И затоа јас те замолувам да ни ги пишеш овде на форумов тие мистериозни цитати од Светото Писмо со кои што тој Јован Дамаскин го опишува Божјиот гнев поинаку од горните цитати кои јас ги постирав за Божјиот гнев.
.
Вечерва ќе ја препишам целата 11-та точка од Св. Дамаскин и ќе ја поставам на форумов.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 08:25 ---
Никој не спомна дека Божјиот гнев е ист како човечкиот. Туку, сакаш да кажеш дека Божјиот гнев е несвет и неправеден? .
Дека Божјиот гнев е „свет„ и „праведен„, велиш Ти самиот. Никаде низ црковната литература немам сретнато таква квалификација на гневот Божји, освен во Твоите постови, каде гневот Божји го квалификуваш со изведени „заклучоци„.
Изразите „свет„ и „праведен„ не го дообјаснуваат гневот Божји, ниту го оправдуваат постоењето на гневот Божји на начин на кој Ти сакаш да го објасниш.
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 08:35 ---
Абе ок, знам дека ти тоа го напиша, али јас не те прашувам тоа. Ти рече дека:
И затоа јас те замолувам да ни ги пишеш овде на форумов тие мистериозни цитати од Светото Писмо со кои што тој Јован Дамаскин го опишува Божјиот гнев поинаку од горните цитати кои јас ги постирав за Божјиот гнев.
Ајде за промена напиши нешто аргументирано, од твоите тралалајќи и квази-мудрувања и филозофирања ни е преку глава.
Никој не спомна дека Божјиот гнев е ист како човечкиот. Туку, сакаш да кажеш дека Божјиот гнев е несвет и неправеден? Оф мори мајко, во кој ли и во каков бог веруваш ти..
Бидејќи се свести дека се уплетка во неаргументираност и почнуваш да фаќаш кривини, ќе морам да те цитираш што велеше претходно:
После оваа твоја изјава јас ти посочив дека Библијата вели нешто тотално спротивно од тие твои православски „светии“.
Ти посочив дека целото 16-то поглавје зборуваш за излавањето на седумте чаши на Божјиот гнев со кој што Бог и суди на Земјата.
„И чув силен глас од храмот, како им зборува на седумте ангели: „Одете и излејте гиседумте чаши на Божјиот гнев на земјата!” “ (Откровение 16:1, Библијата)
Прочитај го целото 16-то поглавје и ќе видиш за каков ГНЕВ Божји се зборува таму, каков што не си видел досега, ниту можеш да замислиш!
И ти упорно ќе ги затвориш очите на оваа Библиска Боговдахновена вистина и ќе ги впериш очите кон тие човечки мудрувања на твоите ткн. „светии“ кои ти велаш дека во Страшниот Христов Суд нема да има гнев?
Не ги извртувај рабоќево: Ти си тој кој гневот Божји сака да го протолкува и етикетира како „праведен„ и „свет„, така што ја практикуваш проверената протестанска финта на спојување/комбинирање цитати, кои „као„ сами од себе го кажуваат тоа што Ти го мислиш.
Гневот Божји, како чин, не е секогаш поврзан со Судот Христов, како што сакаш да ја извртиш работава и да ја наведеш во своја корист. Бог се гневел и пред Судот, кој се‘уште не се ни случил.
Патем кажано, црковните богослови се воздржаат од толкувањето на Откровението Јованово, а оние кои се обидуваат да го толкуваат Откровението, редовно напоменуваат дека го толкуваат согласно својата сила и напоменуваат дека читателот треба да го земе тоа нивно толкување со резерва. Но Ти, секако, си поспособен и од нив па се дрзнуваш и се впушташ во лаконско толкување на она од кое богословите се оградуваат. Како и обично, на крајот ќе испадне дека целата Црква греши, а дека токму Ти си во право...
--- надополнето: 24 јуни 2013 во 08:52 ---
Значи вечните маки во огненото езеро на пеколот за тебе се поучување?!
Ипси,
една работа треба да прифатиш: пеколот не е од Бога створен, за да може Бог да има „место„ каде да ги отера и казни неправедниците. Секој од нас, со секој свој збор, дело и мисла, сам си навлекува казна или награда. Доволно е да ги погледнеш искуствата од митарствата и ќе увидиш дека не е Бог виновник за нечие отерување во пеколот, туку тоа казнување го чинат демоните, така што со секоја душа човекова ја клеветат и и‘ наоѓаат гревови, заради кои демоните стекнуваат „право„ на сопственост врз таа душа и токму демоните се тие кои душата/душите човекови ги отеруваат во пеколот.
Значи, ако ме привлекол гревот, самиот си одредувам кон што ќе се приклонам: кон гревот, а токму тој грев, како последица, ми носи пеколна мака/казна.
Ако ме привлекол Христос, имам можност да се надевам на рајска награда. Рајот е од Бога створен и Он обезбедил многу места за Неговите праведници.
Изборот е мој, согласно слободната волја која по раѓање ми е дадена.
Вечните маки не се никакво поучување, оти поучувањето е „овде и сега„, додека сме живи и додека Бог ни‘ остава време за поправање, покајание и чинење добри дела. Судот Христов ќе биде конечен, без можност за „поправен„ испит.