Скопје 2014 (Генерална дискусија)

  • Креатор на темата Креатор на темата Принцезичка
  • Време на започнување Време на започнување

Дали го одобрувате проектот Скопје 2014?


  • Вкупно гласачи
    593
Морам да Ви признам, дека сеуште не сум одлучил за што да гласам и сеуште не сум гласал.
Скопје 2014, значи работа за градежнта оператива - тоа се јавни работи. За спомениците сум убедем дека се набавени на некаква распродажба и дека ќе разбере колку малку пари е потрошено за нив. И самиот тип на работите, повеќе занаетчиски работи - помалку вградени материјали, е поволен.
Од друга страна има делови на Скопје кои сеуште немаат канализација ( имаат септички јами ); Тоа во Скопје не е толку изразено, како на пример во Белград, но има доста делови без канализација
Од трета страна на сите ни е потребно нешто убаво да се случи после сите доживувања.....
Немам доволно податоци да донесам заклучок, само врз овие податоци кои до сега се постирани,
 
Морам да Ви признам, дека сеуште не сум одлучил за што да гласам и сеуште не сум гласал.
Скопје 2014, значи работа за градежнта оператива - тоа се јавни работи. За спомениците сум убедем дека се набавени на некаква распродажба и дека ќе разбере колку малку пари е потрошено за нив. И самиот тип на работите, повеќе занаетчиски работи - помалку вградени материјали, е поволен.
Од друга страна има делови на Скопје кои сеуште немаат канализација ( имаат септички јами ); Тоа во Скопје не е толку изразено, како на пример во Белград, но има доста делови без канализација
Од трета страна на сите ни е потребно нешто убаво да се случи после сите доживувања.....
Немам доволно податоци да донесам заклучок, само врз овие податоци кои до сега се постирани,

Ааааа, ќе ти укинат зонско сега и менуваш песна а? :D
 
Ааааа, ќе ти укинат зонско сега и менуваш песна а? :D
Ако се укине зонско, ќе биде голема веселба..
Инаку јас во некои мои обраќања до општинските лешинари отворено ги прашав: Каков смисол има да се уредува Центарот на Скопје, ако граѓаните не можат да дојдат да го видат.
За твоето мислење, Србите велат: „ Из твојих уста, у Божје уши “
 
Ако се укине зонско, ќе биде голема веселба..
Инаку јас во некои мои обраќања до општинските лешинари отворено ги прашав: Каков смисол има да се уредува Центарот на Скопје, ако граѓаните не можат да дојдат да го видат.
За твоето мислење, Србите велат: „ Из твојих уста, у Божје уши “

Во право си.Јас лично мислам, да направеа проект - РЕКОНСТРУКЦИЈА НА СИТЕ ПАТИШТА ВО РМ - ќе освоеа многу повеќе симпатизери.Ова ми изгледа сега како инаетење, а можеби и богатење без усул, затоа што на споменик можеш да му бапнеш цена као на уметничко дело, додека на еден автопат неможеш, мора под конец да е све.
Ама од пусти размислувања глава боли.
 
Во право си.Јас лично мислам, да направеа проект - РЕКОНСТРУКЦИЈА НА СИТЕ ПАТИШТА ВО РМ - ќе освоеа многу повеќе симпатизери.Ова ми изгледа сега како инаетење, а можеби и богатење без усул, затоа што на споменик можеш да му бапнеш цена као на уметничко дело, додека на еден автопат неможеш, мора под конец да е све.
Ама од пусти размислувања глава боли.
Градењето на авто патишта бара ангажирање на механизација, набавка на материјали и многу малку работна рака. Јас своевремено го посетив градилиштето на патот Битола - Прилеп ( пред 30 години ). На тоа градилиште, не верувам дека беа вработени повеќе од 100 работници. Имаше неколку будожери, неколку утоварвачи, планери, повеќе ваљаци, ако добро се сеќавам две машини за нанесување на асфалт и повеќе камиони. И секој ден правеа неколку стотини метри пат
Додека ова денес со „ барокните фасади “, нема ништо, само работна рака. Незнам дали внатре ставаат гипсани таваници со орнаменти, За работи со гипс, со неколку вреќи гипс можеш да вработиш повеќе десетина работници.
На сите ќе им дадеш по едно мало мистрииче, малку гипс ,,, тоа се рачни работи.... и терај....
Види што е битно кај јавните работи. Ако многу пари се трошат на материјали, ќе поскапи материјалот и ќе предизвукаш инфлација, а со гипсот ..... Затоа е поволно да се изведуваат работи со малку материјали
 
Во право си.Јас лично мислам, да направеа проект - РЕКОНСТРУКЦИЈА НА СИТЕ ПАТИШТА ВО РМ - ќе освоеа многу повеќе симпатизери.Ова ми изгледа сега како инаетење, а можеби и богатење без усул, затоа што на споменик можеш да му бапнеш цена као на уметничко дело, додека на еден автопат неможеш, мора под конец да е све.
Ама од пусти размислувања глава боли.

Кој ти вика дека неможат да крадат од автопат? Абе седи мирен , нема од што неможе да се краде. Со автопатите проблемот е друг,сум пишувал на други теми. За автопатите чекаат пари од европските фондови,од ЕУ,чекаат,молат , кукаат и ја незнам,затоа државата не гради..па колку огласи имаше за коридорите.. де под концесија,де под јавно-приватно партнерство,ама уште нема ништо конретно.Бугарија со пари од европските фондови гради 90% од патиштата,Хрватска слично. Автопат е скапа и релативно не исплатлива инвестиција,малку возила има и сл. Километар автопат ти е над милион евра.
 
Километар автопат ти е над милион евра.

Сто метри ограда ти е два милиона евра. Fuck logic.

Од автопатите се собираат десетина милиони евра секоја година. Колку се собираат од спомениците, а Цики?
 
Кој ти вика дека неможат да крадат од автопат? Абе седи мирен , нема од што неможе да се краде. Со автопатите проблемот е друг,сум пишувал на други теми. За автопатите чекаат пари од европските фондови,од ЕУ,чекаат,молат , кукаат и ја незнам,затоа државата не гради..па колку огласи имаше за коридорите.. де под концесија,де под јавно-приватно партнерство,ама уште нема ништо конретно.Бугарија со пари од европските фондови гради 90% од патиштата,Хрватска слично. Автопат е скапа и релативно не исплатлива инвестиција,малку возила има и сл. Километар автопат ти е над милион евра.

Може да се краде и од автопати не викам не.
Друго ми е работата, да се направи една целосна, ама мислам ЦЕЛОСНА реконструкција на патиштата, ептен ќе се промени ситуацијата во Македонија.
Едно нешто што научив тука во УК, транспортот е една од најбитните работи во едно модерно општество.Повеќе движење помеѓу луѓето, повеќе контакти, повеќе идеи, повеќе економска раздвиженост.
Тука е најнормално човек да живее во Брајтон, а да работи во Лондон.Замисли така во МКД, живее во Битола, работи во Скопје, стигнува дома за саат време.
Да не одам офтопик, ја согледуваш идејата, се надевам.
 
Wow, 15.000 туристи.
Е многу бе, на народниот собор во село Вржогрнци се собираат двојно повеќе луѓе.

Лажеш курво,оградата не е 2 милиона,него милионче и нешто ситно беше.. Абе Бранкова школа си,испраксиран да лажеш :icon_lol:
--- надополнето: 13 април 2013 во 00:55 ---
Може да се краде и од автопати не викам не.
Друго ми е работата, да се направи една целосна, ама мислам ЦЕЛОСНА реконструкција на патиштата, ептен ќе се промени ситуацијата во Македонија.
Едно нешто што научив тука во УК, транспортот е една од најбитните работи во едно модерно општество.Повеќе движење помеѓу луѓето, повеќе контакти, повеќе идеи, повеќе економска раздвиженост.
Тука е најнормално човек да живее во Брајтон, а да работи во Лондон.Замисли така во МКД, живее во Битола, работи во Скопје, стигнува дома за саат време.
Да не одам офтопик, ја согледуваш идејата, се надевам.

Да,нормално. Не сум до толку затуцан као што понекад изгледам :icon_lol:
Абе сваќам дека транспортот е битен,многу битен,најбитен..еве железницата плаче за реконструкција,патиштата исто..аеродромот го приобновија добар е сега.. пристаништа немаме,ама еве се отвори бродоградилиште у Вардар...ама тоа е,што да правиме...
 
Во право си.Јас лично мислам, да направеа проект - РЕКОНСТРУКЦИЈА НА СИТЕ ПАТИШТА ВО РМ - ќе освоеа многу повеќе симпатизери.Ова ми изгледа сега како инаетење, а можеби и богатење без усул, затоа што на споменик можеш да му бапнеш цена као на уметничко дело, додека на еден автопат неможеш, мора под конец да е све.
Ама од пусти размислувања глава боли.

Од економска гледна точка, проектот Скопие 2014 не ударжа одникаде. Остава политичката - на Македонија и е нужен идентитет.
Ако и тоа не успее, ќе се покаже дека многу пари се фрлени на ветрот / или во некои џебови/ - слични споменици по цени за регионот чинат 3-5 пати поевтино.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom