L
Luki Junior
Гостин
Правеш неколку грешки у чекори.. Или не ги правеш, а само си ја вртеш водата накај твојта вада.... Приказната шо ја расправаваш за одземената нива, ја расправаш оти ја знаеш приказната вонка од книгата. Рамката на рассудувајне не ти е самата книга, а општествено политичките прилики у болшевичко-социјалистичкото уредувајне. И не ја гледаш книгата како лична саможртва на Павка Корчагин шо искрено верува и е задоен од тај систем, а ја гледаш како социјалистичка реализам пропаганда шо замачкува очи на простите маси, и активно проповеда.......
Додека другата е фикција, у фиктивен свет, со фиктивни карактери, и филозофско учение творба на авторката. Без разлика колку е генијална, интелегентна, добра аргументација, начитана и наоружана со факти и идеи, не може да предвиде шо може да се случе на општеството ако му се стават рамки и стеги какви шо е опишала (или теоретски, други стеги, норми, рамки и идеи). И сега авторката (исто како и ного други филозофи од сите времиина) си го задават тај луксуз, дозволуват си до детали да предвидуват резултатите у општеството, ако се стават ниините идеи у пракса. Заради таа теориска замагленост и замелушеност са умирале милиони и милиони.
И двете книги патат од истата болест, за разлика шо теоријата за првата не е напишана од Островски, а од други филозофи. У втората книга, теоријата и приказната е напишана од исти човек. Првата книга ја опишува реалното исполнувајне на теоријата низ очите на Островски (да не се лажеме Павка Корчагин = Николај Островски).
За втората книга, не сме доживеале да го видеме со сопствени очи. Ако го доживееме тава време, тогај ќе ја имаме општествената рамка да рассудуваме шо и како е проблематично на таа теорија.
И двете книги имат добри поенти, само шо требе човек да знае да ги блокира стилизираните филозофски лајна, за да може да допре до јадрото на основните идеи и учења.
пс. Ако очекуваш нето вредност од книги, заебал си се јако.
ппс. Дадејте други книги бе да му се невиде....