиш поквалитетен ланец за повеќе пари бидејќи со сигурност многу повеќе ќе те служи.
Па и не дека има некој поквалитетен ланец за 7 брзини, т.е. нема избор, му останува истиот да го стави. Евентуално за 8 брзини, но тој е малку потенок па може да има проблеми со менувачите и касетата. :)
 
Честита нека ти е, со здравје да си го возиш.Мислам дека го видов велосипедот на оглас пред некоја ден (бела боја) и топ беше.

Ако ти е ланецот за менување тогаш однеси го да ти го сменат или ако си доволно уверен во своите механичарски способности сам смени си го.Би те советувал да си купиш поквалитетен ланец за повеќе пари бидејќи со сигурност многу повеќе ќе те служи.
Препорачливо ти е да си ги наштелуваш менувачите и кочниците што е многу лесно и едноставно и за тоа според мене не ти треба сервис.Не ги чепкај осовините доколку не осетиш луфта во вртењето на педалите.

Фала поубав да си купиш :)
иначе препорака за ланец? Велоспринт ми кажаа дека кај нив ланците се од 400 па нагоре. Што би рекол за тој ланец? Или препорака за некој поефтин а солидно квалитетен ланец, исто и за квалитетен сервис каде би ми препорачале да го однесам ?
Честито нов точак, убаво да те вози. Нов ланец обавезно и што побрзо, вака само ги "јаде" касетата и преносот, па после да не треба и нив да ги менуваш и да те боли глава. Ако до сега не си чепкал по велосипед т.е. немаш искуство најдобро да го однесеш кај некој што знае т.е. на сервис. Батали јутјуб видеата, не е се така лесно како што изгледа, да не зезнеш нешто. Исто така ти треба и квалитетен алат. Најдобро однеси го на сервис, добро да го исчистат, подмачкаат и наштелуваат. :)
--- надополнето: 17 септември 2013 во 22:01 ---

Па и не дека има некој поквалитетен ланец за 7 брзини, т.е. нема избор, му останува истиот да го стави. Евентуално за 8 брзини, но тој е малку потенок па може да има проблеми со менувачите. :)

Фала и на тебе другар, и ти подобар да си купиш :)
Иначе 8 брзини има, нема 7 :)
п.с. за предната вилушка ? дали би требало и таа да се сервисира, со амортизерот? или ?
 
Фала поубав да си купиш :)
иначе препорака за ланец? Велоспринт ми кажаа дека кај нив ланците се од 400 па нагоре. Што би рекол за тој ланец? Или препорака за некој поефтин а солидно квалитетен ланец, исто и за квалитетен сервис каде би ми препорачале да го однесам ?

Фала и на тебе другар, и ти подобар да си купиш :)
Иначе 8 брзини има, нема 7 :)
п.с. за предната вилушка ? дали би требало и таа да се сервисира, со амортизерот? или ?

Штом е со 8 брзини немаш проблем (поновите Hardrock се со 7), имаш поголем избор на ланци, на пример како подобри Sram PG-830 или PG-850. Цените им се движат од прилика 800 ден за првиот и околу 1200 за вториот. Можеби малку поскапи ама ептен добро си ја вршат работата т.е. се квалитетни.
Да, амортизерот се сервисира, во твојот случај (SR Suntour) се чисти, подмачкува, се проверуваат прашинарките. Ако предходниот сопстеник не направил сервис, дефинитивно треба да му направиш. Може и да го оставиш (амортизерот) за на пролет зошто веќе е скоро крај на сезона, но не и да го заборавиш. :)
 
Штом е со 8 брзини немаш проблем (поновите Hardrock се со 7), имаш поголем избор на ланци, на пример како подобри Sram PG-830 или PG-850. Цените им се движат од прилика 800 ден за првиот и околу 1200 за вториот. Можеби малку поскапи ама ептен добро си ја вршат работата т.е. се квалитетни.
Да, амортизерот се сервисира, во твојот случај (SR Suntour) се чисти, подмачкува, се проверуваат прашинарките. Ако предходниот сопстеник не направил сервис, дефинитивно треба да му направиш. Може и да го оставиш (амортизерот) за на пролет зошто веќе е скоро крај на сезона, но не и да го заборавиш. :)

Сезоната можеби заврши за повеќето, но не и за мене :) Ќе го веслам дур не падне снег, па што знам... можеби и би требало да се среди и амортизерот, но основен сервис, според ова што го напиша... ? или и на него да му удрам фул :)
Срам 830 е 400 денари на велоспринт странава?? Но нема PG ознака него. :)
Во пробајк го има истиот но со PC oзнака за 550 денари :) Има некоја разлика меѓу нив ?
Пошто тој можам да си го дозволам, не е воопшто скап :)
И пак уште едно прашање, дали доволно е да направам основен сервис, или комплетен сервис, и каде вие го правите тоа? во некој овластен сервис, или кај обичен точкар или ? Сеа извинете вака што замарам, со некои можеби нубски и глупави прашање, али сакам да се информирам :)
 
Во 1963 во Скопје имало 100.000 велосипеди, почист воздух - подобар живот
Дојдете да не посетите на Европската недела на мобилност на 20 септември во Парк кај Школка, ќе биде интересно, освен можноста да се добијат велосипеди ќе има и награди од нас.... Се гледаме...
150704_582258421836159_1219623002_n.jpg
 
Сезоната можеби заврши за повеќето, но не и за мене :) Ќе го веслам дур не падне снег, па што знам... можеби и би требало да се среди и амортизерот, но основен сервис, според ова што го напиша... ? или и на него да му удрам фул :)
Срам 830 е 400 денари на велоспринт странава?? Но нема PG ознака него. :)
Во пробајк го има истиот но со PC oзнака за 550 денари :) Има некоја разлика меѓу нив ?
Пошто тој можам да си го дозволам, не е воопшто скап :)
И пак уште едно прашање, дали доволно е да направам основен сервис, или комплетен сервис, и каде вие го правите тоа? во некој овластен сервис, или кај обичен точкар или ? Сеа извинете вака што замарам, со некои можеби нубски и глупави прашање, али сакам да се информирам :)

Супер, купи го тој без PG ознака (постарите модели беа со PG), PC ознака значи сека ланецот е за роуд бајк. Ич не се мисли, смени го одма. Нели пиша погоре дека предходниот сопственик не му направил сервис до сега, затоа најдобро ти направи му фул сервис па да си мирен понатаму. Добар сервис имаш во Outdoor (Гари) и Probike (Милан). Јас на тие места го носам, зависно од потребите. :)
 
Ај да прашам нешто ?
Се исплати да земам(нов) Sprint Sintero Man 28 со комлет Acera (преден заден и кочници)24 брзини ,Sr Suntur со lockout,гуми kenda,дупли бандажи за 17500 ден со (попуст)
 
Ај да прашам нешто ?
Се исплати да земам(нов) Sprint Sintero Man 28 со комлет Acera (преден заден и кочници)24 брзини ,Sr Suntur со lockout,гуми kenda,дупли бандажи за 17500 ден со (попуст)

Батали тоа, земи ова (18.500 со 20% попуст), барем супербренд ќе поседуваш а највеќе од се, квалитетна рамка. :)
 
Батали тоа, земи ова (18.500 со 20% попуст), барем супербренд ќе поседуваш а највеќе од се, квалитетна рамка. :)

некако повеќе ми прави ќеф 28-ца ,затоа гледам такви.
Зар Sprint-ов до толку нечини ?
 
некако повеќе ми прави ќеф 28-ца ,затоа гледам такви.
Зар Sprint-ов до толку нечини ?

Не викам дека не чини, инаку бугарски бренд е Sprint, јас ти понудив подобро и квалитет за парите. :)
 
Не викам дека не чини, инаку бугарски бренд е Sprint, јас ти понудив подобро и квалитет за парите. :)

Фала ,само во план сум 28-ца да земам ,гледав Specialized Sirrus ,али 5000 ден. поскап и со послаба опрема мислам дека беше, гледав и Merida Crossway 20 и тој беше негде околу 24 000,
ги пробав сите (не ги возев ) сите ми се исти ,некако многу пари ми стојат овие ,а ќе го возам еднаш неделно кеј и до средно водно понекогаш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom