Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки дали сте запознаени со товарните комбиња, кои се подобри, мани и такви работи ме интересираат. Ми треба за роднина со носивост да биде барем 1400-1500 кг.
Е сега гледам Peugeot Boxer некои ги фалат некои се плачат мислам дека биле предн влеча али трошеле малку, незнам како се цитроените комбиња, фиатите или пак дајте вие кои сте запознаени подобро препорачајте некое за да бараме. Ме интересира марката кои се подобри и со потрошувачка и со издржливост, споре парите кои ги спрема најверојатно ќе биде најмногу до кај 2002 како што гледам по интернет цениве.
Пежо и Цитроен се истата компанија, додека сите теретни возила ги развиваат заедно со Фиат. За споредба погледни ги Фиат Дукато, Пежо Боксер и Цитроен Џампер, се разликуваат само во знакот напред... Шо и да земиш од гореспоменатите марки, е исто и механички и шасиски, без разлика дали се работи за комбе со мала или голема носивост.
 
Пежо и Цитроен се истата компанија, додека сите теретни возила ги развиваат заедно со Фиат. За споредба погледни ги Фиат Дукато, Пежо Боксер и Цитроен Џампер, се разликуваат само во знакот напред... Шо и да земиш од гореспоменатите марки, е исто и механички и шасиски, без разлика дали се работи за комбе со мала или голема носивост.
А според тебе дали се подобри Ивеко како што ми спомнаа погоре или овие од фиат, пежо или цитроен. Исто гледам некои со задна некои со предна влеча биле, кои се подобри за комбе?
 
А според тебе дали се подобри Ивеко како што ми спомнаа погоре или овие од фиат, пежо или цитроен. Исто гледам некои со задна некои со предна влеча биле, кои се подобри за комбе?
Според она што го имам како искуство, Ивеко се нешто поголеми потрошачи на гориво споредено со 3-цата мускетари погоре, мада, ја имаат дуплак верзијата (4 тркала назад) со што имаат доста поголема носивост (се вози со Ц категорија). Инаку внатре ивекото се поефтини во изработката спрема останатите, пластиката појќе крцка, изгледа многу поглупо и тн и тн. Во секој случај, какво и да купуваш возило (ново или половно), мој совет ти е да има исправен клима уред.

А преден вс заден погон... дискутабилно прашање, пред се зависи со колку товар ќе возиш (не е исто да пренесуваш домати/пиперки и облека), колку од времето ќе биди комбето товарено и какво комбе имаш намера да земиш (ги има во неколку верзии, мали, средни, големи, ивекото и дуплак).
 
Според она што го имам како искуство, Ивеко се нешто поголеми потрошачи на гориво споредено со 3-цата мускетари погоре, мада, ја имаат дуплак верзијата (4 тркала назад) со што имаат доста поголема носивост (се вози со Ц категорија). Инаку внатре ивекото се поефтини во изработката спрема останатите, пластиката појќе крцка, изгледа многу поглупо и тн и тн. Во секој случај, какво и да купуваш возило (ново или половно), мој совет ти е да има исправен клима уред.

А преден вс заден погон... дискутабилно прашање, пред се зависи со колку товар ќе возиш (не е исто да пренесуваш домати/пиперки и облека), колку од времето ќе биди комбето товарено и какво комбе имаш намера да земиш (ги има во неколку верзии, мали, средни, големи, ивекото и дуплак).
Ова треба да се товара многу, со вреќи отприлика над 1 тон секогаш. Отприлика до 1.5 тон носивост толку му е и финансиската состојба. Е сега разбирам дека со комбе половно е мн тешко да се погоди оти кој знај колку километри има завртено и колку е товарано.:свиркам:
 
А според тебе дали се подобри Ивеко како што ми спомнаа погоре или овие од фиат, пежо или цитроен. Исто гледам некои со задна некои со предна влеча биле, кои се подобри за комбе?
Спринтер 316цди... Неверојатен ѕвер... Само да си знаеш оти поттрошнува баеги..... :)
 
Спринтер 316цди... Неверојатен ѕвер... Само да си знаеш оти поттрошнува баеги..... :)
Ама и цена држи баеги гледам. Во споредба со цитроен, пежо и фиат мн поскапи мерцедесиве.
Инаку размислуваме за варијантата од надвор да бараме да донесиме али некако од бугарија гледам има само страв ме фаќа, јас колата од таму ја донесов и ми се погоди али со комбе покомплицирано е.
--- надополнето: 2 мај 2013 во 13:27 ---
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31366912063319349&f1=details&slink=2ujqof го гледам ова вака наизглед е добро али шо мотор носи и на лице место ко ќе се види кој знај како е. Инаку за годината не ми изгледа мн.
 
Ова треба да се товара многу, со вреќи отприлика над 1 тон секогаш. Отприлика до 1.5 тон носивост толку му е и финансиската состојба. Е сега разбирам дека со комбе половно е мн тешко да се погоди оти кој знај колку километри има завртено и колку е товарано.:свиркам:
Думајте се, мада мој прв избор би бил 2.8 HDI на цитроен.
 
Така е, поскапи са... Ама имах среќа да возам такво нешто неколку иљади километри и празно и товарено, плус автоматик/стептроник.... Нема ритка, нема угорнца, нема не одам, нема малаксајне.... ебати ѕверо.... На автопат настеган со 140-150 фуче криза нема....
Иначе исто сам возил Фијат Дукато неколку пати товарен 2.8 ЈТД (мислам беше, ама не сам сигурен, можно е да не е бил јтд) ама беше 120 којна негде.. Добро се држеше со 2 тона јабуки натоварен накај Скопје, и по Плетвар нагоре... Ама не се споредува со мечето.... Јас се заљубих у тава комбе.... :D:D:D Само шо на отворено лапаше 10/11... :D:D

Нема да згрешете со ниедно од трите оти имат добар мотор од Фијат... Само ќе се расклопа подвозјето брзо... :)
--- надополнето: 2 мај 2013 во 13:38 ---
Ах да додада, спринтеро имаше и воздушно седиште како на шлеперите шо има.... Ако си купам комбе некојпат, тава е најдобрата дополнителна опрема... Ебати ќефо... Како на облак да седеш.. :D:D
 
Така е, поскапи са... Ама имах среќа да возам такво нешто неколку иљади километри и празно и товарено, плус автоматик/стептроник.... Нема ритка, нема угорнца, нема не одам, нема малаксајне.... ебати ѕверо.... На автопат настеган со 140-150 фуче криза нема....
Иначе исто сам возил Фијат Дукато неколку пати товарен 2.8 ЈТД (мислам беше, ама не сам сигурен, можно е да не е бил јтд) ама беше 120 којна негде.. Добро се држеше со 2 тона јабуки натоварен накај Скопје, и по Плетвар нагоре... Ама не се споредува со мечето.... Јас се заљубих у тава комбе.... :D:D:D Само шо на отворено лапаше 10/11... :D:D

Нема да згрешете со ниедно од трите оти имат добар мотор од Фијат... Само ќе се расклопа подвозјето брзо... :)
--- надополнето: 2 мај 2013 во 13:38 ---
Ах да додада, спринтеро имаше и воздушно седиште како на шлеперите шо има.... Ако си купам комбе некојпат, тава е најдобрата дополнителна опрема... Ебати ќефо... Како на облак да седеш.. :D:D
Се добро од ова Луки али моментално не бара тетинов многу луксузи. Со овај бизнис е на почеток и вложи доста пари така да нема многу пари да фрли за комбе сега. Затоа бараме некое кое ќе има зачуван мотор, немора да биде луксузно, само да ја брка работата. Па ако тргне за напред работата може да се размислува за нешто како мерџото.
 
Се добро од ова Луки али моментално не бара тетинов многу луксузи. Со овај бизнис е на почеток и вложи доста пари така да нема многу пари да фрли за комбе сега. Затоа бараме некое кое ќе има зачуван мотор, немора да биде луксузно, само да ја брка работата. Па ако тргне за напред работата може да се размислува за нешто како мерџото.

Јасно ми е бе човек оти коа се праа маабет за бизнис, парата си го кажува својто... Само пробувам да споделам јас шо сам осетил од возејне пуно празно по македонија, светот и пошироко... Иначе не викам оти некои комбенца са лоши или не ги зимај...
:D:D:D:D

Финтата со комбето е од точка а до точка б да однесе определена стока... Комфоро не е најзначаен тука, и колко развива, дали седиштето е воздушно, дали радиото има вуфер, дали седиштата са кожени, не ти знам шо.... Финтата е да служе и да праве пари... :-)

нема да згрешете кое и да земете од 3те фиата (а пежо а ситроен а фиат)... Може да ставете и форд у сликата, и они са добри (поновите транзити) иако неам искуство со них.. само форд како форд, гние :D:D истото е и со 3те фиата... Гнијат... Гледајте ги подетално.... А за од Бугарија... Ако одеш од Германија да го докараш имаш 500 евра трошоци плус... :)
 
Кој ти кажа?Ти стручњак ли си?
Ако правилно е складирана нова гума и по 20 години ќе биде нова.

dali rezervna koja nikogas ne e vozena fabricka(miselin) kolata e od 2004, isto taka gi izgubila svojstvata?
gumata celo vreme e vo gepek
 
Дечки дали сте запознаени со товарните комбиња, кои се подобри, мани и такви работи ме интересираат. Ми треба за роднина со носивост да биде барем 1400-1500 кг.
Е сега гледам Peugeot Boxer некои ги фалат некои се плачат мислам дека биле предн влеча али трошеле малку, незнам како се цитроените комбиња, фиатите или пак дајте вие кои сте запознаени подобро препорачајте некое за да бараме. Ме интересира марката кои се подобри и со потрошувачка и со издржливост, споре парите кои ги спрема најверојатно ќе биде најмногу до кај 2002 како што гледам по интернет цениве.
VW transporter 2.5tdi so obična boš pumpa i turbo so 75kw. Tenk. Ova brat nema konkurencija po izdržlivost ni kaj kolite ni kaj kombinjata ni kaj kamionite. Soleni se ama vredat za sekoe evro.
 
klimata mi duva no ne ladi do sto moze da e
--- надополнето: 2 мај 2013 во 23:38 ---
ve molam za odgovor
 
koga go vrtamvolanot vo mesto ili pri mala brzina mi zui volanot matik ima do sto moze da e
 
Nema freon,izmeri pritisok vo servis za klimi ,mislam deka besplatno proveruvaat. Ako nema ke go napumpaat sistemot so obicen vazduh i ke vidis dali ti uklucue kompresorot za klima.Ako ne uklucuva ili e otiden kompresorot ili senzorot za pritisok Ako e so kompresorot i senzorot se vo red i klimata se uklucuva se gleda-slusa nekade da ne pusta vazduh. Ako ne pusta ja punis klimata so smesa freon+zelena boja+malku ulje za kompresor. Punenje košta od 1200-2000 denari To je to.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom