Значи, и ебачи се, покрај боеми?
Нели беа емотивци во потрага по иделната љубов, по жената на нивните соништа, која ја сакаат до солзи, до крв бла,бла,бла...
Од друга страна, ги разбирам жените, што има попривлечно од поднапиен емотивец-интелектуалец, кој крши чаши на Аца Лукас?
Вистината од друга страна е што таквиот тип на луѓе еднаш се заљубиле во животот, паднале во транс, па некој им ја дупел жената, па потоа пишувале епиграми против женскиот род, и идеализирале непостоечки жени.
Секако по шабановиот метод ако се анализира тука има контрадикторност. Ама ти реков до box-от е, шабановиот метод има лимитации. Но не е така. Ќе ти објаснам и точно зошто настанува тој магнетизам. Има една демек мисла која често ја пишуваат по статуси дека за да дојдеш до принцезата мораш многу жаби да испобакнуваш .Тоа е едната причина. Боемот има тендеција на overdoing идеализација на жените па тоа се однесува и на сегашната. Нoрмално и eventually ќе излезе дека не е така како што он си замислувал па се преоѓа на нова љубов со истата грешка па пак нова со истата. Тома 3 пати се разведуваше од тие причини плус уште неколку неуспешни врски.
Втората причина е што боемот по дефиниција е хедонист па освен пиењето склони се и кон другите пороци и задоволства-цигарите, коцката и секако швалерајот. И Аца Лукас и Буковски и Ѓорѓија први бекрија кој 9 си жени променил јас ќе сум мајко десетта и многу други класични профили на боеми неретко ги имале или сите пороци или повеќе од еден. Ама интерсеното е што за разлика од класичниот швалерај да не јадам секој ден грав во тие ситуации боемот не само сексуално туку и емотивно се поврзува со љубовниците, едноставно за нив заљубувањето и давањето љубов не трпи ограничување на една личност. Тоа прв пат ми падна како чуден феномен при еден муабет со еден пријател кој до пред една година тераше класичен боемски живот минус кафаните и народната музика ама затоа со сите други симтпоми пушење, пиење, коцкање, пореметен дневно-ноќен биоритам, губење на 2-3 работни места поради неодговорност и секако швалерај. Он ми тврдеше дека е заљубен и во таа и во таа и во таа и дека не е само сексот. Кај едната едни работи го исполнувале, кај другата наоѓал други симпатии, третата го привлекла со трето и мили и драги му се сите три. Not my cup of tea, ама немаше причина зошто да не му верувам, баш напрпотив можеше да ми се претстави како ебач и фраер и да ја избаци во тие машки муабети непотребната емотивна нота која него би го направила можеби патетичен, но тој баш го направи спротивното па по тоа мислам дека не ме лажеше. По шабански принцип може ова објаснување ти делува чудно, имаше еден филм Вештерките од Ипсвич со Џек Николсон кој на одличен начин покажува точно покажува како функционира она што до сега го пишав.
Од друга страна како што и претходно пишав жени се палат на такви осамени волци кои никому не припаѓаат, кои се тврдокорно непроменливи. Како предизвик и его буст тие сакаат тоа да го сменат, затоа што жените така функционираат-површно, најголем успех во животот е ако од таков маж направат домашни милениче (кое доколку успеат во тоа инстатно после тоа ќе го откачат). Тоа го пишав во првиот пост на темава подетално да не разглобувам многу околу тоа. Од таму боемите се магнети за жени. Можеби другарот од претходниот пример ме излажа дека е заљубен во сите жени, ама нешто што не ме излажа и во кое и самиот се уверив е со каква само леснотија ги освојуваше, баш поради таа жичка, малце откачен, малце разуздан, малце див и будала, без правила и воаља имаш одма риби за пецање.
Вистината Ставро е дека можам било кој твој бенд, филм или слично што ти го сакаш да го девалвирам многу лесно како и ти што го направи тоа. Се накркал тој со хероин и му текнало да изводи глупости. Така можеме до утре сабајле. Нарочито пошто си љубител на пост панк. Нема нешто што со поголема леснотија можам да девалвирам од постпанк и тоа ќе ти кажам и како. Ќе земеме текстови од Свонс, Монс и тако даље и ќе ги преведам на српски па после ќе ги компарирам со текстови од Аца Лукас. Не сакаш ваљда се инатиш до толку само за да утврдиме каков турбо фолк ти слушаш. Ако сакаш сепак еве ти домашно, дали знаеш како звучи преводот во моја глава уште од старт? Од Нада Обрич ќе ти извадам боље поезија.
I'm so glad I'm better than you,
I'm so glad I'm better than you are.
I'm so glad I'm better than you,
I'm so glad I'm better than you are.
Sit here. Now look in the mirror -
Something's wrong, your face is distorted.
Feel the flow: there's blood in your body.
And you can see clearly every heartbeat you make.
Close your eyes, touch your mouth in the mirror -
That's the wound that is made where the past meets the future.
I'm so glad I'm better than you,
I'm so glad I'm better than you are.
I can see clearly through this veil of reality.
And I can remember the feel of your skin.
No you never knew me and you never will
When nothing's there, nothing is concealed.
I'm so glad I'm better than you,
I'm so glad I'm better than you are.
I'm so glad I'm better than you,
I'm so glad I'm better than you are.
Ме замисли ова. Баш сега брзо имав прилика да прочитам еден краток расказ, каде што еден таков емотивец, со доста големо книшко искуство за животот се обидуваше да ќари една жена. Расказот е многу интересн, можам да ти го испратам ако сакаш да го прочиташ. Нешто налик на Вертер, само без самоубиство на крајот, затоа што овој за разлика од Вертер, никогаш не го обзнани својот интерес до крај.
На средината од дејствието веќе беше јасно дека нема ништо да падне, но тој реши до да ја одигра својата улога до крај. Многу е интересно. Да видиш какви далечни алузии, какви вртења одоколу, циркус. Малку беше тажно, малку смешно.
Го зачував расказот, за во случај еден ден ако имам син да му го покажам, и да му речам, сине, вака не.
Се разбира, бидејќи се работи за книжевна фикција, можеби авторот слабо продрел во карактерот на ликовите, можеби ти сепак си во право дека емотивците се и ебачи.
Туку, да го баталиме муабетов, бидејќи сега сме скроз оф топик, и му ја упропастуваме темата на Анчо.
Не бе, не сме оф топик, а касно е сега за баталување, тој воз помина после твојата реплика кога прв пат ти спомнав за Скандинавија, сакајќи да бидам краток и да не се одолговлекува.
Значи да разграничиме, емотивен човек не е под дифолт патетичен иако често се прави таа грешка емоцијата не се изразува само преку плачење. Емотивци се едно, плачипички и папучари се друго. Емотивен човек е ликот на Ал Пачино во Мирисот на жената. Емотивен беше и Сони Корлеоне во Кум, избувљив, без контрола, кад воли-воли кад не воли-кољи, и непријателите познавајќи ја таа негова нарав му наместија убава стапица. Шербеџија многумина го сметаат за репер за боем и емотивец, ама ретко кој за патетичен. Или со музички примери.
Геј турбо фолк патетика
Емотивна балада
Геј патетика
Емотивна (полу)балада и ремек дело
И да, погоди кој член ме цитираше, и погоди со колку инвентивна хумор фора настапи притоа
?
П.С. Жени, не можете да бидете боеми, не знам што толку ве погодува тој факт. Јас сум свесен на пример дека мајчинската љубов не може да биде иста со татковската, е како што е. Може да пиете во биртии, можете да се заљубувате, може да глумите лудило. Тоа нема да ве направи боеми, единствено можеби смешни. Јас никогаш нема да почуствувам породилна болка и нема да знам како е, вие нема да почуствувате болка од баскет во муда и нема да знаете како е. Јас никогаш нема да можам да бидам уживател во поседот на 300 различни обувки, вие не можете да бидете боеми. Објаснето и во претходниот пост зошто и нема што тоа да ве навредува, тоа се половите разлики во размислувањето и делувањето и тоа е нормално.