Прашање за Христијанството III

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не одредил Бог дали ќе грешиш или нема да грешиш не допуштил особини кој се непотребни туку се наследени од гревот и непослушноста на Адам и исфрлањето од рајот за неисполнувањето на воњата божја и добивање на страстите и телесната смрт како казна и сето тоа резултат на самоволноста.


Демонот не го создал туку сам се создал како непослушност и завидливост на совршенството на Бог тука повторно е самоволието.
Бог го покажува своето совршенство и не го уништува туку го исфрла од рајот заедно со човекот.Од тогаш тој како владател на земјата му се одмаздува на Бог преку човекот со наведување на грев.
Само Творецот ќе одлучи кога и како ќе го сопре тоа.
[/quote]
Ако не одредил дали ќе грешиш или не и ако не го создал демонот, на кој начин е Господ? Зошто не го предвидел гревот како пречка за луѓето? Нели се потекнува од него? Зарем не е тоа разликата која го дели монотеистичкиот концепт на бог дефинирајќи го како Апсолут - Господ, за разлика од политеистичките религии, каде повеќе богови се креатори на различни нешта?
 
Член од
9 март 2013
Мислења
1.313
Поени од реакции
580
mountain се губиш у одговориве. Остај го MIKI1 или Чорбаџија најарно, да одговорат на овие прашања.

Не е пријателе поентата кој како ќе одговори и какви факти ќе изнесе и најважно како ќе разбере туку умот кон кој и кај му е усмерен.ти текнуе.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
И затоа јас те замолувам да ни ги пишеш овде на форумов тие мистериозни цитати од Светото Писмо со кои што тој Јован Дамаскин го опишува Божјиот гнев поинаку од горните цитати кои јас ги постирав за Божјиот гнев.
.
Вечерва ќе ја препишам целата 11-та точка од Св. Дамаскин и ќе ја поставам на форумов.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 08:25 ---
Никој не спомна дека Божјиот гнев е ист како човечкиот. Туку, сакаш да кажеш дека Божјиот гнев е несвет и неправеден? .
Дека Божјиот гнев е „свет„ и „праведен„, велиш Ти самиот. Никаде низ црковната литература немам сретнато таква квалификација на гневот Божји, освен во Твоите постови, каде гневот Божји го квалификуваш со изведени „заклучоци„.

Изразите „свет„ и „праведен„ не го дообјаснуваат гневот Божји, ниту го оправдуваат постоењето на гневот Божји на начин на кој Ти сакаш да го објасниш.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 08:35 ---
Абе ок, знам дека ти тоа го напиша, али јас не те прашувам тоа. Ти рече дека:



И затоа јас те замолувам да ни ги пишеш овде на форумов тие мистериозни цитати од Светото Писмо со кои што тој Јован Дамаскин го опишува Божјиот гнев поинаку од горните цитати кои јас ги постирав за Божјиот гнев.
Ајде за промена напиши нешто аргументирано, од твоите тралалајќи и квази-мудрувања и филозофирања ни е преку глава.



Никој не спомна дека Божјиот гнев е ист како човечкиот. Туку, сакаш да кажеш дека Божјиот гнев е несвет и неправеден? Оф мори мајко, во кој ли и во каков бог веруваш ти..




Бидејќи се свести дека се уплетка во неаргументираност и почнуваш да фаќаш кривини, ќе морам да те цитираш што велеше претходно:



После оваа твоја изјава јас ти посочив дека Библијата вели нешто тотално спротивно од тие твои православски „светии“.
Ти посочив дека целото 16-то поглавје зборуваш за излавањето на седумте чаши на Божјиот гнев со кој што Бог и суди на Земјата.

„И чув силен глас од храмот, како им зборува на седумте ангели: „Одете и излејте гиседумте чаши на Божјиот гнев на земјата!” “ (Откровение 16:1, Библијата)

Прочитај го целото 16-то поглавје и ќе видиш за каков ГНЕВ Божји се зборува таму, каков што не си видел досега, ниту можеш да замислиш!
И ти упорно ќе ги затвориш очите на оваа Библиска Боговдахновена вистина и ќе ги впериш очите кон тие човечки мудрувања на твоите ткн. „светии“ кои ти велаш дека во Страшниот Христов Суд нема да има гнев?
Не ги извртувај рабоќево: Ти си тој кој гневот Божји сака да го протолкува и етикетира како „праведен„ и „свет„, така што ја практикуваш проверената протестанска финта на спојување/комбинирање цитати, кои „као„ сами од себе го кажуваат тоа што Ти го мислиш.

Гневот Божји, како чин, не е секогаш поврзан со Судот Христов, како што сакаш да ја извртиш работава и да ја наведеш во своја корист. Бог се гневел и пред Судот, кој се‘уште не се ни случил.

Патем кажано, црковните богослови се воздржаат од толкувањето на Откровението Јованово, а оние кои се обидуваат да го толкуваат Откровението, редовно напоменуваат дека го толкуваат согласно својата сила и напоменуваат дека читателот треба да го земе тоа нивно толкување со резерва. Но Ти, секако, си поспособен и од нив па се дрзнуваш и се впушташ во лаконско толкување на она од кое богословите се оградуваат. Како и обично, на крајот ќе испадне дека целата Црква греши, а дека токму Ти си во право...
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 08:52 ---
Значи вечните маки во огненото езеро на пеколот за тебе се поучување?!
Ипси,

една работа треба да прифатиш: пеколот не е од Бога створен, за да може Бог да има „место„ каде да ги отера и казни неправедниците. Секој од нас, со секој свој збор, дело и мисла, сам си навлекува казна или награда. Доволно е да ги погледнеш искуствата од митарствата и ќе увидиш дека не е Бог виновник за нечие отерување во пеколот, туку тоа казнување го чинат демоните, така што со секоја душа човекова ја клеветат и и‘ наоѓаат гревови, заради кои демоните стекнуваат „право„ на сопственост врз таа душа и токму демоните се тие кои душата/душите човекови ги отеруваат во пеколот.

Значи, ако ме привлекол гревот, самиот си одредувам кон што ќе се приклонам: кон гревот, а токму тој грев, како последица, ми носи пеколна мака/казна.

Ако ме привлекол Христос, имам можност да се надевам на рајска награда. Рајот е од Бога створен и Он обезбедил многу места за Неговите праведници.

Изборот е мој, согласно слободната волја која по раѓање ми е дадена.

Вечните маки не се никакво поучување, оти поучувањето е „овде и сега„, додека сме живи и додека Бог ни‘ остава време за поправање, покајание и чинење добри дела. Судот Христов ќе биде конечен, без можност за „поправен„ испит.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
една работа треба да прифатиш: пеколот не е од Бога створен
Тоа значи дека бог не е створител на се видливо и невидливо што постои?


не е Бог виновник за нечие отерување во пеколот
а токму тој грев, како последица, ми носи пеколна мака/казна.
Судот Христов ќе биде конечен, без можност за „поправен„ испит.
Ако бог не е виновник за “нечие отерување во пеколот“ што тогаш има потреба од Христовиот суд ако веќе ти сам си пресудил? Или пак е некој си дил меѓу бог и Лукавиот на кого му требаат работници во адот?


Значи, ако ме привлекол гревот.........
.......
Ако ме привлекол Христос.............
.........
Што ако не те привлекло ни едното ни другото? Нит демоните нема што да казнуваат ниту пак Христос има што да суди.

Изборот е мој, согласно слободната волја која по раѓање ми е дадена.
Значи имаш слободна волја да избереш и нешто трето и четврто и тако даље....
Нит демоните би ги избрал нит судот.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Тоа значи дека бог не е створител на се видливо и невидливо што постои?
.
Бог е створител на се‘ видливо и невидливо во текот од 6-те дека од создавањето. Пеколот е створен од самите отпаднати ангели, после нивното создавање и после нивото свесно отпаѓање од Бога.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 09:34 ---
Ако бог не е виновник за “нечие отерување во пеколот“ што тогаш има потреба од Христовиот суд ако веќе ти сам си пресудил? Или пак е некој си дил меѓу бог и Лукавиот на кого му требаат работници во адот?
Потребата од Судот Христов е позната:
- Он ќе суди праведно, споед верата и според делата,
- ќе суди јавно,
- а ќе им суди истовремено и на душата и на воскреснатото тело, за разлика од поединечниот суд по телесната смрт, каде и‘ се суди само на душата, но не и на распаднатото тело.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 09:35 ---
Што ако не те привлекло ни едното ни другото? Нит демоните нема што да казнуваат ниту пак Христос има што да суди.
Тоа е само Твое мислење и состојба на духот...Не постои „трета„ можност: кој не е со Христа, тој е против Христа.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 09:37 ---
Значи имаш слободна волја да избереш и нешто трето и четврто и тако даље....
Нит демоните би ги избрал нит судот.
Адам немаше можност да одбере „трето„ и „четврто„, туку имаше можност да Го одбере Бога или да го одбере советот од лукавиот.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Тоа е само Твое мислење и состојба на духот...Не постои „трета„ можност: кој не е со Христа, тој е против Христа.
Истото го велат и приврзаниците на религијата на мирот, Кој не е со Алах е против алах. Истото го велат и Хиндуистите кој не е со Брама е против Брама... итн........ значи имало и четврто и петто и десето. Да те потсетам 30% од земјината популација е декларативно Христијанско.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Истото го велат и приврзаниците на религијата на мирот, Кој не е со Алах е против алах. Истото го велат и Хиндуистите кој не е со Брама е против Брама... итн........ значи имало и четврто и петто и десето. Да те потсетам 30% од земјината популација е декларативно Христијанско.
А ја‘ би рекол вака:
„...По нивните плодови ќе ги познаете...„. (Матеј, 7.16).

Така, вербалното исповедање вера, која има поинакви дела од верата, е бааги „сумљива„ вера.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
А ја‘ би рекол вака:
„...По нивните плодови ќе ги познаете...„. (Матеј, 7.16).
Ако судиме по плодовите ептен сумљиво христијанствово а нарочито овие од регијата на мирот.
Ептен нешто лош приносот на овие две религии во последниве неколку века. Се’ трули тоа плодовите.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ако судиме по плодовите ептен сумљиво христијанствово а нарочито овие од регијата на мирот.
Падот од верата е веќе проречен од Св. Ап. Павле...Види во Тимотеј, глава 3.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Вечерва ќе ја препишам целата 11-та точка од Св. Дамаскин и ќе ја поставам на форумов.
Доволно ќе биде ако го препишеш делот каде што тој Дамаскин зборува за Божјиот гнев, освен се разбира ако не сакаш да ја заматиш и дефокусираш дискусијата со други теми како што обично правиш кога си приклештен во тесно со аргументите.

Изразите „свет„ и „праведен„ не го дообјаснуваат гневот Божји, ниту го оправдуваат постоењето на гневот Божји на начин на кој Ти сакаш да го објасниш.
Кој сме бре ние луѓето да го оправдуваме гневот Божји? Се што прави Бог е праведно, без разлика дали таму некој MIKI1 ќе го оправда Бог или не. Ако Бог се гневи, Тој се гневи и точка. Дали ти ќе го оправдаш или не Неговиот гнев, тоа воопшто не го тангира Бог. Оф што дочека Боже, луѓе да ги оправдуваат твоите постапки ц ц ц што нема да прочиташ на форумов.

Гневот Божји, како чин, не е секогаш поврзан со Судот Христов, како што сакаш да ја извртиш работава и да ја наведеш во своја корист. Бог се гневел и пред Судот, кој се‘уште не се ни случил.
Абе ти тотално се скрена еј. Се најде во тесно у аргументиран ќорсокак и почна да бладаш, да измислуваш работи, да клеветиш. Кај виде ти дека јас сум велел дека Божјиот гнев е секогаш поврзан со Судот Христов? Каде го реков јас тоа? Напротив јас дури и ти посочував цитати од СТАРИОТ ЗАВЕТ за Божјиот гнев, сакајќи да ти покажам дека Бог се гневел и пред Христос да дојде на Земјава, дека гневењето е конзистентна Негова особина низ целата човекова историја.
Ти беше тој што пиша дека твоите „светии“ кога велеле за страшниот суд Христов никаде не спомнувале гнев. Еве ќе те цитирам:

Ако прочиташ што велат Светитие за Страшниот Суд Христов, ќе видиш дека тие никаде не споменуват гнев,
И потоа јас ти покажав дека Библијата И ТЕ КАКО СПОМНУВА гнев во судот Христов (седумте чаши на Божјиот гнев кои се истураат на Земјата и создаваат маки какви што никогаш немало, ниту ќе има). И да потенцирам, јас не ти ја толкував 16тата глава од книгата Откровение. Јас само ти ја препишав, а ти си тој што не му одговара напишаното.
Епа извини, јас само препишав од Библијата. Ако не ти одговара расправај се со Бог, не со мене.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
кога си приклештен во тесно со аргументите.
Ако аргументите се Твои, не значи дека се и точни...
Патем кажано, зборуваме за вера, а не за овосветовни науки, чии вистини се бранат со аргументи.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:11 ---
Абе ти тотално се скрена еј.
И јас одамна го мислам истово за Тебе...
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:12 ---
И потоа јас ти покажав дека Библијата.
Токму така: Ти покажуваш, а за мене, не си референтен...

Плус, напишав „што велат Светиите“ за Судот, а не што прочитале во записот во Откровението за Судот.

--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:14 ---
дека Библијата И ТЕ КАКО СПОМНУВА гнев во судот Христов
Она што е напишано и очигледно, не е спорно. Спорно е толкувањето на напишаното.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:16 ---
Епа извини, јас само препишав од Библијата. .
Простено Ти е, чедо.

А тоа што си препишал, не значи дека си во право со самото препишување.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
18.984
Поени од реакции
40.199
Ако аргументите се Твои, не значи дека се и точни...
Патем кажано, зборуваме за вера, а не за овосветовни науки, чии вистини се бранат со аргументи.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:11 ---


И јас одамна го мислам истово за Тебе...
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:12 ---


Токму така: Ти покажуваш, а за мене, не си референтен...
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:14 ---


Она што е напишано и очигледно, не е спорно. Спорно е толкувањето на напишаното.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:16 ---


Простено Ти е. чедо.

А тоа што си препишал, не значи дека си во право со самото препишување.
Мики, сто пати ти е речено дека ова сецкањето на постовите е многу глупава работа. Покажи малку култура спрема соговорникот и ако цитираш, цитирај го целиот пост, или само еден дел кој ти е важен за одговорот. Вака многу мизерно се однесуваш.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Ако аргументите се Твои, не значи дека се и точни...
Аргументите не се мои, туку од Библијата се. Јас само препишав она што го пишува во Библијата. И овој пат не можеш да се изговараш дека било ѓоамити „вон конктест изваден цитат“, затоа што ти го постирав целото 16-то поглавје од книгата Откровение.

Патем кажано, зборуваме за вера, а не за овосветовни науки, чии вистини се бранат со аргументи.
Ок, барем си признаваш дека твојата вера е неаргументирана. Таквата вера е слепа вера, вера за која треба да го исклучиш мозокот и здравиот разум за да веруваш во неа. Да, баш таква вера е православизмот, во спротивно не би им носеле храна на мртовците секоја задушница.

Наспроти твојата неаргументирана и слепа православска вера, Христовиот апостол Павле ја бранел својата христијанска вера со аргументи докажувајќи дека Христос е Месијата, дека Тој требал да пострада, да биде распнат и да воскресне. Сето тоа го аргументирал со аргументи од стариот завет кога зборувал со евреите, а со грците во Атина користел малку поинакви аргументи итн.

„И по својот обичај Павле влезе при нив и, три саботи по ред, расправаше со нив од Писмото, толкувајќи и докажувајќи дека Христос требаше да пострада и да воскресне од мртвите и дека е Тој Месија - Исус, „Кого јас ви Го проповедам.” И некои од нив се убедија и се дружеа со Павла и Сила; а исто така и големо множество побожни Грци и не малку угледни жени.“ (Дела 17:2-4, Библијата)

„Кога дојде, многу им помогна на оние, кои беа поверувале преку благодатта; зашто тој силно и јавно ги побиваше Јудејците, докажувајќи од Писмата дека Исус е Христос.“ (Дела 18:28, Библијата)

„Но Савле беше сè посилен и ги збунуваше Јудејците, кои живееја во Дамаск, докажувајќи дека Овој Исус е Месија - Помазаник.“ (Дела 9:22, Библијата)
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Аргументите не се мои, туку од Библијата се.
Библијата не е дадена за да ги поткрепува Твоите мненија.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:37 ---
И овој пат не можеш да се изговараш дека било ѓоамити „вон конктест изваден цитат“, затоа што ти го постирав целото 16-то поглавје од книгата Откровение.
Можеш и целата Библија да ја постираш, не е проблем...

Што се однесува до Откровението, веќе напишав како се однесуваат богословите кон истото. Тоа што Ти се однесуваш кон Откровението како негов точен толкувач, тоа е само Твој проблем, не е и црковен.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:39 ---
Ок, барем си признаваш дека твојата вера е неаргументирана.
Пак ми подметнуваш „топки„...
Немам напишано такво нешто, туку ја раздвојувам вер(б)ата, како својство од човековиот дух, од овосветновното знаење, кое е својствено на човековата душа.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:40 ---
Таквата вера е слепа вера,
Не постои послепа вера, од онаа која се оправдува со механичко повикување на цитати, а не и на нивно исполнување.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:41 ---
Наспроти твојата неаргументирана и слепа православска вера,
...постои токму Твојата, јако аргументирана, која се состои од бесконечно цитирање библиски стихови...

Делата, нормално, ги нема, а и што ќе Ви се? Па Вие веќе сте спасени...
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 10:45 ---
„И по својот обичај Павле влезе при нив и, три саботи по ред, расправаше со нив од Писмото, толкувајќи и докажувајќи дека Христос требаше да пострада и да воскресне од мртвите и дека е Тој Месија - Исус, „Кого јас ви Го проповедам.” И некои од нив се убедија и се дружеа со Павла и Сила; а исто така и големо множество побожни Грци и не малку угледни жени.“ (Дела 17:2-4, Библијата)
Да, Св. Ап. Павле правилно постапил: толкувал и докажувал, но не и дека механички цитирал...

Плус, Св. Ап, Павле е лично од Христа одбран за Апостол, што за Тебе, тешко дека може да се каже.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ипси,

една работа треба да прифатиш: пеколот не е од Бога створен, за да може Бог да има „место„ каде да ги отера и казни неправедниците. Секој од нас, со секој свој збор, дело и мисла, сам си навлекува казна или награда. Доволно е да ги погледнеш искуствата од митарствата и ќе увидиш дека не е Бог виновник за нечие отерување во пеколот, туку тоа казнување го чинат демоните, така што со секоја душа човекова ја клеветат и и‘ наоѓаат гревови, заради кои демоните стекнуваат „право„ на сопственост врз таа душа и токму демоните се тие кои душата/душите човекови ги отеруваат во пеколот.
Тогаш на кој начин тој е Апсолут - Господ? Ако не е се од него, тогаш како може да зборуваме за монотеистички концепт?
Што е тогаш разликата од политеистичките религии каде еден бог создава едно, друг друго, трет трето итн?
Зошто го допуштил постоењето на гревот? Зошто го допуштил постоењето на демоните?
Зошто допуштил особини кај луѓето кои се непотребни и штетни?
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 11:38 ---
Ипси,

една работа треба да прифатиш: пеколот не е од Бога створен, за да може Бог да има „место„ каде да ги отера и казни неправедниците.
Како тогаш го објаснуваш овој стих од евангелијата:
Матеј 25:41
Тогаш ќе им рече и на оние од левата страна: ‘Одете си од Мене, проклети, во вечниот оган, приготвен за ѓаволот и за неговите ангели!
?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom