Peterson15
A TryHard
Алгоритми, Вештачка Интелигенција,Оперативни Системи и еден гратис![]()
Нешо полесно од вештачкана интелигенција на ФИНКИ у живот се немало.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Алгоритми, Вештачка Интелигенција,Оперативни Системи и еден гратис![]()
Има некој што е 5-ти проект по АОК или може да помогне во врска со него? :S![]()
Некој да сподели искуства за практичниот дел по ДМ2 ? Колку време трае, со каква тежина се задачите и слично....
Постои ли уште некој, освен нас, во државава што уште полага?
Правен.Испити до 1ви Јули.Абе милинаПостои ли уште некој, освен нас, во државава што уште полага?
Што те интересира конкретно?
--- надополнето: 17 јуни 2013 во 17:43 ---
не можам никако да ја составам ф-јата како треба да биде за да можам да допрам до минимизација па тек до цртање на колотоМалку сум тапа по АОК :|
Значи влезовите ти се x, y, q1, q2, q3. Не памтам сега x i y кое за што беше, ама еве да претпоставиме дека за x=0 брои нагоре, за x=1 надолу, за у=0 по ред, за y=1 преку едно.
За х=0 и у=0 бројачот ти иде вака: 0-1-2-3-4-5-6-7-0, односно 000-001-010-011-100-101-110-111-000
За х=0 и у=1 имаш 0-2-4-6-0, т.е. 000-010-100-110-000
За х=1 и у=0: 000-111-110-101-100-011-010-001-000
За х=1 и у=1: 000-110-100-010-000
Овие трицифрените бинарни репрезентации уствари ти го претставуваат редоследот на состојби, така што q1q2q3 ти е тековната состојба а q1+q2+q3+ е следната состојба. Сега во табелата треба за сите можни комбинации на x,y,q1,q2,q3, да ги најдеме, q1+,q2+,q3+.
X Y Q1 Q2 Q3 Q1+ Q2+ Q3+
0 0 0 0 0 0 0 1 (за х=0 и у=0, после 000 следи 001)
0 0 0 0 1 0 1 0
.....................
0 0 1 1 1 0 0 0 (после 111, пак следи 000)
0 1 0 0 0 0 1 0 (за х=0 и у=1, после 000 следи 010)
0 0 0 0 1 х х х (тука х х х, затоа што бројачот никад не доаѓа до 001)
..........................................................
И продолжуваш со табелата за сите комбинации (треба да имаш 32 реда)
После тоа треба да најдеш Ј и К, пошто работиш со ЈК флипфлопови. Треба да имаш 6 Карноови мапи за минимизација: Ј1,К1,Ј2,К2,Ј3 и К3. Притоа (Ј1 и К1 зависат од Q1 i Q1+,Ј2 и К2 од Q2 i Q2+,и Ј3 и К3 од Q3 i Q3+. Ќе си погледнеш во табелата на побуди за ЈК флипфлоп како зависат Ј и К од состојбите и ќе ги додадеш Ј1,К1,Ј2,К2,Ј3 и К3 во табелата. После тоа вредностите ги пресликуваш во Карнови мапи и спремен си за минимизација.
Има некој проект 1? Имам едно прашање. Задачата гласи вака:
1. Да се дизајнира бројач кој во зависност од влезот y брои:
- нормално ( 0, 1, ...,7, 0 ....) за y = 0
- прескокнувајќи еден број (0, 2, 4, 6, 0 ....) за y = 1,
а во зависност од влезот x брои нагоре или надолу:
- нагоре за x = 0
- надолу за x = 1
Мрежата да се реализира со D ff и логички порти по потреба. На влезовите x и y да се стават прекинувачи. На излезите да се стави хексадецимален дисплеј кој ќе ја покажува вредноста.
Прашањето ми е: дали доколу бројачот се наоѓа во еве да речеме 001 состојба и y стане 1, броењето ќе биде 011, 101, 111 или тие ќе бидат недефинирани состојби за y = 1?