Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Што мислете за купување на мотор 125цц од 1997 година дали веќе му е поминат векот на тие машини иначе се работи за брзински мотори марка Aprilia i Cagiva
http://p1.bikepics.com/2004\06\25\bikepics-170938-320.jpg
http://p1.bikepics.com/2002\03\19\bikepics-21418-320.jpg


Овие траат 3 пати повеќе од кинескиве 125 цц на брзини што се 2012 година, иначе знаеш цена за некој од овие или прашуваш па после огласи ќе гледаш ?
 
шо мислите за kit mhr 70 цц со поминати 3500 км потрошувачка издржливост снага некое искуство...
 
шо мислите за kit mhr 70 цц со поминати 3500 км потрошувачка издржливост снага некое искуство...

Испробано многу добро само ако земиш кит ќе треба и карбуратор поголем проверено ти кажувам..
 
Испробано многу добро само ако земиш кит ќе треба и карбуратор поголем проверено ти кажувам..

Не само карбуратор, треба друга свеќица со друг фактор на топлина пр. NGK BR9 има поголема потрошувачка од обичниот клип ама и многу разлика у снага. А за издржливост знае се додека не постигне работа температура 2т мотор никако стискање.
 
Не само карбуратор, треба друга свеќица со друг фактор на топлина пр. NGK BR9 има поголема потрошувачка од обичниот клип ама и многу разлика у снага. А за издржливост знае се додека не постигне работа температура 2т мотор никако стискање.

Само со сменување на кит малосси нема да има никаква разлика 100грама со сменување на карбуратор 1.5л плус пред 1месец испробано :D
со следниот сетап максимална брина фатени на радар 109 со двајца
на кинеска 2т веспа
Malossi Kit 80cc
Gianelli Reverse
Kais Malossi
Rolni Malossi
Lamela Aprilia
Karburator 24 (мислам дека беше)

Потрошувачка 5.5л со замена на карбураторот
Потрошувачка 4.0 без замена на карбураторот

Голема улога има во снага замената на карбураторот..ако ти треба нешто помош Prilepcanecc пиши
 
би сакал да прашам имам кинески скутер 4т 80сс и сакам да му ставам малоси пренос. Ако има некој искуство да ми каже која е цената и дали се ислплати да му ставам и ако може да ми каже крајна брзина и потрошувачката колку е од плрилика.
 
Ставив Giannelli Record на Априлиата со 4,5г ролни и влече ко луд додека е прилично ладен, ко ќе загрее добро се губи од 60-70 нагоре.

Мислам дека проблемот е кај преносот, читав некој со сличен проблем го решил со малоси жолт тврд федер на вариатор. Ќе одам утре да ми го доштелнат кај што ми го монтираа па да видиме шо ќе кажат.

Сугестија некоја од поискусните?

пс. смесата мислам дека е богата, не ќе да е до тоа
 
Да прашам нешто..кај моторот на левата и десната страна баш под седиште има две округли железа и унатре има федер и гумичка..ама гумичките се скроз сокинати само федерот стое ама едвај..прашав тука незнаат како се викат тиа ако знае некој како се викат и кај се продават да ми каже

па и тие се исто така буфери :)

Знае некој каде ги има тиа буфери и колку пари се ?
 
шо мислите за kit mhr 70 цц со поминати 3500 км потрошувачка издржливост снага некое искуство...

Не би ти го препорачал освен ако не одиш на трки со скутерот. Malossi MHR спаѓа во high-end класата на китови (~20 коња има обичниот mhr, додека mhr team 2 има 25 коња!). Со тие 3500км не верувам дека има уште душа останато. Друго, во никој случај не е за секојдневна вожња, потрошувачка 9-10+ и додај уште најмалку 1л од најскапиот двотактол неделно. Век на траење има мал и затоа е правен само за трки. Тука ќе ти требаат и high-end ауспух (400+ евра), радилица со полни тегови (300+ евра), тркачко палење (350 евра) и уште многу работи и ситници без кои нема да работи како што треба китот.
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 23:26 ---
би сакал да прашам имам кинески скутер 4т 80сс и сакам да му ставам малоси пренос. Ако има некој искуство да ми каже која е цената и дали се ислплати да му ставам и ако може да ми каже крајна брзина и потрошувачката колку е од плрилика.

По мое мислење цената е голема за тоа што го добиваш и не се исплати. Стави малку полесни ролни да живне моторчето и тоа е тоа.
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 23:29 ---
Ставив Giannelli Record на Априлиата со 4,5г ролни и влече ко луд додека е прилично ладен, ко ќе загрее добро се губи од 60-70 нагоре.

пс. смесата мислам дека е богата, не ќе да е до тоа

Само да знаеш дека Record e многу силен ауспух за обичен цилиндар, па немој да се изненадиш ако треба почесто да менуваш карики и клип. Не го вози со богата смеса, сепак е 2т мотор и е по-осетлив на такви работи. А за проблемот, пробај со контра федерот што ќе направиш (пробајте и со црвен федер, но може да е цврст многу).
 
Не би ти го препорачал освен ако не одиш на трки со скутерот. Malossi MHR спаѓа во high-end класата на китови (~20 коња има обичниот mhr, додека mhr team 2 има 25 коња!). Со тие 3500км не верувам дека има уште душа останато. Друго, во никој случај не е за секојдневна вожња, потрошувачка 9-10+ и додај уште најмалку 1л од најскапиот двотактол неделно. Век на траење има мал и затоа е правен само за трки. Тука ќе ти требаат и high-end ауспух (400+ евра), радилица со полни тегови (300+ евра), тркачко палење (350 евра) и уште многу работи и ситници без кои нема да работи како што треба китот.
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 23:26 ---


По мое мислење цената е голема за тоа што го добиваш и не се исплати. Стави малку полесни ролни да живне моторчето и тоа е тоа.
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 23:29 ---


Само да знаеш дека Record e многу силен ауспух за обичен цилиндар, па немој да се изненадиш ако треба почесто да менуваш карики и клип. Не го вози со богата смеса, сепак е 2т мотор и е по-осетлив на такви работи. А за проблемот, пробај со контра федерот што ќе направиш (пробајте и со црвен федер, но може да е цврст многу).


Се изнапиша батка свака част (y) ако ставиш црвен федер ќе ти страда стандардната ламела претврд е за неа, така да ќе треба да опнеш +50 евра минимум за нова ламела Malossi
 
Само да знаеш дека Record e многу силен ауспух за обичен цилиндар, па немој да се изненадиш ако треба почесто да менуваш карики и клип. Не го вози со богата смеса, сепак е 2т мотор и е по-осетлив на такви работи. А за проблемот, пробај со контра федерот што ќе направиш (пробајте и со црвен федер, но може да е цврст многу).
Нели спаѓа во класа на Reverse? Односно нештоа како негова замена
 
Ставив Giannelli Record на Априлиата со 4,5г ролни и влече ко луд додека е прилично ладен, ко ќе загрее добро се губи од 60-70 нагоре.

Мислам дека проблемот е кај преносот, читав некој со сличен проблем го решил со малоси жолт тврд федер на вариатор. Ќе одам утре да ми го доштелнат кај што ми го монтираа па да видиме шо ќе кажат.

Сугестија некоја од поискусните?

пс. смесата мислам дека е богата, не ќе да е до тоа

Што има врска температурата на моторот со преносот ? :pos: а исто што има врска брзината, може да се губи и на мала брзина при истите обртаи. Значи кога е ладен моторот ти е затворен саухот на априлијата можеш да го откачиш се наоѓа од десната страна на моторот коа седиш, ќе видиш конектор со штипка(иако не ти препорачувам да го вадиш), а тоа значи смесата е побогата и полесно се пали а кога ќе загрее поради одредени причини можно е да неможе добро да се запали смесата.. Види свеќици, луле , бомбина :):):) од искуство на другар ти кажувам, види ова види она карбуратор смеса испадна на лулето му минал векот :) и не прави добар контаткт ;)
 
Што има врска температурата на моторот со преносот ? :pos: а исто што има врска брзината, може да се губи и на мала брзина при истите обртаи. Значи кога е ладен моторот ти е затворен саухот на априлијата можеш да го откачиш се наоѓа од десната страна на моторот коа седиш, ќе видиш конектор со штипка(иако не ти препорачувам да го вадиш), а тоа значи смесата е побогата и полесно се пали а кога ќе загрее поради одредени причини можно е да неможе добро да се запали смесата.. Види свеќици, луле , бомбина :):):) од искуство на другар ти кажувам, види ова види она карбуратор смеса испадна на лулето му минал векот :) и не прави добар контаткт ;)
Најверојатно беше свеќицата, ја зачистивме, штелнавме малце карбуратор сега оди бомбона.

За ауспухов топло го препорачувам на секој што има пиаџо машина
 
Нели спаѓа во класа на Reverse? Односно нештоа како негова замена

Па и не баш... Giannelli Record e класа над Reverse и е во ранг на Stage 6 Pro Replica. Многу добро се поклапа со спорт кит, а стварно убаво работи и со Motoforce Alu Racing никасил кит. Али не е страшно, новите пиаџовци имаат добри и силни машини, само гледај да не го малтретираш до максимум нон-стоп. Сепак не е тоа толку високо резонантен ауспух па да ти ги издува ептен кариките.
 
Не би ти го препорачал освен ако не одиш на трки со скутерот. Malossi MHR спаѓа во high-end класата на китови (~20 коња има обичниот mhr, додека mhr team 2 има 25 коња!). Со тие 3500км не верувам дека има уште душа останато. Друго, во никој случај не е за секојдневна вожња, потрошувачка 9-10+ и додај уште најмалку 1л од најскапиот двотактол неделно. Век на траење има мал и затоа е правен само за трки. Тука ќе ти требаат и high-end ауспух (400+ евра), радилица со полни тегови (300+ евра), тркачко палење (350 евра) и уште многу работи и ситници без кои нема да работи како што треба китот.
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 23:26 ---


По мое мислење цената е голема за тоа што го добиваш и не се исплати. Стави малку полесни ролни да живне моторчето и тоа е тоа.
--- надополнето: 28 јуни 2013 во 23:29 ---


Само да знаеш дека Record e многу силен ауспух за обичен цилиндар, па немој да се изненадиш ако треба почесто да менуваш карики и клип. Не го вози со богата смеса, сепак е 2т мотор и е по-осетлив на такви работи. А за проблемот, пробај со контра федерот што ќе направиш (пробајте и со црвен федер, но може да е цврст многу).

mislev na mhr replica ne mhr :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom