- Член од
- 15 март 2013
- Мислења
- 955
- Поени од реакции
- 620
A да бидеме реални што може да му се случи!Не е телевизор па да се расипе и да не се поправа.Единствено диск кочниците се малку лоши,али тие се такви секаде.Ако се погодат во ред,ако не не.Сепак ова е знак прашање и беше пред неколку години.Верувам дека и сега е тоа решено.Трето вучко не ги увезува директно скотовите туку преку планет бајк.Како и да е ако добро е стегнат,нема да има сигурно никаков проблем.Реално србинов во Ниш си ја знае доста работата.Дисковите на братучетката до ден денес не фаќаат и немаат свирење.Значи дека типот добро го средил.И на крај реално да збориме.Знаеме кој ни работи се по сервисине,па да си бидеме реални и да кажеме на колку од нас ни фаќаат дисковите,и што зборат на сервис кога ќе одиме.За вучко да не зборам.Пред некое време однесов на штелување еден бандаж на обичниов велосипед,на кој му беше скршила една жица!Три саати човекот се вртеше и го штелуваше и пак не му беше јасно што треба да прави.На крај го беше некако склопил и тоа бетер криво.Видов невидов му дадов пари и реков брат ај доста е.Ќе си го средам јас, и онака не ми е скап туку само колку да ме вози по град . ...И кажи ми ти сега на некој ваков да му давам да ми склопува и средува точак. oд 500 или 1000 евра. И да се истепам после добро некаде.Не фала,а и не за друго,туку грев ќе ми биде да го гледам како го расипува!Ова го зборам за вучко барем.Велосипеди навистина имаат убави,ама сервисот им е катастрофа.Ова во Италија несмее да го има.Каква професионалност од нивна страна.Секоја чест..Човекот го склопува велосипедот и посветува 100% внимание на него.Ама буквално на секој детаљ.Кај нас тука стегнато и готова.Терај.Инаку во право беше еден член погоре за скот велосипедите.Ги имало многу на сервис.Епа ете зашто ги има многу.Зашто сервисерите добро го стегнале..И на крај каде ќе најде во Македонија скале 80,и тоа на попуст....Сигурно не во вучко..Гаранција друг пат, ако се случи нешто, новчаничето и ќе си броиш. Освен ако се чувствува финансиски ептен моќен па да го враќа назад. Сепак си доаѓаме на она првото, ако не поисплатливо, посигурно е купување точак од кај нас.
На скотот има ХCR.Барем како што гледам на сајтот.Ако е така виљушката кај скотот е многу подобра.Мада не ми се верува за таа класа да има XCR,али чим пишале не верувам дека се во грешка.Ако се исти тогаш во ред.Би ги избегнал и двата и би одел на нешто малку подобро,особено ако се вози по земја.За коратекот нема да зборувам дека го немам погледнато.Cube-oт го исфрлам од можна варијанта.Слаба опрема и реално неисплатливо за понатамошна надградба....Само случајност како што ти спомнаа и погоре е тоа со Скотот, можно е варијанта мајсторите од Вучко (Мислам дека тие се застапници на Скот кај нас) кога ги вадат од кутија да не водат премногу грижа и да не ги затегнувааѕ, односно склопуваат со грижа и внимание.
Пример јас кога го купував велосипедот вработениот направи комплетно затегање и проверка на деловите да не е нешто разлабавено пред да ми ја потпише гаранцијата.
Ти пишав и претходно, со Коратекот добиваш најдобра опрема од страна на менувачи и преноси од сите овие три велосипеди.
Според мене ако не планираш да го возиш на макадам или планина цело време или пак си некој тежок премногу , ова ти е добитна комбинација. Во спротивно би ги зел предвид предната виљушка и бандажите за споредување, иако не верувам дека има некоја екстремна разлика во квалитетот.
Пример Cube-то и Scott-от носат предна виљушка Suntour од класа на XCM додека Коратек носи RST Gila, не дека е некоја енормна разлика бидејќи и двете се од ниската класа но имам прочитано дека XCM е за малку подобра од Џилата.
Бандажите не се ниту Mavic, ниту Fulcrum за да се споредуваат и не знам да ти кажам дали има некоја разлика помеѓу нив.
По ранг би одел вака
1. Corratec
2. Cube
3. Scott
П.С сега видов дека имаат грешка.XCM е вилушката.Така да ако се вози по земја би го избегнал скотов.Најдобра варијанта следна е 630 или скале 80.