- Член од
- 12 август 2011
- Мислења
- 3.829
- Поени од реакции
- 2.031
Кај мене беше најболно. Нарачува, автоматски се отвара нарачката а ништо не напишал ни што сака ни како сака.Ако за гигот ти се потребни некои податоци тогаш контактирај го ... ако не заврши и прати му го ... Ако не врате ништо додека истече времето имаш две опции:
1) маркирај го како деливеред и прати му порака
2) контактирај ги од фивер
Јас неколку пати го имам избрано првата опција и сум немал проблем, барем ќе се оправдам дека сум се трудел да го контактирам и дека е тој намерно не враќал ... така да парите се за тебе без работа![]()
Нити можам да ја маркирам како комплетирана нити да ја откажам ко човек.


!? Ти викам не ги откажувај веќе, а мое мислење за support е дека и да си крив ќе ти го избришат негативниот рејтинг
Барем така ми делуваше типот кој што ми одговори ... ми пиша нешто како „Let us know if we can assist you in future“ 

