Прашање за Христијанството III

Член од
4 април 2013
Мислења
26
Поени од реакции
6
Hristijanstvoto e veruvanje vo tri boga znaci ne e cist monoteizam sinot sedi desno od Otecot znaci trojca se.
Не, Христијанството не е верување во три Бога: Бог во Стариот завет во Исаија 43:10 кажува дека нема друг Бог освен Него. Исус исто така кажа дека има само еден Бог, апостолите исто така на неколку места јасно кажуваат дека има само еден Бог. Христијаните веруваат во целата Библија, а доколку ја читаш, ќе видиш дека место за твојот заклучок нема.

--- надополнето: 25 април 2013 во 11:37 ---
baska isus rekol ne sum ja Bog .
Повторно не.
Исус никаде не кажува "Јас не сум Бог".
--- надополнето: 25 април 2013 во 12:40 ---
mislam toa apla mozes so samata Biblija da go pobies trojstvoto.
Тројството не е Три Бога, туку Еден Бог=три личности.

Многу често можеме да пронајдеме врска со Исус од Новиот завет и Јахве од Стариот завет: На пример:
Исаија 44:6 ...."Јас Сум првиот и последниот"...(зборува Јахве)
Откровение 22:12 "Ете, доаѓам скоро....јас сум Алфа и Омега, Првиот и Последниот, Почетокот и завршетокот"...(зборува Исус)

Во Стариот завет креаторот на небото и земјата е Јахве, во Новиот завет креаторот на небото и земјата е Исус:
Исаија 44:24 "Вака зборува Господ, твојот Искупител и твојот Творец во утробата: „Јас Сум Господ Кој Сум создал сè, Кој ги оптегна Сам небесата, и ја зацврстив земјата без ничија помош."
Евреите 1:8-10: "А за Синот вели....и 'Ти Господи, во почетокот ги положи темелите на земјата, и небесата се дело на Твоите раце"

На Исус можеме да му се молиме, и Исус ни дава одговор (што во Стариот завет, исклучиво се однесуваше на Јахве):
Јован 14:13-14 "И што и да побарате во Мое име, ќе направам, за да се прослави Таткото во Синот. И ако посакате нешто во Мое име, Јас ќе го сторам."

Исус е присутен насекаде и во секое време (Особина на Бог):
Матеј 28:20 "И еве, Јас Сум со вас во сите дни до крајот на светот"

На Исус треба да му се поклонуваме ние и ангелите на небото (во Стариот и Новиот завет се вели дека само на Бог треба да се поклонуваме):
Матеј 14:33 "А оние што беа во коработ, дојдоа и Му се поклонија, велејќи: Навистина, Ти си Божјиот Син"
Матеј 28:9 "А Исус ги пресретна и ги поздрави 'бидете поздравени!' А тие се приближија до Него, Го фатија за нозете и Му се поклонија."
Матеј 28:17 "и штом го видоа Му се поклонија..."
Евреите 1:6 "...и да му се поклонат сите Божји ангели"

Исус е еднаков со Бог:
Филипјаните 2:6-7 "Кој, иако беше во ликот Божји, не го сметаше како нешто приграбено -тоа што е еднаков со Бог, туку се лиши Самиот себеси, земајќи лик на слуга, станувајќи сличен на луѓето."

Како што го почитуваме Таткото, така треба да го почитуваме и Исус:
Јован 5:23 "за да Го почитуваат сите Синот, така како што го почитуваат Таткото"

И многу други текстови каде се кажува дека Исус е Спасителот, во Стариот завет само Јахве е спасителот (Исаија 43:11 -Само Јахве е спасителот)................
--- надополнето: 25 април 2013 во 12:56 ---
Hristijanstvoto e veruvanje vo tri boga znaci ne e cist monoteizam sinot sedi desno od Otecot znaci trojca se, a baska isus rekol ne sum ja Bog mislam toa apla mozes so samata Biblija da go pobies trojstvoto, ali aj za ovoj komoditet oni ja gubat sansata da se spasat vo vecen zivot, mislam taka sledi logicki ako ideme po logikata deka najgolem grev e negiranje na dogmite.
Не се работи за догма поставена од црквата (било која и да е). Да ја негираш Божественоста Христова е да идеш против се она што е напишано во Библијата (и во Стариот и во Новиот завет).
Спасението во Христа иде заедно со признанието на оваа негова божественост:
Римјаните 10:9 "Зашто, ако со твојата уста исповедаш, дека Исус е Господ и ако во твоето срце поверуваш, дека Бог Го воскреснал од мртвите, ќе бидеш спасен."

Важноста и големината на жртвата Христова, произлегува од фактот: Кој е тој што умре на крстот!
Токму затоа и апостолите упатуваат на оваа важност, кажувајќи за антихристот:
1 Јован 4:2-3 "По ова познавајте го Духот на Бога: секој дух кој исповедува дека Исус Христос дојде во тело, од Бога е;
3 а секој дух кој не исповедува дека Исус Христос дојде во телото, не е од Бога; тоа е духот на антихристот, за кого сте чуле дека иде, и сега е веќе во светот."

Апостолот Јован, објаснува кој е тој што дошол во тело:
Јован 1:1,14 "Во почеток беше Словото, и Словото беше во Бога, и Словото беше Бог.....И Словото стана тело и се настани меѓу нас...."
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Во Стариот завет креаторот на небото и земјата е Јахве, во Новиот завет креаторот на небото и земјата е Исус:
Дај подобјасни ја оваа реченица: велиш, еднаш креатор е Јахеве, еднаш креатор е Исус, небаре имало две креации...

И како разликуваш дали креаторот е Јахве или креаторот е Исус?Кога е Јахве а кога е Исус?
 
Член од
4 април 2013
Мислења
26
Поени од реакции
6
Дај подобјасни ја оваа реченица: велиш, еднаш креатор е Јахеве, еднаш креатор е Исус, небаре имало две креации...

И како разликуваш дали креаторот е Јахве или креаторот е Исус?Кога е Јахве а кога е Исус?
Да, напишав дека еднаш во Библијата е дадено како Јахве е Креаторот а на друго место дека Исус е Креаторот. Бидејќи во првиот пасос истакнав како во Стариот и Новиот завет, се зборува јасно само за еден Бог, се надевав дека логичниот заклучок (од овој контраст) за поголемиот дел од читателите би бил Јахве=Исус (не дека Јахве и Исус создале две неба и две земји, од што произлегуваат и два бога, што е спротивно на горе болдираниот текст. Во спротивно ќе треба да идам на курс за добро изразување на мислите:) )

Сето ова беше дел од мојата главна цел, да покажам дека Бог е еден, а во креацијата на земјата и небото не учествува само една личност, што јасно дава потпора на Божјото Тројство.

А како е ова можно? (се надевам дека на ова подеталното објаснување мислеше MIKI1):

1Коринтјаните 8:6 "но, ние имаме еден Бог, Татко, од Кого е сè и за Кого сме ние, и еден Господ Исус Христос, преку Кого е сè, и преку Кого сме и ние."

Колосјаните 1:16 "зашто во Него е создадено сè што е во небесата и на земјата; видливо и невидливо, било престоли, или господства, или началства, или власти; сè е создадено преку Него и за Него."

Се е од Таткото, преку Синот. Таткото е Бог, Синот е Бог и Духот Свети е Бог, Но сите Тројца се Еден Бог. Објаснување (прифатливо за човечкиот разум) за тоа како Тројството функционира и како ова е можно, неможам да дадам. Оваа мистерија, не ме "притиска", бидејќи ако неможеме да објасниме како е можно вселената да е бескрајна (а е творба Божја, ја гледаме и можеме да ја истражуваме), тогаш не треба да очекуваме со нашиот разум да го објасниме и нејзиниот Творец.

Се разбира, очекувам дека ова MIKI1 го знае, но сепак доколку тоа било и неговата цел, добро е другите да прочитаат. Ова е најкратко што можев.
Доколку алудираш на нешто друго, прашај појасно или уште подобро наведи за да не се губиме во постовиве.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Во Новиов Завет, многу нешта се бааги појасни отколку во Стариот, кога е во прашање Троичноста Божја.

Посочените цитати ни‘ кажуваат како настанале нештата (од намерата од Отецот, преку творењето од Синот а сето тоа заедно со Духот Свет), но не ни‘ кажуваат каде е местото и улогата Исусова (не Синова!) при настанокот на Светот во Стариот Завет?
 
Член од
4 април 2013
Мислења
26
Поени од реакции
6
Во Новиов Завет, многу нешта се бааги појасни отколку во Стариот, кога е во прашање Троичноста Божја.

Посочените цитати ни‘ кажуваат како настанале нештата (од намерата од Отецот, преку творењето од Синот а сето тоа заедно со Духот Свет), но не ни‘ кажуваат каде е местото и улогата Исусова (не Синова!) при настанокот на Светот во Стариот Завет?
Се согласувам дека Новиот завет е многу појасен. Не само за Тројството Божјо, но и за други работи. Но Библијата сведочи дека и Стариот и Новиот завет се пишувани под инспирација на една личност а тоа е Духот Свети. Затоа можеме да уживаме во некои сознанија, а за други ако не ни дал доволно специфики за настанокот, во тој случај веруваме дека имал причина.Во случајот со творењето, во Новиот завет ни зборува за тоа која е улогата на Исус (Синот) и Таткото, со што дава светло на тој момент за кој во Стариот завет се зборува малку.

Токму од Него и дознаваме дека Исус Христос=Синот Божји. Од тука и не ти ја разбирам твојата поделба на улогата Исусова (во стиховите од Новиот завет) од Синовата улога (во Стариот завет)?

Ајде малку за Стариот завет:

Инаку сигурно знаеш, но еве за оние кои можеби незнаат, во првата книга во Библијата, каде се опишува настанот на стварање на небото, земјата, животните, луѓето....е кажано и следното:

Битие 1:26“И Бог рече: „Да направиме човек во Нашиот лик, според Нашата сличност, и нека владеат над морските риби, над небесните птици и над добитокот - над сета земја - и над сите лазачи што ползат по земјата!””

Бог за себе зборува во множина. Битно е да се забележи дека креираната литература од пред првиот век, не знае за вакво користење на заменките во множина доколку се однесува на едно лице.

Во книгата на Пословици е кажано следното:

Пословици 30:4Кој се вознесе на небо и слезе? Кој го фати ветерот во своите грсти? Кој ги собра водите во својата наметка? Кој ги постави земските краишта? Како се вика и како му се вика синот? Знаеш ли?”



Интересно, овдека се зборува за Оној кој ги поставил земските краишта и се спомнува синот.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Се согласувам дека Новиот завет е многу појасен. Не само за Тројството Божјо, но и за други работи. Но Библијата сведочи дека и Стариот и Новиот завет се пишувани под инспирација на една личност а тоа е Духот Свети. Затоа можеме да уживаме во некои сознанија, а за други ако не ни дал доволно специфики за настанокот, во тој случај веруваме дека имал причина.Во случајот со творењето, во Новиот завет ни зборува за тоа која е улогата на Исус (Синот) и Таткото, со што дава светло на тој момент за кој во Стариот завет се зборува малку.

Токму од Него и дознаваме дека Исус Христос=Синот Божји. Од тука и не ти ја разбирам твојата поделба на улогата Исусова (во стиховите од Новиот завет) од Синовата улога (во Стариот завет)?

Ајде малку за Стариот завет:

Инаку сигурно знаеш, но еве за оние кои можеби незнаат, во првата книга во Библијата, каде се опишува настанот на стварање на небото, земјата, животните, луѓето....е кажано и следното:

Битие 1:26“И Бог рече: „Да направиме човек во Нашиот лик, според Нашата сличност, и нека владеат над морските риби, над небесните птици и над добитокот - над сета земја - и над сите лазачи што ползат по земјата!””

Бог за себе зборува во множина. Битно е да се забележи дека креираната литература од пред првиот век, не знае за вакво користење на заменките во множина доколку се однесува на едно лице.

Во книгата на Пословици е кажано следното:

Пословици 30:4Кој се вознесе на небо и слезе? Кој го фати ветерот во своите грсти? Кој ги собра водите во својата наметка? Кој ги постави земските краишта? Како се вика и како му се вика синот? Знаеш ли?”



Интересно, овдека се зборува за Оној кој ги поставил земските краишта и се спомнува синот.
Како што напишав во мојот пост: Синот Божји Е неспорен и во Стариот и во Новиот Завет.
А каде Е Исус во Стариот Завет? Во Новиот Завет, Исус Е присутен, несомнено...
 
Член од
4 април 2013
Мислења
26
Поени од реакции
6
Како што напишав во мојот пост: Синот Божји Е неспорен и во Стариот и во Новиот Завет.
А каде Е Исус во Стариот Завет? Во Новиот Завет, Исус Е присутен, несомнено...
MIKI1, каде застанавме? :).
Гледам дека си штедлив на зборови (јас не сум очигледно :)) , ама и тоа е ОК се додека се истакнува некоја важна вистина од Библијата (од тебе или од оние што се обидуваат да ти одговорат), ама ако не го правиме тоа, тогаш можеби сме соблазна за послабите во верата, за што Писмото строго не опоменува да внимаваме.
Знам дека најчесто е многу тешко да се пренесе одредена мисла врска некоја тема со различни луѓе, односно можеш да си кажеш ама да не те разберат иако тебе не ти е јасно како е можно тоа, кога ти си се разбираш (ова мислам на мене првично, ама и сите други влегуваме во овој кош).
Се со цел да се обидам подобро да те разберам (како да се разминуваме постојано) ќе ја разложам твојата последна реченица на четири елементи кое се дел од нејзе:
1. Синот Божји Е неспорен во Стариот Завет.
2. Синот Божји Е неспорен и во Новиот Завет.
3. Во Новиот Завет, Исус Е присутен, несомнено.
4. А каде Е Исус во Стариот Завет?

Еве ги моите одговори/реакции по сите претходни точки:
1. Да.
2. Да
3. Да
4. Се обидов во последните постови тоа да го покажам, сега малку попрецизно.
а)Исус по име не е присутен никаде во Стариот Завет. Ниту преку стиховите во Стариот Завет се споменува Исус парарелно со Јахве или со Таткото. Никаде во стиховите во Стариот Завет (барем колку јас што знам) не можам да видам да се споменува Исус како врши некоја функција и при тоа јасно да се каже (преку стиховите од Стариот Завет) дека тоа е токму Он. Тоа го дознавам исклучиво преку Стиховите од Новиот Завет кои даваат светло на стиховите од Стариот Завет.
Од стиховите во Новиот Завет дознавам дека Исус=Синот Божји, т.е. Оној Син кој заедно со Таткото и Духот ја креира земјата и небото.
б)На "описен" начин Исус (на еврејски Јешуа-значи "Спасение" или "Бог Спасува") е покажан во Стариот Завет.

Прашањa за тебе (многу тесно поврзано со претходно кажаното):
1.Е сега, иако јас во претходните постови дадов почетни правци, би те замолил тебе да објасниш од каде си ти толку сигурен во точка 2 т.е. дека Синот Божји е неспорен во Стариот Завет, но те молам ова да го покажеш исклучиво преку стиховите од Стариот Завет притоа не користејќи ги аргументите на стиховите од Новиот Завет кои ги осветлуваат претходните во Стариот Завет. (можеш да користиш и коментари од , но се разбира оние на Израелците)
2.Од тука излегува едно потпрашање, дали Бог, со право, бил неразбран од Израилот, или пак можеби Израелците сепак имале доволно "информации" за природата Божја, кои прават мост, до времето на отелотворување на втората личност од Тројството Исус Христос/Синот Божји?
MIKI1, ако знаеш супер, ако незнаеш повторно супер, после твојот одговор ќе се обидам јас да го дадам моето размислување за истите две прашања, плус ќе дополнам за точка б) од моето излагање (доколку треба). За разлика од прашањето на nihiliks, ова се веќе малку подлабоки прашања, чии одговори би биле добро да ги чујат браќата Христијани и се надевам ќе им дадеме дополнително зацврстување во верата. Сепак тоа е втора главна причина за овој форум, покрај одговарањето пред другите религии и атеистите (барем јас така мислам).
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.364
Поени од реакции
84.593
Астојцов, ако се разбираш во Кабала и Нотарикон, ќе го најдеш Синот на повеќе места во Стариот завет.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Гледам дека си штедлив на зборови (јас не сум очигледно :)) , .
astojcov,

брборливоста не е рисјанска особина, а со многу зборови не значи дека ќе дадеш точен одговор, како што тоа и го чиниш. пишуваш „кинг сајз„ постови, „млатиш„ библиски цитати кои сами од себе не кажуваат ништо, така да пак се враќаме на почетокот: каде Е Исус во Стариот Завет?

Во Стариот Завет и во Новиот, Бог се објавува на начин кој Ти самиот веќе го опиша, а со кој јас се согласувам. Ако Синот/Словото има свој почеток во Бога Отецот и Е роден од Отецот без биолошка мајка, и со тоа се согласувам. Ако Исус, човекот има свој почеток во мајка си и Е роден од мајка си, без биолошки татко, и со тоа се согласувам. Ако во Новиот Завет, Исус Е Син Божји и Син Човечки, и со тоа се согласувам.

Но, каде Е Исус во Стариот Завет?
--- надополнето: 27 април 2013 во 21:53 ---
Прашањa за тебе (многу тесно поврзано со претходно кажаното):
1.Е сега, иако јас во претходните постови дадов почетни правци, би те замолил тебе да објасниш од каде си ти толку сигурен во точка 2 т.е. дека Синот Божји е неспорен во Стариот Завет, но те молам ова да го покажеш исклучиво преку стиховите од Стариот Завет притоа не користејќи ги аргументите на стиховите од Новиот Завет кои ги осветлуваат претходните во Стариот Завет. (можеш да користиш и коментари од , но се разбира оние на Израелците).
Полека, јас се‘уште немам одговор на моето прашање (а сум поставувач на неодговорени прашања...) а гледам дека кривицата веќе ми ја префрлаш, со тоа што ми поставуваш прашања.

Патем кажано, не можеш да ги одвоиш Стариот и Новиот Завет и да ги третираш независно еден од друг, оти нивата взаемност е неизбежна: Новиот Завет е исполнување на Стариот.
--- надополнето: 27 април 2013 во 22:01 ---
2.Од тука излегува едно потпрашање, дали Бог, со право, бил неразбран од Израилот, или пак можеби Израелците сепак имале доволно "информации" за природата Божја, кои прават мост, до времето на отелотворување на втората личност од Тројството Исус Христос/Синот Божји?
MIKI1, ако знаеш супер, ако незнаеш повторно супер, после твојот одговор ќе се обидам јас да го дадам моето размислување за истите две прашања, плус ќе дополнам за точка б) од моето излагање (доколку треба). За разлика од прашањето на nihiliks, ова се веќе малку подлабоки прашања, чии одговори би биле добро да ги чујат браќата Христијани и се надевам ќе им дадеме дополнително зацврстување во верата. Сепак тоа е втора главна причина за овој форум, покрај одговарањето пред другите религии и атеистите (барем јас така мислам).
Во Стариот Завет, Бог не се открива „целосно„, лично и личносно, на начинот на кој Он се објавува во Новиот Завет. Но и во Стариот Завет има доволно „информации„ за Трочноста Божја: во Постанокот, каде Бог се изразува со множинска заменска форма, преку средбата Авраамова со трите патници-ангели, преку начинот на кој ангелите непрекидно ја опеваат Божјата Троичност (Свет, Свет, Свет Е Господ Саваот) и сл.

Колку ми е познато, евреите од Стариот Завет, Го сметале Бога за Еден, не за Троедин.
 
Член од
4 април 2013
Мислења
26
Поени од реакции
6
astojcov,

брборливоста не е рисјанска особина, а со многу зборови не значи дека ќе дадеш точен одговор, како што тоа и го чиниш. пишуваш „кинг сајз„ постови, „млатиш„ библиски цитати кои сами од себе не кажуваат ништо, така да пак се враќаме на почетокот: каде Е Исус во Стариот Завет?

Во Стариот Завет и во Новиот, Бог се објавува на начин кој Ти самиот веќе го опиша, а со кој јас се согласувам. Ако Синот/Словото има свој почеток во Бога Отецот и Е роден од Отецот без биолошка мајка, и со тоа се согласувам. Ако Исус, човекот има свој почеток во мајка си и Е роден од мајка си, без биолошки татко, и со тоа се согласувам. Ако во Новиот Завет, Исус Е Син Божји и Син Човечки, и со тоа се согласувам.

Но, каде Е Исус во Стариот Завет?
--- надополнето: 27 април 2013 во 21:53 ---


Полека, јас се‘уште немам одговор на моето прашање (а сум поставувач на неодговорени прашања...) а гледам дека кривицата веќе ми ја префрлаш, со тоа што ми поставуваш прашања.

Патем кажано, не можеш да ги одвоиш Стариот и Новиот Завет и да ги третираш независно еден од друг, оти нивата взаемност е неизбежна: Новиот Завет е исполнување на Стариот.
--- надополнето: 27 април 2013 во 22:01 ---


Во Стариот Завет, Бог не се открива „целосно„, лично и личносно, на начинот на кој Он се објавува во Новиот Завет. Но и во Стариот Завет има доволно „информации„ за Трочноста Божја: во Постанокот, каде Бог се изразува со множинска заменска форма, преку средбата Авраамова со трите патници-ангели, преку начинот на кој ангелите непрекидно ја опеваат Божјата Троичност (Свет, Свет, Свет Е Господ Саваот) и сл.

Колку ми е познато, евреите од Стариот Завет, Го сметале Бога за Еден, не за Троедин.
Имам технички проблеми во постирањето, подолу се дадени текстови од последниот пост на MIKI1, на кој давам соодветен одговор под линијата.

Мики1 кажа: брборливоста не е рисјанска особина, а со многу зборови не значи дека ќе дадеш точен одговор, како што тоа и го чиниш. пишуваш „кинг сајз„ постови, „млатиш„ библиски цитати кои сами од себе не кажуваат ништо, така да пак се враќаме на почетокот: каде Е Исус во Стариот Завет?
__________________________________________________
Другар, имаш многу незгоден пристап во твоето дебатирање или одбрана на Библијата и Црковната традиција. Откако после 10 поста некој ќе успее да ти го даде/погоди одговорот, веќе одговорот не е ни битен, без разлика дали има вистина во него или не. А тоа иде на штета на? Па се разбира на–Одговорот/Вистината. А Иде во прилог на????
Во врска со едно од твоите вечно неодговорени прашања, еве го мојот одговор, повторно од поинаков агол: Исус излезе од Бога и се врати кај Бога (Јован 13:3). Доколку го гледаме само овој стих (надвор од околните, што не е дозволиво при проучување на Библијата, но овдека го правам заради друга поента) се приметува дека го кажува човекот Исус, и вели дека претходно бил кај Бога и ќе оди кај Бога. Кога вели дека претходно бил кај Бога, тоа се однесува на неговата положба во Стариот завет (пред да се отелотвори).


Мики1 кажа: Во Стариот Завет и во Новиот, Бог се објавува на начин кој Ти самиот веќе го опиша, а со кој јас се согласувам. Ако Синот/Словото има свој почеток во Бога Отецот и Е роден од Отецот без биолошка мајка, и со тоа се согласувам. Ако Исус, човекот има свој почеток во мајка си и Е роден од мајка си, без биолошки татко, и со тоа се согласувам. Ако во Новиот Завет, Исус Е Син Божји и Син Човечки, и со тоа се согласувам.

Но, каде Е Исус во Стариот Завет?
____________________________________________________
Мислам дека изразувањето овдека ти е погрешно. Синот/Словото (пред отелотворувањето) нема почеток, ако има во тој случај не е Бог, без разлика дали се родил телесно или од Бога. Зборовите ти се слични на Јован 1:1 но таму се вели дека Словото во почетокот беше во Бога, не како што ти кажуваш има свој почеток во Бога Отецот. Или како што Православната Црква правилно вели: вечно роден од Таткото или роден од Таткото пред вечни времиња.
Ти благодарам за твоите согласувања и дополнувања, би довршил со кажувањето дека Човекот Исус започнува со постоење 3-4 години пред новата ера, додека Исус/Синот Бог без човечкото тело т.е. Исус во Стариот завет, е со својот Татко.

Мики1 кажа: Полека, јас се‘уште немам одговор на моето прашање (а сум поставувач на неодговорени прашања...) а гледам дека кривицата веќе ми ја префрлаш, со тоа што ми поставуваш прашања.

___________________________________________________
JДа, иако комично, сепак мене ми изгледа дека и во пракса тераш така. Ако твојот одговор го даваш само откако ќе ти одговорат на твоето прашање, во тој случај бидејќи твоите прашања најчесто остануваат неодговорени, следува дека нема да го добиеме и твојот одговор, со што ќе останеме сиромашни за вистината која ти имаш ја имаш.И кривицата оди кај?



Мики1 кажа: Патем кажано, не можеш да ги одвоиш Стариот и Новиот Завет и да ги третираш независно еден од друг, оти нивата взаемност е неизбежна: Новиот Завет е исполнување на Стариот.

_________________________________________________

Патем кажано ти благодарам што се согласуваш со мојот став за нераскинливата врска на Стариот и Новиот завет, даден во претходниот мој пост бр.1354. Од тука се прашувам дали воопшто ги читаш моите одговори на твоите неодговорени прашања. А мојата специјална молба да ги раздвоиш, беше само заради докажување на одредена поента, која сега губи смисла и да се спомнува...



Мики1 кажа:

Во Стариот Завет, Бог не се открива „целосно„, лично и личносно, на начинот на кој Он се објавува во Новиот Завет. Но и во Стариот Завет има доволно „информации„ за Трочноста Божја: во Постанокот, каде Бог се изразува со множинска заменска форма, преку средбата Авраамова со трите патници-ангели, преку начинот на кој ангелите непрекидно ја опеваат Божјата Троичност (Свет, Свет, Свет Е Господ Саваот) и сл.

___________________________________________________
КОНЕЧНО ни даваш малку од вистината....но чекај уште никој не ти го даде правилниот одговор на твоето прашање. Хммммммммм...мислам дека дојде моментот да си го промениш името во поднасловот.

И за на крај, повторно да се надоврзам со поентата најгоре во мојот пост, Која беше вистината, Зошто беше важна, Што заклучуваме од истото (нешто беше поврзано со Тројството...)........СЕТО ТОА Е ВО СЕНКА НА ОВОЈ ДВОБОЈ.
 
Член од
4 април 2013
Мислења
26
Поени од реакции
6
astojcov,

брборливоста не е рисјанска особина, а со многу зборови не значи дека ќе дадеш точен одговор, како што тоа и го чиниш. пишуваш „кинг сајз„ постови, „млатиш„ библиски цитати кои сами од себе не кажуваат ништо, така да пак се враќаме на почетокот: каде Е Исус во Стариот Завет?

Во Стариот Завет и во Новиот, Бог се објавува на начин кој Ти самиот веќе го опиша, а со кој јас се согласувам. Ако Синот/Словото има свој почеток во Бога Отецот и Е роден од Отецот без биолошка мајка, и со тоа се согласувам. Ако Исус, човекот има свој почеток во мајка си и Е роден од мајка си, без биолошки татко, и со тоа се согласувам. Ако во Новиот Завет, Исус Е Син Божји и Син Човечки, и со тоа се согласувам.

Но, каде Е Исус во Стариот Завет?
--- надополнето: 27 април 2013 во 21:53 ---


Полека, јас се‘уште немам одговор на моето прашање (а сум поставувач на неодговорени прашања...) а гледам дека кривицата веќе ми ја префрлаш, со тоа што ми поставуваш прашања.

Патем кажано, не можеш да ги одвоиш Стариот и Новиот Завет и да ги третираш независно еден од друг, оти нивата взаемност е неизбежна: Новиот Завет е исполнување на Стариот.
--- надополнето: 27 април 2013 во 22:01 ---


Во Стариот Завет, Бог не се открива „целосно„, лично и личносно, на начинот на кој Он се објавува во Новиот Завет. Но и во Стариот Завет има доволно „информации„ за Трочноста Божја: во Постанокот, каде Бог се изразува со множинска заменска форма, преку средбата Авраамова со трите патници-ангели, преку начинот на кој ангелите непрекидно ја опеваат Божјата Троичност (Свет, Свет, Свет Е Господ Саваот) и сл.

Колку ми е познато, евреите од Стариот Завет, Го сметале Бога за Еден, не за Троедин.
(ПС: да многуте зборови не значат точен одговор, како што ни малкуте зборови не значат точен одговор. Критериумот е друг...Инаку пази и твоите постови стануваат нешто подолги, да не си наметнеш не-рисјански стандард)
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Другар, имаш многу незгоден пристап во твоето дебатирање или одбрана на Библијата и Црковната традиција. Откако после 10 поста некој ќе успее да ти го даде/погоди одговорот, веќе одговорот не е ни битен, без разлика дали има вистина во него или не. А тоа иде на штета на? Па се разбира на–Одговорот/Вистината. А Иде во прилог на????
Пријател, ако навистина биле 10 поста, ти веројатно си рекордер! Обично луѓето после 3-4 разменети поста со MIKI1 сфаќаат дека нема разбирачка со него. Друг пат биди повнимателен со кого си трошиш време во објаснување. Сепак и пред Бог сме одговорни како го трошиме ова малку време што го имаме овде на Земјата.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Другар, имаш многу незгоден пристап во твоето дебатирање или одбрана на Библијата и Црковната традиција. .
Другар, не ја бранам Библијата, тоа е протестантски приод кон истата, но и оти нема потреба од нејзино бранење: Библијата е одбранета уште пред да се родат и Вајклиф и Лутер.
--- надополнето: 28 април 2013 во 19:38 ---
Мислам дека изразувањето овдека ти е погрешно.
Секако дека ми е погрешно, како што е погрешен и Твојот став дека моето изразување е погрешно.
--- надополнето: 28 април 2013 во 19:41 ---
. Зборовите ти се слични на Јован 1:1 но таму се вели дека Словото во почетокот беше во Бога, не како што ти кажуваш има свој почеток во Бога Отецот. .
Еве, јас су убеден дека Ти подобро знаеш од Јована што значи наведениот израз: дека Словото/Синот во почетокот беше во Бога. Што значи тој израз?
--- надополнето: 28 април 2013 во 19:43 ---
.И кривицата оди кај?
.
Кај Тебе, нормално, оти после куп цитати на кои се повикуваш, ја се‘уште не знам каде бил човекот Исус-Синот Човечи, во Стариот Завет...
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
ако е ко годинава со датумите, .... ваљда на “тајната скара“ :cool:
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Правеле оргии со мајките на Карл Маркс и Фридрих Енгелс...и после се рагале копилиња како тебе..
то е прилично поган јазик за некој кој тврди дека е рисјанин, јас мислам дека Исус сигурно во неговите мисли и дела имал на ум и тешката и мачната ситуација на работниците, нарочно во тоа време кога и деца и стари и млади работеле и по 16 сати најтешки работи без социјално пензиско без редовна и пристојна плата без здравствено. Исус тој проблем не го решил, го решиле место него по 2000 години комунистите, али еј... Исус сепак бил само човек кој се обидел да крене бунт против Римската окупација и не успеал бил фатен и распнат како предавник на Рим.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom