Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Мхм, благодарам за советот.
Тогаш дај предложете некое парче до кај 15, 16 иљадарки.
Да кажеме дека може и поволен али нормално да тера барем 4,5 год без проблем.
Сакам да има дискови заради тоа што е естетски поубаво.
Е сега не знам дали е покорисно, и по тајно бидејќи не сум имал прилика да возам велосипед со диск кочење.
Фала пуно.
 
Ако може некој да ми препорача некој добри велосипед?
Овој мојот што го имам пред умирање е...
Ми треба roadbike.
 
Бидејќи многу има членови што потпрашуваат за препорака и слично, дали може некој искусен да напише што се подразбира под добар точак - што вреди за парите.
На што треба да се обрне внимание при избор на точак, каков минимум да биде исполнет, каков преден амортизер, кочници, менувачи ...?
Баш погоре *phoenix* има напишано "Кој со нормален памет би ставал zoom 40mm."

Јас искрено ете појма неам, ништо не ми значи тоа 40 :)

Ете ако може некој во кратки црти да објасни што како зашто, бидејќи и јас прашуав за capriolo од 17 000 ден, а испадна трек од 15 000 да е подобар, а ќе речеш земи поскупо ако не знаеш, али за точациве не било баш така, си имало зезанции...

 
Бидејќи многу има членови што потпрашуваат за препорака и слично, дали може некој искусен да напише што се подразбира под добар точак - што вреди за парите.
На што треба да се обрне внимание при избор на точак, каков минимум да биде исполнет, каков преден амортизер, кочници, менувачи ...?
Баш погоре *phoenix* има напишано "Кој со нормален памет би ставал zoom 40mm."

Јас искрено ете појма неам, ништо не ми значи тоа 40 :)

Ете ако може некој во кратки црти да објасни што како зашто, бидејќи и јас прашуав за capriolo од 17 000 ден, а испадна трек од 15 000 да е подобар, а ќе речеш земи поскупо ако не знаеш, али за точациве не било баш така, си имало зезанции...

Еве ти ранг за опрема на велосипеди, па според опремата што ја носи можеш да го процениш квалитетот на велосипедот ...Се останато преостанува на рамката, стемовите, воланите, седлото, но да бидеме искрени кога ќе дојде некој да одлучува дали да купи карбонски стем или пак алуминиум, или пак дали да даде пари за Брукс седло тогаш тој најверојатно нема да има потреба од општи совети.
 
Бидејќи многу има членови што потпрашуваат за препорака и слично, дали може некој искусен да напише што се подразбира под добар точак - што вреди за парите.
На што треба да се обрне внимание при избор на точак, каков минимум да биде исполнет, каков преден амортизер, кочници, менувачи ...?
Баш погоре *phoenix* има напишано "Кој со нормален памет би ставал zoom 40mm."

Јас искрено ете појма неам, ништо не ми значи тоа 40 :)

Ете ако може некој во кратки црти да објасни што како зашто, бидејќи и јас прашуав за capriolo од 17 000 ден, а испадна трек од 15 000 да е подобар, а ќе речеш земи поскупо ако не знаеш, али за точациве не било баш така, си имало зезанции...
40mm е одот на амортизерот.Кога купуваш велосипед за цена околу 300 евра главното нешто на што треба да се обрни внимание е рамот бидејќи деловите кај сите ќе бидат тука некаде.Пред се гледај рамот да е алумински,да е од реномирана фирма и да ти одговара на висината.Со текот на времето ќе можеш да ги менуваш деловите.Менувачите ќе бидат или tourney или altus (2-те најниски модели на шимано) што за лесна cross-country вожња се сосем доволни.Кочниците во секој случај гледај да бидат обични т.е. V-brake.На велосипед од 300 евра нема никогаш ама баш никогаш да најдеш добри диск кочници од нив може само глава да те боли.Цените што ги гледаш на сајтовите се често повисоки од тие во моментот т.е. имаат попусти,промоции и слично па може да ги земиш за многу поевтино.Јас би ти го препорачал Specialized кој ти го посочи Windfucker погоре.50 евра е поскап но за таа сума добиваш многу повеќе од каприолото и трекот.
 
Windfucker Брат таа листа некако комплицирино ми изгледа, бидејќи не се разбирам од опрема ама баш ич.
Убаво е да се знае за ранкингот ама сега да земам се поеднинечно да ја гуглам многу време ќе изгубам.

Не ми треба некој ептен профи велосипед, мислам ми треба али немам финансии. :)
Собим велосипедите ептен се крш, секако ок колку ќе платиш толку ќе возиш ама овие ептен малку траат. Последниот што го земав потрошив околу 130 евра не го возев ни две сезони.
Спремен сум да платам 12 од 15 к повеќе не ми се дава за велосипед. Али за тие пари би сакал да не чепнам ништо на велосипедот барем 3, 4 сезони секако со нормално возење без егзибиции. :D
 
Windfucker Брат таа листа некако комплицирино ми изгледа, бидејќи не се разбирам од опрема ама баш ич.
Убаво е да се знае за ранкингот ама сега да земам се поеднинечно да ја гуглам многу време ќе изгубам.

Не ми треба некој ептен профи велосипед, мислам ми треба али немам финансии. :)
Собим велосипедите ептен се крш, секако ок колку ќе платиш толку ќе возиш ама овие ептен малку траат. Последниот што го земав потрошив околу 130 евра не го возев ни две сезони.
Спремен сум да платам 12 од 15 к повеќе не ми се дава за велосипед. Али за тие пари би сакал да не чепнам ништо на велосипедот барем 3, 4 сезони секако со нормално возење без егзибиции. :D
друже и ја не се разбирам од велосипеди, ама малце логика, малце читање и не е некоја филозофија, ако имаш желба да поднаучиш нешо. А шо се тиче муабетот твој 3-4 сезони да не чепнеш нишо, заборај! мислам дај малце логика, и од 1000еур да купиш точак, си има потрошни материјали, редовни сервиси у зависност колку активно го возиш, и да не прајш егзибиции ланец може да ти се скине ако не знаеш да го возиш, гума може да ти се дупне и без егзибиции, жица на тркало може да ти се сјебе од немарност.....ееееее тури минимум 2000-3000мкд годишно плус.
и као кажа спремен сум да платам....помислив ќе кажеш 600-700еур, а за тие пари 12-15к на ново ептен основен модел кој ако си го пазиш и редовно одржуеш ќе те служи. а профи точак не ти треба, иако викаш дека ти треба али немаш финансии. сакам да ти кажам, тоа ти е ко да купиш компјутер од 1000еур, а да знаеш само да сурфаш на нет и да уклучуеш вор и ексел.
--- надополнето: 13 јули 2013 во 22:59 ---
друже и ја не се разбирам од велосипеди, ама малце логика, малце читање и не е некоја филозофија, ако имаш желба да поднаучиш нешо. А шо се тиче муабетот твој 3-4 сезони да не чепнеш нишо, заборај! мислам дај малце логика, и од 1000еур да купиш точак, си има потрошни материјали, редовни сервиси у зависност колку активно го возиш, и да не прајш егзибиции ланец може да ти се скине ако не знаеш да го возиш, гума може да ти се дупне и без егзибиции, жица на тркало може да ти се сјебе од немарност.....ееееее тури минимум 2000-3000мкд годишно плус.
и као кажа спремен сум да платам....помислив ќе кажеш 600-700еур, а за тие пари 12-15к на ново ептен основен модел кој ако си го пазиш и редовно одржуеш ќе те служи. а профи точак не ти треба, иако викаш дека ти треба али немаш финансии. сакам да ти кажам, тоа ти е ко да купиш компјутер од 1000еур, а да знаеш само да сурфаш на нет и да уклучуеш ворд и ексел.
шо и да купиш за тие пари нема да згрешиш, се ти е исто. мислам на таа цена нема простор да се споредуваат бајкови, па да се думаш ова е боље она е боље. најбитно е да видиш за шо ќе ти е точакот т.е. кај ќе го возиш, па да си земеш некој хибрид или според потребите...сите летаме по мтб, а после 90% возиш на асфалт.
 
друже и ја не се разбирам од велосипеди, ама малце логика, малце читање и не е некоја филозофија, ако имаш желба да поднаучиш нешо. А шо се тиче муабетот твој 3-4 сезони да не чепнеш нишо, заборај! мислам дај малце логика, и од 1000еур да купиш точак, си има потрошни материјали, редовни сервиси у зависност колку активно го возиш, и да не прајш егзибиции ланец може да ти се скине ако не знаеш да го возиш, гума може да ти се дупне и без егзибиции, жица на тркало може да ти се сјебе од немарност.....ееееее тури минимум 2000-3000мкд годишно плус.
и као кажа спремен сум да платам....помислив ќе кажеш 600-700еур, а за тие пари 12-15к на ново ептен основен модел кој ако си го пазиш и редовно одржуеш ќе те служи. а профи точак не ти треба, иако викаш дека ти треба али немаш финансии. сакам да ти кажам, тоа ти е ко да купиш компјутер од 1000еур, а да знаеш само да сурфаш на нет и да уклучуеш вор и ексел.
--- надополнето: 13 јули 2013 во 22:59 ---

шо и да купиш за тие пари нема да згрешиш, се ти е исто. мислам на таа цена нема простор да се споредуваат бајкови, па да се думаш ова е боље она е боље. најбитно е да видиш за шо ќе ти е точакот т.е. кај ќе го возиш, па да си земеш некој хибрид или според потребите...сите летаме по мтб, а после 90% возиш на асфалт.

Кога мислев да не чепкам мислам на задниот и средниот пренос, мењачот сајли и такви работи. За гуртни, гуми, жици нормално е дека мора да се одржуваат- менуваат сепак тоа е потрошен матрајал.

Сакав да прашам онака кој е со подобри осовини, преноси, менувачи. На стариот што го имав после 5 месеци почнаа да имаат „луфт“ преносите, а после година дена задниот откажа начисто.
И не е само случај кај мене, речиси на сите велосипеди од Собим го имаат проблем. Ај од 3000, 4000 да сватам ама овие поскапите верзии сепак треба да траат повеќе.
12 000 сепак не е мала пара да се даде за велосипед, сепак живееме во Мкд кај што плата е дури и пониска од 12 000.
Не сме сите родители на богати деца па да можеме да си дозволиме такви луксузи како Пц или бајк од 10000 че. За коли па нејќам ни да правам муабет.
 
Windfucker Брат таа листа некако комплицирино ми изгледа, бидејќи не се разбирам од опрема ама баш ич.
Убаво е да се знае за ранкингот ама сега да земам се поеднинечно да ја гуглам многу време ќе изгубам.

Не ми треба некој ептен профи велосипед, мислам ми треба али немам финансии. :)
Собим велосипедите ептен се крш, секако ок колку ќе платиш толку ќе возиш ама овие ептен малку траат. Последниот што го земав потрошив околу 130 евра не го возев ни две сезони.
Спремен сум да платам 12 од 15 к повеќе не ми се дава за велосипед. Али за тие пари би сакал да не чепнам ништо на велосипедот барем 3, 4 сезони секако со нормално возење без егзибиции. :D

Иван не знам колку си висок и колкав е овој рам, ама еве ти солиден велосипед за ефтини пари за низ град.
Го продава типов подолго време истиот велосипед и сигурно ќе му пушти уште 1000 ден. од цената и ќе го земеш за 7000 ден.
Земи некој кој што знае нешто за велосипеди, во случај ако ти одговара големината на рамот, нема некакви испукување на рамот и деловите не се премногу истрошени со оваа опрема да направиш еден добар сервис сигурно ќе поминеш година дена без да го чепнеш.


http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=820449
 
Иван не знам колку си висок и колкав е овој рам, ама еве ти солиден велосипед за ефтини пари за низ град.
Го продава типов подолго време истиот велосипед и сигурно ќе му пушти уште 1000 ден. од цената и ќе го земеш за 7000 ден.
Земи некој кој што знае нешто за велосипеди, во случај ако ти одговара големината на рамот, нема некакви испукување на рамот и деловите не се премногу истрошени со оваа опрема да направиш еден добар сервис сигурно ќе поминеш година дена без да го чепнеш.


http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=820449

Фала ти.
Баш вчера го гледав, само некако не ми го прави кефот затоа што е повеќе класик од што спортски. Али секако ќе врши работа, бидејќи ми треба за road возење.
Висината ќе биде тмн, бидејќи јас сум 1.90.
Ако не ве мрзи дајте уште некоја понуда па ќе видаме што како.
Само да е тука во околината, немој некој во Охрид... :icon_mrgr:
 
По долго размислување, нервози и карање дојдов до заклучок дека треба да си купам еднаш скап и асален велосипед. Со оглед на тоа дека секоја година купував по два велосипеди од оние евтините околу 5 000 ден. и не сметајќи ги парите фрлени за нивни поправки и одржување, барам од вас совет за тоа како да си ги скратам маките и да земам еднаш еден саглам. Не ме интересира колку ќе кошта, туку само да возам ко човек. Знам дека и тој што ќе го земам ќе се расипува, ама во споредба со овие кинескиве до сега има да биде каде, каде подобар. Ми треба за низ град, возење по асвалт и неасвалтирани улици и за возење по селски улици ( оние земја што се ). Исто така да издржува удари ( затоа што улициве у Скопје не се прилагодени за велосипед, па качи се-симни се ми е смачено ), да можам да се искачувам на некоја од средниве планини... Ако треба и 20 години ќе собирам пари, ама веќе на оние шугавине не се качувам и не планирам да губам нерви со нив. Затоа што мислите за еден ваков солиден колку пари треба да си соберам и еднаш во животот да си го направам кејфот? P.S. Знам дека сум се заебал многу, ама тоа е. Не може во се да се разбира човек.
 
Има ли некој две надворешни, мазни гуми ? Само да не се на распаѓање..
 
По долго размислување, нервози и карање дојдов до заклучок дека треба да си купам еднаш скап и асален велосипед. Со оглед на тоа дека секоја година купував по два велосипеди од оние евтините околу 5 000 ден. и не сметајќи ги парите фрлени за нивни поправки и одржување, барам од вас совет за тоа како да си ги скратам маките и да земам еднаш еден саглам. Не ме интересира колку ќе кошта, туку само да возам ко човек. Знам дека и тој што ќе го земам ќе се расипува, ама во споредба со овие кинескиве до сега има да биде каде, каде подобар. Ми треба за низ град, возење по асвалт и неасвалтирани улици и за возење по селски улици ( оние земја што се ). Исто така да издржува удари ( затоа што улициве у Скопје не се прилагодени за велосипед, па качи се-симни се ми е смачено ), да можам да се искачувам на некоја од средниве планини... Ако треба и 20 години ќе собирам пари, ама веќе на оние шугавине не се качувам и не планирам да губам нерви со нив. Затоа што мислите за еден ваков солиден колку пари треба да си соберам и еднаш во животот да си го направам кејфот? P.S. Знам дека сум се заебал многу, ама тоа е. Не може во се да се разбира човек.
Според потребите и маките кои ги имаш тебе ти треба МТ бајк, ќе го возиш секаде, од улица до планина. Цените се движат од 25.000 ден. па нагоре, зборам за посолидните супербренд модели. Од поефтиниве би ти препорачал Polar Avalanche кој се продава во Бајкмаркет за околу 20.000 ден., мој другар го има и е презадоволен од цената и понуденото. Ти убаво разгледај и види што највеќе ти одговара. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom