- Член од
- 6 септември 2013
- Мислења
- 3
- Поени од реакции
- 1
- Возраст
- 39
Освојување на социјалните мрежи
Интернетот и социјалните мрежи на среќа се и местото од каде неброено пати тргнуваа во реализација корисни, благородни и хумани идеи. Но, Фејсбук исто толку се „дави“ во ниско ниво на комуникација, говор на омраза, меѓупартиски надитрувања.
„Политичките партии кои го контролираат медиумскиот простор се трудат да воспостават контрола и врз дискурсот на интернет. Од воведување нови законски решенија со кои се ограничува слободата на говор, јавни закани дека се следи кој што прави на социјалните мрежи од институциите под партиска контрола (при што, нема јавно достапни информации за постапки против ширители на говор на омраза), до координирано малтретирање одредени корисници, или пак наредби на партиските членови или зависните вработени во јавна администрација да го откажат пријателството со „неподобни“ активисти. Како последица, голем број корисници на социјалните мрежи се откажуваат или престануваат да ги користат за дискусии за општествени прашања, туку само за „лесни теми“ или лични, семејни објави“, вели Стојановски од Метаморфозис
Интернетот и социјалните мрежи на среќа се и местото од каде неброено пати тргнуваа во реализација корисни, благородни и хумани идеи. Но, Фејсбук исто толку се „дави“ во ниско ниво на комуникација, говор на омраза, меѓупартиски надитрувања.
„Политичките партии кои го контролираат медиумскиот простор се трудат да воспостават контрола и врз дискурсот на интернет. Од воведување нови законски решенија со кои се ограничува слободата на говор, јавни закани дека се следи кој што прави на социјалните мрежи од институциите под партиска контрола (при што, нема јавно достапни информации за постапки против ширители на говор на омраза), до координирано малтретирање одредени корисници, или пак наредби на партиските членови или зависните вработени во јавна администрација да го откажат пријателството со „неподобни“ активисти. Како последица, голем број корисници на социјалните мрежи се откажуваат или престануваат да ги користат за дискусии за општествени прашања, туку само за „лесни теми“ или лични, семејни објави“, вели Стојановски од Метаморфозис