zocc
911
- Член од
- 9 мај 2011
- Мислења
- 2.912
- Поени од реакции
- 1.678
Не вреди ама ич, за таа цена ќе најдеш многу подобар велосипед.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Бидејќи многу има членови што потпрашуваат за препорака и слично, дали може некој искусен да напише што се подразбира под добар точак - што вреди за парите.
На што треба да се обрне внимание при избор на точак, каков минимум да биде исполнет, каков преден амортизер, кочници, менувачи ...?
Баш погоре *phoenix* има напишано "Кој со нормален памет би ставал zoom 40mm."
Јас искрено ете појма неам, ништо не ми значи тоа 40
Ете ако може некој во кратки црти да објасни што како зашто, бидејќи и јас прашуав за capriolo од 17 000 ден, а испадна трек од 15 000 да е подобар, а ќе речеш земи поскупо ако не знаеш, али за точациве не било баш така, си имало зезанции...
40mm е одот на амортизерот.Кога купуваш велосипед за цена околу 300 евра главното нешто на што треба да се обрни внимание е рамот бидејќи деловите кај сите ќе бидат тука некаде.Пред се гледај рамот да е алумински,да е од реномирана фирма и да ти одговара на висината.Со текот на времето ќе можеш да ги менуваш деловите.Менувачите ќе бидат или tourney или altus (2-те најниски модели на шимано) што за лесна cross-country вожња се сосем доволни.Кочниците во секој случај гледај да бидат обични т.е. V-brake.На велосипед од 300 евра нема никогаш ама баш никогаш да најдеш добри диск кочници од нив може само глава да те боли.Цените што ги гледаш на сајтовите се често повисоки од тие во моментот т.е. имаат попусти,промоции и слично па може да ги земиш за многу поевтино.Јас би ти го препорачал Specialized кој ти го посочи Windfucker погоре.50 евра е поскап но за таа сума добиваш многу повеќе од каприолото и трекот.Бидејќи многу има членови што потпрашуваат за препорака и слично, дали може некој искусен да напише што се подразбира под добар точак - што вреди за парите.
На што треба да се обрне внимание при избор на точак, каков минимум да биде исполнет, каков преден амортизер, кочници, менувачи ...?
Баш погоре *phoenix* има напишано "Кој со нормален памет би ставал zoom 40mm."
Јас искрено ете појма неам, ништо не ми значи тоа 40
Ете ако може некој во кратки црти да објасни што како зашто, бидејќи и јас прашуав за capriolo од 17 000 ден, а испадна трек од 15 000 да е подобар, а ќе речеш земи поскупо ако не знаеш, али за точациве не било баш така, си имало зезанции...
друже и ја не се разбирам од велосипеди, ама малце логика, малце читање и не е некоја филозофија, ако имаш желба да поднаучиш нешо. А шо се тиче муабетот твој 3-4 сезони да не чепнеш нишо, заборај! мислам дај малце логика, и од 1000еур да купиш точак, си има потрошни материјали, редовни сервиси у зависност колку активно го возиш, и да не прајш егзибиции ланец може да ти се скине ако не знаеш да го возиш, гума може да ти се дупне и без егзибиции, жица на тркало може да ти се сјебе од немарност.....ееееее тури минимум 2000-3000мкд годишно плус.Windfucker Брат таа листа некако комплицирино ми изгледа, бидејќи не се разбирам од опрема ама баш ич.
Убаво е да се знае за ранкингот ама сега да земам се поеднинечно да ја гуглам многу време ќе изгубам.
Не ми треба некој ептен профи велосипед, мислам ми треба али немам финансии.
Собим велосипедите ептен се крш, секако ок колку ќе платиш толку ќе возиш ама овие ептен малку траат. Последниот што го земав потрошив околу 130 евра не го возев ни две сезони.
Спремен сум да платам 12 од 15 к повеќе не ми се дава за велосипед. Али за тие пари би сакал да не чепнам ништо на велосипедот барем 3, 4 сезони секако со нормално возење без егзибиции.![]()
шо и да купиш за тие пари нема да згрешиш, се ти е исто. мислам на таа цена нема простор да се споредуваат бајкови, па да се думаш ова е боље она е боље. најбитно е да видиш за шо ќе ти е точакот т.е. кај ќе го возиш, па да си земеш некој хибрид или според потребите...сите летаме по мтб, а после 90% возиш на асфалт.друже и ја не се разбирам од велосипеди, ама малце логика, малце читање и не е некоја филозофија, ако имаш желба да поднаучиш нешо. А шо се тиче муабетот твој 3-4 сезони да не чепнеш нишо, заборај! мислам дај малце логика, и од 1000еур да купиш точак, си има потрошни материјали, редовни сервиси у зависност колку активно го возиш, и да не прајш егзибиции ланец може да ти се скине ако не знаеш да го возиш, гума може да ти се дупне и без егзибиции, жица на тркало може да ти се сјебе од немарност.....ееееее тури минимум 2000-3000мкд годишно плус.
и као кажа спремен сум да платам....помислив ќе кажеш 600-700еур, а за тие пари 12-15к на ново ептен основен модел кој ако си го пазиш и редовно одржуеш ќе те служи. а профи точак не ти треба, иако викаш дека ти треба али немаш финансии. сакам да ти кажам, тоа ти е ко да купиш компјутер од 1000еур, а да знаеш само да сурфаш на нет и да уклучуеш ворд и ексел.
друже и ја не се разбирам од велосипеди, ама малце логика, малце читање и не е некоја филозофија, ако имаш желба да поднаучиш нешо. А шо се тиче муабетот твој 3-4 сезони да не чепнеш нишо, заборај! мислам дај малце логика, и од 1000еур да купиш точак, си има потрошни материјали, редовни сервиси у зависност колку активно го возиш, и да не прајш егзибиции ланец може да ти се скине ако не знаеш да го возиш, гума може да ти се дупне и без егзибиции, жица на тркало може да ти се сјебе од немарност.....ееееее тури минимум 2000-3000мкд годишно плус.
и као кажа спремен сум да платам....помислив ќе кажеш 600-700еур, а за тие пари 12-15к на ново ептен основен модел кој ако си го пазиш и редовно одржуеш ќе те служи. а профи точак не ти треба, иако викаш дека ти треба али немаш финансии. сакам да ти кажам, тоа ти е ко да купиш компјутер од 1000еур, а да знаеш само да сурфаш на нет и да уклучуеш вор и ексел.
--- надополнето: 13 јули 2013 во 22:59 ---
шо и да купиш за тие пари нема да згрешиш, се ти е исто. мислам на таа цена нема простор да се споредуваат бајкови, па да се думаш ова е боље она е боље. најбитно е да видиш за шо ќе ти е точакот т.е. кај ќе го возиш, па да си земеш некој хибрид или според потребите...сите летаме по мтб, а после 90% возиш на асфалт.
Windfucker Брат таа листа некако комплицирино ми изгледа, бидејќи не се разбирам од опрема ама баш ич.
Убаво е да се знае за ранкингот ама сега да земам се поеднинечно да ја гуглам многу време ќе изгубам.
Не ми треба некој ептен профи велосипед, мислам ми треба али немам финансии.
Собим велосипедите ептен се крш, секако ок колку ќе платиш толку ќе возиш ама овие ептен малку траат. Последниот што го земав потрошив околу 130 евра не го возев ни две сезони.
Спремен сум да платам 12 од 15 к повеќе не ми се дава за велосипед. Али за тие пари би сакал да не чепнам ништо на велосипедот барем 3, 4 сезони секако со нормално возење без егзибиции.![]()
Иван не знам колку си висок и колкав е овој рам, ама еве ти солиден велосипед за ефтини пари за низ град.
Го продава типов подолго време истиот велосипед и сигурно ќе му пушти уште 1000 ден. од цената и ќе го земеш за 7000 ден.
Земи некој кој што знае нешто за велосипеди, во случај ако ти одговара големината на рамот, нема некакви испукување на рамот и деловите не се премногу истрошени со оваа опрема да направиш еден добар сервис сигурно ќе поминеш година дена без да го чепнеш.
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=820449
Според потребите и маките кои ги имаш тебе ти треба МТ бајк, ќе го возиш секаде, од улица до планина. Цените се движат од 25.000 ден. па нагоре, зборам за посолидните супербренд модели. Од поефтиниве би ти препорачал Polar Avalanche кој се продава во Бајкмаркет за околу 20.000 ден., мој другар го има и е презадоволен од цената и понуденото. Ти убаво разгледај и види што највеќе ти одговара.По долго размислување, нервози и карање дојдов до заклучок дека треба да си купам еднаш скап и асален велосипед. Со оглед на тоа дека секоја година купував по два велосипеди од оние евтините околу 5 000 ден. и не сметајќи ги парите фрлени за нивни поправки и одржување, барам од вас совет за тоа како да си ги скратам маките и да земам еднаш еден саглам. Не ме интересира колку ќе кошта, туку само да возам ко човек. Знам дека и тој што ќе го земам ќе се расипува, ама во споредба со овие кинескиве до сега има да биде каде, каде подобар. Ми треба за низ град, возење по асвалт и неасвалтирани улици и за возење по селски улици ( оние земја што се ). Исто така да издржува удари ( затоа што улициве у Скопје не се прилагодени за велосипед, па качи се-симни се ми е смачено ), да можам да се искачувам на некоја од средниве планини... Ако треба и 20 години ќе собирам пари, ама веќе на оние шугавине не се качувам и не планирам да губам нерви со нив. Затоа што мислите за еден ваков солиден колку пари треба да си соберам и еднаш во животот да си го направам кејфот? P.S. Знам дека сум се заебал многу, ама тоа е. Не може во се да се разбира човек.