Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Братче со ова шо си упорен околу фордојве финално сакаш да ми кажиш дека се подобри од фолксваген, пежо, рено шо и ми беше главната поента на муабетов? а за БМВ и мерцедес да не прајме муабет срамота че биди :ROFLMAO:

Па ако земиш во предвид дека Форд Ескорд од '98 чини 1500-2000 евра, а Голф од истата година дупло појќе... сам пресечи си кој е подобар за потрошено/добиено. Реално, Гољф е преценето возило.

А мене ако ме прашаш колите ти се делат на мерцедес и се останато. Така да дали ќе возиш Гољф со 90 кс, или Форд со 90 кс ти е исто. Само со едното ќе имаш појќе париња в џепче.
 
Здраво,

Дали може некој да ми ки каже симптомите за неисправен сензор за радилица?
 
Здраво,

Дали може некој да ми ки каже симптомите за неисправен сензор за радилица?
На мене ми гасеше во возење, па треба да почекаш за да може пак да запали
 
Мене не ми изгасила во возење ама свети сијаличката, нема сила колата, понекогаш пали од втора итн. Потрошувачката значително ми е зголемена морам да кажам. На сервис покажа 3 грешки ама тој дечкото рече дека најверојатно е сензорот па пред да го нарачам сакав да прашам да не имал некој такво искуство претходно.
Барав по Интернет и некаде кажува дека е TPS ( throttle position sensor ) ама не сум сигурен како се вика на македонски.
 
Па ако земиш во предвид дека Форд Ескорд од '98 чини 1500-2000 евра, а Голф од истата година дупло појќе... сам пресечи си кој е подобар за потрошено/добиено. Реално, Гољф е преценето возило.

А мене ако ме прашаш колите ти се делат на мерцедес и се останато. Така да дали ќе возиш Гољф со 90 кс, или Форд со 90 кс ти е исто. Само со едното ќе имаш појќе париња в џепче.


Е сеа ако одиме по та логика со најмногу паричина вџеп че бидиме со фичо, ем малце троши ем е најефтино за одржување, ама не е то поентата, сите сакаме да имаме нешто шо е поресектирано и повредно на некој начин.... дали не е така? :)
 
Мене не ми изгасила во возење ама свети сијаличката, нема сила колата, понекогаш пали од втора итн. Потрошувачката значително ми е зголемена морам да кажам. На сервис покажа 3 грешки ама тој дечкото рече дека најверојатно е сензорот па пред да го нарачам сакав да прашам да не имал некој такво искуство претходно.
Барав по Интернет и некаде кажува дека е TPS ( throttle position sensor ) ама не сум сигурен како се вика на македонски.
Мене по муабетов ми звучи како сензор за проток на воздух т.е. Маф
 
Мене не ми изгасила во возење ама свети сијаличката, нема сила колата, понекогаш пали од втора итн. Потрошувачката значително ми е зголемена морам да кажам. На сервис покажа 3 грешки ама тој дечкото рече дека најверојатно е сензорот па пред да го нарачам сакав да прашам да не имал некој такво искуство претходно.
Барав по Интернет и некаде кажува дека е TPS ( throttle position sensor ) ама не сум сигурен како се вика на македонски.

Throttle position sensor се наоѓа во педалата за туража и нема врска со сензорот на радилицата(crankshaft position sensor).Симптомите мислам дека немат врска со двата сензори, доколку е расипан сензорот на радилица нема да пали или ќе гасни во возење.И јас мислам дека е Маф сензорот.
За што кола се работи?
 
Имам проблем со Опел Астра Г 1.6, ми троши вода. Пред неполн месец го сменив хладњакот(беше дупнат) но еве ја сега пак троши вода. На капачето од уљето нема мајонез и уљето си е нормално, а колку што можам да видам кога ќе ја паркирам нема капки доле вода. Да не некој каде е проблемот или па да имал ваков проблем да пробам да го решам ? :)

Edit. Заборавив да пишам дека има и некаков проблем со парното. Зимно време и требаше подолго време да почне да дува топло, исто така и кога ќе го насочам да дува во нозе или прозори или кон возачот мноогу слабо дува иако е на 4(најјако). Не знам колку е поврзано ова со водата но да спомнам :) Ви благодарам :)
 
Е сеа ако одиме по та логика со најмногу паричина вџеп че бидиме со фичо, ем малце троши ем е најефтино за одржување, ама не е то поентата, сите сакаме да имаме нешто шо е поресектирано и повредно на некој начин.... дали не е така? :)

У што е респектиран голф тројка од 98ма бе жити мајка?

Од гомно да е фолцваген да е. Ако имаш муда иди купи го нов!
Канта некоја со милион километри респектирана била. Лечење комплекси.
 
Мене не ми изгасила во возење ама свети сијаличката, нема сила колата, понекогаш пали од втора итн. Потрошувачката значително ми е зголемена морам да кажам. На сервис покажа 3 грешки ама тој дечкото рече дека најверојатно е сензорот па пред да го нарачам сакав да прашам да не имал некој такво искуство претходно.
Барав по Интернет и некаде кажува дека е TPS ( throttle position sensor ) ама не сум сигурен како се вика на македонски.
тој ТРЅ сензор намакедонскии се вика сензор за позиција на лептирот на туражата можно е тој да предизвика повишена потрошувачка да гасни да трокира и на високи обртаи и на лер туража
 
Имам проблем со Опел Астра Г 1.6, ми троши вода. Пред неполн месец го сменив хладњакот(беше дупнат) но еве ја сега пак троши вода. На капачето од уљето нема мајонез и уљето си е нормално, а колку што можам да видам кога ќе ја паркирам нема капки доле вода. Да не некој каде е проблемот или па да имал ваков проблем да пробам да го решам ? :)

Edit. Заборавив да пишам дека има и некаков проблем со парното. Зимно време и требаше подолго време да почне да дува топло, исто така и кога ќе го насочам да дува во нозе или прозори или кон возачот мноогу слабо дува иако е на 4(најјако). Не знам колку е поврзано ова со водата но да спомнам :) Ви благодарам :)


Види доле кај совозачкото седиште кај тепичето дали е мокро.И кај мене беше така,и испадна дека пушта казанчето за вода унутра што е.1050 денари го платив,и за рака 2000 денари ме обработија.Проблемот барај го внатре.Провери секаде убаво,мора да е водено некаде.
 
Види доле кај совозачкото седиште кај тепичето дали е мокро.И кај мене беше така,и испадна дека пушта казанчето за вода унутра што е.1050 денари го платив,и за рака 2000 денари ме обработија.Проблемот барај го внатре.Провери секаде убаво,мора да е водено некаде.
Ќе проверам ама не верувам да е до тоа. За 20 дена да ми потроши пола литро вода, ќе приметев ако е на теписонот. За секој случај ќе проверам, ти благодарам :)
 
Ќе проверам ама не верувам да е до тоа. За 20 дена да ми потроши пола литро вода, ќе приметев ако е на теписонот. За секој случај ќе проверам, ти благодарам :)
Proveri da ne pušta kapačeto za voda. I toa e edna vrsta termostat na pritisok. Mnogu česta pojava kaj opelite.
Neka ti vidi majstor da ne se duvaat crevata za voda i zatoa po malku da ja frla nadvor,sto znaci da ne e duvnat dihtungot na glavata. Opelite pa i drugi vozila od 98 nagora rabotat na mnogu visoka temperatura zaradi podobro sogoruvanje i pociti gasovi,ako imas voda vnatre a ne antifriz može i zatoa ke ja frla,antifrizot ima povisoka tocka na vrienje. Kaj postarite vozila najdobro e mehanickiot termostat da se smeni so takov sto otvara za edno 10c poniska temperatura,npr za tvojata kola idealno bi bilo na 75-80 stepena. Fabrickiot termostat e na preku 90c i ako ja vozis so voda mesto antifriz nonstop ke ti pravi problem.
Jas sekojpat koga sum kupil vozilo za mene odma go menjam termostatot so takov za 10 stepeni poniska temperatura.
 
Throttle position sensor се наоѓа во педалата за туража и нема врска со сензорот на радилицата(crankshaft position sensor).Симптомите мислам дека немат врска со двата сензори, доколку е расипан сензорот на радилица нема да пали или ќе гасни во возење.И јас мислам дека е Маф сензорот.
За што кола се работи?

Поло 2008 1.2 мотор.
Не ми изгасила во возенје, свети сијаличката за мотор, не прима гас како да имам клима пуштено да речеме и треба време да повлече. Пали понекогаш од втора и зголемена ми е потрошувачката на гориво. Тоа се главните симптоми.

Според симптомите, многу можно е да е МАФ сензорот, ќе пробам да го исчистам ( ако го најдам :)
 
Proveri da ne pušta kapačeto za voda. I toa e edna vrsta termostat na pritisok. Mnogu česta pojava kaj opelite.
Neka ti vidi majstor da ne se duvaat crevata za voda i zatoa po malku da ja frla nadvor,sto znaci da ne e duvnat dihtungot na glavata. Opelite pa i drugi vozila od 98 nagora rabotat na mnogu visoka temperatura zaradi podobro sogoruvanje i pociti gasovi,ako imas voda vnatre a ne antifriz može i zatoa ke ja frla,antifrizot ima povisoka tocka na vrienje. Kaj postarite vozila najdobro e mehanickiot termostat da se smeni so takov sto otvara za edno 10c poniska temperatura,npr za tvojata kola idealno bi bilo na 75-80 stepena. Fabrickiot termostat e na preku 90c i ako ja vozis so voda mesto antifriz nonstop ke ti pravi problem.
Jas sekojpat koga sum kupil vozilo za mene odma go menjam termostatot so takov za 10 stepeni poniska temperatura.
Да проверам со антифриз да видам дали ќе губи, се друго имам проверено. Има ли друг начин да се провери дали е отиден дихтунгот на глава освен мајонез на капачето за уље(што астрата нема), уље(најнормално си е) и бел дим од ауспух ? Се некако ме влече на тоа дека дихтунгот е отиден али нема ниедно од 3те набројани симптоми.. :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom