Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Има ли некој искуство со Peugeot Jet Force, нека каже некоја информација потрошувачка, забрзаување, максимална брзина која му е, сакам да земам Пежо или пак можда некој ке предложе нешто подобро ?
 
го донесов дома моторот... кога го отворив капакот од каишот немаше ни К... само замотани конци испреплетени и запци (секој поединечно) - не да бил искинат! - смелен бил! тоа беше еден проблем.

втор проблем беа ролните - една ролна беше заглавена и само ги прередив

е сега иде третиот и најголемиот проблем... ви реков дека прсна уље од некаде - на има некоја заебанција со блокот - кога ке се упали моторот и како се загрева уље прска од него блокот баш кај што се составува - дали е искривен блокот дали пуштил самоиот алуминиум па прснал или пак дихтонгот неможам да знам...

криво ми е само што треба да ја отварам цела машина за тој мочан дефект - и на крај осеќам дека ке искочи дихтонгот (т.е силиконот што с става на составот) ама ај....
 
Има ли некој искуство со Peugeot Jet Force, нека каже некоја информација потрошувачка, забрзаување, максимална брзина која му е, сакам да земам Пежо или пак можда некој ке предложе нешто подобро ?


Лично искуство немам, ама знам дека повеќето се жалат на нив поради тоа што скоро сите што имаа таква веспа им се расипа Injection па или мораа да ги шитнат за делови или да дадат уше хх пари за да ги направат на карбуратор, боље откажи се од него да не лупаш глава
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 12:16 ---
не видов да има уље од преносот искрено... позади беше чист моторот само ти викам имаше на тркалото и на браникот и некои капки се појавија ПОД алансерот... молам бога да е само со каишот.. ме буни сега Kostur123 што вика изгорени вентили... кога го кренав на штендер моторот тој си работеше и на мала и на голема гас нормално ама задното тркало не вртеше.... а ти шо викаш запчаници да сум сјебал.... на кои запчаници мислиш?

ке одам сеа за пол саат да да видам што се десило поточно - го имам стариот каиш за резерва колку да стигнам до дома па после ке му барам чаре..

инаку за дефектот сам сум си крив потполно надоле ме акнаа будалите и како што се улетав јас дадов гас уште малце па искрено моторот и над 8 000 отиде некаде околу 8600/8800 скоро 9 ке фатеше...

најкриво од се ми е што не ми се сјеба по успоните на толку терет туку надоле се сјеба... у пичку матер !!!



П.С - да не знаете некој да има 4 тактен мотор за продавање БЕЗ МАШИНА?


Мислам на запчаниците што се у преносот, нели на едниот стои ламелата, а на другиот тркалото, иначе имам ја за продавање скутер 50 cc со машина све комплет, види ПП..
 
Misl
Лично искуство немам, ама знам дека повеќето се жалат на нив поради тоа што скоро сите што имаа таква веспа им се расипа Injection па или мораа да ги шитнат за делови или да дадат уше хх пари за да ги направат на карбуратор, боље откажи се од него да не лупаш глава
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 12:16 ---



Мислам на запчаниците што се у преносот, нели на едниот стои ламелата, а на другиот тркалото, иначе имам ја за продавање скутер 50 cc со машина све комплет, види ПП..
mislev na zapcite na kaisot so se. Tie bea smeleni a u prenosot se e ok. Sabota zdravje ke otvaram masina da vidam sto e so blokot
 
Не мисли он на тоа, ти текнува на двотактните дека под седиштето има од лева и од десна страна гумичка и по еден федер, размисли ќе ти текне
--- надополнето: 20 јуни 2013 во 02:00 ---

па и тие се исто така буфери :)
 
Да не знаете некој да лепи гуми тубелес ? ама не само чеп да и стаи, него убаво да ја залепи, ми имаат кажувано за некој од аеродром, некој друг има што праи вакви работи ??
 
Да не знаете некој да лепи гуми тубелес ? ама не само чеп да и стаи, него убаво да ја залепи, ми имаат кажувано за некој од аеродром, некој друг има што праи вакви работи ??
A da znaes ti nekoj da isprava bandasi za motor i so pari kosta toa
 
Немам поима, мојава не ми се фрла Sava е па за тоа ја лепам, не знаете никој ? :confused:
Mojava e dobra ama bandasot baca izgleda inace masinata ja rasklopiv i sega e u zavrsna faza na sklapanje... kako sto rekov kais smeniv diktoni komplet zemav rolni polesni 5ki zasto so 6kite slab start imase... uz spat smeniv lance i lizgaci za lance posto bea izedeni... lanceto u sredina imase skrseno 5 6 limcinja sto gi drzat karikite zaedno i zategac za lance smeniv posto se skrsilo edno kjose i toa... 2000ki otidoa... da dosklopam masinata pa ke vidime kako ke se ponasa za ponataka... inace dwfektot so prskanjeto na uleto bilo visak ulje...
 
Mojava e dobra ama bandasot baca izgleda inace masinata ja rasklopiv i sega e u zavrsna faza na sklapanje... kako sto rekov kais smeniv diktoni komplet zemav rolni polesni 5ki zasto so 6kite slab start imase... uz spat smeniv lance i lizgaci za lance posto bea izedeni... lanceto u sredina imase skrseno 5 6 limcinja sto gi drzat karikite zaedno i zategac za lance smeniv posto se skrsilo edno kjose i toa... 2000ki otidoa... da dosklopam masinata pa ke vidime kako ke se ponasa za ponataka... inace dwfektot so prskanjeto na uleto bilo visak ulje...
Гледај понатака да не дигаш 8.000 обртаи за да ти трае машината.
 
Mojava e dobra ama bandasot baca izgleda inace masinata ja rasklopiv i sega e u zavrsna faza na sklapanje... kako sto rekov kais smeniv diktoni komplet zemav rolni polesni 5ki zasto so 6kite slab start imase... uz spat smeniv lance i lizgaci za lance posto bea izedeni... lanceto u sredina imase skrseno 5 6 limcinja sto gi drzat karikite zaedno i zategac za lance smeniv posto se skrsilo edno kjose i toa... 2000ki otidoa... da dosklopam masinata pa ke vidime kako ke se ponasa za ponataka... inace dwfektot so prskanjeto na uleto bilo visak ulje...


Жити се бе.. од кај вишак уље ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom