- Член од
- 15 март 2013
- Мислења
- 960
- Поени од реакции
- 633
Го прочитав муабетот околу “дилемата“ во кој пренос треба да се вози на водно. Извинете ама не прочитав саглам совет за дечкото што праша. Сите си презентиравте (се пофаливте) со своите перформанси.
Некои основни правила околу тоа во кој пренос треба да се вози.
1. Заборави ја брзината на движење што ја гледаш на километража. Не е битна во напредокот при возење на велосипед. Таа се подобрува со тек на време и е само крајна мерна величина.
2. Најдобро возење а со тоа и најголемо уживање при возење се постигнува со држење на темпо. Максималната брзина не секогаш е наше постигнување, туку најчесто е заслуга на конфигурацијата на теренот односно надолнината. Тотално небитна информација за тоа во каква форма си.
3. Најбитна информација е со која брзина ги ВРТИШ ПЕДАЛТЕ а не со која брзина се врти тркалото.
-При рамни делови и не толку напорни, добро возење подразбира вртење на педалите 1,5 до 2 пати во секунда односно 90-120 вртежи во минута. Ако ова темпо го имаш со леснотија во најголемиот запчаник напред и најмалиот назад, браво за тебе шибаш просек накај 40 км/ч.Држење темпо не е ако тоа трае 200 м
, се разбираме нели.
- При возење на угорнини добро темпо е 1-1,5 врт/с односно 60-90 врт/мин. Во кој пренос можеш да возиш со ова темпо, таа е твојата моментална физичка подготвеност. На прво качување на некоја јака угорница можеби ќе биде потребо да возиш во најмалиот напред и најголемиот позади и да се движиш поспоро и од пешки (пешачење 5-6 км/ч) ама не треба да се замараш со брзината бидејќи таа ќе се зголемува со тек на време односно кога истата угорнина ќе ја совладуваш во потежок пренос со исто темпо на вртење на педалите.
Друга многу битна работа. При подолги напрегања на угорници и возење со послаби вртежи се собира млечна киселина во мускулите. Потребно е да се смени во помала брзина (поголем запчаник позади) и да се вози некое време со поголем број на вртежи за да се разнесе млечната киселина. Најдобро е ако возиш стрмен дел во 1-2 брзина и наидуваш на поблага угорница го задржуваш преносот некое време и вртиш побрзо па потоа да префрлиш во поголема брзина. Ова е многу потребно за да не ве фаќат грчеви на мускулите.
ПС. Возач на кој што угорнината од кочо рацин до над панорама (со стрмнина од 13-15 %) и делот пред врвот со скоро 20% угорница се пис оф кејк и може да ги качи во 2-3 запчаник позади е спремен за тур д франс ја мислам.![]()
И сега не разбрав добро.На кое возиш напред,а на кое позади и кое го препорачуваш?И се надевам дека не очекуваш некој да брои колку вртежи има во минута.

И сметам дека прашањето уште од почеток беше како да се совладаат угорнините,а не удолниците.Тоа за надолу секој знае,зарем не.
јас сум повеќе за cat eye!Незнам која цена се сигмата,ама ако е мала разлика во цена дефинитивно изборот би требало да ти биде cateye.Ипак јапонциве ми се некако најсигурни....Sigma би требало да ти е добар, само што е за дупло и повеќе поскап од кинеските.
Ги имаш во outdoor кај Мајка Тереза и кај Вучко зад Универзална мислам, исто така имаш и Polar во bikestop.com.mk.

Koпии на километражи не зимај.